سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی


بازخوانی حماسه بزرگ 9 دی/5

این‌همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده/ مزدور آمریکایی، ما آمدیم کجایی؟

گروه سیاسی- مسیرهای منتهی به "تجمع بزرگ عاشورائیان" اعلام شد. همه مشت‏ها را گره کرده بودند تا شاید بغض چنیدن ماهه را در نهم دی فریاد کنند. قرار ساعت سه بعد از ظهر بود؛ میدان انقلاب. سخنران آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی و مداح حاج سعید حدادیان. موج مردم به خروش آمده بودند تا در میدان انقلاب کار را یک‌سره کنند. 9 دی، نه یک روز ساده که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود. شورشی الهی علیه تمامی خودخواهی‏ها و خودبزرگ‏بینی‏ها و جسارت‏ها بود.


اگر عده‌ای وسط راه سست عنصری نشان نمی‌دادند، امروز وضع کشور خیلی بهتر بود


روز نهم دی سخنانی از رهبر انقلاب را نیز در خود ثبت کرد. آیت الله خامنه‏ای در دیدار اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، به نقش‏آفرینی‏های برخی خواص اشاره کردند و از سستی برخی از آنها گفتند.


رهبر انقلاب با اشاره به انحراف و زاویه پیدا کردن برخی افراد در داخل کشور تصریح کردند: «اگر این مسأله اتفاق نمی افتاد و عده ای وسط راه، سست عنصری نشان نمی دادند، امروز وضع کشور در زمینه های مادی و معنوی خیلی بهتر بود اما همانگونه که بارها تأکید شد و واقعیت‌های جامعه نیز نشان می دهد هر مقدار ریزش بود، دو برابر آن رویش وجود دارد.»


حزب الله در برابر حزب شیطان قرار گرفته است


جمعیت کثیر مردمی که اعتراض به هتک حرمت روز عاشورا گرد هم آمده بودند، خیلی زود بیگانگان را به حیرت واداشت. آن گونه که رویترز را نیز ناگزیر کرد از این اعتراف که: «ده‌ها هزار نفر در شهرهای مختلف ایران امروز سوگند وفاداری با نظام اسلامی در ایران یاد کردند و رهبران مخالفان را به ایجاد ناامنی در این کشور اسلامی متهم کردند.»



آیت الله سید احمد علم‌الهدی امام جمعه مردم مشهد در جمع عاشوراییان تهران طی سخنانی مقام ولایت فقیه را یکی از محوری‌ترین نظام ارزشی کشورمان دانست و گفت: «اگر کسی امروز ولی فقیه را پذیرا نباشد ولایت امام زمان را پذیرا نیست. اصل ولایت فقیه همان اصل امامت است و مخالفت با اصل ولایت فقیه مخالفت با اصل امامت است.»


عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: «مجلس خبرگان رهبری 20 سال پیش با 80 درصد آرای مقام معظم رهبری را انتخاب کردند اما در آخرین اجلاس خبرگان که چند ماه قبل برگزار شد، تمام خبرگان 80 و چند مجتهد عادل و نماینده مردم 100 درصد رای دادند که روی کره زمین گزینه و مصداقی جز حضرت آیت الله خامنه‌ای وجود ندارد.»


وی خطاب به شرکت‌کنندگان در تجمع عاشورایی تهران گفت: «شما امروز جمع شده‌اید تا تکلیف جبهه حزب‌الله در برابر حزب‌شیطان مشخص شود و من به سران فتنه اعلام می‌کنم کاری که شما شروع کرده‌اید از بغی به محاربه رسیده است و کسانی که بغی می‌کنند عذاب خدا به آنها خواهد رسید،‌ شما حرکت خود را با بغی آغاز کردید یعنی مطالبه ناحق و مقام معظم رهبری شما را به حق دعوت کردند ولی همچنان بر طبل ابطال انتخابات که ناحق بود کوبیدید.»


اگر توبه نکنید، محارب هستید


عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه خاطرنشان کرد: «فرمانده حرمت‌شکنی روز عاشورا منافقین بودند. زیرا شعارهایی که آنان از روز 16 آذر در سایت‌‌های خود گذاشته بودند در روز عاشورا سرداده شد وعده‌ای هم سرباز منافقین در روز عاشورا شده‌بودند و هرکس با منافقین اعلام همکاری کنند محارب و مهدورالدم است.»



نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود خطاب به سران فتنه تاکید کرد:«این جمعیت میلیونی اعلام می‌کند از آنجا که رهبری برای شما راه توبه را باز گذاشته‌اند، در یک ضرب الاجل که باید دستگاه قضایی تعیین کند، شما باید توبه کرده و به دامن مردم و رهبری بازگردید و اگر این کار را نکنید محارب هستید و این مردم و نظام با شما به عنوان محارب برخورد می‌کنند.» سخن به اینجا که رسید مردم یک صدا فریاد زدند:«منافق بی‌حیا اعدام باید گردد.»


نماینده مجلس خبرگان در ادامه با بیان اینکه ولایت فقیه اصل محوری نظام جمهوری اسلامی است گفت: «این مملکت زیر چکمه 40 هزار مستشار خارجی و در دست‌های رژیم ستم‌شاهی بوده است و این مردم با سینه‌های خشک به استقبال گلوله‌های داغ رفته و خون دادند تا ولایت فقیه را حاکم کنند، آن وقت یک مشت گوساله‌ و بزغاله به ولایت فقیه توهین کنند؟»


اگر اینان بودند امام حسین(ع) به شهادت نمی‏رسید



علم الهدی در ادامه به ذکر خاطره‌ای از امام راحل پرداخت و گفت:«روزی در محضر مقدس امام(ره) نشسته بودیم و ایشان با جمعی از علما مشغول صحبت بودند. یک عده‌ای از بسیجیان در داخل حسینیه جماران حضور پیدا کرده بودند تا امام را زیارت کنند و سپس به جبهه‌ها بروند. این جلسه امام (ره) با علما مقداری طول کشید و بسیجیان منتظر ماندند و در این بین شعارهایی با مضمون انتظار ورود امام به حسین جماران سر دادند. صدای شعار که بلند شد احساس کردیم امام منقلب شدند. امام راحل به قدری قوی بودند که یا احساساتی نمی‌شدند و یا کسی نمی‌توانست ژست احساساتی شدن امام را درک کند اما امام راحل در این موقع صورتشان برافروخته شد و ساکت شدند و بعد از مدتی امام(ره) سرشان را بلند کردند و گفتند اگر 10 تا از اینها خدمت امیر المومنین(ع) بودند حق علی(ع) را نمی‌گرفتند. اگر بعد از شهادت یاران امام حسین(ع) 100 تا از اینها بودند امام حسین(ع) با این وضعیت به شهادت نمی‌رسیدند.»


این نماینده مجلس خبرگان خطاب به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت:«ای امام بزرگوار شما 20 سال است که از بین ما رفتید اما نفوذ و معنویت و قدرت تربیتی شما در نسل این امت که بسیاری از جوان‌ها شما را از نزدیک ندیده و از طریق صدا و سیما شما را درک کرده‌اند، میلیون‌ها انسان را در راه حمایت از ارزشی ترین اندیشه شما که ولایت فقیه است اینچنین به میدان آورده و این فداکاری‌ها و وفاداری‌ها و قهرمانی‌ها از سر نفوس معنوی شما در دل امت است.»


وی افزود:«اما دل‌ها می‌سوزد از اینکه مردم در سایه‌ پر برکت مقام معظم رهبری از تبار امام حسین(ع) این طور دفاع می‌کنند اما وقتی ابی عبدالله(ع) نوای هل من ناصر ینصرنی سر می‌دهد به صورت مبارک ایشان سنگ می‌‌زنند.»



این نماینده مجلس خبرگان در انتهای سخنان خود گفت:«خدایا به مظلومیت ابا عبدالله این مردم به پا خواسته از مرد و زن با شهدای کربلا و سپاه سید الشهداء در سرزمین عاشورا ملحق و محشور بفرما. این وفاداری امت را در دفتر مرسوس مولایمان امام زمان (عج) به عنوان فداکارترین سربازان ثبت و ضبط بفرما.»


در "حسین" مرگ بر آمریکا هم هست


حاج سعید حدادیان در جمع عزاداران ابتدا با اشاره به حضور گسترده مردم در این اجتماع گفت:«همه پیام‏ها در واژه بی‏مانند حسین در این اسم نهفته است. در حسین مرگ بر آمریکا هست. در حسین مرگ بر انگلیس هست. در حسین مرگ بر اسرائیل است. در حسین مرگ بر منافق است. در حسین مرگ بر سازشکار است. مرگ بر کسانی که سکوت می‌کنند و می‌بینند ظلم یزیدیان است همه با همه یکپارچه یا حسین.»


وی ادامه داد:«پیغمبر در هنگام فرود آمدن تیشه که در جریان نبرد خندق جرقه ای زد، فرمود، در این تیشه ای که زدید بر سنگ منافق بارقه‌اش نابودی ابرنکبت‌ها است. این در حالی بود در محاصره خندق بودند و کسی انتظار نصر نداشت. با بصیرت نبوی با بصیرت علوی با بصیرت حسینی امروز می‌گوییم در این یا حسین مردممان لرزش کاخ سفید آمریکا و کاخ‌های ابرنکبتها را می‌بینیم.»



مردم در همراهی با حدادیان شعار می دادند:"ما پیروان حیدریم فدائیان رهبریم"، "جمهوری اسلامی شعار مسلمین است، جمهوری ایرانی حرف منافقین است" ، "جنایت یزدید تکرار شد، ملت ما دوباره بیدار شد "، "خامنه ای کیست علی زمان، مرگ براین خوارج نهروان"، "به کوری منافق بسیجی بیدار است، برای هر بسیجی شهادت افتخار است"، "جسارت جسارت نشانه حقارت"، "در ظهر عزا حرمت عباس شکستند علمدار کجایی علمدار کجایی"، "این فتنه گران راه عزادار تو بستند علمدار کجایی علمدار کجایی"


و سخن به این شعر رسید که:«برخیز که شهر را پر از شور کنیم/از اصل نظام فتنه را دور کنیم/ما منتظریم تا علی اذن دهد/تا چشم سران فتنه را کور کنیم.»


ساماندهی شعار علیه تجمع عاشوراییان از ساختمان روزنامه تهران‌امروز


در حالی که جمعیت میلیونی مردم تهران، با هر نوع رویکرد سیاسی، تلاش کردند تا با حضور در تجمع میلیونی عاشوراییان،  تنفر خود را از هتاکان روز عاشورای حسینی نشان دهند، گزارش های دریافتی حاکی از آن بود که برخی خبرنگاران روزنامه تهران امروز که دفتر تحریریه آن نزدیک پل کالج و در مسیر حرکت میلیونی مردم تهران قرار داشت، با حضور در کنار پنجره‏های این روزنامه اقدام به تمسخر مردم عزادار کرده و با به کار بردن الفاظی نظیر آنکه دستمزد حضور شما در این راهپیمایی چقدر بوده است، موجب رنجش و ناراحتی راهپیمایان و عزاداران حسینی را فراهم آوردند که این اقدام با برخورد نیروی انتظامی و بازداشت دو خبرنگار زن این روزنامه همراه بود.



روزنامه تهران امروز که از روزنامه های نزدیک به سردار قالیباف، شهردار تهران شناخته می شد، در روز 9 دی در واکنش به هتک حرمت روز عاشورا در یک اقدام سوال برانگیز ترجیح داد تیتر اول خود را به این جمله اختصاص دهد که" معتدل ها آمدند!" آن روز انگار هنوز سخن گفتن از اعتدال برای بعضی‏ها مد بود!


موسوی محاربان را مردم خداجو نامید!


موسوی مهره مورد علاقه و هدایت غرب برای ایجاد بحران در ایران، با انتشار بیانیه‌ای رسماً مسئولیت حرمت‌شکنی محاربان در روز عاشورای حسینی را برعهده گرفت. او تصریح کرد:«برای مراسم عاشورای حسینی علیرغم درخواستهای فراوان، نه جناب حجت الاسلام و المسلمین کروبی اطلاعیه دادند و نه حجت الاسلام و المسلمین خاتمی اطلاعیه صادر کردند و نه بنده و دوستانم. با این وصف یک بار دیگر مردمی خداجوی به صحنه آمدند و نشان دادند که شبکه های وسیع اجتماعی و مدنی که در طول انتخابات و بعد از آن به صورت خود جوش شکل گرفته است، منتظر اطلاعیه و بیانیه نمی‏مانند. در حالی که مردم نه روزنامه همراه و مشوقی در کنار خود داشتند و نه از صدا و سیما، به عنوان رسانه‏ای ملی و بی طرف و منصف و عاقل بهره می بردند. باز همه ملت ها و جهانیان شاهد بودند که در میان طوفانی از تهدیدها و تبلیغات و تکفیرها و اهانتها، عزاداران حسینی در این روز مقدس حسین حسین گویان به صورت مسالمت آمیز و بدون شعارهای تندروانه میدانها و مسیرهایی شدند که خود انتخاب کرده بودند و این بار نیز چون دفعات گذشته با اعمال تحریک آمیز مواجه شدند، خشونت های غیرقابل باور چون زیر کردن راهپیمانان، تیراندازی نیروهای لباس شخصی که امروز هویت آنها بر کسی پوشیده نیست و روز بروز پرده از چهره آنان و سرانشان کنار زده می شود، فاجعه ای را آفرید که اثرات آن به این زودی از صحنه سیاسی کشورمان رخت برنخواهد بست.»



وی در ادامه بدون اشاره به وحشی‌گری‌های حامیانش که در روز عاشورا به شادی، هلهله، ضرب و جرح عزاداران، مأموران انتظامی، آتش زدن کیوسک پلیس، چندین خودرو و بیش از 30 دستگاه اتومبیل پلیس، تخریب اموال عمومی و خصوصی و... پرداختند و تصاویر و فیلم‌های آن نیز توسط صداوسیما منتشر شد و بعضا به دلیل عمق اهانت‌ها قابل پخش نبود اما در اینترنت موجود بود، نوشت:«مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می‏دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها، تیراندازی ها و آدم زیر کردن ها و ترورهاست. جالب آنکه در بعضی از این فیلم ها دیده شده است که مردم در پشت چهره نیروهای انتظامی و بسیجی مهاجم برادران خود را می‏بینند و در شرایط بحرانی و پر از خشم و هیاهوی آن‏روز سعی می کنند بدانها آسیبی نرسد. اگر صدا و سیما یک جو انصاف و عقل داشت می‏توانست برای تلطیف فضا و نزدیک کردن مردم به همدیگر گوشه‏ای از این صحنه ها را نشان دهد. ولی هیهات! جریان روزهای بعد از عاشورا و گسترش دستگیریها و دیگر تمهیدات دولتی نشان می دهد که مسئولان اشتباهات گذشته را این بار در وسعت بیشتر تکرار می کنند و آنها می اندیشند سیاست ارعاب تنها راه حل است.»


وی در بخش پایانی این بیانیه پنج مورد را به‌عنوان راه‌حل ذکر کرد و از پاسخگویی دولت به مجلس و قوه قضائیه، تدوین قانون انتخابات جدید، آزادی زندانیان، آزادی مطبوعات و تجمعات به عنوان راه‏حل‏های خود نام برد.



آخرین دست و پا زدن‏ها برای بقا


حضور پرشور مردم در تحلیل‏های سران فتنه نقشی کلیدی ایفا کرد. بیانیه 17 موسوی، در واقع نوعی عقب‏نشینی تاکتیکی تلقی می‏شد. عقب‏نشینی‏ای که موجب به میدان آمدن چهره‏هایی چون محسن رضایی و علی مطهری و نیز طرح احتمال تکرار ماجرای جام زهر را نیز به دنبال داشت. ماجرا اما هر چه که بود راه به جایی نبرد و در واقع نهم دی قائله فتنه را به کلی فرو نشاند و فتنه‏گران را نیز به انزوا کشاند.


 



ارسال شده در توسط منتظر منجی

جاسوسی سفارتخانه های غربی از طرح هدفمندی یارانه ها


به گزارش خبرنگار«ندای انقلاب» پس از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها وهمکاری و همراهی مردم با دولت در اجرای این طرح و مسکوت ماندن طرح ها فتنه گران برای ایجاد آشوب پس از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها برخی سفارتخانه های کشورهای خارجی به تکاپو افتاده اقدام به جمع آوری اطلاعات در این خصوص  می نمایند.


بنابراین گزارش برخی از سفارتخانه های کشورهای غربی ازجمله انگلیس ، آلمان ، فرانسه و . . . در خصوص وضعیت و نحوه اجرای هدفمندی یارانه انجام اقدام به جمع آوری اطلاعات می نمایند.


گفته می شود این اقدام با هدف ارسال اخبار منفی و جهت دار برای شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب بخصوص رسانه ای چون bbc- voa و... انجام می گیرد که در پی آن برنامه های تحلیلی جهت دار این شبکه ها، می تواند بر افزایش شایعات و اظهار و نظر ها دامن زده و نهایتاً بر روی جو عموی جامعه تاثیر گذار باشد.


 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

حجت الاسلام طائب در اجتماع بزرگ امت حزب‌الله و هیئت‌های مذهبی؛

9 دی پیام روشنی برای سران فتنه و استکبار بود

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام طائب گفت: در 9دی مردم از سران فتنه تبری جستند و این روز پیام روشنی برای سران فتنه بود.





به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس (توانا) حجت‌الاسلام مهدی طائب، در مراسم اجتماع بزرگ امت حزب‌الله و هیئت‌های مذهبی که به مناسبت سالگرد حماسه 9 دی، بعد از ظهر پنجشنبه در مهدیه تهران برگزار شد، گفت: 9 دی روزی است که ملت ایران، مهر باطل به فتنه‌ای زد که در فتنه‌های تاریخی نسبت به براندازی دین و دینداران یکی از کم‌نظیرها است.


وی با بیان اینکه هدف فتنه، براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود، اظهار داشت: این نظام، دستاورد عینی امام حسین(ع) در روز عاشورا و مقدمه انتقام سیلی‌ای شد که دشمن در عاشورا به صورت اسلام زده و حسین بن علی را از اسلام گرفته بود.


این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دشمن مقدمه‌سازی کرده بود تا سرنگونی جمهوری اسلامی را با از کار انداختن حجت زمان یعنی ولی فقیه و خارج کردن ضمانت اجرایی ولایت فقیه از قانون اساسی به عمل برساند، گفت: تا زمانی که این دو اتفاق نیفتاده سرنگونی نظام ممکن نیست.


وی ادامه داد: فتنه 88 آمده بود تا قانون را تغییر دهد، ولی موفق نشد چون ملت ایران در 9 دی به صحنه آمد و به اعتراف رسانه‌های خارجی در این روز 3 میلیون تهرانی به خیابان‌ها آمده بودند و با چسباندن عکس‌‌های مقام معظم رهبری به سینه خود، فقط برای ایشان شعار می‌دادند.


حجت‌الاسلام طائب با اشاره به اتفاقات بعد از انتخابات، گفت: در تهران اگر بحث تعارض بین دو کاندیدا مطرح بود مردم ثابت کردند که این بحث مطرح نیست و اگر احمدی‌نژاد در تهران یک میلیون و 800 هزار رای داشت، جماعتی که در 9 دی به صحنه آمده بودند علی رغم تعطیل نبودن مدارس و ادارات، تعدادشان بیش از 3 میلیون نفر بود.


وی افزود: بقیه افرادی که به طرف مقابل رای داده بودند دچار این اشتباه شده بودند که موسوی، حسینی است، ولی در 9 دی فهمیدند که دروغ می‌گوید و برای براندازی آمده است.


این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه روز 9 دی مردم از سران فتنه تبری جستند، گفت: روز 9 دی پیام روشنی برای سران فتنه و استکبار بود و اگر موسوی ذره‌ای با مردم و انقلاب بود باید در این روز با دیدن آن جماعت عملا استغفار می‌کرد و اگر اخلاص داشت در 9 دی توبه می‌کرد ولی وی جزو مهره‌های عاجزی است که برای استکبار جهانی کار می‌کنند.


حجت‌الاسلام طائب با اشاره به ارزش 9 دی، تصریح کرد: استکبار با صدها میلیارد دلار سرمایه‌گذاری بر روی برنامه‌هایش طی 20 سال برنامه‌ریزی کرده بود تا نتیجه بگیرد.


وی با طرح این سوال که چرا با دیدن حماسه 9 دی توبه نکرده‌اید از خاتمی و کروبی پرسید: در پازلی که دشمن برای اسقاط نظام پهن کرده بود، آمده بودید نظام را زمین بزنید، نظامی که به خون بهترین‌های ملت استوار شده و بالا آمده است.


این استاد حوزه و دانشگاه، خطاب به سران فتنه و کسانی که هنوز از خواب بیدار نشده‌اند، گفت: بیهوده مشت به سندان نزنید که مردم تصمیم خود را گرفته‌اند و نمی‌توانند از آن برگردند و به خدا تعهد داده‌اند که مقدمات ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنند.


وی با اشاره به این فرمایش امام « اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود»، اظهار داشت: امام با قلب تپنده استکبار، که همان اسرائیل است درافتاد و جمله‌ای را بیان داشتند که هیچ کس با حالا از آن بالاتر نگفته و ایشان این جمله را زمانی گفتند که غلام حلقه‌به گوش آمریکا در ایران حاکم بود.


حجت‌الاسلام طائب با اشاره به اینکه دشمن، ولایت فقیه را هدف قرار داده بود، گفت: دشمن در این قضیه تودهنی خورد و علی‌رغم اینکه با تابلوی دین آمده بود، می‌خواست از رئیس جمهوری شروع کند و خود را تا براندازی نظام برساند.


وی تصریح کرد: موسوی دستورمند حرف می‌زد و در طول تبلیغات تلویزیونی نیز سیاه‌نمایی می‌کرد چون رهبری در طول ریاست جمهوری از دولت نهم حمایت کرده بود سعی داشت با زیر سوال بردن ریاست جمهوری، زمینه را برای هدف قرار دادن رهبری آماده کند.


این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به مصاحبه موسوی که در پاسخ به این سوال که اگر مجددا مطابق حرفت، انتخابات برگزار شد و رای نیاوردی، گفته بود دوباره می‌گویم تقلب شده، اظهار داشت: دو نظرسنجی که پنج روز قبل از انتخابات در سطح بین‌المللی انجام شد مشخص کرده بود آرای موسوی، از 9 میلیون بیشتر نیست و لذا قبل از برگزاری انتخابات با نوشتن نامه به رهبری، بحث تقلب در انتخابات را مطرح کردند که این نامه در رسانه‌های خارجی زودتر از سایر رسانه‌ها منعکس شد.


حجت‌الاسلام طائب اضافه کرد: موسوی که می‌دانست رای نمی‌آورد در شب انتخابات، اعلام پیروزی کرد و طبق دستور، صبح روز یکشنبه و بعد از اطلاعیه رهبر انقلاب که از مردم تشکر کرده بودند، گفت: رهبر انقلاب عادل نیست!


وی با بیان اینکه فتنه‌گران دو گروه بودند، اظهار داشت: یک دسته از قشر روحانی بودند، نظیر کروبی و نصرالله بیات که گفتند رهبر انقلاب دیگر عادل نیست و دسته دیگر بوق تقلب را برداشتند و ادعای تقلب 11 میلیونی را مطرح کردند.


این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به شنیع‌ترین کارهایی که توسط فتنه‌گران بعد از 25 خرداد انجام شد، گفت: آنها با شهیدسازی خانمی را که در کانادا زندگی می‌کرد پروژه شهیدسازی را اجرا کردند و با این کارها آبروی شهید و شهادت را بردند و یکی ازبدهکاری‌های خاتمی و کروبی به شهدا نیز این است.


وی با اشاره به تعدادی از بازداشتی‌های پس از انتخابات که ادعای تقلب کرده بودند، گفت: این افراد در برابر ادعای خود هیچ مدرکی ارائه ندادند و بعد شایعه کردند که بازداشتی‌ها کتک خورده‌اند در حالی که خودشان بهتر از همه می‌دانستند که تقلب نشده و ساخته خود آنها است.


حجت‌الاسلام طائب تمام مشکل استکبار را رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: این رژیم بین دو دندان جهان اسلام یعنی حماس و حزب‌الله قرار دارد. وی با اشاره به دوران اصلاحات که در سالهای 78 و 79 مطبوعات افسارگسیخته به وجود آمدند اظهار داشت: این مطبوعات نوشتند که حزب‌الله لبنان را دستی از ایران حمایت می‌کند که باید آن دست را قطع کرد.


حجت‌الاسلام طائب با اشاره به اطلاعیه‌ای که خاتمی، اخیرا داده و در آن خواستار آزادی زندانی‌ها شده، خطاب به وی، اظهار داشت: بهتر است مقداری فکر کنی! یادت رفته شعار آزادی مطرح ‌کردی حال اینکه خود نمی‌دانستی برای چه این شعار را می‌دهی!


 


ارسال شده در توسط منتظر منجی


اختصاصی«جوان آنلاین»
شبه افکنی و شایعات بیگانگان در خصوص هدفمندی یارانه ها


همزمان با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها ، دشمنان قسم خورده انقلاب ضمن شبه افکنی و ساختن شایعات که بیشتر از طریق سایتهای اینترنتی و ماهواره ای انجام می گیرد ، سعی در ناکارآمد جلوه دادن طرح مذکور می نمایند.


به گزارش«جوان آنلاین»،بر همین اساس تلویزیون صدای آمریکا و شبکه بی بی سی طی برنامه های مختلفی سعی در القاء ناکارآمدی این طرح داشته و شورش و اغتشاش را تنها راهکار در خصوص جلوگیری از اجرای این طرح عنهوان می نمایند.


لازم به ذکر است این شبکه هادر برنامه های مختلف خود اقدام به القای موارد زیر نموده اند:


1- اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها برابر است با ادامه و تشدید نابسامانی اقتصادی
2- وجود فضای سنگین از تردید و سر درگمی در قبال اجرای طرح هدفمند سازی یارنه ها
3- اجرای طرح هدفمند کردن یارنه ها، افق اقتصادی ایران را به مخاطره می اندازد
4- هدفمند سازی یارنه ها سبب گسترش فقر و کاهش تولیدات داخلی می شود


 



ارسال شده در توسط منتظر منجی


سران فتنه ممنوع الخروج هستند


 سران فتنه از جانب مسئولین و ملت ایران به عنوان محارب شناخته شده اند بنابراین ممنوع الخروج بوده و با اعطای پناهندگی نیز اجازه خروج از کشور را نخواهند داشت.


عضو کمیسیون قضایی و حقوقی اقدام دولتمردان انگلیس برای اعطای پناهندگی به سران فتنه را خلاف قوانین بین المللی عنوان کرد و گفت: سران فتنه از جانب مسئولین و ملت ایران به عنوان محارب شناخته شده اند بنابراین ممنوع الخروج بوده و با اعطای پناهندگی نیز اجازه خروج از کشور را نخواهند داشت.


موسی قربانی نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحرکات اخیر انگلستان برای جذب سران فتنه اظهار داشت: در دشمنی و عداوت انگلستان با ملت و نظام جمهوری اسلامی تردیدی وجود ندارد چرا که این کینه توزی ها قدمتی دیرینه دارد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی اقدام دولت انگلستان برای جذب سران فتنه را خلاف قوانین بین الملل دانست و افزود: عناد ورزی انگلستان با نظام جمهوری اسلامی بی پایان است چرا که انقلاب اسلامی باعث بیداری مردم جهان شده و این امر هر روز بر وحشت و ترس دولتمردان انگلیسی می افزاید بنابراین همواره با نقشه های جدید به دنبال اختلاف افکنی در ایران هستند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین باید طبق یک برنامه ریزی مدون پاسخی قاطع به این گونه اقدامات دولتمردان انگلیسی بدهند، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سران فتنه از جانب ملت و مسئولین به عنوان محارب شناخته شده اند لذا حتی با اعطای پناهندگی از جانب دولت انگلستان اجازه خروج از کشور را نخواهند داشت.

قربانی یادآور شد، سران فتنه به لحاظ قانونی ممنوع الخروج بوده و باید در پیشگاه قانون و ملت ایران پاسخگو بوده و به سزای اعمال خود برسند.




ارسال شده در توسط منتظر منجی


منافقین هیچ پایگاه مردمی ندارند


مریم رجوی به نیرو های خود سفارش می نمود تا کرد های ناراضی را زیر تانک های خود له نمایند.


یک پایگاه خبری آمریکایی در گزارشی ضمن اشاره به تقلای اخیر نو محافظه کاران آمریکایی برای حمایت از منافقین به نقل از اسناد وزارت خارجه آمریکا، این گروهک را فاقد هرگونه پشتوانه مردمی دانست.


به گزارش باشگاه خبرنگاران،پایگاه خبری_تحلیلی ثینک پراگرسیو، در گزارشی به قلم دانیل لوبان می نویسد:با وجود تقلای نومحافظه کاران آمریکایی و اعمال حمایت از مجاهدین خلق(منافقین)، این ارگان به دلیل همدستی با صدام حسین در طی جنگ بر علیه ایران از هیچ جایگاه مردمی در کشورش برخوردار نیست و این مهم در اسناد ویژه وزارت خارجه آمریکا تایید شده است.


بنابراین گزارش،مریم رجوی ،سرکرده مجاهدین در جریان نبرد خلیج فارس و همراهی با نیرو های صدام بر علیه کردهای عراقی ،به نیرو های خود سفارش می نمود تا کرد های ناراضی را زیر تانک های خود له نمایند.همکاری این گروهک با صدام عمده دلیل نارضایتی گسترده مردم ایران از آن ها می باشد که تا امروز هم ادامه داشته است.


این پایگاه خبری نوشت:حزب جمهوری خواه و نومحافظه کاران آمریکایی در تلاشند تا از منافقین نقشی همانند احمد چلبی در عراق بسازند و سعی می نمایند با حمایت از آن ها بر علیه ایران مبارزه نمایند.


همچنین بنابر اسناد سازمان حقوق بشر ، سازمان مجاهدین خلق (منافقین) حد نصابی طولانی از شکنجه اعضای خود برجای گذاشته است و حمایت جولیانی، تاونسند، رید و موکاسی که همگی جمهوری خواه نومحافظه کار هستند از این گروهک تروریستی نامعین است.


 



ارسال شده در توسط منتظر منجی

اختصاصی«جوان آنلاین»
برنامه های ابزاری فتنه گران برای استفاده از زندانیان خود


موضوع زندانیان حوادث بعد از انتخابات به محور جدیدی برای بحث و گفتگو میان جریان فتنه تبدیل شده است.


موضوع زندانیان حوادث بعد از انتخابات به محور جدیدی برای بحث و گفتگو میان جریان فتنه تبدیل شده است.


به گزارش«جوان آنلاین»،گفته می شود برخی از فتنه گران همچنان براین عقیده هستند که حجم بازداشتی ها و زندانی ها وبخصوص عناصر شاخص آنان در زندان ها هم تامین کننده منافع سیاسی و هم تضعیف کننده بقایشان می باشد.


به باور این افراد درست است که زندان به نوعی فراهم آورنده فضای تبلیغی در فضای می باشد و می تواند در عرصه بین الملل و مجامع حقوق بشری برای فشار آوردن به دولت ایران مورد استفاده قرار گیرد و از سویی دیگر درست است که به شکلی از فراموشی فتنه جلوگیری به عمل آورده وموجب انسجام و همصدایی می شود ، اما آسیب های وارده به شدت تضعیف کننده وآسیب رسان بوده است.


این افراد معتقدند که برنامه ریزان ، نخبگان فکری ،اجرایی و پرچمداران فتنه که بار بیست ساله اصلاحات را در ادوار مختلف بر دوش داشته اند ، به واسطه زندان از چرخه های مختلف این جریان دور و عملا حذف شده اند ، وتمام پتانسیل احیاء کننده این مجموعه از رهبران به یکباره از جنبش گرفته شده است.


این افراد همچنین در تحلیل های خود گفته اند که اکنون دو را پیش روی ما است که به هردو نیازمند هستیم و می توان گفت که هرکدام راه کاری برای فشار به حکومت می باشد ، در راهکار اول ، زندان وزندانی و باقی ماندن وابستگان به جریان درزندانها ، فضای تبلیغ و قدرت مانور رسانه های را در یک وضع ثابت و متکی به زمان نگه می دارد ، مضافا اینکه هزینه های طرف مقابل را نیز بالا می برد و حجم قابل ملاحظه ای از توان امنیتی وقضایی را بخصوص در ارتباط با خانواده ها که قدرت نفوذ اجتماعی بالایی دارند ، به خوداختصاص می دهد.


اما مسئله ما اینست که کادرهای فکری فرقه وبخصوص برنامه ریزان فضا های اجتماعی و شخصیتهای کارآمد در زندان بسر می برند ، باید که با حفظ فضای زندان وزندانی ، ازطریق فشارهای داخلی وخارجی حکومت تحت فشار قرار گیردتا چهره های شاخص فتنه را رها سازی نماید . به این ترتیب هم از تبلیغات سود جسته ایم و این فشار حفظ شده است و هم چرخ های از حرکت ایستاده را تقویت نموده واز شیب فعلی عبورخواهیم کرد.


گفتنی است مدتها است که عوامل فتنه با سماجت بسیار و تحلیل های سطحی تلاش دارند که از واقعیت اضمحلال ونابودی فتنه فرار نمایند.


 



ارسال شده در توسط منتظر منجی

واریز یارانه دروغ به جیب رسانه های غربی


وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که امریکا قصد دارد تا فشارها را بر ایران ادامه دهد و روشن است که ادامه اعمال فشار برای ما مهم است.


علی رضائی: نگاهی به مجموعه اظهارات، موضع گیری ها و اقدامات کشورهای غربی و فتنه گران داخلی بیانگر شکل گیری استراتژی ای از پیش تعیین شده توسط غرب و عملیاتی شدن آن با محوریت فتنه گران است.


کافی است به این محور توجه کرده تا پازل کلی استراتژی ترسیم شده در این زمینه وضوح بیشتری یابد؛ نقطه آغاز این استراتژی بیانیه اخیر وزارت خزانه داری آمریکا بود که از افزایش فشار تحریم ها به ایران خبرداده بود.


این وزارتخانه اعلام کرد که امریکا قصد دارد تا فشارها را بر ایران ادامه دهد و روشن است که ادامه اعمال فشار برای ما مهم است. این اقدامات از طرفی تاکید بر یک حقیقت دارد که «اکنون شرکتها به دنبال راههایی برای کمک به ایران جهت اجتناب از تحریم های بین المللی هستند و در مقابل امریکا می کوشد تا به وسیله چماق تحریم در برابر آنان بایستد».


تلاش موازی دو محور و پیام نو برای اصحاب فتنه


علاوه بر موارد مذکور باید یادآور شد که همراه با تصویب قطعنامه سازمان ملل علیه نقض حقوق بشر در ایران هیلاری کلینتون به میدان آمد تا حلقه دوم این استراتژی را کامل نماید. سایت جرس در این زمینه نوشت:


«یک روز پس از تصویب محکومیت نقض حقوق بشر در ایران توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد و ابراز نگرانی جامعه جهانی از نقض مستمر حقوق شهروندان در ایران، وزیر امور خارجه آمریکا، با صدور بیانیه‌ای، ضمن استقبال از این قطعنامه، بر ایستادگی ایالات متحده و جامعه جهانی در کنار مردم ایران تأکید کرده است.»


اما فعال شدن این دو محور زمانی صورت گرفت که پیش از این اتاق فکر جریان فتنه در لندن که زیر نظر مجموعه ای از کارشناسان وابسته به سرویسهای امنیتی به هدایت عوامل داخلی ایران مشغول است، در جدید ترین محصول به اصطلاح فکری خود از اصحاب فتنه (مشخصا میرحسین موسوی) خواسته بود که خود را برای یک موج جدید اجتماعی آماده نمایند؛ این جریان از عوامل داخلی خواسته است شرایط را برای یک تجمع ضروری فراهم آورند و هر طور که شده یکبار دیگر فضای خیابانی را بوجود آورند.


بنابراین گزارش مجموعه لندن نشین در ادامه پیام خود به موسوی اضافه کرده که تنها با یک جرقه کاری خواهیم کرد که هیچکس قادر به خاموش کردن آتش افروخته شده نباشد!


پخت دروغ های تازه در تنور داغ هدفمندی یارانه ها


به موازات این پیام، موضع گیری موسوی و کروبی علیه طرح هدفمندی یارانه ها و شنیده شدن برخی اخبار مبنی بر انتظار کشیدن برای صدور اولین قبوض نشان می دهد استراتژی نهایی غرب در این زمینه استفاده از اعتراضات احتمالی در چند هفته آینده باشد. مساله ای که سخت مورد تاکید غرب قرار گرفته است و بر همین اساس است که هزینه های هنگفتی را برای افزایش شبکه های مجازی علیه طرح هدفمندی یارانه ها مصروف می دارد و در این راستا رسانه های فتنه برای تخریب طرح هدفمندی یارانه ها دست به کار شده و دور جدید فعالیت های خود را کلید زده اند.


سایت های جریان فتنه که برای آغاز طرح هدفمند سازی یارانه ها از مدت ها پیش به فضا سازی مشغول بودند با آغاز رسمی این طرح در روزهای اخیر تمامی برنامه های جریان اپوزسیون و فرقه سبز از شبکه بی بی سی فارسی گرفته تا سایت هایی همچون جرس در بردارنده پی گیری این اهداف است:


1 - تاکید بر استفاده ازعنوان طرح «حذف یارانه ها» به جای طرح« هدفمند کردن یارانه ها»
2 - عملی شدن طرحی که پیش از این قرار بود توسط دولت های گذشته انجام شود
3 - طرح مزبور طرحی نئو لیبرالی است که احمدی نژاد با اهداف خاصی آن را پی گیری می کند
4 - این طرح هیچ شباهتی با سایر طرح های مشابه در سایر کشورها نداشته لذا دارای ابهامات بسیاری است
5 - دلیل عملی شدن این طرح در دولت احمدی نژاد حمایت نظامیان از وی می باشد
6 - این طرح بزودی دور جدیدی از تورم های غیر قابل مهار را بوجود خواهد آورد
7 - این طرح تنها یک سلسله منفعت های تاکتیکی برای احمدی نژاد داشته و دارای راهبرد بلند مدتی نیست.


با این حساب به نظر می رسد که تمامی این تحرکات منحوس که یک روز حقوق بشر را چماق می کند و از درد و رنج خیالی زندانیان پس از انتخابات در ایران می گوید و اکنون عملیاتی را با محور هدفمندی یارانه ها طراحی کرده است، همه و همه یک هدف را دنبال می کند و آن ایجاد آشوب و اغتشاش دوباره در ایران و موج سواری بر احساسات مردم است که طراحان آن سعی دارند هر بار با توجه به شرایط داخلی و نوع نگاه بین المللی به ایران اینگونه اهداف را با نشر دورغ های تازه دنبال کنند.


 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

حزب اعتماد ملی دو دسته می شود


اعضای معتقد و قانون مدار حزب اعتماد ملی با رعایت قانون، فاصله خود را با مواضع رادیکال و افراطی دیگر اعضای این حزب حفظ خواهند کرد و از آنها جدا می شوند.


عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با تأکید بر لزوم حرکت فعالین سیاسی در چارچوب قانون اساسی گفت: اعضای معتقد و قانون مدار حزب اعتماد ملی با رعایت قانون، فاصله خود را با مواضع رادیکال و افراطی دیگر اعضای این حزب حفظ خواهند کرد و از آنها جدا می شوند.


محمد رئوف قادری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه احزاب و تشکل های سیاسی باید در چارچوب قانون فعالیت کنند اظهار داشت: طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی تنها احزاب و تشکل هایی مجاز به فعالیت سیاسی هستند که در چارچوب قانون اساسی و در جهت منافع نظام و ملت ایران فعالیت داشته باشند.


عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تصریح کرد: در حزب اعتماد ملی اعضا و نیروهایی که به اندیشه های انقلاب، نظام، امام باور داشته و سوابق درخشانی در جهت اعتلای نظام مقدس اسلامی داشته اند بسیارند و خود را ملزم به فعالیت سیاسی در چارچوب قانون اساسی می دانند.


وی همچنین با اشاره به برخی مواضع رادیکال رسانه های منتخب به جریان اعتماد ملی خاطرنشان کرد: عناصر معتقد به قانون اساسی در بدنه حزب اعتماد ملی تنها در چارچوب ارزش های اسلامی نظام انقلاب و اندیشه های امام راحل حرکت می کنند و فاصله خود را با تندروی های حزب متبوعشان حفظ خواهند کرد.


 



ارسال شده در توسط منتظر منجی

کشف حجاب در اسلام مجاز است


فاطمه حقیقت جو نماینده مجلس ششم و از اصلاح طلبان فراری مقیم آمریکا،طی گفتگویی عنوان می دارد؛حجاب در دین اسلام ضرورتی ندارد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران،فاطمه حقیقت جو در گفتگو با یک سایت معاند با نظام گفت: حجاب به‌طور تاریخی متعلق به یک طبقه بالای جامعه بوده است و باید بگویم که دین اجباری نیست.


بنابر این گزارش،حقیقت جو که ظاهرا تماس با زنان غرب بسیار بر وی تاثیر گذار بوده است در ادامه سخن پراکنی هایش گفت:حتی به لحاظ دینی هم نمی توانیم زنان را به داشتن حجاب واداریم. تفاوت است بین کسی که مسلمان است بدلیل اینکه به شکل ارثی، پدر و مادرش مسلمان بوده و او هم مسلمان شده است و کسی که ایمان به اسلام دارد و خودش آزادنه و بنا به اختیار ترجیح می دهد که دستورات دینی اش از جمله حجاب را رعایت کند.


حقیقت جو در خاتمه در حالی که سعی می نمود کشف حجاب را عادی نشان دهد با وام گیری های ساختگی در رابطه با حجاب از افراد بدنام و مجهول الهویه افزود: افراد باید بتوانند آزادانه و متناسب به سبک زندگی و باورهایشان عمل کنند. حجاب ضروری نیست مثلا آقای قابل (از منتسبین به آیت الله منتظری )معتقدند که حجاب ضروری(!) نیست.


گفتنی است ، باید در آینده نزدیک شاهد کشف حجاب حقیقت جو نیز بود هرچند در شکل و شمایلی که از وی به چاپ رسیده بود با زمان حضورش در ایران تفاوت های زیادی مشاهده می شود.


 


ارسال شده در توسط منتظر منجی
<   <<   6   7   8   9   10      >