سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

تور مؤسسه‌امریکایی«خانه آزادی»برای اصلاح‌طلبان

دورجدید فعالیت‌های جریان اپوزیسیون در فضای سایبر درتلاش برای ادامه براندازی نرم علیه جمهوری اسلامی ایران کلید خورد.

به گزارش«جوان»، این تلاش که در قالب راه‌اندازی سایتی جدید و سازمان یافته در راستای راهبرد ایالات متحده امریکا مبنی بر«مهار داخلی» ایران می‌باشد خمیر مایه آن «برآورد و تخمین اطلاعاتی»، شناسایی و شبکه‌سازی داخلی مبتنی بر آموزه‌های «مبارزه بدون خشونت» بوده و«ضربه از درون » را پی می‌گیرد.

این سایت که به دو زبان انگلیسی و فارسی می‌باشد گرچه هدف خود را آموزش الکترونیکی فعالان مدنی ایران عنوان کرده ولیکن ارتباطات موجود و نگاهی به سیاستگذاران آن نشان می‌دهد این سایت مخلوق بخشی از بودجه امریکا برای براندازی در ایران می‌باشد.

حضور محسن سازگارا و علی افشاری، فریبا داود‌مهاجری و...در رأس این سایت، نشانگر عریان شدن بیش از پیش جریان سبز و تشکیلات وابسته به موسسات امریکایی می‌باشد که در براندازی علیه ایران هم قسم بوده و بخشی از مدیریت آشوب در ایران را پیگیری می‌کردند.

فعالان سایت

این سایت که تقریباً انسجام و تجمیع توان اصلاح‌طلبان عبورکرده از نظام و اپوزیسیون خارج از کشور می‌باشد،بنا بر تخصص و ارتباطات داخلی این افراد قرار است به فعالیت‌های خود شتاب دهند.

این افراد عبارتند از: 1ـ آیدین جهانبخش ـ روزنامه نگار ایرانی که تجربه 10 سال ‌نوشتن و دبیری در رسانه‌هایی همچون ایسنا، ایلنا و روزنامه گلستان (متعلق به محسن سازگارا» را دارد، 2ـ بنیامین دِکِرـ محقق و بلاگر. وی سفر به رژیم صهیونیستی را در کارنامه خود داشته و به زبان عربی و عبری مسلط است، 3ـ استفانی شوارتزـ وی از زمان تاسیس مرکز آزادی خاورمیانه در سال 2007 در این موسسه مشغول به کار بوده است، 4ـ اکبرعطری ـ از اعضای سابق دفتر تحکیم وحدت که به امریکا پناهنده شده است، 5ـ لیلا عطیه – از فارغ التحصیلان دانشگاه آستین تگزاس ، 6ـ کریستوفر لمبرت، 7ـ اِلِنا گوردون ـ از موسسان و مدیر اجرایی «مرکز آزادی خاورمیانه»، 8ـ مریم معمار صادقی ـ مدیر ارشد برنامه در خانه آزادی، 9ـ محسن سازگاراـ ضد انقلاب فراری مقیم امریکا و از اعضای سازمان مجاهدین انقلاب و

10ـ علی افشاری ـ از اعضای سابق دفتر تحکیم وحدت و از مفسران و تحلیلگران شبکه صدای امریکا و...

حامیان و تغدیه کنندگان فکری

این سایت برانداز که یکی از پروژه‌های مرکز آزادی خاورمیانه است، منابع مالی خود را از دفتردموکراسی، حقوق بشر و نیروی کار در وزارت خارجه‌ امریکا دریافت می‌کند. همچنین این سایت دارای یک خواهر‌خوانده به نام موسسه‌ آموزشی آنلاین است که برنامه‌ آموزش الکترونیکی برای رهبران زنِ در حال ظهور در خاور‌میانه‌ عربی را دنبال می‌کند.

همچنین حامیان این شبکه و سایت عبارتند از:

بی‌تردید با نگاهی به حامیان این سایت که مهمترین آنها موسسه خانه آزادی می‌باشد می‌توان به وابستگی صریح این سایت به سازمان سیا و موسسات برانداز پی برد.

نگاهی به سابقه موسسه خانه آزادی به‌وضوح بیانگر این وابستگی می‌باشد. موسسه خـانه آزادی‌(freedam house) در زمان جنگ سرد راه‌اندازی شده است. اغلب گردانندگان این موسسه سابقه امنیتی دارند. مدیر این موسسه پیتر اکرمن است که سابقه آشکاری در CIA دارد و همه عناصر اصلی این موسسه صهیونیست‌ یعنی یهودیانی‌ که به شکل جدی و سخت مدافع اسراییل هستند.

موسسه خـانه آزادی از چند سال پیش تمرکزش را در خصوص ایران آشکار کرده اما قاعدتاً از قبل نیز در خصوص ایران فعالیت می‌کرده است.

موسسه خـانه آزادی از چند سال پیش با بودجـه 15 میلیون یورویی هلند یک وب سایت یا یک مجله اینترنتی را به نام گذار راه‌‌اندازی کرده است.

گذار در حقیقت بخش فارسی خانه آزادی است و گردانندگان آن هم اپوزیسیون چپ ایرانی هستند و افرادی مانند ساسان قهرمان، فرج سرکوهی، عباس معروفی و... از اشخاصی هستند که در گذار فعال هستند اما در سال‌های اخیر افرادی مانند فاطمه حقیقت‌جو، همسر وی محمد تهوری که به شدت درگیر مسائل دبیری این مجله است، مجید محمدی از نویسندگان تند دوم خردادی، نیک آهنگ کوثر، آرش آبادپور، علی افشاری و محسن سازگارا نیز با خانه آزادی همکاری دارند.

اما نکته‌ای که خانه آزادی را با اتفاقات اخیر کشور مرتبط می‌کند یکی در راهنمای عملیاتی یا دستورالعمل کاملاً تنظیم شده و آموزشی است که چند ماه قبل خانه آزادی به وسیله وب‌سایت گذار به فارسی ترجمه کرد.

از جمله این کتب، کتاب مبارزه مسالمت آمیز 50 نکته اساسی است که اگر کسی به دقت به این راهنما نگاه کند پر از آموزش‌های عملی انقلاب‌های رنگی است و به راحتی می‌توان با این کتاب کارگاه آموزشی گذاشت و در حقیقت این کتاب یک خودآموز کامل برای براندازی نرم به شمار می‌آید.یک راهنمای دیگر نیز وجود دارد که درخصوص نظارت بر انتخابات است.با توجه به ارتباط بسیار نزدیک خانه آزادی با CIA به سادگی می‌توان این نتیجه را گرفت که این‌ها دستورالعمل‌ها و خودآموزهای CIA است که به فارسی ترجمه شده است و بدون شک خیلی از کسانی که در بحران‌های اخیر نقش داشتند قطعاً فایل این راهنما و خودآموز را می‌شود در کامپیوتر شخصی‌‌شان پیدا کرد. این اما همه ماجرا نیست. نوع آموزش‌هایی که این سایت در دستور کار خود قرار داده پیش از این به عنوان براندازی نرم در برخی از کشورها عملیاتی شده است. این تجربه‌ها عبارتنداز:

1ـ المصری الیوم و هشام قاسم 2ـ مدونه: انقلابی مسالمت‌آمیز برای زنان مراکشی 3ـ جنبش حقوق بشر کوبا: زنان سپید پوش 4ـ مبارزه بین‌المللی برای ممنوعیت مین 5ـ جنبش کمربند سبز: وانگاری موتا ماثایی، مادر درختان آفریقا 6ـ پاپ ژان پل دوم، جنبش همبستگی و جایگزین نارنجی 7ـ انقلاب مخملی: پایان مسالمت آمیز کمونیسم در چکسلواکی 8ـ بلاگر وائل عباس 9ـ سالی که زندگی در صربستان برنده شد: جنبش آتپورعلیه میلوسویچ.

در کنار آموزش این تجربه‌ها، توصیه برای مشارکت در مباحثی همچون «آموزه‌های رهبری برای زنان»، «‌راهنمایی دور زدن سانسور در اینترنت»،« تِرم ‌شناسیِ مشارکتِ شهروندانه» و...نشان‌دهنده محورهای هدف‌گذاری شده زیر می‌باشد:

- ایجاد شبکه اجتماعی از صنوف و طیف‌های مختلف و شبکه سازی

ـ تلاش برای پیگیری خطوط مورد توجه کشورهای متخاصم ایران در حوزه حقوق بشر و زنان

ـ تلاش برای یارگیری و جذب طیف دانشجویی

ـ ایجاد شبکه خبری با ایزوله مناسب برای تاثیر‌گذاری میان گروه‌های مرجع

ـ ایجاد شبکه خوشه‌ای برای انتقال مفاهیم در حوزه آموزه‌های انقلاب رنگی

- فعال‌سازی نیروهای میدانی برای تخمین برآورد اطلاعاتی، اجتماعی،اقتصادی و سیاسی و...

بی گمان با توجه به فعال شدن این سایت که شبکه فکری ـ عملیاتی آن موسسات برانداز می‌باشند و نظر به پیوند آن با جریان فتنه در داخل کشور می‌بایست توجه داشت که لژ براندازی فتنه‌گران به مدیریت ضد انقلاب در فضای سایبر عملاً شکل گرفته و نیازمند دقت و هوشیاری بسیاری از فعالان در عرصه سیاسی – اجتماعی کشور می‌باشد.
1ـ مرکزآزادی خاورمیانه
2ـ دانشکده تحصیلات تکمیلی مدیریت سیاسی دانشگاه جرج واشنگتن
3ـ خانه آزادی
4ـ موسسه آلبرت شنکر


ارسال شده در توسط منتظر منجی

او لج کرده و خود را حق مطلق می داند!

من از اقدامات موسوی ناراحتم.بیانیه هایش را هم قبول ندارم.بیانیه های او را علیرضا بهشتی می نویسد که دیدگاه های تند عجیبی دارد.

یکی از حامیان و دوستان قدیمی میرحسین موسوی ضمن انتقاد از مواضع و اقدامات وی تصریح کرده است که هرگونه ارتباط خود با وی را قطع کرده است.

فرد مزبور در دیدار با  دو تن از فعالان سیاسی جریان اصولگرا با انتقاد از رفتارهای میرحسین موسوی گفته است،من از اقدامات موسوی ناراحتم.بیانیه هایش را هم قبول ندارم.بیانیه های او را علیرضا بهشتی می نویسد که دیدگاه های تند عجیبی دارد.

وی تصریح کرده است،من با مواجهه موسوی با ولی فقیه مخالفم.من به اتفاق آقای آقازاده با او خیلی صحبت کرده ایم که دست از اقدامات خود بردارد.او لج کرده و خود را حق مطلق می داند.

وی در ادامه با بیان اینکه بعد از بیانیه 17 موسوی با او قطع رابطه کرده ،اظهار داشت،میرحسین بیشترین تاثیر پذیری را از زهرا رهنورد داشته و بیشتر خط ها را از او می گیرد.

 

 

دلایل واهی نمایندگان اقلیت برای دیدار با موسوی

تعدادی از اعضای فراکسیون اقلیت مجلس برای توجیه دیدارشان با سران فتنه آمریکایی به تناقض گویی دچار شده اند.

این افراد که در روزهای آغازین سال جدید بدون توجه به دشمنی های موسوی، کروبی و خاتمی سران اصلی فتنه آمریکایی با ملت ایران به دیدار آنها رفتند این روزها به شدت از سوی افکار عمومی و حتی همکاران خود مورد انتقاد و سرزنش قرار گرفته به هر دری می زنند تا از این مخمصه فرار کنند.

در همین رابطه مصطفی کواکبیان نماینده اقلیتی سمنان برای توجیه دیدار خود با سران فتنه در گفت وگو با رجانیوز ضمن تایید این ملاقات مدعی شد فراکسیون اقلیت با افرادی از جناح راست از جمله حجت الاسلام ناطق نوری و آیت الله مهدوی کنی هم در آینده دیدار خواهد کرد.

وی افزود : ما صددرصد معتقدیم که باید این ملاقات ها صورت بگیرد، گفت وگوها انجام شود چرا که آدم در این گفت وگوها خیلی دیدگاه هایی که به آن اعتقاد دارد بیان می کند و نتیجه از آن می گیرد.

کواکبیان که ظاهراً حسابی به خاطر دیدارش با سران فتنه تحت فشار افکار عمومی است فراموش کرد که اول بار خبر دیدار فراکسیون اقلیت با موسوی، کروبی و خاتمی را سایت منتسب به این فراکسیون به همراه گزارشهای تصویری منتشر کرد لذا اظهار داشت اگر کسی جنجال نمی کرد اصلاً کسی نمی فهمید که مابه دیدار آقای موسوی، کروبی و خاتمی رفته ایم.

اما در همین حال ترابی عضو دیگر فراکسیون اقلیت که در دیدار با سران فتنه حضور داشته برای توجیه این اقدام مدعی شد که برای صله رحم به ملاقات موسوی، کروبی و خاتمی رفته است!

این اقلیتی البته توضیح نداد که چه نسبت فامیلی با سران فتنه دارد. ترابی در ادامه توجیهاتش که در گفت وگو با فارس ابراز داشته بود برخلاف کواکبیان سعی کرد این دیدارها را غیرسیاسی جلوه دهد و لذا با بیان اینکه در اسلام دید و بازدید و صله رحم جزء واجبات است گفت: از نکات پسندیده در ایام نوروز دید و بازدید است و بر این اساس فراکسیون اقلیت مجلس با سران اصلاحات و بسیاری از افراد دیگر نیز تنها دیدار نوروزی داشته و بحث خاص دیگری مطرح نبوده است.

نماینده اقلیتی شهرکرد در مجلس در پاسخ به این سؤال که فراکسیون اقلیت باید همسو با مردم حرکت کند، گفت: دید و بازدید با موضوع سازماندهی و سیاسی تفاوت دارد و در آن جلسه هیچ بحثی از سازماندهی و تائید یا رد فردی نشده است.

وی در ادامه تلاش کرد آشوب گری، دروغ گویی و همراهی کامل با پروژه سیا و موساد توسط سران فتنه را در حد یک اختلاف خانوادگی تقلیل دهد و لذا مدعی شد در میان یک کشور نیز همچون اعضای یک خانواده ممکن است اختلاف، انتقاد و اعتراضی نسبت به یکدیگر داشته باشند که باید در بستری مناسب رفع شود.

این حامی سران فتنه البته هیچ توضیحی نداد که اگر در درون یک خانواده یکی از اعضا با تمام توانش قصد از هم پاشیدن خانواده را داشته باشد سایر اعضا با او چه کاری خواهند کرد؟

خاطرنشان می شود دیدار اعضای فراکسیون اقلیت با سران فتنه که در ایام نوروز انجام شد حتی از سوی تمامی اعضای این فراکسیون نیز همراهی نشد و تعدادی از نمایندگان فراکسیون مذکور از ملاقات با موسوی، کروبی و خاتمی خودداری کردند. به عنوان مثال محمدرضا خباز از اعضای فراکسیون اقلیت به رجانیوز گفت: برای حفظ آرامش در این ملاقات حضور نیافته است.

همچنین طیف وسیعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دیدارهای مذکور خواستار رسیدگی ویژه هیئت رئیسه مجلس خصوصاً لاریجانی به اقدام فراکسیون اقلیت شدند. به طور مثال حجت الاسلام بزرگواری نماینده کهکیلویه و بهمئی در نطق میان دستورش با انتقاد از اقدام اقلیت و ضمن درخواست از نمایندگان برای حفظ شان مجلس در داخل و خارج مجلس گفت: «هیچ نماینده یا فراکسیونی حق ندارد با سران فتنه ملاقات کند

وی تاکید کرد: «موسوی و کروبی از سران اصلی فتنه هستند و باید هیئت رئیسه مجلس در این خصوص به این فراکسیون تذکر دهد

 

 

 

سحابی: امید ما به اصولگرایان داخل حکومت است!

عزت سحابی از وابستگان به گروهک های ملی- مذهبی هم در گفت وگو با رادیو زمانه اظهار داشت: امکان مذاکره با مقامات وجود ندارد. آنها ما را راه نمی دهند. عیبی ندارد موسوی و خاتمی و کروبی مذاکره کنند اما طرف مقابل آنها را قبول ندارد. مقامات معتقدند، اصلا بحرانی وجود ندارد.

دو تن از عناصر ضدانقلاب تصریح کردند جمهوری اسلامی موقعیت برتر را دارد و به همین دلیل مذاکره با اپوزیسیون را بی معنا می داند.

جمشید اسدی از عناصر سلطنت طلب فراری به گویانیوز گفت: رهبر جمهوری اسلامی هرگز با مخالفان سازش نکرده است. جمهوری اسلامی قدرت فرادست را دارد و نیازی به سازش و مصالحه نمی بیند. آنها موضع سرسختانه ای دارند. این طرف هم اپوزیسیون فاقد رهبر است.

وی همچنین اظهار داشت: در عین پشتیبانی از چهره های مقاومت آقایان موسوی و کروبی، انتقاد و گله ای تند اما دوستانه هم از ایشان به ویژه نسبت به آقای موسوی دارم. انتقادم به خرافه نادرستی است که توسط ایشان در دهان ها افتاد و متاسفانه بسیار گشت. این خرافه که در جنبش سبز هر کس برای خودش رهبر است.

این سلطنت طلب، با اشاره به بی مایگی اپوزیسیون در 22بهمن گفت: حضور کم در 22بهمن و چهارشنبه سوری مایه نگرانی است زیرا اپوزیسیون برنامه مشخصی ندارد.

عزت سحابی از وابستگان به گروهک های ملی- مذهبی هم در گفت وگو با رادیو زمانه اظهار داشت: امکان مذاکره با مقامات وجود ندارد. آنها ما را راه نمی دهند. عیبی ندارد موسوی و خاتمی و کروبی مذاکره کنند اما طرف مقابل آنها را قبول ندارد. مقامات معتقدند، اصلا بحرانی وجود ندارد.

وی در عین حال امید خود را برخی افراد در داخل نظام دانست و گفت: امید ما به اصولگرایان داخل حکومت است و مشورت هایی که می دهند.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

جای موسوی دیگر در ایران نیست

نماینده مرم استان فارس گفت: موسوی با اعتراض نسبت به اجرای حکم تروریست ها نشان داد که از بنی صدر هم بدتر شده و دیگر جایش در ایران نیست.

نصرالله کوهی باغ اناری، در گفت و گو با شبکه ایران با اشاره به اعتراض میرحسین موسوی اجرای حکم قصاص برای پنج تروریست اعدامی، اینگونه اظهار نظرها را از وی بعید ندانست و گفت: سخنان موسوی با اسلام مخالف است.

وی تاکید کرد: موسوی آنقدر در مسائل و مشکلات خود غرق شده که به هر چیزی چنگ می زند تا به خیال خود آبروی از دست رفته اش را به دست آورد.

کوهی با اشاره به اینکه اقدام پنج تروریستی که بمبگذاری کرده و موجب شهادت ده ها تن از هموطنانمان شده اند مصداق بارز مفسد فی الارض بوده و حکمشان اعدام است، گفت: موسوی با اعتراض نسبت به اجرای حکم این تروریست ها نشان داد که از بنی صدر هم بدتر شده و دیگر جایش در ایران نیست.

معتقدم موسوی از اسلام خارج شده

نماینده مردم سروستان در مجلس هشتم اضافه کرد: "متاسفانه در حالیکه قوه قضائیه باید موسوی را به دلیل فتنه انگیزی هایش طی یک سال گذشته، محاکمه نماید در این کار کوتاهی کرده و موسوی نیز از رافت اسلامی سوءاستفاده می کند.

وی تصریح کرد: موسوی با صدور چنین بیانیه ای در واقع با اجرای حکم قصاص که "نص صریح قرآن" است، مخالفت می کند.

گرچه آقای موسوی اخیرا گفته که از کشتی اسلام پیاده نشده است اما به اعتقاد کوهی "وی از اسلام خارج شده و طبق نظر مراجع فردی که مخالف نص صریح قرآن سخن بگوید، مرتد محسوب می شود."

گفتنی است که آقای موسوی در بیانیه ای پنج تروریست و بمبگذار اعدامی را "مظلومان" نامیده و اجرای حکم قصاص برای آنان را "ناعادلانه" خوانده است

 

 

دور جدید حمله به اصول دین

یکی از روشنفکران جریان اصلاحات دور جدیدی از اتهامات به دین،نظام جمهوری اسلامی و حضرت امام خمیمنی(ره) را کلید زد.

یکی از روشنفکران جریان اصلاحات دور جدیدی از اتهامات به دین،نظام جمهوری اسلامی و حضرت امام خمیمنی(ره) را کلید زد.

این روشنفکر که در میان اصلاح طلبان همواره در سایه عبدالکریم سروش مطرح بوده در راستای معرفی فرقه جدید موسوی اخیرا در دیدار با تعدادی از اعضای هئیت علمی یکی از نهادهای آموزشی گفته است،توحید،معاد،نبوت و برزخ قابل اثبات نیست!.

وی در ادامه با تاکید بر گفته خود و با اشاره به نظام جمهوری اسلامی تصریح کرده است،نظامی هم که بخواهد بر همین اصول غیر علمی ! برپا شود،قطعا ظالمانه خواهد بود!.

این روشنفکر جریان اصلاحات از معرفی چهره امام خمینی(ره) به عنوان یکی از چهره های تاثیر گذار جهان اسلام انتقاد کرده و دلیل آن را تاسیس نظامی غیر علمی عنوان کرده است

 

 

اقدام جدید فتنه گران؛ازدواج تشکیلاتی!

تعدادی از اعضای جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین در راستای تحکیم اهداف تشکیلاتی با همدیگر ازدواج کرده اند!

تعدادی از اعضای جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین در راستای تحکیم اهداف تشکیلاتی با همدیگر ازدواج کرده اند! در میان این افراد، فعالان فمنیستی، اعضای تحریریه سایت جمهوریت(از سایتهای هدایت کننده اغتشاشات سال گذشته)، وبلاگ نویسان فعال در آشوبهای سال گذشته انتخابات ، روزنامه نگاران و دگر اندیشان مرتبط با رسانه های بیگانه به چشم می خورند.  بسیاری از این افراد سابقه نشر اکاذیب ، محکومیتهای کیفری و انفصال از خدمات دولتی را درکارنامه خود دارند.

بنابراین گزارش  برخی از این افراد همچنین دارای سوابق بسیاری در زمینه هنجارشکنی و ترویج ادبیات  غیر اخلاقی در فضای مجازی هستند.

گفتنی است ازدواج تشکیلاتی برای نخستین بار توسط منافقین قدیم(گروهک تروریستی رجوی) پس از اعلام مبارزه مسلحانه علیه نظام جمهوری اسلامی صورت گرفت . برخی آگاهان سیاسی اقدام این افراد که پس از ساختارشکنی ها و آشوبهای سال گذشته به عنوان منافقین جدید نامیده می شوند، نوعی تبعیت از مرام و شیوه آنها ارزیابی می کنند


ارسال شده در توسط منتظر منجی

فتنه گران جهت آشوب دعوت کردند!

شیخ شجاع‌،‌ بانو رهنورد‌ و‌ مهندس موسوى در‌ نمایشگاه کتاب

"حضور ما یک حضور اعتراضی است بنابراین بنا نداریم آرام بیاییم و آرام برویم . بهترین زمان حضور هم ، تقارن با حضور این سه عزیز است!"

 مهدی کروبی که اخباری مبنی بر ابتلایش به بیماری سرطان منتشر شده بود اینک در روزهای آغازین افتتاح نمایشگاه کتاب قصد دارد جهت اعلام وجود و به تشنج کشیدن فضای آرام و فرهنگی این نمایشگاه به مصلای تهران برود .

فتنه گران هم که پی برده اند با چند شعار و جمله تحریک آمیز می توانند شیخ ساده لوح خود را جو زده کرده و راهی نمایشگاه کتاب کنند در اقدامی هماهنگ خواستار حضور نفر پنجم انتخابات در نمایشگاه کتاب شدند .

برخی از بازیچه های دست بیگانه از کروبی ، موسوی و رهنورد خواسته اند تا با اعلام قبلی در روزهای آتی وارد نمایشگاه کتاب شوند تا ماجرای نمایشگاه مطبوعات و هو کردن کروبی توسط مردم دوباره اتفاق نیافتند .

این عده که خود را حامیان جنبش سبز معرفی کرده اند در ادامه دعوتنامه خنده دار خود از شیخ شجاع، بانو رهنورد و مهندس موسوی ! آورده اند : حضور ما یک حضور اعتراضی است بنابراین بنا نداریم آرام بیاییم و آرام برویم . بهترین زمان حضور هم ، تقارن با حضور این سه عزیز است .

گفتنی است با توجه به کوتاه آمدن برخی دستگاههای ذیربط در برخورد با سران فتنه که بعد از انتخابات مدتی آرامش را از مردم گرفته و کشتار دست زدند اینک به نظر می رسد آرام آرام متهمین اصلی آشوبهای پس از انتخابات قصد دارند تا فعالیتهای ضد نظام خود را از سر بگیرند .

حضور کروبی در مراسم ختم پدر وزیر ارشاد دولت احمدی نژاد می تواند نمونه این موارد باشد .

ظاهرا مهدی کروبی چند ماه پیش با حضور در نمایشگاه مطبوعات و لنگه کفشهایی که به طرفش پرتاب شد هنوز متوجه نفرت مردم از خودش نشده است .

 

 

واکنش تند خاتمی به کروبی

تلاش مهدی کروبی برای غائله‌آفرینی در سالگرد انتخابات ریاست‌جمهوری با مخالفت شدید سید محمد خاتمی روبرو شده است.

خاتمی در این جلسه به آب خوردن برخی هواداران موسوی در روز قدس و اقدامات زشت برخی افراد در روز عاشورا که به زیان اصلاحات تمام شده پرداخته و گفته باید مسائلی که بعد از انتخابات به نام اصلاحات شروع شد، خاتمه یابد تا جریان اصلاحات بتواند به عنوان طیفی عاقل و منطقی در جامعه خود را بازسازی کند.

شنیده های موثق حاکی است تلاش آقای کروبی برای انجام راهپیمایی در روز 22 خرداد با مخالفت آقای خاتمی و برخی چهره‌های موثر جریان اصلاحات روبه رو شده است.

آقای کروبی این روزها با مسئولان گروه‌ها و گروهک‌های غیرقانونی که مواجه می‌شود، به آن‌ها توصیه می‌کند برای راهپیمایی در روز 22 خرداد درخواست مجوز کنند اما اخبار رسیده از محافل درونی اصلاح طلبان نشان می دهد این تقاضای کروبی خریداری ندارد.

یکی از اصلاح طلبان دو نبش مجلس در یک محفل خصوصی گفته است خاتمی با این پیشنهاد به شدت مخالف است؛ زیرا وی اعتقاد دارد راهپیمایی و تجمعات از کنترل کروبی و موسوی خارج شده و عناصر مغرض در این گونه مراسم‌ها با اعمال غیرمعقول خود باقیمانده آبروی اصلاحات را می‌برند و جریان اصلاح‌طلب به عنوان گروهی آشوب طلب در جامعه معرفی می‌شود.

خاتمی در این جلسه به آب خوردن برخی هواداران موسوی در روز قدس و اقدامات زشت برخی افراد در روز عاشورا که به زیان اصلاحات تمام شده پرداخته و گفته باید مسائلی که بعد از انتخابات به نام اصلاحات شروع شد، خاتمه یابد تا جریان اصلاحات بتواند به عنوان طیفی عاقل و منطقی در جامعه خود را بازسازی کند.

از سوی دیگر شنیده شده موسوی هم با پیشنهاد کروبی مخالفت کرده و دلیل آن را ریزش نیروهای هوادارش در ماه‌های اخیر و عدم تحرک نیروهای جنبش سبز در روز کارگر و معلم ذکر می کند.

 

 

مهدی کروبی هم اعتراف کرد

کروبی با اعتراف تلویحی به اینکه بخشی از عناصر جنبش سبز ساختارشکن هستند خواستار پالایش این جنبش شد!

مهدی کروبی در پی شکست غیرقابل پیش بینی خود در انتخابات سال گذشته با ادعاهای بی اساسی مانند تقلب در انتخابات، تجاوز جنسی به زندانیان، شکنجه بازداشت شدگان از یک سو برای رسانه های ضد انقلاب خوراک لذیذ تهیه کرده و از سوی دیگر در داخل کشور باعث تشویش افکار مردم شد و به همین خاطر از مردم وفادار به نظام لقب «یکی از سران فتنه» و از سوی بیگانگان لقب شیخ شجاع را دریافت کرد.

به نوشته رسالت، وی در دیداری که روز گذشته با برخی فارغ التحصیلان دانشکده خبر داشت، تاکید کرد: جنبش سبز نباید دچار احساسات و امور ساختارشکنانه شود و ما باید با حرکت رو به جلو به آسیب شناسی درونی خود بپردازیم.

کروبی در این دیدار ضمن اینکه به طور تلویحی پذیرفت بخشی از عناصر جنبش سبز ساختارشکن هستند اما حاضر نشد این رفتارها را محکوم کند.

کروبی در این دیدار مدعی شد متاسفانه خود محوری ها و قانون گریزی ها کشور را به مرحله خطرناکی سوق داده که نتیجه آن وقایع تلخ و تاسف بار بعد از انتخابات است.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

روایتی ازآبروریزی کروبی وموسوی

بی اعتنایی مطلق کارگران و معلمان به فراخوان سران فتنه جهت ایجاد تشنج و اغتشاش بازتاب وسیعی در رسانه های خارجی داشت. این رسانه ها اقدام موسوی و کروبی در فراخوان برای تشنج در روز کارگر و معلم را اشتباه استراتژیک آنها می دانند.

روزنامه نیویورک تایمز در این زمینه نوشت: تظاهرات برنامه ریزی شده برای اعتراض در روز شنبه تحقق نیافت. موسوی و کروبی دو تن از سران اپوزیسیون روز پنجشنبه از کارگران و معلمان خواسته بودند به ائتلاف اصلاح طلبان بپیوندند. تحلیلگران گفتند فراخوان برای روز شنبه نتوانست موثر باشد، احتمالا به خاطر ارعاب.

اما در عین حال عملی نشدن خواسته موسوی و کروبی می تواند نشانه ای از شکست سران مخالفان در جلب حمایت کارگران و معلمان باشد. ماجرای اخیر باعث شده تا بار دیگر توانایی آنها برای بسیج اعتراض ها در آینده مورد سؤال قرار گیرد.

نیویورک تایمز همچنین از قول مهدی جلالی که وی را کارشناس امور ایران در نیویورک معرفی کرد، نوشت: این یک اشتباه استراتژیک از سوی موسوی و کروبی بود. آنها ابتدا باید خواسته های کارگران را در برنامه خود بگنجانند و سپس انتظار پیوستن آنها را به خود داشته باشند. کارگران نمی دانند برای چه باید به خیابان بیایند و از طرف موسوی و کروبی هزینه بدهند.

 

 

افشای جزئیاتی از حمایت های مالی بیگانه به سران فتنه

بخشی از کمک های مالی تعدادی از کشورهای عربی خلیج فارس به سران فتنه افشا شد.

 منابع رسانه ای از امارات خبر می دهند تعدادی از قاچاقچیان حرفه ای لوازم بهداشتی- آرایشی در جریان انتخابات ریاست جمهوری اخیر با برقراری ارتباط با حلقه نزدیک به مهدی کروبی و میرحسین موسوی کمک‌های مالی کلانی را به آنها ارسال نموده اند.

این گزارش می‌افزاید: تعدادی از این افراد که سابقه انتقال میلیاردها تومان کالای قاچاق به کشور در دوره حاکمیت اصلاح طلبان را دارند، در دو مرحله به مهدی کروبی مجموعا 150 میلیون تومان و در پی حوادث پس از انتخابات نیز بیش از 380 میلیون تومان به جریان آشوبگر و حلقه ی مرتبط با میرحسین موسوی کمک کرده اند.

بر اساس این گزارش، از دیگر کشورهای همسایه همچون قطر و کویت نیز کمک‌های مالی قابل توجهی به حلقه نزدیکانسران فتنهارسال شده است که یک تاجر یزدی در کویت عامل اصلی انتقال این مبالغ بوده است.

این افشاگری در حالی روی می‌دهد که پیشتر نیز گزارش‌هایی از حمایت های مالی از طرف دولت عربستان به جریان فتنه، قبل از برگزاری انتخابات دهم ریاست جمهوری اعلام گردیده بود.

گفتنی است در جریان مناظره دکتر احمدی نژاد و مهندس موسوی، رییس جمهور از ارتباط نزدیک برخی رجال سیاسی کشور و کشورهای حاشیه خلیج فارس اینطور خبر داده بود: «درانتخابات قبل نیز از داخل و خارج رقیب من پشتیبانی شد و کمک شد و در همان اوایل این دولتبرخی پیغامی برای یکی از این پادشاهان حاشیه خلیج فارس فرستاد که شما نگران نباشید، ظرف شش ماه این دولت ساقط می شود.»

 

 

تایید دین جدید موسوی

"گاردین" هم "دین رحمانی" موسوی را تایید کرد! روزنامه انگلیسی گاردین از اظهارات میرحسین موسوی درباره قرائت او از اسلام، استقبال کرده و موسوی را پیرو "اسلام آزادی‌خواه" خوانده است! به گزارش شبکه ایران، یک روزنامه انگلیسی اقدامات میرحسین موسوی و اغتشاشگران حامی وی در سال گذشته را برآمده از "اسلام آزادی‌خواه" نامیده است! روزنامه "گاردین" چاپ لندن، در مقاله‌ای که در شماره جدید خود منتشر کرده، نوشته است: "مخالفان نظام ایران که به رهبری میرحسین موسوی مقابل نظام ایستاده‌اند، برآمده از اسلام آزادی‌خواه هستند...اگر امروز این قرائت از اسلام به پیروزی برسد، می تواند راه را برای جنبش های آزادیخواهانه در کشورهای اسلامی و جوامع اسلامی در دنیای غرب هموار کند." این مطلب گاردین در راستای سخنان چند روز پیش آقای موسوی ارزیابی شده است.

میرحسین موسوی؛ پیام‌آور دین جدید آقای موسوی چند روز پیش و در دیدار با سران نهضت آزادی گفت: "باید طوری دین را تفسیر کنیم که نسبت به همه دیدگاه ها، حداکثر مدارا را داشته باشد!" وی همچنین اعلام کرد که "جنبش سبز می تواند مسئولیت تبلیغ و ترویج قرائت رحمانی از دین را به دوش بکشد." میرحسین موسوی همچنین بدون اینکه نسبت این دین را با عقاید و دیدگاه های کفار، منافقین و ملحدین روشن کند، گفت: "باید انعطاف داشته باشیم و روی یک شکل و شمایل از حکومت تصلب نداشته باشیم." این اظهارات آقای موسوی و حمایت یک روزنامه انگلیسی از آن درحالی مطرح شده که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همواره بر لزوم دوری از "اسلام آمریکایی" که توسط غرب ترویج و تبلیغ می‌شود، تاکید کرده‌اند.

اسلام خودمان را تبلیغ کنید چند روز بعد از این سخنان آقای موسوی که حتی بدون استثنا کردن لائیک‌ها اعلام کرد "باید طوری دین را تفسیر کنیم که نسبت به همه دیدگاه ها، حداکثر مدارا را داشته باشد"، شیخ یوسف صانعی هم توصیه کرد که مردم به اسلام خودشان عمل کنند! شیخ یوسف صانعی در دیدار با جمعی از اعضای انجمن اسلامی یکی از دانشگاه ها، خطاب به حاضرین اظهار داشت که "شما تا می‌توانید اسلام و انقلاب مد نظر خودمان که همان اسلام واقعی است را تبلیغ کنید؛ نه آن قانون اساسی که آقایان ترویج می‌کنند." البته این سخنان آقای صانعی در راستای نوعی "آنارشیسم دینی و قانونی" ارزیابی شده است.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

درخواست مجوز برای گرامی داشت سالروز حقارت فتنه گران

فیل کروبی و میر حسین هوس هندوستان کرده.

ترسم که نرسی به کعبه ای اعرابی ، این ره که می روی به انگلستان است.

از آنچه از تصاویر و خبرهای رسیده از نشست میرحسین موسوی و کروبی دیده و شنیده شده است از آن حکایت دارد که این دو نه تنها توبه نکرده اند بلکه  اصلا به نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین اصل ولایت فقیه ملزم نیستند و به دنبال فتنه ای جدید هستند.

این دو دیروز باهم تصمیم گرفتند بر طبق سفارشات اتاق فکر لندن و رسانه های حامیشان به دنبال درخواست مجوز برای گرامی داشت سالروز حقارتشان هستند.

صد افسوس و تاسف از بی خردی ایشان و از عدم شناخت این ها از مردم همیشه در صحنه که فتنه و فتنه گر را شناخته اند. به قولی به حنای سبز آنها رنگی نمانده .

 

 

 

آقای موسوی! اگر قرائت تو احکام قرآن را تعطیل می کند ما هم هستیم!

 

ارگان رسانه ای گروهک فدائیان خلق که به تازگی از توقیف پروانه فعالیت حزب مشارکت و سازمان مجاهدین (انقلاب) انتقاد کرده، با درج تحلیل فوق نوشت: آقای موسوی می گوید «ما مبلغ قرائت رحمانی از دین هستیم» اما به درستی روشن نیست که قرائت رحمانی از آئینی که کیفردهی جزو اصول آن است، امکانپذیر است یا نه و آیا می توان احکام قرآنی درباره «کفر» و «کافر» و «مشرک» و «منافق» را معوق گذارد و یا در توحید و نبوت شک امامت را نفی کرد؟

نویسنده لائیک «اخبار روز» نوشت: نگارنده با ولایت فقیه در توافق کامل است که حکومت ولایت، حکومت ناب محمدی]ص[ است. این سایت گروهکی در عین حال سخنرانی ها و بیانیه پراکنی موسوی را بی فایده خواند و نوشت: تا زمانی که آقای موسوی می تواند به بهانه سال نو به دیدار دوستان و حامیانش برود و سخنرانی نماید، به این معناست که رژیم از این بابت هراسی به دل ندارد و زیان و خسارتی را متوجه خود نمی بیند. بلکه ممکن است که آن را سودبخش هم ارزیابی کند. شاید به آن دلیل باشد که آقای میرحسین موسوی و دیگر یارانش را شیرانی می پندارد که یال و کوپالشان را از دست داده اند.

ملیحه محمدی یکی دیگر از عناصر سابقا چپ و به تازگی دموکرات و لیبرال شده نیز در سایت ایران امروز به توصیه موسوی به صبر و استقامت پرداخت و با اشاره به انتقاد محافل اپوزیسیون از اینکه «صبر و استقامت، خب که چی» می نویسد: در طرف مقابل نه تنها جمهوری اسلامی، که انبوهی از همان مردم بند توهم نسبت به حاکمیت و متوهم نسبت به ما ایستاده اند و بسیاری از آنها می توانسته اند با اعتقاد به احمدی نژاد رای داده باشند و از اپوزیسیون سبزها نگران باشند و آنها را برنتابند. اینها چنان که ما برای چاره کردن غیض و غضب خود بیان می کنیم، مزدور و جیره خوار رژیم نیستند.

کار دشوارتر ما با اینهاست. وی که برخی بستگانش در آشوب ها فعال بودند و خود نیز در آن ایام هیجان زده بود اکنون می نویسد؛ دوستانی که تاکید بر صبر و استقامت را دون شأن جنبش می دانند، می توانند بگویند در این میدان مبارزه در دستان ما چه هست و اقتدارگرایان حاکم کدام سلاح را از دست داده اند؟ آیا اگر رهبران جنبش سبز در داخل فرمان حمله به رژیم نداده اند از جانب دیگران در خارج هم صادر نشده است؟ کسانی که معتقدند مردم ایران برای حمله به رژیم چشم به دهان آنها دوخته اند، آیا فرمان حمله به زندان اوین را صادر نکردند؟


ارسال شده در توسط منتظر منجی

میرحسین موسوی: من از خاتمی گله دارم / کروبی : در حال مردن هم از خاتمی جرعه آب نمیگیرم

شنیده ها حاکی از آنست که در پی دعوت اخیر مجمع روحانیون مبارز از کروبی و موسوی برای شرکت در جلسه مجمع و بیان دیدگاه هایشان، شیخ اصلاحات به تندی به این دعوت پاسخ داده است.

وی ضمن رد این دعوت، گفته است که: "اگر از تشنگی در حال مردن باشم و زنده ماندنم جز با گرفتن جرعه آبی از خؤینیها و خاتمی میسر نباشد، آن جرعه آب را هم نخواهم خواست! " سپس درخصوص مسائل و کارهای ناروایی که مجمع در حق کروبی روا داشته و باعث خروج وی از مجمع و تشکیل حزب اعتماد ملی شده بود نیز مطالبی گفته می شود و از آنچه به زعم وی فرصت طلبی و معامله گری خاتمی است نیز گله می کند.

موسوی هم در پاسخ به این دعوت، ضمن رد آن، ابراز می دارد که: مواضع من روشن است، نیازی به بیان آن در جلسه نیست؛ من از آقای خاتمی گله دارم؛ مجمع بیانیه می دهد اما یک بار و یک جا نامی از جنبش سبز نمی آورد...

 

 

تورهایی به مقصد معبد بهائیان 

اخیرا برخی از آژانسهای گردشگری داخلی که اقدام به برگزاری تورهای بازدید از معبد لوتوس بهائیان می کنند.

اخیرا برخی از آژانسهای گردشگری داخلی که اقدام به برگزاری تورهای بازدید از کشور هند می کنند یکی از مهمترین برنامه های خود در این سفر را بازدید از معبد لوتوس بهائیان اختصاص می دهند.

بازدید از این معبد توسط تورهای گردشگری ایرانی در حالی صورت می گیرد که کشور هند دارای نقاط بسیار جذاب و دیدنی تر نیز هست اما با این حال تورهای ایرانی یکی از برنامه های ویژه خود را به بازدید از معبد لوتوس بهائیان اختصاص می دهند.

گفتنی است در طول بازدید ایرانیان از این معبد مبلغان بهایی که تعداد بسیار زیادی از آنها نیز ایرانی هستند به معرفی این فرقه ضاله و ارائه رایگان کتاب و جزوه به گردشگران ایرانی برای جذب آنها به این فرقه می کنند.

بدون شک نظارت جدیدب بر علمکرد برخی آژانس های گردشگری لازم و ضروری بنظر می رسد.

 

 

 

خدمات جدید بلک واتر به منافقین 

کمپانی بلک واتر جدیدترین تجیهزات جاسوسی خود را در اختیار گروهک منافقین قرار داده است.

گفته می شود بخشی از این تجهیزات شامل خودکارهایی است که توانایی اختلال در شبکه تلفن‌های ثابت و سیار را دارند. این ابزار پیشرفته که اخیراً در اختیار گروهک منافقین قرار گرفته است قرار است در اقدامات جاسوسی علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته شود.

گفتنی است کمپانی مزدوری بلک واتر در سال 1998 توسط برخی از اعضای سابق نیروی دریایی امریکا تاسیس شده است. این شرکت در تشریح خدمات خود متعهد می شود که علاوه بر عملیات جاسوسی، توانایی دارد ده‌ها هزار نیروی نظامی امنیتی ورزیده را در بحرانی‌ترین و حساس‌ترین مناطق جنگی در سراسر جهان به کار گمارد.

 

 

 

اعتراف تلویحی مشاور مهدی کروبی

سران جمهوری اسلامی حاضر به معامله بر روی رای مردم نشدند.

مشاور مهدی کروبی در انتخابات ریاست جمهوری تلویحا تایید کرد که سران اصلاحات خواستار معامله با حکومت شدند اما سران جمهوری اسلامی حاضر به معامله بر روی رای مردم نشدند.

عباس عبدی در گفت‌وگو با سایت ضدانقلاب "روزآنلاین" با بیان اینکه "درجه حرارت در عرصه سیاسی ایران بالا رفته"، تلویحا گفته است که میرحسین موسوی حاضر به کوتاه آمدن از برخی خواسته‌های خود شده بود اما مسئولان ایران حاضر نشدند تا حداقل خواسته‌های غیرقانونی او را نیز بپذیرند.

وی گفته است: "به نظرم بیانیه 17 مهندس موسوی اقدامی اولیه (گرچه بهتر بود زودتر صادر می‌شد) در جهت خارج شدن از این فضا بود اما انتظار می‌رفت که طرف مقابل نیز گام‌هایی را بردارد که متأسفانه چنین نشد."

گفتنی است، عباس عبدی چندی پیش از تقسیم‌بندی شهروند درجه 1 و درجه 2 دفاع کرد و مدعی شد که هر چند اصلاح‌طلبان رأی کمتری در آن انتخابات آورده‌اند اما رأی آن‌ها با کیفیت‌تر بوده است!

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

بالاترین: گردانندگان‌ جرس‌ "دلقک‌" هستند!

 

اختلافات و درگیری‌های سایت‌های ضدانقلاب که پس از راهپیمایی ده‌ها میلیونی مردم در روز 22 بهمن، شدت بیشتری به خود گرفته، چند روزیست که وارد فاز جدیدی شده است.

انتشار خبر مرگ یک نویسنده ملحد که وابستگی دیرینه‌ای به رژیم پهلوی داشته، باعث ایجاد درگیری بین دو سایت ضد انقلابی "جرس" و "بالاترین" شده است.

سایت جنبش راه سبز (جرس) که پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته و برای تحریک مردم به اغتشاشات خیابانی با مدیریت افرادی چون عطاالله مهاجرانی و محسن کدیور راه اندازی شد، چند روز پیش و با انتشار خبری درباره مرگ "شجاع‌الدین شفا، نویسنده چند کتاب ضداسلامی و ضدشیعی، اعتراف کرد که او فردی "هتاک" و "بی‌بند و بار" با گرایشات بهایی‌گونه بوده است.

انتشار این مطلب از سوی "جرس"، با واکنش شدید کاربران سایت ضدانقلاب "بالاترین" روبرو شد.

بالاترین" که توسط جمعی از افراد مقیم کانادا راه اندازی شده و نقش پررنگی را در دامن زدن به حوادث سال گذشته برعهده داشت، با چشم پوشی از هدف مشترک خود با سایت عطاالله مهاجرانی در "هتک حرمت مقدسات و حمله به ارکان جمهوری اسلامی"، به گردانندگان این سایت حمله کرده و آنان را "دلقکان روشنفکرنما" خوانده است.

یکی از کاربران بالاترین، در لینکی که برای این سایت ارسال کرده، ضمن بیان برخی مطالب توهین‌آمیز نسبت به دین مبین اسلام، نوشته است: "سایت جرس در تازه‌ترین مزخرف‌گویی خود، شجاع‌الدین شفا را متهتک نامیده است".

پیش از این هم و بعد از ناکامی جریان ضدانقلاب در راهپیمایی 22 بهمن، کاربران بالاترین، گردانندگان جرس را به دلیل مطرح کردن سناریوی "اسب تروا"(که قرار بود به فتح میدان آزادی توسط اغتشاشگران بینجامد اما منجر به رسوایی شد)، افرادی ساده‌لوح خوانده بودند که جاسوس جمهوری اسلامی هستند!

فعالان سیاسی معتقدند این درگیری‌ها در رسانه‌های ضدانقلاب که در ماه‌های اخیر، شدت بیشتری به خود گرفته است، ناشی از سردرگمی سران این جریان و ناکامی این افراد در ادامه پروژه آشوب و اغتشاشات سال گذشته است.

 

 

 

دستگیری تیم چاپ کنندگان اسکناس فتنه

تیمی که مشغول چاپ اسکناس های تقلبی با عکس یکی از سران فتنه بودند،شناسایی و دستگیر شده اند.
این تیم که در یکی از مناطق شرقی تهران مستقر بوده اسکناس‌های تقلبی10000 و 20000هزار ریالی را با عکس و یکی از شعارهای فتنه انگیز یکی از سران فتنه چاپ و برای توزیع دپو کرده بودند.
گفته می‌شود این افراد تصریح کرده بودند بر اساس
سفارش گرفته شده قرار بوده این اسکناس‌های تقلبی را برای توزیع به تیم دیگری جهت توزیع در برخی مناسبت‌های پیش رو، تحویل دهند.

 

 

رمزگشایی از مواجه سران جریان سبز با برنامه صلح آمیز هسته ای ایران

شکی نیست که مهمترین دلیل برگزاری این کنفرانس اثبات حقانیت برنامه های هسته ای ایران  در برابر آمریکائیها و رژیم صهیونیستی بود و اکنون که باراک اوباما بر خلاف تصور حامیان سبز وی در ایران که مرتبا با تملق گوئی و چاپلوسی قصد زد و بند با اوباما را داشتند به شکلی خیلی واضح پیام خود را به رییس جمهور آمریکا رساند.
اما واقعا پشت پرده فشارهای باراک اوباما به ایران و چیست؟ شکی  نیست که این خواسته اصلی باندهای صهیونیستی در کاخ سفید می باشد که با اخاذی از اوباما وی را وادار به موضع گیری در حد حمله اتمی به ایران اسلامی نموده اند..
از طرف دیگر مثلت موسوی – کروبی و خاتمی  از یک سو به حمایت ظاهری از دستاوردهای هسته ای ایران می پردازد و از سوی دیگر در پیامهای محرمانه ای که با مقامات لابی صهیونیستی در واشنگتن رد و بدل نموده است مرتبا  ایران را به «تلاش برای ساختن سلاحهای هسته ای» متهم نموده است.
به گفته برخی از بزرگان نظام اسناد مربوط به پیامهای رد و بدل شده توسط مثلت موسوی – کروبی و خاتمی  و مقامات آمریکائی همگی به قوه قضائیه تحویل داده شده اند و این یکی از دلایل تاخیر در رسیدگی به برخی از پرونده های امنیتی  بوده است تا با شناخت کافی و وافی از عملکرد سران جریان سبز به اتهامات آنها رسیدگی شود.
به هر تقدیر برگزاری کنفرانس خلع سلاح  هسته ای با میزبانی جمهوری اسلامی در حالی صورت می گیرد که بسیاری از افرادی که ادعای حمایت از این کنفرانس را دارند و داعیه حمایت از برنامه صلح آمیز اتمی ایران را نجوا کردند  خود دائما بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران مشغول به فعالیتهای خرابکارانه می باشند.
به عقیده برخی از مقامات بلند پایه نظام شکی نیست که فعالیتهای مثلت  موسوی – کروبی و خاتمی با هدف حمایت از تهدیدات اتمی اوباما و شروع فاز دوم کودتای سبز  صورت گرفته است. که با نگاهی به سایت های منتسب به این افراد می توان به وضوح سیر حرکتی این باند را در جهت خواست آمریکایی ها رصد کرد.
باند میرحسین موسوی  در حالی به ظاهر بر حفظ استقلال جمهوری اسلامی و همچنین تداوم عزت ایرانیان تاکید می کنند که خود باعث فرار شهرام امیری شدند و خود اطلاعات بسیار بیشتری در مورد تاسیسات فردو را از طریق کانالهای غیر رسمی در اختیار مقامات آمریکائی قرار دادند. اکنون نیز این افراد معلوم الحال با ادعای حمایت از نظام در خفا با مقامات مستکبر آمریکائی مشغول برگزاری جلسه می باشند.
اکنون
اهداف شخصی و گروهکی این باند باعث شده تا منافع دراز مدت نظام مقدس ولائی فدای قدرت طلبی آقایان شود و شاید این گناهی نابخشودنی باشد.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

توقیف پروانه 2 حزب اصلاح طلب از سوی خانه احزاب

 

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب، در نامه‌هایی جداگانه به احزاب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب، از توقیف پروانه فعالیت این دو حزب خبر داد.

در نامه محمود عباس‌زاده مشکینی آمده است: "پیرو اخطار کتبی شماره 82475/43 مورخ 27/5/88 به آن حزب برای رعایت قانون، گزارشات و مستندات واصله در خصوص عملکرد، رفتارها و مواضع آن تشکل درجلسه مورخ 23/1/ 89 کمیسیون موضوع ماده 10 قانون فعالیت احزاب و جمعیت های طرح و پس از بحث و بررسی، به دلیل انطباق برخی از فعالیت های آن گروه با بندهای "الف"، "ه" ، " و"، "ز"، و "ح" ماده 16 قانون احزاب که گروهها صراحتا از ارتکاب آن منع شده اند اعضای کمیسیون به اتفاق و به استناد بند 3 و 4 ماده 17 قانون احزاب رای به توقیف پروانه فعالیت آن حزب داده و مقرر نمودند مستندات و گزارش تخلفات برای انحلال گروه به دادگاه ارسال شود."

بنابراین گزارش بندهای مورد نظرعباس‌زاده در ماده 16 قانون احزاب به شرح زیر است:

مواردی که "گروههای موضوع این قانون باید در نشریات، اجتماعات و فعالیت‌های دیگر خود از ارتکاب موارد زیر خودداری کنند":

الف) ارتکاب افعالی که به نقض استقلال کشور منجر شود

ه) ایراد تهمت، افترا و شایعه پراکنی

و) نقض وحدت ملی و ارتکاب اعمالی چون طرح ریزی برای تجزیه کشور

ز) تلاش برای ایجاد و تشدید اختلاف میان صفوف ملت با استفاده از زمینه های متنوع فرهنگی و مذهبی و نژادی موجود در جامعه ایران.

ح) نقض موازین اسلامی جمهوری اسلامی.

بر اساس نامه عباس‌زاده مشکینی برخی از فعالیت های حزب مشارکت و سازمان مجاهدین با این بندها انطباق داشته است.

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب در پایان نامه به سازمان مجاهدین و حزب مشارکت تاکید کرده است که تا تعیین تکلیف پرونده آن‌ها در مرجع قضایی، از هرگونه فعالیت خودداری کنند.

گفتنی است که اعضای کمیسیون ماده 10 احزاب پیش از این نامه ای به دادسرای عمومی و انقلاب تهران ارسال کرده اند و خواستار صدور حکم قضایی برای انحلال این دو تشکل شدند.

 

 

 

کروبی: خدایا مجالی اعطاء فرما و از آمدن عزرائیل جلوگیری کن

مهدی کروبی در دیدار با جمعی از چهره های سیاسی، دانشگاهی از وضعیت بوجود موجود جامعه انتقاد کرد. وی با نقل خاطره ای گفت :‌« یکی از نمایندگان روحانی مجلس اول بنام آقای کشفی پس از آنکه از نوشتن نامه و پیگیری موضوع از طریق وزیر آموزش و پرورش و مسوولین مربوطه در خصوص مشکلاتش ره به جایی نبرد، نامه ای به جبرئیل نوشت که " ای جبرئیل حال که کسی پاسخگوی من نیست، پس تو پیام مرا به خدا برسان" و آنرا منتشر کرد».
کروبی در ادامه افزود :‌ گویا اکنون ما هم باید
نامه ای به عزرائیل بنویسیم تا پیام ما را به خدا برساند که "خدایا! اگر بناست این ایام، ایام مرگ طبیعی ما باشد! مجالی اعطاء فرما و از آمدن عزرائیل جلوگیری کن". اکنون زمان مرگ طبیعی نیست .

 

 

 

ارتباط شبکه فارسی وان با فائزه هاشمی

یک مقام امنیتی گفت: نیمی از بودجه شبکه فارسی وان از سوی فائزه هاشمی رفسنجانی تامین می شود.
این مقام امنیتی  تاکید کرد : شکبه فارس وان  تحت تملک کمپانی استار متعلق به نیوزکورپریشن و با مدیریت مرداک  اداره می‌شود.
وی ادامه داد: اما در این بین فائزه هاشمی رفسنجانی که سرمایه گذاری هنگفتی در کشورهای اروپایی و امریکای شمالی کرده است  در راه اندازی این شبکه ضد فرهنگی با مرداک  همکاری تنگاتنگی داشته است.
این مقام امنیتی افزود: مخارج و هزینه های این شبکه از سوی مرداک و فائزه هاشمی رفسنجانی تامین می شود.
لازم به ذکر است که این شبکه بر خلاف سایر شبکه‌های مشابه، فیلم‌ها و سریال‌های روز تولید غرب را به صورت دوبله فارسی پخش می‌کند.

 

تعیین تکلیف برای علما از سوی همسر تاج زاده

همسر یکی از متهمان حوادث پس از انتخابات برای علما و مراجع تعیین تکلیف کرد!

چرا از ما متهمان حمایت نمی کنید؟ 

فخرالسادات محتشمی همسر مصطفی تاج زاده در مطلبی که در وبلاگ شخصی خود نوشته با لحنی آمرانه گفته الان زمانی است که علما باید آغوش باز کرده و حق آسیب دیدگان و معترضین را انذار داده و جبران کنند. وی در این مطلب خود از یک سو مدعی شده که مردم نوعدوست ما درصدد حل گرفتاری زندانیان حوادث بعد از انتخابات بوده اند اما در فراز بعدی ادعای خود نوشته است بی اطلاعی مردم از مسائل و مشکلات زندانیان مانع یاری رساندن مردم به آسیب دیدگان شده است
همسر تاج زاده در بیانی گستاخانه علمای حوزه و دانشگاه، اندیشمندان، هنرمندان و حقوقدانان را به عافیت طلبی و دنیا خواهی متهم کرده و مدعی شده هنوز خیلی ها زندانی هستند. چرا بزرگان و علمای حوزه و دانشگاه و اندیشمندان و هنرمندان و حقوقدانان به داد مظلومان نمی رسند. آیا دنیا این قدر ارزش دارد که بی تفاوت باشید؟ 
همسر تاج زاده در مطلب خود هیچ اشاره ای به طراحی های جریان فتنه، حزب مشارکت، سازمان مجاهدین انقلاب و رفتارهای ضد قانون و خودسرانه موسوی و کروبی و... که با لجاجت های خود باعث اغفال جوانان و به وجود آمدن حوادث تلخ و کشته و زخمی شدن ده ها نفر و وارد شدن خسارات هنگفت مالی و جانی به مردم و حیثیت نظام در داخل و خارج شد نکرده و یک طرفه به حمایت از محکومان حوادث اخیر پرداخته است.


ارسال شده در توسط منتظر منجی