سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

شعارها و حاشیه های اجتماع میدان انقلاب


 تجمع کنندگان هم‌چنین هنگامی که سخنران نام موسوی‌ خوئینی‌ها را بر زبان آورد، به طرح شعارهایی علیه وی پرداختند.


نمازگزاران تهرانی پس از نماز جمعه با راهپیمایی به سمت میدان انقلاب و حضور در تجمع اعتراض‌آمیزی که در این میدان برگزار شد، با طرح شعارهایی و صدور قطعنامه‌ای اشدّ مجازات برای سران فتنه را خواستار شدند.


به گزارش ایسنا راهپیمایان با طرح شعارهای زیر به سمت میدان انقلاب حرکت کردند: «مرگ بر موسوی و کروبی»، «هاشمی هاشمی بصیرت بصیرت»، «رای ما یک کلام، محاکمه والسلام»، «آشوبگر آشوبگر اعدام باید گردد» و «عامل آمریکایی اعدام باید گردد»، «کروبی و بی‌.بی‌.سی پیوندتان مبارک»، «موسوی و بی‌.بی‌.سی پیوندتان مبارک»، «مجلس انقلابی تشکر تشکر»، «می‌کشم می‌کشم آنکه برادرم کشت»، «حافظ کل قرآن شهادتت مبارک» «دستان فتنه رو شد، دشمن بی‌آبرو شد»، «کروبی بی‌.بی‌.سی عامل انگلیسی»، «موسوی بی‌.بی‌.سی عامل انگلیسی»،«موسوی بی‌سواد عامل دست موساد»،«کروبی بی‌سواد عامل دست موساد»، «لعن علی عدوک یاحسین، کروبی و خاتمی و میرحسین»، «حزب‌الله می‌میرد فتنه نمی‌پذیرد»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «مرگ بر منافق»

راهپیمایان هم‌چنین پلاکاردهایی با مضامین زیر در دست داشتند:


«توطئه و اغتشاش نوکری آمریکا است»، «ای رهبر بت‌شکن بت نفاق را بشکن»، «ما بی‌قرار رفع فتنه هستیم»، هاشمی غیرتت کو،‌ فائزه عفتت کو"، "یا صاحب الزمان هرگز نائبت را تنها نخواهیم گذاشت"، "صبر ملت تمام است این آخرین پیام است، موسوی و کروبی اعدام باید گردند"، "تا پای جان حامی انقلابیم، رهسپاریم با ولایت تا شهادت".


هم‌چنین پلاکاردهایی که بر روی آن جملاتی علیه رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، نوشته شده بود، به چشم می‌خورد. تجمع کنندگان عکس‌هایی از مقام معظم رهبری و بیانات ایشان در خصوص لزوم بصیرت داشتن مردم و نخبگان و عکس‌های از شهید بسیجی صانع ژاله در دست داشتند و در حالی که شعار می‌دادند «موسوی و کروبی اعدام باید گردند»، در اطراف میدان انقلاب جمع شدند. تعدادی از نمایندگان مجلس، حجت‌الاسلام و المسلمین میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رییس‌جمهور و علی‌اصغر آب‌خضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ... در این مراسم حضور داشتند.


«الله اکبر لا اله الا الله»، «حزب‌الله بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل». از دیگر شعارهای راهپیمایان بود. این تجمع با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین ذوالنور جانشین نماینده ولی فیه در سپاه پس از قرائت قرآن آغاز شد. عده‌ای از تظاهرکنندگان کفن‌هایی پوشیده بودند که روی آن نوشته شده بود «رهسپار با ولایت برای دفن فتنه آماده‌ایم تا شهادت».  در بین سخنرانی ذوالنور جمعیت بارها شعارهایی را علیه هاشمی رفسنجانی مطرح کردند‌. جمعیتی که در اطراف میدان انقلاب تجمع کردند پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن‌ها از جمله نوشته شده بود:


«آقازاده انگلیسی بابات افتاده به پیسی»، «قسم به خون شهدا موسوی تو را می‌کشیم»، «مرگ بر دیکتاتور مخملی».


تجمع کنندگان هم‌چنین هنگامی که سخنران نام موسوی‌ خوئینی‌ها را بر زبان آورد، به طرح شعارهایی علیه موسوی خوئینی‌ها پرداختند. هم‌چنین شعار دادند: «فتنه‌گر فتنه‌گر ننگ به نیرنگ تو، خون جوانان ما می‌چکد از چنگ تو»، «فتنه‌گر فتنه‌گر این آخرین کلام است، صبر ملت تمام است»، «ای رهبر عزیزم با فتنه می‌ستیزم»، «منافق فتنه‌گر اعدام باید گردد»، «آشوبگر بی‌عزت خجالت خجالت»، «ما همه سرباز تویم خامنه‌ای گوش به فرمان تویم خامنه‌ای»، «حزب‌الله می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد»، «ما ذوالفقار حیدریم فدائیان رهبریم»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه».


 


 



راهپیمایی مردم تهران علیه سران فتنه


راهپیمایی مردم تهران علیه سران فتنه


راهپیمایی مردم تهران علیه سران فتنه 


راهپیمایی مردم تهران علیه سران فتنه


راهپیمایی مردم تهران علیه سران فتنه


راهپیمایی مردم تهران علیه سران فتنه


راهپیمایی مردم تهران علیه سران فتنه


راهپیمایی مردم تهران علیه سران فتنه


راهپیمایی مردم تهران علیه سران فتنه


راهپیمایی مردم تهران علیه سران فتنه


راهپیمایی مردم تهران علیه سران فتنه


راهپیمایی مردم تهران علیه سران فتنه


راهپیمایی مردم تهران علیه سران فتنه


 



ارسال شده در توسط منتظر منجی

فتنه گران به دنبال فاز جدیدی از اغتشاشات


 فتنه گران به این جمع بندی رسیده اند که هواداران جنبش برای تغییر فاز از هر نظر آمادگی دارند.


به گزارش خبرنگار ندای انقلاب جلسات زیادی بعداز جنایت 25 بهمن برگزار گردیده وعناصر برنامه ریز وپشت پرده جنایت های اخیر که مستقیما با اپوزیسیون خارج از کشور در ارتباط بوده و تابع فرمان های شکلی موسوی وکروبی می باشند ، به این جمع بندی رسیده اند که هواداران جنبش برای تغییر فاز از هر نظر آمادگی دارند ، وبا توجه به موفقیت اخیر در انعکاس وسیع جنایت 25 بهمن در رسانه های بین المللی و استقبال تمام کشور های آزاده (رسانه های صهیونیستی ، آمریکایی وانگلیسی) از شجاعت وجسارت (جنایت وخباثت) رهبران وهواداران جنبش ، لازم است در تداوم قیام (جنایت) وحرکت برای آزاد سازی ایران ، به حرکت های خود جوش و بدون پیش نیازهای معمول وصرفا متکی بر خلاقیت و کینه انقلابی هواداران بسنده شود.


لازم به ذکر است اخباری از این دست و حواشی ومواضع مختلفی که در ارتباط با تحرکات فتنه وبرنامه ریزی برای تداوم آن انجام شده است حکایت از توطئه ای همه جانبه ودر فازی بالاتر دارد ، کارشناسان خبری معتقدند ، رویکرد جنون آمیز میرحسین موسوی وهمسرش که مهدی کروبی را نیز بدنبال خود می کشانند ، در واقع نوعی خودکشی و طی کردن راهی بدون بازگشت می باشد.


آنچه از اخبار پنهان و اشکار این خود فروختگان بدست آمده است ، و می رساند که این طیف فقط اجرای سناریو وخط نوشته هارا برعهده دارند واز قدرت تفکر وتعقل فاصله گرفته اند.


گفتنی است در برنامه ای که برای این خودفروختگان که عمدتا از خانواده معدومین منافقین و سایر گروهک های فراری و.... می باشند تهیه شده ، استمرارجنگ وگریز در فضا های قابل انعکاس ، تسخیر یکی از میدانهای شناخته شده ، استقرار خانواده های معدومین در این میدان به صورت اعتصاب نشسته ، فضا سازی های رسانه ای با خودزنی و ..... وشعار های ساختارشکن می باشد.



ارسال شده در توسط منتظر منجی

گزارش کامل فارس از راهپیمایی مردم تهران علیه سران فتنه؛

ملت در صورت عدم برخورد دستگاه قضایی با سران فتنه وارد عمل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مردم تهران پس از اقامه نمازجمعه امروز تهران با شعارهای کوبنده خود ضمن اعلام انزجار از سران فتنه خواستار محاکمه فوری کروبی، موسوی و خاتمی شدند.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مردم تهران پس از اقامه نمازجمعه امروز از مقابل سر در اصلی دانشگاه تهران علیه سران فتنه راهپیمایی خود را به سمت میدان انقلاب اسلامی آغاز کردند.


راهپیمایان با سردادن شعارهای "مرگ بر موسوی "، "مرگ بر کروبی "، "مرگ بر خاتمی "، "هاشمی هاشمی بصیرت بصیرت "، "کروبی بی‌سواد عامل دست موساد "،‌ "موسوی بی‌مرام دشمن راه امام "،‌ "ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است "، "ما ملت ایرانیم از فتنه‌گر بیزاریم "، "حرف ما یک کلام محاکمه والسلام "، "کروبی، بی بی سی پیوندتان مبارک "، "عامل آمریکایی اعدام باید گردد "، "فتنه‌گر و آشوب‌گر اعدام باید گردند "، "مجلس انقلابی تشکر تشکر "، "ای رهبر بت‌شکن بت نفاقو بشکن " و "ریاست خبرگان جای منافقین نیست " ضمن ابراز خشم و انزجار از سران فتنه و برخی خواص بی‌بصیرت، از دستگاه قضایی کشور خواستند تا هر چه سریع‌تر سران فتنه محاکمه شوند.


راهپیمایان همچنین پرچم‌های کشورمان و پرچم‌های "لبیک یا خامنه‌ای " و با در دست داشتن تراکت‌هایی با مضامین "تا پای جان حامی انقلابیم "، "سران فتنه اعدام باید گردند "، "توطئه و اغتشاش نوکری آمریکاست "، "صبر ملت به سر آمده، سران فتنه را اعدام کنید "، "خواص بی‌بصیرت، ضددین و شریعت "، "مسئولان قضایی! مردم در صحنه‌اند از چه می‌ترسید؟ " در دست داشتند.


در این راهپیمایی مسئولان کشوری و لشکری از جمله حسن غفوری‌فرد نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام علی رازینی معاون حقوقی و توسعه قضایی قوه‌قضاییه حضور داشتند.


در حالی که میدان انقلاب اسلامی تهران مملو از جمعیت بود، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی گفت: در چنین ایامی بود که با طلوع خورشید امام‌خمینی(ره) و نثار هزاران شهید انقلاب خون‌بار مردم ایران به ثمر نشست و شاهد ایام 22 بهمن سال 1357 بودیم.

وی افزود: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایادی استکباری شرق و غرب حیات خود را در نابودی انقلاب اسلامی ایران می‌دیدند و انواع توطئه‌ها را علیه ملت ایران آغاز کردند.

ذوالنور خاطرنشان کرد: استکبارجهانی سعی داشت در مسیر انقلاب اسلامی انحراف ایجاد کند و مهره‌های ناکارآمد لیبرالی و موسوم به ملی مذهبی‌ها را میان مردم و انقلاب نفوذ داد اما طولی نکشید که با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره)، اسناد مخفیانه ارتباط دولت موقت، لیبرال‌ها و سکولارها با آمریکای جهان‌خوار به دست دانشجویان افتاد و لیبرال‌ها با فرار رو به جلو خود را از صف ملت ایران بیرون کشیدند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در ادامه تصریح کرد:‌ استکبارجهانی سپس گروهک‌های ملحد را تجهیز کرده و به جان ملت ایران انداخت که ثمره آن 16 هزار شهید ترور بود و آخرین آن استاد برجسته دانشگاه شهید بهشتی یعنی شهید شهریاری بود.

وی با بیان اینکه شهادت شهید شهریاری آخرین هزینه ملت ایران در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی نخواهد بود، تاکید کرد: استکبارجهانی همچنین جنگ 8 ساله را بر مردم ایران تحمیل کرد و رو در روی ملت ایران ایستاد.

ذوالنور با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی فتنه‌های پان ترکیسم، خلق مسلمان، جبهة‌التحریر و خلق عرب را تجهیز کرده و به مقابله با ملت ایران پرداختند، خاطرنشان کرد: فتنه منتظری نیز از دیگر ترفندهای استکبارجهانی بر علیه ملت ایران بود اما مردم کشورمان با هوشیاری این فتنه را نیز پشت سر گذاشتند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران بیان داشت:‌ دشمنان ایران اسلامی در دوران اصلاحات سعی کردند با نفوذ در بدنه اجرایی کشور قبله عالم را آمریکا قرار دهند و با حمایت روزنامه‌های زنجیره‌ای خود و نطق‌های مجلس ششم از آمریکا و رژیم‌صهیونیستی حمایت کردند.

ذوالنور افزود: استکبارجهانی سعی داشت با حمایت عمال داخلی خود دولت نهم را که مورد حمایت مقام معظم رهبری است، تضعیف کنند.

وی در ادامه گفت: فتنه‌گران با حمایت همه‌جانبه دشمنان نظام اسلامی ایران از سال‌ها پیش، انتخابات دهم ریاست‌جمهوری را هدف قرار داده و با برنامه‌ریزی‌های خود سعی داشتند با نفوذ در بدنه اجرایی و فرهنگی کشور به تخریب آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بپردازند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی فتنه سال گذشته را به وجود آوردند و سعی داشتند بر افکار عمومی مردم سوار شوند و با حمایت گسترده رسانه‌های خود از جمله بی‌بی‌سی فارسی، صدای آمریکا، فیس‌بوک، توئیتر و... به عملیات روانی دست زدند.

وی خاطرنشان کرد: استکبارجهانی با حمایت عمال داخلی خود سعی داشتند با ایجاد راهپیمایی عده‌ای موهوم و جیره‌خوار به اهداف خود برسند و دروغ‌های خود را واقعیت جلوه دهند تا اعتبار ملی را مخدوش کرده و هنجارهای جامعه را بشکنند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در ادامه تصریح کرد: فتنه‌گران در فتنه سال گذشته و پس از انتخابات دهم ریاست‌جمهوری از خطوط قرمز عبور کردند و سعی داشتند با اقدامات خود به براندازی نظام اسلامی ایران بپردازند اما شکست خوردند.

ذوالنور در خصوص نقش برخی از خواص بی‌بصیرت در شعله‌ور شدن فتنه‌ها در کشورمان، گفت: در جریان فتنه سال گذشته و اخیر برخی از خواص بی‌بصیرت با سکوت مخرب سعی کردند بذر نفاق را بکارند و همچنین با سکوت معنادار خود در پازلی قرار گرفتند که ایادی استکبار جهانی برای‌ آنها فراهم کرده بودند اما مردم مسلمان ایران با صفوف فشرده مانع این فتنه‌انگیزی‌ها شدند.

وی در ادامه تاکید کرد: جمعی از آشوب‌گران در فتنه‌گری‌های یک سال و چند ماهه خود کمونیست‌ها، منافقان، سلطنت‌طلبان، انجمن پادشاهی و سایر گروهک‌های معاند را در کنار خود قرار دادند و با چهره‌های گریم‌کرده سعی داشتند زیر پرچم امام(ره) به تخریب آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بپردازند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: برخی خواص بی‌بصیرت با سکوت خود زمینه‌ای را فراهم کردند که سران فتنه با ارتکا به آنان همچنان به راه خود ادامه دهند و حتی با سخنان دو پهلو سعی داشتند جریان توهین به امام(ره)‌ و توهین به عزاداران حسینی را مخدوش کنند.

وی با تاکید بر اینکه خواص بی‌بصیرت با سکوت خود 20 ماه جریان فتنه را حیات بخشیدند اما مردم ایران اسلامی در 22 بهمن و 9 دی سال گذشته و 22 بهمن امسال با حضور 50 میلیونی در سراسر کشور تاکنون این توطئه‌ها را خنثی کرده‌اند، اظهار داشت:‌ فتنه‌گران از قبل کسب آمادگی کرده بودند تا 22 بهمن امسال را تبدیل به اغتشاش کنند و پیش از 22 بهمن امسال نشستی را برگزار کردند اما موسوی خوئینی‌ها یعنی همان مرد خاکستری فتنه در این جلسه اعلام داشت "اگر در 22 بهمن به فتنه‌انگیزی بپردازیم و حرکتی را انجام دهیم مردم ما را له می‌کنند و حیات‌مان برباد خواهد رفت ".

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه فتنه‌گران سعی داشتند در 21 بهمن و یک روز پیش از راهپیمائی عظیم 22 بهمن‌ دست به اغتشاش‌آفرینی کنند، خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور میلیونی خود در 22 بهمن طرح فتنه‌گران را ناکام گذاشتند اما ایادی استکبارجهانی که اکنون حیاتشان را در جهان عرب در خطر می‌بینند و شاهد خیزش مردمی در کشورهای مصر، تونس، یمن و ... هستند با طراحی فتنه در 25 بهمن سعی داشتند اتحاد ملت ایران را هدف قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌گران با اغتشاش‌آفرینی در 25 بهمن سعی داشتند ذائقه شیرین مردم را در حضور میلیونی خود در 22 بهمن تلخ کنند و حرکت پرشور مردمی را تحت تاثیر قرار دهند، بیان داشت: رسانه‌های غربی نیز بر طبل فتنه‌انگیزی‌ها در روز 25 بهمن کوبیدند چون اکنون مجبورند شکست آمریکا را در خاورمیانه و جهان عرب اعتراف کرده و اعلام کنند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه سران فتنه فکر می‌کردند می‌توانند جمعیت عظیمی را در روز 25 بهمن به خیابان‌ها بریزند، گفت: ملت ایران که اکنون گره دم سران فتنه را با استکبارجهانی دریافته‌اند، با سران فتنه همراهی نکرده و تنها مشتی اراذل و اوباش و کسانی که از مردم و انقلاب اسلامی ایران دلخورند به فتنه‌انگیزی پرداختند.

وی افزود: اغتشاش‌گران در خیابان‌های آزادی و انقلاب اسلامی خون شهیدانی چون "صانع ژاله " را به کف خیابان‌ها ریختند و این امر موجب شد تا خواصی که تا دیروز سکوت اختیار کرده بودند، بیدار شوند و به صراحت اعلام کنند سران فتنه با استکبارجهانی در یک مسیر حرکت می‌کنند.

ذوالنور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تجمع مردمی امروز پیام‌های متعددی را دارد، خاطرنشان کرد:‌ اولین پیام خطاب به مقام معظم رهبری است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: ملت ایران بارها به مقام معظم رهبری پیام داده‌اند که هستی و حیات‌مان در دفاع از آرمان‌های امام(ره)، ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: ای مولا و سرور ما، ما خود را آماده کرده‌ایم و منتظر اشاره شما هستیم که اگر اشار‌ه‌ای بفرمائید تا پای جان در راه اعتلای نظام اسلامی ایران حرکت ‌خواهیم کرد.

ذوالنور تاکید کرد: ملت ایران با بصیرت خود همواره نشان دادند اگر مسئولان مربوطه با فتنه‌گران برخورد نکنند و اگر دوباره فتنه‌گران فراخوانی را اعلام کنند و در خیابان‌ها حضور پیدا کنند این بار دیگر زیر پای ملت نابود خواهند شد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران بیان داشت: پیام دوم این تجمع مردمی به مسئولان تصمیم‌گیر و قوه‌قضائیه است و از زبان مردم به رئیس قوه‌قضائیه و مسئولان این قوه اعلام می‌کنم که تا به حال فرصت دادیم و سران فتنه مورد مدارا قرار گرفته‌اند.

وی افزود: تاکنون به سران فتنه اجازه داده شده است تا باطن خبیث خود را نشان دهند و نقاب نفاق خود را از صورتشان بکشند اما دیگر صبر این مردم بسر رسیده و درخواست ملت ایران از دستگاه قضائی کشور اشد مجازات اسلامی برای سران فتنه است.

ذوالنور در ادامه گفت:‌ پیام سوم این تجمع مردمی خطاب به خواص جامعه است. خواص کشورمان در چند دسته طبقه‌بندی می‌شوند و طبقه اول کسانی هستند که با سران فتنه همراهی داشتند اما به تدریج خود را از فتنه‌گران کنار کشیده و به صفوف ملت ایران ملحق شدند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: قشر دوم از خواص جامعه افرادی هستند که از مسئولان و سیستم اجرائی کشور ناخرسندند اما با سکوت خواسته و یا ناخواسته خود جبهه مقابل ملت ایران را تقویت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: قشر سوم از خواص بی‌بصیرت افرادی هستند که مطامع شخصی و منافع و مصلحت خانواده و عشق به فرزندان را واجب‌تر از آرمان‌های انقلاب می‌بینند و عملاً با حضور در تریبون‌ها از انقلاب اسلامی فاصله گرفته‌اند.

ذوالنور تاکید کرد: امروز می‌بینیم که ملت ایران یک صدا بر علیه سران فتنه موضع‌گیری کرده‌اند و لذا به این‌گونه خواص اعلام می‌‌کنیم، پیام ملت ایران این است که اگر بر علیه سران فتنه موضع‌گیری شفاف نکنید، ملت ایران برای همیشه شما را زیر خروارهای شعار خود مدفون و حصر ابدی خواهد کرد و این آخرین فرصت برای این خواص است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: آخرین پیام این تجمع مردمی خطاب به استکبارجهانی است. استکبارجهانی باید بداند که ملت ایران پای آرمان‌های خود ایستاده و در عرصه‌های مختلف همواره امتحان پس داده است.

وی افزود:‌ آنچه که در حال حاضر در دنیا اتفاق می‌افتد به برکت ایستادگی ملت ایران است و اگر در مصر، تونس و سایر کشورهای عربی فریاد الله‌اکبر را می‌شنویم به برکت ایستادگی مردم ایران اسلامی است.

ذوالنور در پایان خاطرنشان کرد:‌ استکبار جهانی بداند ملت ایران تا آخرین قطره خون خود از ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی ایران حمایت خواهد کرد.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه پایانی راهپیمایان برعلیه سران فتنه به شرح ذیل قرائت شد:

در حالی که انوار تابناک انقلاب اسلامی و پژواک فریادهای دشمن‌شکن و ضداستعماری و استبدادی نهضت ملت بصیر و آزادیخواه ایران به رهبری پربرکت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) با در نوردیدن مرزهای جغرافیایی و سیاسی، آزادی و رهایی ملت‌های مسلمان منطقه و جهان را نوید می‌دهد و بارقه‌های بیداری اسلامی با رویش جوانه‌های انقلاب در اقصی نقاط عالم ارکان سلطه نظام استکبار جهانی را به لرزه افکنده است، عمله‌های سیاسی آمریکا و رژیم اشغالگر اسرائیل که بقاء خویش را در ادامه فتنه‌گری می‌بینند برای اثبات نوکری و وابستگی خود با فراخوانی مذبوحانه و دعوت از مشتی منافق و تفاله‌های سلطنت طلب و اوباش ضدانقلاب برای ایجاد اغتشاش در بیست و پنجم بهمن ماه با هدف خوشنودسازی بیگانگان و امید دادن به دشمنان دین و ملت و فراهم کردن خوراک تبلیغاتی برای رسانه‌های بیگانه و شبکه‌های صهیونیستی و آمریکایی کوشیدند تا با انتقام‌گیری از استقامت و استواری ملتی بصیر که با تکیه بر مواضع هدایت‌گرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دفاع از اصول و آرمان‌های ارزشی انقلاب اسلامی جریان نفاق و برانداز را در نهم دی و بیست و دوم بهمن سال 88 در گورستان خشم و نفرت خود دفن نمود.

فضایی از رعب و وحشت را برای سرپوش نهادن به شکست‌های پی در پی و مفتضحانه اربابان خارجی خود و کم سو نمودن فروغ بیداری اسلامی در منطقه ایجاد نمایند اقدام رذیلانه‌ای که برگ ننگین دیگری را بر پرونده سراسر سیاه و خائنانه سران فتنه و جبهه نفاق نوظهور افزود.

اکنون در آستانه ایام ولایت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی و آغاز هفته وحدت ما شرکت کنندگان در این تظاهرات اعتراض آمیز در اوج خشم و نفرت نسبت به فتنه‌افروزی و وحدت شکنی جریان نفاق نوظهور و همصدایی سران فتنه با معاندان شناخته شده انقلاب و نظام اسلامی مواضع انقلابی خود را با ندای توحیدی الله اکبر اعلام می‌داریم:

1- حماسه‌سازان شگفتی آفرین بیست و دوم بهمن، سناریوی دروغین حمایت از مردم مصر و دعوت سران فتنه برای ایجاد هرج و مرج و اغتشاش در بیست پنجم بهمن ماه را تلاشی مذبوحانه برای محو حلاوت و شیرینی دستاوردهای حضور میلیونی ملت شجاع و قهرمان ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن که بر اساس عشق و ارادت به امام و خط اصل آن پیرمرداد در پیروی از ولایت فقیه به حماسه‌ای عظیم برای نمایش ایمان و بصیرت و وحدت و پیوند دوباره ملت با آرمان‌های انقلاب اسلامی تبدیل گردید دانسته و آن راخدمت به دشمنان اسلام و اقدامی در جهت جلوگیری از بازتاب همبستگی ملی و حمایت مردم شریف ایران از قیام ملت به پا خواسته مصر می‌داند و آن را شدیدا محکوم می‌نماید.

2- راهپیمایی شکوهمند بیست و دوم بهمن ماه همه ساله موج بزرگی از امید و خودباوری را در دل شیفتگان انقلاب اسلامی و مردم آزادیخواه جهان نسبت به استحکام و عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ناامیدی و یأس را در اردوگاه دشمنان کوردل نسبت به عدم تأثیر توطئه‌های گوناگون استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بر علیه نظام و انقلاب ایجاد می سازد. ما تظاهرکنندگان دعوت به اغتشاش در بیست و پنجم بهمن را عدم همراهی آشکار سران فتنه با ملت بزرگ ایران و به رسمیت نشناختن بیست و دوم بهمن به عنوان روز حاکمیت و پیروزی ملت ایران بر کفر و نفاق و استکبار جهانی توسط مردگان سیاسی دانسته و این دعوت را اعلام رسمی جداسازی راه سران فتنه و عوامل وابسته‌شان از اقیانوس عظیم ملت بزرگ ایران و دوری از صراط مستقیم نهضت و انقلاب اسلامی و پشت کردن به آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری می‌دانیم و خواستار برخورد شدید دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی با عوامل داخلی و پیاده نظامان رژیم صهیونیستی می باشیم.

3- ملت ایران آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی را دشمنان اصلی انقلاب اسلامی و سیاست‌های استعماری آنان را اقدامی در جهت چپاول و غارت کشورهای اسلامی و مردم مسلمان می‌داند و هر اقدامی که موجب خوشحالی تأیید و تشویق استکبار جهانی و همپیمانانشان شود را خوش خدمتی و ابراز نوکری به بیگانگان قلمداد نموده و بازی علنی موسوی و کروبی در پازل آمریکا و انگلیس و رژیم جنایتکار اسرائیل و نقش‌آفرینی در سناریوی طراحی شده توسط دشمن را خروج آنان از آرمان‌های امام و انقلاب و مخالفت با اراده و خواست ملت شریف ایران و عمق وابستگی و انحراف سران فتنه دانست و نفرت و انزجار و برائت خود را از حامیان خارجی و داخلی آنان اعلام می‌داریم.

4- شنیدن صدای نفاق و ورشکستگان سیاسی و تفاله‌های رژیم نگون بخت سلطنتی از حلقوم موسوی وکروبی و اقدام جنایتکارانه عوامل مزدور و در ایجاد اغتشاش و آشوب و شهید و مجروح نمودن تعدادی از هموطنان عزیز بار دیگر پرده از چهره خبیث مهره‌های سوخته استکبار و لاشه‌های متعفن سیاسی فتنه 88 برداشت و نشان داد که اتحاد پلید و شوم جیره‌خواران و وابستگان مزدور روی دیگری از نفاق نوظهور و تلاش استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل برای گشودن راهی است که در سال 1360 با عزم و اراده راسخ و استوار ملت غیور و موضع سرسختانه امام عزیز مسدود و منجر به فرار معاندان جنایتکار و پناه گرفتن آنان در زیر چتر حمایتی صدام جنگ افروز و خون آشام گردید لذا ملت ایران پیوستن موسوی و کروبی به اردوگاه جبهه کفر و نفاق و تحرکات مذبوحانه آنان را از ادامه اقدامات کور و جنایتکار منافقان به دستور اربابان خارجی‌شان دانسته و آن را شدیدا محکوم می‌نماید.

5- اکنون که هدایت‌های روشنگرانه رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و خویشتن‌داری مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی و صبر ملت غیرتمند ایران نتوانسته است سران گمراه فتنه را از جهالت و خواب غفلت بیدار نموده و آنان را از سقوط در جهنم پستی و رذالت و همراهی با دشمنان دیرینه اسلام و انقلاب اسلامی باز دارد ملت آزاده و شهید پرور ایران اجازه نخواهند داد مشتی قدرت‌طلب خود فروخته و ایادی درونی استکبار با عصیان و گردنکشی ارزش‌های اسلامی را به تمسخر گرفته و آرامش جامعه را بازیچه حقد و کینه و خودخواهی قرار دهند و علیرغم آغشته بودن دستان کثیفشان به خون جوانان عزیز از مجازات گریخته و با قرار گرفتن در حاشیه امن همچنان با صور بیانیه‌ای فتنه‌انگیز زمینه خوش رقصی برای دشمنان انقلاب اسلامی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و اذاب داخلی‌شان را فراهم نمایند.

6- باتوجه به فرمایش قاطعانه حضرت امام که فرمود "کسانی که دعوت به راهپیمایی غیرقانونی و اغتشاش می‌کنند مفسد فی‌الارض هستند "، شرکت کنندگان در این تظاهرات اعتراض‌آمیز، موسوی و کروبی را مصداق بارز فرمایش آن حضرت دانسته و ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغداری که از خرداد سال 88 تاکنون فرزندانشان آماج تیر کینه و بغض منافقان و وطن‌فروشان قرار گرفته‌اند سران فتنه را مسئول تمامی خون‌های به ناحق ریخته شده و همچنین خسارت‌های مادی و معنوی ناشی از اغتشاشات و آشوب‌های فتنه‌گران می‌داند و با محکوم کردن هرگونه کوتاهی و تعلل در انجام وظیفه نهادهای مربوطه و درخواست اشد مجازات برای سران فتنه از قوه قضاییه مصرانه می‌خواهیم تا فوری و بی‌درنگ به شکایات واصله رسیدگی و با محاکمه موسوی و کروبی که هدفی جز شکستن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به دشمنان اسلام و انقلاب ندارند مزدوران استکبار را به سزای عمل خیانتکارانه خود برسانند.

7- باتوجه به مواضع روشنگرانه رهبر حکیم انقلاب اسلامی و آشکار شدن اهداف اقدامات ساختارشکنانه سران فتنه ملت ایران از خواص خاموش و دارای مواضع مبهم و دوپهلو می‌خواهد تا ضمن پرهیز از گفتار و رفتار بیگانه پسند و ریختن آب به آسیاب فرصت‌طلبان در اسرع وقت مواضع خود را به صورت روشن دقیق و واضح نسبت به سران فتنه و حامیان بیگانه آنان اعلام نمایند.

8- ملت هوشیار و بصیر ایران بار دیگر حمایت خود را از قیام مردم مصر که با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی می‌رود تا طومار فرعونیان زمان را در هم پیچد اعلام داشته و رساترین پاسخ به اقدامات رذیلانه و تبلیغات پوچ و دروغین رسانه‌های آمریکا، انگلیس، اسرائیل غاصب و همپیمانانشان را پیروز کامل از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان گرانقدر راه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی می‌داند.


 



ارسال شده در توسط منتظر منجی

حضور 3 میلیون مصری در بی سابقه ترین نماز جمعه


 امروز میدان التحریر شهر قاهره پایتخت مصر شاهد برگزاری نماز جمعه ای با شرکت حدود 3 میلیون نفر از مردم بود.


به گزارش "جوان آنلاین" به نقل از الجزیره این اولین نماز جمعه چند میلیونی پس از چند دهه دیکتاتوری مبارک در این کشور است. نماز جمعه باشکوه قاهره در حالی برگزار شد که پیش از این منابع خبری از نگرانی غرب به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی در خصوص قدرت گرفتن اسلام گرایان در این کشور پس از انقلاب اخیر خبر داده بودند.


برخی رسانه ها اعلام کردند خطیب جمعه قاهره شیخ یوسف القرضاوی بوده است.


به گزارش رویترز روند تحولات داخلی مصر حاکی از قدرت گرفتن اسلام گرایان در این کشور است. این خبرگزاری می افزاید چند روز پیش برای اولین بار سخنگوی اخوان المسلمین بر صفحه تلویزیون رسمی این کشور ظاهر شد که در نوع خود رویدادی بی سابقه بود.


بنا بر این گزارش ایالات متحده آمریکا با تردید و نگرانی به اخوان المسلمین می نگرد این در حالی است که اخوان تنها جریان منظم و سازماندهی شده در مصر است که انتظار می رود در میان 24 حزب مصری 30 درصد آرای آینده را از آن خود کند.



ارسال شده در توسط منتظر منجی

قطعنامه پایانی راهپیمایان تهرانی:

موسوی و کروبی مفسد فی‌الارض هستند و باید به سزای اعمالشان برسند

خبرگزاری فارس: مردم تهران در تجمه اعتراض‌آمیز خود علیه سران فتنه و اغتشاشگران تاکید کردند که موسوی و کروبی مفسد فی‌الارض هستند و قوه قضائیه باید آنها را به سزای اعمالشان برساند.


به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس متن کامل قطعنامه پایانی تجمع امروز جمعه 29 بهمن 89 نمازگزارن تهرانی در محکومیت اغتشاشات 25 بهمن فتنه گران در تهران به شرح ذیل است:


در حالی که انوار تابناک انقلاب اسلامی و پژواک فریادهای دشمن‌شکن و ضداستعماری و استبدادی نهضت ملت بصیر و آزادیخواه ایران به رهبری پربرکت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) با در نوردیدن مرزهای جغرافیایی و سیاسی، آزادی و رهایی ملت‌های مسلمان منطقه و جهان را نوید می‌دهد و بارقه‌های بیداری اسلامی با رویش جوانه‌های انقلاب در اقصی نقاط عالم ارکان سلطه نظام استکبار جهانی را به لرزه افکنده است، عمله‌های سیاسی آمریکا و رژیم اشغالگر اسرائیل که بقاء خویش را در ادامه فتنه‌گری می‌بینند برای اثبات نوکری و وابستگی خود با فراخوانی مذبوحانه و دعوت از مشتی منافق و تفاله‌های سلطنت طلب و اوباش ضدانقلاب برای ایجاد اغتشاش در بیست و پنجم بهمن ماه با هدف خوشنودسازی بیگانگان و امید دادن به دشمنان دین و ملت و فراهم کردن خوراک تبلیغاتی برای رسانه‌های بیگانه و شبکه‌های صهیونیستی و آمریکایی کوشیدند تا با انتقام‌گیری از استقامت و استواری ملتی بصیر که با تکیه بر مواضع هدایت‌گرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دفاع از اصول و آرمان‌های ارزشی انقلاب اسلامی جریان نفاق و برانداز را در نهم دی و بیست و دوم بهمن سال 88 در گورستان خشم و نفرت خود دفن نمود.


فضایی از رعب و وحشت را برای سرپوش نهادن به شکست‌های پی در پی و مفتضحانه اربابان خارجی خود و کم سو نمودن فروغ بیداری اسلامی در منطقه ایجاد نمایند اقدام رذیلانه‌ای که برگ ننگین دیگری را بر پرونده سراسر سیاه و خائنانه سران فتنه و جبهه نفاق نوظهور افزود.

اکنون در آستانه ایام ولایت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی و آغاز هفته وحدت ما شرکت کنندگان در این تظاهرات اعتراض آمیز در اوج خشم و نفرت نسبت به فتنه‌افروزی و وحدت شکنی جریان نفاق نوظهور و همصدایی سران فتنه با معاندان شناخته شده انقلاب و نظام اسلامی مواضع انقلابی خود را با ندای توحیدی الله اکبر اعلام می‌داریم:

1- حماسه‌سازان شگفتی آفرین بیست و دوم بهمن، سناریوی دروغین حمایت از مردم مصر و دعوت سران فتنه برای ایجاد هرج و مرج و اغتشاش در بیست پنجم بهمن ماه را تلاشی مذبوحانه برای محو حلاوت و شیرینی دستاوردهای حضور میلیونی ملت شجاع و قهرمان ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن که بر اساس عشق و ارادت به امام و خط اصل آن پیرمرداد در پیروی از ولایت فقیه به حماسه‌ای عظیم برای نمایش ایمان و بصیرت و وحدت و پیوند دوباره ملت با آرمان‌های انقلاب اسلامی تبدیل گردید دانسته و آن راخدمت به دشمنان اسلام و اقدامی در جهت جلوگیری از بازتاب همبستگی ملی و حمایت مردم شریف ایران از قیام ملت به پا خواسته مصر می‌داند و آن را شدیدا محکوم می‌نماید.

2- راهپیمایی شکوهمند بیست و دوم بهمن ماه همه ساله موج بزرگی از امید و خودباوری را در دل شیفتگان انقلاب اسلامی و مردم آزادیخواه جهان نسبت به استحکام و عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ناامیدی و یأس را در اردوگاه دشمنان کوردل نسبت به عدم تأثیر توطئه‌های گوناگون استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بر علیه نظام و انقلاب ایجاد می سازد. ما تظاهرکنندگان دعوت به اغتشاش در بیست و پنجم بهمن را عدم همراهی آشکار سران فتنه با ملت بزرگ ایران و به رسمیت نشناختن بیست و دوم بهمن به عنوان روز حاکمیت و پیروزی ملت ایران بر کفر و نفاق و استکبار جهانی توسط مردگان سیاسی دانسته و این دعوت را اعلام رسمی جداسازی راه سران فتنه و عوامل وابسته‌شان از اقیانوس عظیم ملت بزرگ ایران و دوری از صراط مستقیم نهضت و انقلاب اسلامی و پشت کردن به آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری می‌دانیم و خواستار برخورد شدید دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی با عوامل داخلی و پیاده نظامان رژیم صهیونیستی می باشیم.

3- ملت ایران آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی را دشمنان اصلی انقلاب اسلامی و سیاست‌های استعماری آنان را اقدامی در جهت چپاول و غارت کشورهای اسلامی و مردم مسلمان می‌داند و هر اقدامی که موجب خوشحالی تأیید و تشویق استکبار جهانی و همپیمانانشان شود را خوش خدمتی و ابراز نوکری به بیگانگان قلمداد نموده و بازی علنی موسوی و کروبی در پازل آمریکا و انگلیس و رژیم جنایتکار اسرائیل و نقش‌آفرینی در سناریوی طراحی شده توسط دشمن را خروج آنان از آرمان‌های امام و انقلاب و مخالفت با اراده و خواست ملت شریف ایران و عمق وابستگی و انحراف سران فتنه دانست و نفرت و انزجار و برائت خود را از حامیان خارجی و داخلی آنان اعلام می‌داریم.

4- شنیدن صدای نفاق و ورشکستگان سیاسی و تفاله‌های رژیم نگون بخت سلطنتی از حلقوم موسوی وکروبی و اقدام جنایتکارانه عوامل مزدور و در ایجاد اغتشاش و آشوب و شهید و مجروح نمودن تعدادی از هموطنان عزیز بار دیگر پرده از چهره خبیث مهره‌های سوخته استکبار و لاشه‌های متعفن سیاسی فتنه 88 برداشت و نشان داد که اتحاد پلید و شوم جیره‌خواران و وابستگان مزدور روی دیگری از نفاق نوظهور و تلاش استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل برای گشودن راهی است که در سال 1360 با عزم و اراده راسخ و استوار ملت غیور و موضع سرسختانه امام عزیز مسدود و منجر به فرار معاندان جنایتکار و پناه گرفتن آنان در زیر چتر حمایتی صدام جنگ افروز و خون آشام گردید لذا ملت ایران پیوستن موسوی و کروبی به اردوگاه جبهه کفر و نفاق و تحرکات مذبوحانه آنان را از ادامه اقدامات کور و جنایتکار منافقان به دستور اربابان خارجی‌شان دانسته و آن را شدیدا محکوم می‌نماید.

5- اکنون که هدایت‌های روشنگرانه رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و خویشتن‌داری مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی و صبر ملت غیرتمند ایران نتوانسته است سران گمراه فتنه را از جهالت و خواب غفلت بیدار نموده و آنان را از سقوط در جهنم پستی و رذالت و همراهی با دشمنان دیرینه اسلام و انقلاب اسلامی باز دارد ملت آزاده و شهید پرور ایران اجازه نخواهند داد مشتی قدرت‌طلب خود فروخته و ایادی درونی استکبار با عصیان و گردنکشی ارزش‌های اسلامی را به تمسخر گرفته و آرامش جامعه را بازیچه حقد و کینه و خودخواهی قرار دهند و علیرغم آغشته بودن دستان کثیفشان به خون جوانان عزیز از مجازات گریخته و با قرار گرفتن در حاشیه امن همچنان با صور بیانیه‌ای فتنه‌انگیز زمینه خوش رقصی برای دشمنان انقلاب اسلامی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و اذاب داخلی‌شان را فراهم نمایند.

6- باتوجه به فرمایش قاطعانه حضرت امام که فرمود "کسانی که دعوت به راهپیمایی غیرقانونی و اغتشاش می‌کنند مفسد فی‌الارض هستند "، شرکت کنندگان در این تظاهرات اعتراض‌آمیز، موسوی و کروبی را مصداق بارز فرمایش آن حضرت دانسته و ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغداری که از خرداد سال 88 تاکنون فرزندانشان آماج تیر کینه و بغض منافقان و وطن‌فروشان قرار گرفته‌اند سران فتنه را مسئول تمامی خون‌های به ناحق ریخته شده و همچنین خسارت‌های مادی و معنوی ناشی از اغتشاشات و آشوب‌های فتنه‌گران می‌داند و با محکوم کردن هرگونه کوتاهی و تعلل در انجام وظیفه نهادهای مربوطه و درخواست اشد مجازات برای سران فتنه از قوه قضاییه مصرانه می‌خواهیم تا فوری و بی‌درنگ به شکایات واصله رسیدگی و با محاکمه موسوی و کروبی که هدفی جز شکستن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به دشمنان اسلام و انقلاب ندارند مزدوران استکبار را به سزای عمل خیانتکارانه خود برسانند.

7- باتوجه به مواضع روشنگرانه رهبر کیم انقلاب اسلامی و آشکار شدن اهداف اقدامات ساختارشکنانه سران فتنه ملت ایران از خواص خاموش و دارای مواضع مبهم و دوپهلو می‌خواهد تا ضمن پرهیز از گفتار و رفتار بیگانه پسند و ریختن آب به آسیاب فرصت‌طلبان در اسرع وقت مواضع خود را به صورت روشن دقیق و واضح نسبت به سران فتنه و حامیان بیگانه آنان اعلام نمایند.

8- ملت هوشیار و بصیر ایران بار دیگر حمایت خود را از قیام مردم مصر که با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی می‌رود تا طومار فرعونیان زمان را در هم پیچد اعلام داشته و رساترین پاسخ به اقدامات رذیلانه و تبلیغات پوچ و دروغین رسانه‌های آمریکا، انگلیس، اسرائیل غاصب و همپیمانانشان را پیروز کامل از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان گرانقدر راه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی می‌داند.


 



ارسال شده در توسط منتظر منجی

از سوی رهبر معظم انقلاب صورت گرفت
ابلاغ سیاست‌های کلی نظام در 6 بخش


حضرت آیت الله خامنه ای سیاست های کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و جهاد و ساماندهی امور ایثارگران، شهرسازی ،مسکن،تشویق سرمایه گذاری، پدافند غیر عامل و امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا) را ابلاغ کردند.


حضرت آیت الله خامنه ای سیاست های کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و جهاد و ساماندهی امور ایثارگران، شهرسازی ،مسکن،تشویق سرمایه گذاری، پدافند غیر عامل و امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات(افتا) را ابلاغ کردند.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع ‌رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، ، در این سیاست های ابلاغی که به عنوان راهنمای دستگاههای اجرایی ، تقنینی و نظارتی است مقام معظم رهبری خط مشی و جهت گیری نظام را در شش بخش مذکور تعیین فرمودند.

پیش نویس این سیاست ها قبلا در مجمع تشخیص مصلحت نظام تهیه و به محضر معظم له تقدیم شده بود.

متن کامل سیاست های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در شش بخش امور ایثارگران ، مسکن ،شهرسازی ، تشویق سرمایه گذاری ، پدافند غیر عامل و امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات ( افتا) به شرح زیر است:

متن سیاست های کلی نظام در بخش ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و جهاد و ساماندهی امور ایثارگران

به منظور ترویج و تحکیم فرهنگ پایداری و ایثار و جهاد در کشور و تکریم و پاسداری از حق ایثارگران اعم از شهیدان، جانبازان، آزادگان و رزمندگان و خانواده­های آنان و سهمی که در عزت، امنیت و اقتدار ملی و نظام اسلامی دارند، سیاست­های کلی نظام در این امور به شرح ذیل تعیین می گردد:

•اعتلاء، ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و تفکر بسیجی در جامعه و نهادینه ساختن آن در اندیشه، باور، منش و رفتار مردم و مسئولان و مقابله با عوامل بازدارنده و تضعیف کننده آن.

•تعظیم و تکریم ایثارگران و پاسداری از منزلت و حق عظیم آنان بر مردم و کشور و تبیین نقش برجسته آنان در انقلاب­اسلامی و دستاوردهای آن و دفاع مقدس و امنیت ملی.

•بسترسازی، ایجاد و توسعه ظرفیت­های لازم در رسانه­ها بویژه صداوسیما، نظام آموزشی کشور و دستگاه­های فرهنگی هنری به منظور تحقق بندهای یک و دو و ترویج اهداف، آرمان­ها، وصایا و آثار ایثارگران و ارائه الگوهای جهاد و حماسه و فداکاری و معرفی قهرمانان عرصه جهاد و شهادت به جامعه.

•حمایت از تولید آثار ارزنده فرهنگی و هنری در جهت اشاعه فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در جامعه.

•تحقیق، شناسایی و ترویج مستمر عوامل تقویت کننده فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و مشارکت دستگاه­ها و ارکان نظام و لایه­های مختلف اجتماعی در اجرای سیاست های مربوط به ایثارگران.

•توانمندسازی فردی و جمعی و اهتمام به پرورش استعدادها و ارتقاء سطح علمی، فنی و فرهنگی ایثارگران و فرزندان آنها به منظور نقش­آفرینی فعال و موثر در عرصه­های مختلف و اولویت دادن به استفاده از ایثارگران در بخش های مدیریتی در شرایط مساوی.

•اولویت دادن به ایثارگران در سیاستگذاری­ها، برنامه­ها، قوانین و آئین­نامه­های کشور و نیز در تخصیص و توزیع امکانات و حمایت­های دولتی و فعالیت­ها در زمینه­های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور به تناسب ایثار و جهاد در راه آرمان های اسلام و اهداف­ انقلاب­اسلامی.

•شناخت نیازهای واقعی و ارائه خدمات موثر به ایثارگران و خانواده­های آنان در ابعاد مختلف فرهنگی، علمی، آموزشی، اجتماعی، بهداشتی، درمانی، بیمه­ای، معیشتی، اشتغال، مسکن، حقوقی، اداری، رفاهی و استخدامی با حفظ اصول عزتمندی، عدالت و روحیه خود اتکایی و شؤون ایثارگری.

•مناسب­سازی بناها و مراکز خدمات عمومی، معابر شهری، مراکز اداری، تفریحی و ورزشی و وسائط نقلیه عمومی با وضعیت جسمی جانبازان و ناتوانان جسمی و حرکتی، منطبق بر معیارهای مطلوب.

•توسعه مراکز علمی و پژوهشی و ارتقاء ظرفیت­ها، توانمندی­ها و فناوری­ها و اهتمام به تامین تجهیزات و آموزش­ها و مراقبت های لازم برای پیشگیری، درمان و کاهش آسیب­های فردی و جمعی، ناشی از جنگ و تهدیدات.

•حمایت قضایی از ایثارگران و خانواده آنها و صیانت و حفاظت از حریم ایثارگری، با ایجاد سازوکارهای مناسب توسط قوه قضائیه.

•حفظ و ترویج آثار، ارزش­ها، حماسه ها و تجارب انقلاب اسلامی و دفاع­مقدس با ایجاد، توسعه و نگهداری موزه­ها، یادمان­ها، نمادها و نشان­های جهاد، مقاومت و ایثار و پاسداشت قداست و منزلت تربت پاک شهیدان و ساماندهی و نگهداری مناسب آنها به صورت مراکز فرهنگی.

متن سیاست های کلی نظام در بخش شهرسازی

•مکان­یابی توسعه شهرها در چارچوب طرح آمایش سرزمینی و بر اساس استعدادهای اقتصادی و با رعایت معیارهای زیست محیطی و مراقبت از منابع آب و خاک کشاورزی، و ایمنی در مقابل سوانح طبیعی و امکان استفاده از زیرساخت­ها و شبکه شهری.

•تعیین ابعاد کالبدی شهرها در گسترش افقی و عمودی با تاکید بر هویت ایرانی- اسلامی و با رعایت ملاحظات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی، حقوق همسایگی و امکانات زیربنایی و الزامات زیست محیطی و اقلیمی.

• هماهنگ سازی مقررات و ایجاد هماهنگی در نظام مدیریت تهیه، تصویب و اجرای طرح های توسعه و عمران شهری و روستایی.

•تامین منابع پایدار برای توسعه و عمران و مدیریت شهری و روستایی با تاکید بر نظام درآمد- هزینه­ای و در چارچوب طرح های مصوب.

•حفظ هویت تاریخی در توسعه موزون شهر و روستا با احیاء بافت های تاریخی و بهسازی یا نوسازی دیگر بافت های قدیمی.

•جلوگیری از گسترش حاشیه نشینی در شهرها و ساماندهی بافت­های حاشیه ای و نامناسب موجود.

•تقویت و کارآمد کردن نظام مهندسی.

•ایمن سازی و مقاوم سازی محیط شهری و روستایی.

•رعایت هویت تاریخی و معنوی شهرها در توسعه و بهسازی محیط شهری بویژه شهرهایی از قبیل قم و مشهد.

•سطح­بندی شهرهای کشور و جلوگیری از افزایش و گسترش بی رویه کلان شهرها.

•رعایت نیاز و آسایش جانبازان و معلولان در طراحی فضای شهری و اماکن عمومی.

متن سیاست های کلی نظام در بخش مسکن

•مدیریت زمین برای تامین مسکن و توسعه شهر و روستا در چارچوب استعداد اراضی و سیاست­ها و ضوابط شهرسازی و طرح­های توسعه و عمران کشور و ایجاد و توسعه شهرهای جدید.

•احیای بافت های فرسوده شهری و روستایی از طریق روش های کارآمد.

•برنامه­ریزی دولت در جهت تامین مسکن گروه های کم درآمد و نیازمند و حمایت از ایجاد و تقویت موسسات خیریه و ابتکارهای مردمی برای تامین مسکن اقشار محروم.

•برنامه­ریزی جامع برای بهبود وضعیت مسکن روستایی با اولویت مناطق آسیب­پذیر از سوانح طبیعی و متناسب با ویژگی­های بومی.

•ایجاد و اصلاح نظام مالیات­ها و ایجاد بانک اطلاعاتی زمین و مسکن.

•حمایت از تولید حرفه­ای، انبوه و صنعتی مسکن.

•اجباری کردن استانداردهای ساخت و ساز مقررات ملی ساختمان و طرح های صرفه جوئی انرژی.

•رعایت ارزش­های فرهنگی و حفظ حرمت و منزلت خانواده در معماری مسکن.

•تقویت پژوهش و ارتقاء سطح دانش علمی در حوزه مسکن.

متن سیاست های کلی نظام در بخش تشویق سرمایه گذاری

•حمایت از مالکیت و کلیه حقوق ناشی از آن از جمله مالکیت معنوی.

•تقویت و حمایت از توسعه سرمایه­گذاری بخش خصوصی و تعاونی در فعالیت­های اقتصادی کشور برابر با سیاست های ابلاغی اصل 44 قانون اساسی.

•تنظیم سیاست­های پولی، مالی و ارزی با هدف دستیابی به ثبات اقتصادی و مهار نوسانات و تقویت تولید ملی.

•افزایش بهره­وری اقتصاد کشور با اصلاحات و اقدامات لازم بویژه اصلاحات ساختاری و مدیریتی و کاهش هزینه های مبادله و رفع موانع.

•افزایش توان رقابت اقتصادی در داخل و صحنه­های بین­المللی از طریق لغو انحصارات غیرضرور و تقویت ساختار رقابتی و زیرساخت­های لازم و حمایت از کارآفرینی و ارتقاء خلاقیت و نوآوری.

•اصلاح نظام مالیاتی در جهت تقویت سرمایه گذاری از طریق ثبات مالیات­ها، شفافیت درآمدها، صراحت در مقررات و منطقی کردن معافیت ها.

•تجهیز پس­انداز ملی، تقویت نظام پولی و هدایت بازارهای پول و سرمایه در جهت حمایت از سرمایه­گذاری.

•توجه به کسب دانش فنی، دسترسی به بازارهای بین المللی، رشد اقتصادی، توسعه اشتغال و ارتقاء مدیریت و بهره وری، در جذب سرمایه گذاری خارجی، با اولویت سرمایه گذاری مستقیم و بلند مدت.

•تنظیم فعالیت مجاز سرمایه گذاری خارجی در بورس اوراق بهادار به نحوی که ثبات و تعادل بازارهای مالی و ارزی حفظ شود.

•سازماندهی رفتار تقنینی، اداری، قضایی، بازرسی، نظارت، حسابرسی و تخصصی کردن امور در جهت حمایت از سرمایه گذاری و تولید.

•توانمندسازی بخش های خصوصی و تعاونی بر ایفای فعالیت­های گسترده و اداره بنگاه­های اقتصادی بزرگ.

متن سیاست های کلی نظام در بخش پدافند غیرعامل

•تأکید بر پدافند غیرعامل که عبارت است از مجموعه اقدامات غیرمسلحانه که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن می گردد.

•رعایت اصول و ضوابط پدافند غیرعامل از قبیل انتخاب عرصه ایمن، پراکنده سازی یا تجمیع حسب مورد، حساسیت زدایی، اختفاء، استتار، فریب دشمن و ایمن سازی نسبت به مراکز جمعیتی و حائز اهمیت بویژه در طرح­های آمایش سرزمینی و طرح های توسعه آینده کشور.

•طبقه بندی مراکز، اماکن و تاسیسات حائز اهمیت به حیاتی، حساس و مهم و روزآمدکردن آن در صورت لزوم.

•تهیه و اجرای طرح های پدافند غیرعامل (با رعایت اصل هزینه – فایده) در مورد مراکز، اماکن و تاسیسات حائز اهمیت (نظامی و غیرنظامی) موجود و در دست اجراء بر اساس اولویت بندی و امکانات حداکثر تا پایان برنامه ششم و تامین اعتبار مورد نیاز.

•تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل در برابر سلاح­های غیرمتعارف نظیر هسته­ای، میکروبی و شیمیایی.

•دو یا چندمنظوره کردن مستحدثات، تاسیسات و شبکه های ارتباطی و مواصلاتی در جهت بهره گیری پدافندی از طرح­های عمرانی و بویژه در مناطق مرزی و حساس کشور.

•فرهنگ سازی و آموزش عمومی در زمینه به کارگیری اصول و ضوابط پدافند غیرعامل در بخش دولتی و غیردولتی، پیش­بینی مواد درسی در سطوح مختلف آموزشی و توسعه تحقیقات در زمینه پدافند غیرعامل.

•رعایت طبقه­بندی اطلاعات طرح­های پدافند غیرعامل.

•ممانعت از ایجاد تاسیسات پرخطر در مراکز جمعیتی و بیرون بردن این­گونه تاسیسات از شهرها و پیش­بینی تمهیدات ایمنی برای آن دسته از تاسیساتی که وجود آنها الزامی است و ممانعت از ایجاد مراکز جمعیتی در اطراف تاسیسات پرخطر با تعیین حریم لازم.

•حمایت لازم از توسعه فناوری و صنایع مرتبط مورد نیاز کشور در پدافند غیرعامل با تاکید بر طراحی و تولید داخلی.

•به کارگیری اصول و ضوابط پدافند غیرعامل در مقابله با تهدیدات نرم­افزاری و الکترونیکی و سایر تهدیدات جدید دشمن به منظور حفظ و صیانت شبکه­های اطلاع­رسانی، مخابراتی و رایانه­ای.

•پیش­بینی سازوکار لازم برای تهیه طرح­های مشترک ایمن­سازی و ایجاد هماهنگی در سایر طرح­ها و برنامه­ها و مدیریت نهادهای مسئول، در دو حوزه پدافند غیرعامل و حوادث غیرمترقبه در جهت هم­افزایی و کاهش هزینه­ها.

•ایجاد مرکزی برای تدوین طراحی، برنامه­ریزی و تصویب اصول و ضوابط، استانداردها، معیارها، مقررات و آیین نامه های فنی پدافند غیرعامل و پیگیری و نظارت بر اعمال آنها.

متن سیاست های کلی نظام در بخش امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات ( افتا)

- ایجاد نظام جامع و فراگیر در سطح ملی و سازوکار مناسب برای امن­سازی ساختارهای حیاتی و حساس و مهم در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، و ارتقاء مداوم امنیت شبکه های الکترونیکی و سامانه های اطلاعاتی و ارتباطی در کشور به منظور:

•استمرار خدمات عمومی.

•پایداری زیرساخت های ملی.

•صیانت از اسرار کشور.

•حفظ فرهنگ و هویت اسلامی- ایرانی و ارزش­های اخلاقی.

•حراست از حریم خصوصی و آزادی­های مشروع و سرمایه­های مادی و معنوی.

2- توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات با رعایت ملاحظات امنیتی.

•ارتقاء سطح دانش و ظرفیت­های علمی، پژوهشی، آموزشی و صنعتی کشور برای تولید علم و فناوری مربوط به امنیت فضای اطلاعاتی و ارتباطی (افتا)

•تکیه بر فناوری بومی و توانمندی­های تخصصی داخلی در توسعه زیرساخت­های علمی و فنی امنیت شبکه­های الکترونیکی و سامانه­های اطلاعاتی و ارتباطی.

•پایش، پیشگیری، دفاع و ارتقاء توان بازدارندگی در مقابل هرگونه تهدید در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات.

•تعامل موثر و سازنده منطقه ای و جهانی و همکاری و سرمایه گذاری مشترک در حوزه های دانش، فناوری و امور مربوط به امنیت شبکه های الکترونیکی و سامانه های اطلاعاتی و ارتباطی با حفظ منافع و امنیت ملی.

•تعیین نهاد متولی و هماهنگ کننده زیر نظر دولت به منظور هدایت، نظارت و تدوین استانداردهای لازم برای حفظ و توسعه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات و ارتباطات و تهیه پیش­نویس قوانین مورد نیاز.

•فرهنگ­سازی، آموزش و افزایش آگاهی و مهارت­های عمومی در حوزه افتا.

•رعایت موازین شرعی و مقررات قانونی مربوط به حفظ حقوق فردی و اجتماعی در اجرای این سیاست­ها.


 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

آیت‌الله جنتی در واکنش به درخواست مردم برای اعدام موسوی و کروبی:

سران فتنه، ساقط، بی آبرو و معدوم شده هستند

خبرگزاری فارس: خطیب موقت نماز جمعه تهران در خصوص درخواست مردم برای اعدام موسوی و کروبی گفت: باید اعلام کنم که اینها معدوم شده‌اند و در جامعه سقوط کرده و آبرویشان رفته است.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله احمد جنتی امام جمعه موقت تهران و دبیر شورای نگهبان امروز در خطبه اول نماز جمعه تهران با اشاره به هفته وحدت و مقام و جایگاه پیامبر، اظهار داشت: 1470 آیه قرآن و 2800 موضوع آن به پیامبر مربوط می‌شود. وی افزود: قرآن تجسم پیغمبر است و پیغمبر تجسم قرآن، قرآن وجود کتبی پیامبر و پیامبر وجوه عینی قرآن است.


خطیب موقت جمعه تهران یادآور شد: پیامبر علمش را از شدید القوه آموخته لذا دینش در دنیا فراگیر است و در آینده فراگیر‌تر خواهد شد. آیت‌الله جنتی با بیان اینکه خداوند اطاعت از پیامبر را بر روی زمین بر مردم واجب کرده است؛ همانطور که اطاعت خود را بر مردم واجب کرده است به میلاد و تولد حضرت محمد (ص) و خواب حضرت آمنه درباره ایشان اشاره کرد.


امام جمعه موقت تهران همچنین در خطبه دوم این نماز به پیام امام راحل به گورباچف اشاره و تصریح کرد: این پیام یک پیشگویی پیغمبر گونه است که به زودی تحقق یافت و آینده کشورهای غربی را نیز روشن کرده بود. وی افزود: شهادت شهید محلاتی و 8 نفر از نمایندگان مجلس که مورد حمله جنگنده‌های عراقی قرار گرفتند و قیام سرنوشت ساز و تعیین کننده مردم تبریز که به پیروزی انقلاب اسلامی منتهی شد از دیگر مناسبت‌های پیش‌رو است.


آیت الله جنتی همچنین مسئله اصلی را مسئله فتنه دانست و تصریح کرد: مردم ایران در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه شرکت کردند و حضوری بی‌سابقه را به ثبت رساندند. وی افزود: مردمی که بعد از گذشت 32 سال از انقلاب خود، علیرغم مواجهه با جنگ، مشکلات و تحریم‌ها، نه از امام و نظام بریدند و نه از دولت و ارکان نظام بلکه پرشورتر از گذشته در صحنه حضور یافتند، قابل تقدیرند.


دبیر شورای نگهبان همچنین خاطرنشان کرد: بسیاری از انقلاب‌ها بعد از چند سال به دولت‌ها سپرده می‌شوند ولی انقلاب اسلامی ایران اینگونه نبود چرا که چنین مردمی در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی این روز (22 بهمن 89) حضوری ساده نبود بلکه حضوری معنادار و پیام‌دار برای دنیا دوستان و دشمنان بود.

وی افزود: برخی کرند و نمی‌شنوند، کوراند و نمی‌بییند که در ایران بعد از گذشت 32 سال ده‌ها میلیون در خیابان‌ها ریختند و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر ضد انقلاب را سر دادند.

آیت الله جنتی با بیان اینکه این شعارها برای آمریکا این پیام را در بر داشت که در این کشور جایگاهی ندارد، گفت: مردم عاشقانه در این روز به میدان آمدند و با شور، شعور و بصیرت شعارهایی را سر دادند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به حضور جوانان و اقشار مختلف در راهپیمایی 22 بهمن و تیپ‌های مختلف اجتماعی حاضر در صحنه خاطرنشان کرد: این حضور بی سابقه این پیام را برای کشورهای غربی در بر داشت که اسلام و انقلاب ما قابل سرکوب کردن نیست و مردم سر جای خود نمی‌نشیند و زنده‌‌اند و بصیرت دارند و با لحظه شناسی خود به موقع در صحنه حاضر می‌شوند و اقدام می‌کنند.

آیت‌الله جنتی در بخش دیگر این خطبه تصریح کرد: چرا کشورهای غربی این را نمی‌فهمند که دوران استعمار به پایان رسیده و آنها نمی‌توانند با پول و زور بر این کشور حکومت کنند؟

وی افزود: این حضور پرشور پیام دیگری را نیز برای مستضعفین در بر داشت که این مملکت بر اساس اسلام، انقلاب و حمایت از مستضعفین و رعایت حق و حقوق مردم برپا شده است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه ما حامیان مستضعفین کل جهان هستیم، به پیام راهپیمایی 22 بهمن امسال برای مردم غزه و حزب الله لبنان اشاره کرد و گفت: مردم این را اعلام کردند که ما همچنان از شما دفاع می‌کنیم و با دشمنان شما دشمن هستیم و در این راه از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

آیت الله جنتی یادآور شد: پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به کشورهای اسلامی این بود که از کشور ایران الگو بگیرند چرا که امام راحل فرمودند "انقلاب ما صادر شده و می‌شود. "

وی به پیام خدا شناسی و خدا پرستی این راهپیمایی به مردم دنیا اشاره و تصریح کرد: دشمنان اسلام از این الگو پذیری می‌ترسند ولی علی‌رغم این موضوع کشور مصر که از بزرگترین کشورها از لحاظ علمی و دانشگاهی است جلو آمد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: مردم مصر بعد از تحمل 30 سال دیکتاتوری این کشور و صلح دولت مصر با اسرائیل و دریافت کمک‌های مالی از آنها و تبدیل شدن این دولت به یک مهره آمریکایی - اسرائیلی احساس تحقیر کردند و به یکباره منفجره شدند.

* حمایت از مبارک حماقت آمریکایی‌ها بود

آیت الله جنتی افزود: مردم مصر بعد از سال‌ها تحمل به میدان آمدند و جوانان این کشور بالاخره این پدیده مبارک را رقم زدند و روز رفتن مبارک با 22 بهمن ما همزمان شد.

دبیر شورای نگهبان همچنین به برخی از نگرانی‌ها درباره این کشور اشاره کرد و گفت: نگرانی ما این است که اینها تنها مهره‌ها را عوض کنند.

وی افزود: حمایت از مبارک حماقت آمریکایی‌ها بود و در حال حاضر نیز در این فکر هستند که مهره‌ها را جابه جا کرده و مهره‌های آمریکایی را به جای مبارک بگذارند تا بدین وسیله مردم را بر سر جای خود بنشانند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: بر این اساس مردم مصر باید این پیام را بگیرند که با مقاومت، وحدت کلمه استقامت، توکل به خدا و خداجویی به اسلام پناه ببرند.

وی افزود: علمای مصر باید حرکت کنند و پیش بیفتند ولی متاسفانه این علما عقب هستند و این موضوع باید حل شود.

آیت الله جنتی همچنین به برخی حرکت‌ها در دیگر کشورها از جمله تونس، بحرین و یمن اشاره کرد و گفت: چرا قدرت‌ها این تحولات را نمی‌فهمند.

* سران فتنه باید در خانه‌های خود زندانی شوند

دبیر شورای نگهبان خطاب به فتنه‌گران گفت: بنده به اینها می‌گویم که شما عمرتان تمام شده است.

وی خطاب به افرادی که شعار می‌‌دهند "فتنه گران باید اعدام شوند "، گفت: باید اعلام کنم که اینها معدوم شده‌اند و در جامعه سقوط کرده و آبرویشان رفته است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: اینکه برخی دوستان محاکمه سران فتنه را تقاضا می‌کنند جزء مصلحت‌اندیشی قوه قضائیه است.

آیت الله جنتی گفت: باید ارتباط سران فتنه از مردم قطع شود و در خانه‌های آنها بسته و رفت و آمدهای آنها محدود شود؛ باید تلفن و اینترنت آنها قطع شده و آنها در خانه‌های خود زندانی شوند.

وی خطاب به فتنه‌گران گفت: وقتی که کشور در زمینه علمی و فنی، پیشرفت‌های چشمگیری می‌کند و آنها را به دنیا عرضه کرده و در حال جهش علمی و فنی و فناوری است و انرژی هسته‌ای را قبضه کرده، برنامه 5 ساله خود را نوشته و در حال تدوین بودجه کشور است و در زمینه مسئله هدفمندی اقداماتی را انجام داده و دولت شبانه روزی کار می‌کند، آیا شما به یاد حمایت از مصر افتاده‌اید؟ اف بر شما.

این گفته خطیب موقت نماز جمعه امروز تهران فریادهای مرگ بر منافق ملت بیدار را به دنبال داشت.

آیت الله جنتی در ادامه با اشاره به اغتشاشات فتنه‌گران در دوشنبه هفته جاری به بهانه حمایت مردم مصر ادامه داد: بالاخره همه می‌دانند که اینها همه دروغ، ریا و تزویر است چرا که مردم در 22 بهمن ماه از مردم مصر حمایت کردند لذا آنها باید بدانند که با آوردن چند نفر در صحنه نمی‌توانند کاری انجام دهند.

این گفته‌های آیت الله جنتی با فریاد "مرگ بر منافق " و "مرگ بر هاشمی " نمازگزاران همراه شد.



 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

راهپیمایی مردم تهران علیه سران فتنه آغاز شد


به سمت میدان انقلاب اسلامی


خبرگزاری فارس: مردم تهران پس از اقامه نماز جمعه امروز راهپیمایی خود را بر علیه سران فتنه آغاز کردند.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مردم تهران با حضور در نماز جمعه امروز تهران و پس از اقامه نماز راهپیمایی خود را با سر دادن شعارهای "مرگ بر موسوی "، "مرگ بر خاتمی "، "مرگ بر کروبی "، "کروبی بی‌بی‌سی، نوکر انگلیسی " و "موسوی بی‌بی‌سی، نوکر انگلیسی " آغاز کردند.


راهپیمایان در حالی که به سمت میدان انقلاب در حرکتند با در دست داشتن پرچم کشورمان و تراکت‌هایی با مضامین "تا پای جان حامی انقلابیم "، "سران فتنه اعدام باید گردند "، "توطئه و اغتشاش نوکری آمریکاست " و "صبر ملت به سر آمده سران فتنه را اعدام کنید " از دستگاه‌ قضایی کشور می‌خواهند تا هر چه زودتر سران فتنه را مجازات کنند.


در حال حاضر این راهپیمایی ادامه دارد و هر لحظه بر تعداد جمعیت از چهار طرف میدان انقلاب افزوده می‌شود.


 



ارسال شده در توسط منتظر منجی

  

جرس : شورای هماهنگی راه سبز امید با صدور دومین اعلامیه خود از همه مردم ایران دعوت کرد تا روز یکشنبه اول اسفند ماه، در مراسم هفتمین روز شهادت صانع ژاله و محمد مختاری شرکت کرده و یاد آن عزیزان را گرامی دارند.

 

جرس از ملت بزرگوار ایران دعوت کرد تا در تجمعات بزرگداشت هفتمین روز شهادت این عزیزان که روز یکشنبه اول اسفندماه 89، ساعت 15 عصر در تهران و شهرستانهای سراسر کشور برگزار می شود، حضور به هم رسانند.

 

جرس با وقاهت و بی شرمی تمام و کمال ، این حضور پرشکوه را در آستانه میلاد مسعود پیامبر رحمت حضرت محمد بن عبدالله(ص) و امام جعفر صادق (ع) دانست و علاوه بر حمایت قاطع از مواضع رهبران خائن جنبش سبز ، میر حسین موسوی و مهدی کروبی برای ادامه راه دشوار آزادی و کرامت انسان، نشانه اعلام همبستگی با فتنه گران کرد....

ارسال شده در توسط منتظر منجی

فراخوان 9 سازمان تروریستی (سیاسی) خارج از کشور به شرکت در تظاهرات سراسری و همگانی به جای موسوی و کروبی خائن


6 سازمان ضد انقلابی و تروریستی «اتحاد جمهوریخواهان ایران»، «حزب دمکرات کردستان ایران»، «حزب دمکراتیک مردم ایران»، «حزب کومه‌له کردستان ایران»، ، «سازمان اتحاد فدائیان خلق ایران»، «سازمان فدائیان خلق ایران (اکثریت)»، که در کارنامه  خود جنایتها.و خیانتهاو همراهی با دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را به وفور دارند به همراه  3 سازمان الحادی «کمیته هماهنگی شورای موقت سوسیالیست‏های چپ ایران» و همچنین «شورای همآهنگی جنبش جمهوریخواهان دمکرات و لائیک ایران» ، «جبهه ملی ایران - اروپا» با انتشار  فراخوانی  نقاب از چهره خود برداشته و علنا به همراهی جنبش سبز و سران فتنه قد علم کرد ه اند و با انتشار اعلامیه ای به تحریک پسمانه های خود بر امدند و برای روز یک شنبه 1 اسفند برای ایجاد آشوب و بلوایی دوباره دل خوش کردند.


 


ارسال شده در توسط منتظر منجی
   1   2   3   4   5   >>   >