سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

 

سوء‌استفاده فرقه‌ها از مشکلات جوانان


یک کارشناس مسائل فرهنگی گفت: برخی جوانان که به لحاظ مالی دچار مشکل هستند در مقابل پیشنهاد دعوت‌کنندگان به فرقه‌های انحرافی دچار لغزش می‌شوند. علی اعظم خسروی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص جنگ نرم و جایگاه جوانان در این جنگ اظهار داشت: جنگ نرم که جنگ عقیده‌هاست مسئله جدیدی نیست؛ دشمنان از ابتدای انقلاب این تهاجم را شروع کردند اما این مسئله تقریباً به تازگی برای ما عیان شده است.


این مشاور فرهنگی جوانان به اسناد افشا شده سال‌های گذشته دشمنان علیه نظام اشاره کرد و گفت: براساس این اسناد، قسمتی از توطئه‌های دشمنان انقلاب آشکار شده، ضمن اینکه همچنان لایه‌هایی از این خصومت‌ها مخفی مانده است؛ از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که امام خمینی(ره) انقلاب فکری علیه مستکبران اعلام کرد، دشمنان خصومت خود را آغاز ‌کردند اما تا حدودی آن را مخفی می‌کردند و اکنون بخش بیشتری از آنچه مخفی می‌کردند، آشکار شده است.


وی به پیچیده شدن ابزار دشمن در جنگ نرم اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از مشخصه‌های جنگ نرم علاوه بر عقیدتی بودن این است که این جنگ حساس‌تر از قبل است؛ اگر تا پیش از این در میدان جنگ فیزیکی و با قطعنامه با ما برخورد می‌کردند، اکنون با ابزار هنر، رسانه و ماهواره مقابله می‌کنند. خسروی ابزار جنگ نرم را بسیار ظریف دانست و گفت: ابزار این جنگ آنچنان ظریف است که نه تنها جوانان بلکه گاه افراد با تجربه را نیز دچار اشتباه می‌کند و مانند وسوسه‌های شیطانی، به خاطر پیچیدگی‌هایی که دارد فرد بدون اینکه متوجه شود در دام آن گرفتار می‌شود.


این استاد دانشگاه به خالی و مستعد بودن قلب جوان و نوجوان به عنوان اصل کلی جوان‌شناسی اشاره کرد و ادامه داد: حضرت علی علیه‌السلام در نامه 31 نهج‌البلاغه خطاب به امام حسن علیه‌السلام، قلب جوان را به زمینی خالی که آماده پاشیدن بذر است تشبیه می‌کند؛ قلب جوان قلبی پاک و مستعد است که هر چه در آن کاشته شود همان می‌روید. وی افزود: در جنگ نرم هر کس زودتر قلب جوان و نوجوان را تسخیر کند و آنچه که موردنظرش است در آن بکارد او در این جنگ پیروز شده است، پس نکته اول این است که باید تلاش و دقت داشته باشیم و قلب جوان را مخاطب خود قرار دهیم تا در کارزار جنگ نرم به تسخیر حریف درنیاید.


* هر جوان به خودی خود، یک حسین فهمیده می‌شود


خسروی بر نقش کسانی که در حوزه جوانان کار می‌کنند تأکید کرد و اظهار داشت: جوان در جنگ نرم نقش مظلومانه‌ای دارد و در بازار مکاره دنیا ابزاری شده است که هر کس توانست زودتر ذهن او را تصاحب کند پیروز می‌شود بنابراین کسانی که با جوانان کار می‌کنند باید بدانند که این فرصت طلایی است و باید از تمام امکانات استفاده شود تا ضمن بیان حق و حقیقت، قلب جوان را نیز تسخیر کنند. وی ادامه داد: هنگامی که این دو مرحله را به خوبی اجرا کردیم و جوان به سلاح فکر و عقیده مسلح شد هر جوان به خودی خود، یک حسین فهمیده می‌شود؛ در غیر این‌صورت جوانان از دست ما می‌روند و این مسئله از کوتاهی و سهل‌انگاری ما خواهد بود.


این مشاور فرهنگی در حوزه جوانان خاطرنشان کرد: در شبیه‌سازی جنگ نرم و جنگ کلاسیک، یک نکته حائز اهمیت است اینکه در جنگ کلاسیک بهترین دفاع را حمله می‌دانند، در جنگ نرم نیز به همین صورت است؛ باید متناسب با فضا، ساز و کار لازم را پیش‌بینی کرده و به شکل خاص حمله کنیم.


*لازمه جنگ نرم جهاد اکبر یا همان خودسازی است


خسروی افزود: نباید اینگونه باشد که بنشینیم و از خدا بخواهیم جوانانمان را در مقابل تهاجم فرهنگی حفظ کند بلکه باید در این عرصه با ابتکار و اندیشه وارد شویم و در عین حال بر خدا توکل کرده‌، از او توفیق پیروزی بخواهیم. وی جنگ نرم را در یک کلام شبیه‌سازی فرهنگی جنگ کلاسیک دانست و تصریح کرد: لازمه چنین جنگی جهاد اکبر یا همان خودسازی است؛ همان طور که در دفاع مقدس هشت ساله که جهاد اصغر بود با همین سلاح جهاداکبر پیروز شدیم در جنگ نرم نیز باید به همین سلاح اتکا کنیم ضمن اینکه خودباوری و ابتکار عمل نیز لازمه‌های دیگر این میدان هستند.


خسروی افزود: دو خطر جدی متولیان جنگ نرم را تهدید می‌کند؛ نخست اینکه خودسازی لازم را در این میدان نداشته باشند و دیگر اینکه خود را تنها مسئول پاسخگویی به سؤال و ابهام‌های دشمن بدانند؛ یعنی منفعل عمل کرده و تنها در صدد پاسخ‌گویی به ابهام‌ها بر آیند؛ در حالی که قوی‌ترین ابزار ما در جنگ نرم بدون شک حمله فکری ـ اعتقادی است. این استاد دانشگاه، سوره آل‌عمران را منشور مبارزه با جنگ نرم دانست و گفت: در آیات این سوره،‌ خداوند دائماً اهل ایمان را از شیطنت‌های اهل کتاب که همان یهودیان هستند برحذر داشته و می‌خواهد که آنان را به چالش کشیده و رسوا کنند؛ ما نیز باید با همین روش با دشمنان مقابله کنیم.


وی موضع رئیس‌جمهور کشورمان راجع به هولوکاست را مصداق به چالش کشیدن دشمنان دانست و یادآور شد: چنانچه یک دهم آنچه که غربی‌ها علیه جوانان ما انجام می‌دهند در جهت مثبت برای جوانان غربی انجام دهیم به طورکلی میدان جنگ فرهنگی در دنیا را تسخیر خواهیم کرد؛ اکنون امکانات و ابزار کافی وجود دارد که ما حداقل روزی یک سؤال در ذهن غربی‌ها ایجاد کنیم و آنان را به چالش بکشیم تا آنان فرصت ایجاد شیطنت‌ علیه ما و جوانان‌مان را نداشته باشند.


*فطرت جوانان پاک است و فطرت پاک به دنبال حق می‌گردد


خسروی در ادامه اظهار داشت: چنانچه اولیاء جوانان از خانواده، مدرسه و دانشگاه گرفته تا دانشگاه عمومی وظیفه خودشان را خوب انجام دهند جوانان به بمب اتم یا تفکر اتمی سیار، علیه غرب تبدیل می‌شوند و هیچ دشمنی نمی‌تواند با آنان مقابله کند، نمونه چنین جوانانی را اکنون در لبنان و فلسطین می‌بینیم که زبده‌ترین آنان در مقابل شیطان نفس و شیطان بزرگ آمریکا ایستاده‌اند بنابراین با تربیت صحیح، جوانان کشور در مقابل تهاجم فرهنگی غرب مصون شده و علاوه بر آن به الگویی برای جهان اسلام تبدیل می‌شوند. وی در خصوص عرفان‌های کاذب و انحراف جوانان تصریح کرد: بدون شک فطرت جوانان پاک است و فطرت پاک به دنبال حق می‌گردد چنانچه حق را به خوبی جلوه دهیم باطل محو شده و بخشی از نگرانی‌های ما بی‌معنا خواهد شد در غیراین‌صورت جوانان از دین فراری می‌شوند و به سراغ جایگزین‌های غلط و کاذب می‌روند و این ناشی از خطای ما خواهد بود.


این مشاور فرهنگی، بخشی از گرایش‌های جوانان به عرفان‌ها و ادیان انحرافی را مربوط به مسائل و معضلات اقتصادی دانست و ادامه داد: در تحقیقاتی که به صورت تصادفی انجام دادیم به این واقعیت دست یافتیم که ریشه بخشی از این اتفاقات و انحراف‌ها در جوانان اقتصادی بوده و فکری نیست، دشمن در این راهبرد برای جوانان به خصوص جوانانی که مشکل اقتصادی دارند هزینه کرده و از این طریق آنان را جذب می‌کند. وی بر نقش منفی سوءمدیریت‌های اقتصادی کشور در گرایش جوانان به فرقه‌های انحرافی تأکید کرد و افزود: جوانی که به لحاظ مالی دچار مشکل است هنگامی که تبعیض‌ها را به شکل خاص می‌بیند مقابل پیشنهاد دعوت‌کنندگان به فرقه‌های انحرافی دچار لغزش می‌شود. این استاد دانشگاه در ادامه اظهار داشت: در سیستان و بلوچستان از سال‌ها قبل، وهابی‌ها شب‌نامه‌هایی بین جوانان دانشجو پخش می‌کنند، جوانانی که مشکلات اقتصادی دارند با کمک‌های مالی آنان مستعد گرایش به این فرقه می‌شوند.


*اهمیت جانشین پروری از میان جوانان توسط اساتید و بزرگان فکری کشور


خسروی ادامه داد: قبل از انقلاب، جوانان ما حتی در زندان‌ها درگیر بحث‌های فکری و التقاطی بودند در مقابل، عده‌ای دیگر از جوانان با این افراد مبارزه فکری می‌کردند اکنون نیز ما به چنین راه حلی نیاز داریم؛ باید عده‌ای جوان خداجو پرورش دهیم که با شجاعت و تفکر در دل مشکلات و شبهه‌ها وارد شوند در واقع از خود جوانان برای کمک به جوانانی که لغزیده‌اند کمک بگیریم. وی به ضرورت تقویت تفکر در جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: هنگامی که در جوان پای‌بندی به دین را به زیبایی ایجاد کردیم با برگزاری کارگاه‌های فکری و اعتقادی، تقویت تفکر، پاسخگویی به شبهات و حمله را به جوان بیاموزیم.


این استاد دانشگاه افزود: باید بسیج سازندگی که در تابستان‌ها برگزار می‌شود را در بحث تفکر نیز فعال کنیم من نیز اعلام آمادگی می‌کنم که به مصداق آیه قرآنی «عشرون صابرون» 20 جوان صابر را پرورش دهم تا به 20 نقطه مین‌گذاری شده شیطان‌پرستان وارد شوند و این فرقه ضاله را متلاشی کنند. وی ادامه داد: هر چقدر انقلاب به جلو پیش رود بدون شک، مبارزه سخت‌تر می‌شود؛ شیطان عصبانی است و ما نباید فراموش کنیم شیطان بر گمراه کردن بندگان خدا قسم خورده است اما در عین حال شیطان بر دو گروه سلطه ندارد؛ کسانی که ایمان دارند و توکل می‌کنند و ما باید بر تقویت ایمان و توکل در جوانان تلاش کنیم.


خسروی به اهمیت جانشین پروری از میان جوانان توسط اساتید و بزرگان فکری کشور اشاره کرد و گفت: متولیان فکری جامعه علاوه بر هدایت مردم و تقویت بنیان‌های دینی آنان، تکثیر امثال خود را از میان جوانان نیز مدّنظر داشته باشند زیرا چنین جوانان پرورش یافته‌ای از قشر خود جوانان هستند و به راحتی در دل آنان نفوذ می‌کنند از این طریق به دشمن ضربه کاری وارد می‌کنند.


 


 



ماجرای لگدزدن خلخالی به جنازها!


مرحوم خلخالی سخنان و برخورد بدی با جنازه‌های سوخته انجام می‌دادند و حتی جلوی خبرنگاران دولت امریکا به این جنازه‌ها لگد زده و توهین می‌کرد، این اقدام ایشان در نظر نمایندگان امریکا خیلی خشن آمد و من از چهره آنها تحقیر شدن‌شان را می‌دیدم. آنها هم به خاطر تجاوزی که به خاک ایران انجام داده بودند، جرأت نداشتند حرفی بزنند. البته با توجه به شرایط زمانی و عصبانیتی که در همه ما وجود داشت این اقدام خیلی آنچنانی نبود.

 حسین شیخ الاسلام مشاور رییس مجلس و قائم مقام سابق وزیر خارجه، در گفت وگو با ویژه نامه روزنامه ایران گفت: در جریان واقعه‌ طبس جنازه‌های سوخته سربازان ارتش امریکا را آورده بودیم لانه جاسوسی، البته از اینکه قرار بود جنازه‌ها را به دولت امریکا تحویل دهیم، بسیار عصبانی بودیم چرا که جنازه‌های سربازان کشوری بود که به خاک کشورمان حمله کرده بودند. یادم هست که در زمان تحویل جنازه‌ها، آقای خلخالی حضور داشتند و بنده مسئولیت مترجم اعضای ایرانی را به عهده داشتم.


مرحوم خلخالی سخنان و برخورد بدی با جنازه‌های سوخته انجام می‌دادند و حتی جلوی خبرنگاران دولت امریکا به این جنازه‌ها لگد زده و توهین می‌کرد، این اقدام ایشان در نظر نمایندگان امریکا خیلی خشن آمد و من از چهره آنها تحقیر شدن‌شان را می‌دیدم. آنها هم به خاطر تجاوزی که به خاک ایران انجام داده بودند، جرأت نداشتند حرفی بزنند. البته با توجه به شرایط زمانی و عصبانیتی که در همه ما وجود داشت این اقدام خیلی آنچنانی نبود.


 


 



پخش سازمان یافته کتاب ضاله در تاکسی ها


اخیرا یکی از کتاب های ضاله که در تبلیغ افکار جاهلی قبل از اسلام در ایران در خارج از کشور نوشته و منتشر شده به طور سازمان یافته در تعدادی از تاکسی های شهر تهران توزیع می شود.


در این کتاب که اهانت های بشماری به پیامبر اکرم (ص) شده و در پایان نیز به امام راحل (ره) به دلیل زنده ساختن اسلام ناب محمدی در ایران اهانت شده است، تفکر اباحه گری و اسلام ستیزی تبلیغ شده است.


به گزارش خبرنگار ما، روش اصلی توزیع این کتاب ها در این است که توسط راننده تاکسی و یا حتی یکی از مسافران در ابتدا جملاتی با موضوع زیر سووال بردن خدمات اسلام به ایران و تفکر مکتب ایرانی مطرح شده و با بالاگرفتن بحث در مسیر این کتاب بیرون کشیده شده و از میان آن به استدلال پرداخته می شود و در نهایت کتاب برای خواندن به یکی از افراد که بیشتر تحت تاثیر مباحث قرار گرفته اهداء می شود.


بنا بر این گزارش در چند مورد مشاهده این کتاب در دست رانندگان تاکسی، کتاب مذکور در جلد یک سررسید قدیمی پنهان شده بود که این نشان از آگاهی کامل توزیع کنندگان از مفاد این طرح سازمان دهی شده است. گزارش خبرنگار ماحاکی است، این کتاب موهن بیشتر در تاکسی ها تردد کننده در مسیر خیابان ولیعصر، سئول و اتوبان نیایش توزیع می شود.


 


 



شعر منتشر نشده‌ شهریار درباره رهبر انقلاب به همراه متن تقدیمی این شاعر


بر آستان والای آیت الله خامنه‌ای ریاست جمهوری اسلامی محبوب و امام جمعه بزرگوار تهران تقدیم و توفیق روزافروز ایشان و امام امت و رزمندگان اسلام را شب و روز به دعا مسئلت می‌نمایم.

رشگم آید که تو حیدر بابا
بوسی آن دست که خود دست خداست

راستان دست چپ از وی بوسند
که خدا بوسد از او دست راست

در امامت به نماز جمعه
صد هزارش بخدا دست دعاست

من بیان هنرم، یک دل و بس
او عیان هنر از سر تا پاست

او شب و روز برای اسلام
پای پویا و زبان گویاست

او چه بازوی قوی و محکم
با امامی که ره و رهبر ماست

شهریارا سری افراز به عرش
کو نگاهیش به (حیدربابا) ست

تبریز- دوازدهم ذی‌الحجه/ 1407 هجری قمری مطابق هفدهم امرداد /1366 شمسی
سیدمحمدحسین شهریار (در هشتاد و دو سالگی)


 


 



وقتی اتحادیه اروپا جوجه های خود را زیربال و پر می گیرد


اتحادیه اروپا پرده دیگری از حمایت های خود از فتنه گران را به نمایش گذاشت و لیستی از آشوبگران ایران را برای اعطای جایزه به آنها، ارائه داد. جایزه سالیانه ساخاروف که از سوی اتحادیه اروپا سازماندهی می شود، از جمله اقداماتی است که این کشورها برای حمایت از مهره های وابسته به خود در کشورهای دیگر به کار می بندند. این اتحادیه در بیانیه اخیر خود که در سایت ایران گلوبال منتشر شده، عباس امیرانتظام، منصور اصانلو و بهاره هدایتی را به عنوان نامزدهای دریافت این جایزه معرفی کرده است.


در این بیانیه البته تصریح شده است که از سال 1988 که این جایزه پایه گذاری شده، هیچ گاه به یک شهروند ایرانی تعلق نگرفته اما ما باور داریم که در این سال، مناسب خواهد بود که جایزه ساخاروف به کسانی از ایران داده شود. تنظیم کنندگان این بیانیه البته بی آنکه در حمایت خود از فتنه گران ایران اندکی پرده پوشی کنند، معیارهای خود در انتخاب این سه گزینه را به صراحت مقابله با نظام اسلامی عنوان می کنند. به طوری که در رابطه با امیرانتظام تصریح شده است، وی به عنوان یک سیاستمدار لائیک با پیش نویس فعلی قانون اساسی جمهوری اسلامی که آن زمان توسط مجلس خبرگان قانون اساسی تدوین می شد به مخالفت برخاست.


نمایندگان اتحادیه اروپا در بخش دیگری از این نوشته اذعان می کنند که ما باور داریم اختصاص جایزه ساخاروف به کاندیداهای مذکور، تجلی و مبین حمایت صریح و پرقدرت نمایندگان منتخب مردم اروپا از معترضین در ایران است. این بیانیه همچنین گزینه های دیگری را نیز مطرح می کند که تنها نظری گذرا به آنها به روشنی گویای اهداف مغرضانه نمایندگان اروپا است. کیوان صمیمی، احمد زیدآبادی، عیسی سحرخیز، بهمن احمدی امویی، محمد صدیق کبودوند، عبدالله مومنی، شیوا نظرآهاری، هنگامه شهید و ژیلا بنی یعقوب از جمله نامزدهایی هستند که نمایندگان اروپا برای حمایت و همراهی،قصد اعطای جایزه به آنها را دارند.


 



ارسال شده در توسط منتظر منجی

 

آقای خاتمی، کدام امام و کدام انقلاب؟!


...بعدها رئیس جمهور شدید و ردای وزارت ارشاد اسلامی را بر تن «عطاءالله مهاجرانی» پوشاندید تا مطبوعات، علنا مغرب زمین را بهشت برین بخوانند و به عقاید امام(ره) و ائمه(س) و اسلام بتازند. نزدیک‌ترین افراد به شما دورترین مردم از امام(ره) و انقلابند.
( یاسر جبرائیلی)


آقای «محمد خاتمی» رئیس دولت اصلاحات اخیرا طی نشستی در بنیاد «باران» سخنان قابل تأمل و تدبری ایراد کرده‌اند که شاید سوای همه اهانت‌هایشان به مردم و نظام، این جملاتشان بیش از پیش نیاز به موشکافی داشته باشد که؛ اول، مخالفان خود و افشاگران فتنه را متهم به نشان دادن «چهره ناپسندی از امام و انقلاب» کرده‌اند و دوم آنکه گفته‌اند باید «خردمندان خیرخواه» به جای «متوهمان خشونت گرا» میدان‌دار شوند.


برای نسل سوم انقلاب و جوانانی که در آن کانون «باران»ی گرد خاتمی جمع آمده بودند تا به سخنان وی گوش فرا دهند، شاید این ادعاهای امام‌خواهی و انقلاب‌دوستی برایشان شیرین باشد و هست و همین‌ها نشانه‌اند که انقلاب، چه زیبا جوانانی تربیت کرده که سیاستمداران برای جذب آنان، متوسل به آرمان‌های امام(ره) و ارزش‌های اسلام می‌شوند.


اما در حق این جوانان معصوم نسل سومی، ظلم عظیمی رفته است و آن اینکه «تاریخ برایشان روایت نشده» و به همین علت است که شوق امام(ره) آنان را پای هر مدعی می‌نشاند بدون آنکه نسبتش، نسبت اندیشه و کردارش با راه و کلام امام(ره) بر آنان هویدا باشد. باید تاریخ را روایت کرد تا پرتو نور حقیقت بر روی مدعیان بتابد و این جوانان بینند آنچه از آنان پنهان می شود.


کاش «سید محمد خاتمی» به جای این ادعاها، خاطرات و کردار دور و نزدیک خود را برای مخاطبان روایت می‌کرد. کاش ابراز وفاداری ظاهری به امام(ره) و ایده‌هایش، و دست دادن و میدان دادن توامان به دشمنانش و در یک کلام «نفاق عقیدتی» خود سخن می‌گفت. اگرچه این بعد از شخصیت خاتمی داستان‌ها دارد و بیان همه آنچه باید گفت، از حوصله این خلاصه خارج است، اما جوانان باید بدانند...


نسل سومی‌های انقلاب باید بدانند که خاتمی در دهه 60، وقتی امام (ره) حکم اعدام سلمان رشدی را صادر کردند، نطقی آتشین در حمایت از آن ایراد کرد؛ اما دیری نپائید که در دوره وزارتش بر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به کتب حامیان همان رشدی مجوز نشر داد و باز، زمان زیادی از صدور حکم امام(ره) نمی‌گذشت که برای خوشامد دوستان غربی خود، صریحا حکم امام(ره) را دارای ماهیت فقهی خواند و مسئله سلمان رشدی را کاملا پایان یافته اعلام کرد.


خاتمی همان است که وقتی خبرنگار «تایم» با اشاره به ادبیات امام(ره)، از او پرسید «نظرتان درباره کشوری که شیطان بزرگ خوانده شده چیست؟» پاسخش داد که «من هرگز نمی‌گویم شیطان بزرگ». آیا این همان شخصیت است که دم از امام(ره) می‌زند؟! جناب آقای خاتمی! به جوانان بگوئید که به جز فتوای امام(ره) درباره سلمان رشدی یا شیطان بزرگ خواندن آمریکا، از نظر شما کدامین اندیشه‌های دیگر امام(ره) باید پایان یافته اعلام شود؟ ولایت فقیه؟ ضرورت حذف رژیم صهیونیستی از نقشه جغرافیایی؟ البته که سکوت خواهید کرد؛ اما تاریخ می‌گوید به این دو اندیشه نیز رحم نکرده‌اید! جنابعالی در همان مصاحبه با «تایم» از سیاست آمریکا برای تشکیل دو دولت اسرائیل و فلسطین نیز حمایت کردید و موجودیت رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناختید.


آن جناب زمانی در سال 1383 جزوه‌ای منتشر کردید و در آن «مشروعیت» همه قدرت‌ها را مستقیم و غیر مستقیم برآمده از «مردم» خواندید و در همین جزوه بود که بر حرکت در خلاف جهت اندیشه‌های امام(ره) و پیگیری سیاست‌های سکولاریستی از سوی خود اعتراف کردید: «متاسفانه حتی مفاهیم غربی هم، وقتی به یک فضای استبداد زده پا می‌نهند، تحریف هم می‌شوند و این که در این مسیر سکولاریسم نیز مبدل به دین ستیزی می‌شود، از این قاعده برکنار نیست».


مگر فراموش کرده اید که نظام ما نظامی دینی و ولایی است؟ مگر یادتان رفته که امام(ره) ولایت فقیه را ولایت رسول الله(ص) می‌دانستند؟ آیا مشروعیت رسول الله برآمده از خدای تبارک و تعالی بود یا مردم؟ مردم ولایت ایشان را پذیرفتند و رستگار شدند و روشن بود که اگر نمی‌پذیرفتند، چنانکه اقوام روسیاه تاریخ نپذیرفتند، چه کسی متضرر می‌شد. جناب خاتمی! سکولاریسم در ذات خود دین ستیز است چراکه دین را بدون حکومت مجال جاری شدن نیست و شما و یاران اصلاح طلبتان، سکولاریسم را وارد ایران عزیز کردید و اما مردم، نه که آن را تحریف کنند، بلکه پلشتی‌های آن را شناختند و سکولارها را پس زدند.


آقای خاتمی! زمانی که امام(ره) حکم مسئولیت شما برای کیهان را می‌نوشتند، چه خوب شناخته بودند شما را وقتی تنها تذکرشان این شد که «متوجه هستید که مطبوعات باید همیشه در خدمت اسلام عزیز و مردم و کشور باشند و آزادی‌ها در حدود قوانین مقدس اسلام و قانون اساسی به بهترین وجه تامین شود» . اما شما چه کردید؟ در همان دوران حضورتان در کیهان بود که از این روزنامه، شعار «تصفیه روحانیت» بلند شد.


در همان دوران بود که کیهان، تریبونی شد برای ضد انقلاب‌هایی چون «حاج سید جوادی»، «پیمان» و «بنی صدر» تا درباره آزادی، دین و سیاست و مکتب، «ساز مکاتب غربی» بنوازند و البته که بعدها مشخص شد خود نیز بر همین باور بوده‌اید: «اینکه می‌گویند ابتدا باید خرد غربی را پذیرفت تا توسعه بیاید سخن بیراهی نیست و این سخن را کامل کنم که علاوه بر خرد و بینش غرب باید منش غربی متناسب با این بینش را نیز پذیرفت»؛ و دروغ بود ادعاهایتان زمانی که برای ابراز وفاداری به امام(ره) مقاله‌های آتشین می‌نوشتید که «ما در این مدت دراز [پس از مشروطه] دموکراسی را جستجو می‌کردیم بی آنکه این جستجو ریشه در تاریخ و فرهنگمان داشته باشد و دیدیم که به کجا رسیدیم...کوشیدیم که غربی بیاندیشیم و چون این فکر از آن خود ما نبود، زندگی ناشی از آن نیز با ما بیگانه بود و دیدیم که از متن دموکراسی مان رضاخان درآمد». بماند که بعدها رئیس جمهور شدید و ردای وزارت ارشاد اسلامی را بر تن «عطاءالله مهاجرانی» پوشاندید تا مطبوعات، علنا مغرب زمین را بهشت برین بخوانند و به عقاید امام(ره) و ائمه(س) و اسلام بتازند.


دورانی که وزیر ارشاد بودید یادتان هست؟ به یاد دارید که به یک هنرپیشه زن ترک مشهور به فساد، جایزه سیمرغ بلورین دادید و مخالفان و منتقدان این حرکت را «مرتجع» و «کم دان» و «کم توان» خواندید؟ قطعا فراموش نکرده‌اید که کتاب‌هایی در این دوره منتشر شد که جز تطهیر غرب، ترویج لاابالی‌گری جنسی و ابتذال فکری هدفی نداشتند.


یقین داریم که آن توصیف نشریه ضدانقلابی «جنگ» چاپ لس آنجلس از فضای حاکم بر کشور در دوره مسئولیتتان را خوانده‌اید: «در ایران مجلاتی منتشر می‌شوند بسیار پرمحتوا که دست به مبارزه و مقاومت فرهنگی زده‌اند. حرف‌هایی می‌نویسند که ما در این سوی اقیانوس جرئتش را نداریم».


شاید اصلا به همین خاطر بود که وقتی تحمل انتقادهای دلسوزان و مومنان به راه امام(ره) را نداشتید و از وزارت ارشاد استعفا دادید، ناله شیطان بلند شد. بی‌بی‌سی از آنچه «اصلاح در درون رژیم جمهوری اسلامی در مسائل فرهنگی» خواند، ناامید شد، هفته‌نامه آبزرور منتقدانتان را «تندروها» می‌خواند که به نظرات «لیبرالی» شما حمله می‌کردند، و رادیو اسرائیل استعفای شما را اینگونه توصیف کرد: «وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی در استعفانامه خود هشدارهای تندی نسبت به خطر تحجر و واپس‌گرایی و خشک مقدس بودن برای آینده فرهنگ و هنر ایران داده است».


از کدام چهره و سیره امام(ره) و انقلاب سخن می‌گوئید؟ چهره‌ای که شما در کوچه‌های تنگ شهر اودین ایتالیا به نمایش گذاشتید؟ چه کسی خردمند و خیر خواه است و چه کسی خشونت‌گرا؟ اگر خرمندی آن ظلمی است که شما در حق امام(ره) و انقلاب روا داشته‌اید و «خشونت گرا» یادآور همان «متحجر»ی است که پیشتر مدافعان از اسلام و انقلاب را به آن ملقب کرده‌اید، شما بر همان راه «خردمندی» باشید و از دریچه همان نگاه، اجازه بفرمائید مردم «مرتجع» باشند. خدا بر درجات امام بزرگوارمان بیفزاید که می‌فرمود «اگر این ارتجاع است، پس خدا هم مرتجع است».


جناب آقای خاتمی! یقین بدانید که آرزوی تمامی دوستاران واقعی شما آن است که به خط اصیل امام(ره) و انقلاب بازگردید و به سیل خروشان این ملت بپیوندید. به برخی از اطرافیانتان نگاه کنید! نزدیک‌ترین افراد به شما دورترین مردم از امام(ره) و انقلابند. در سخنان اخیر خود از «جذب حداکثری» گفته‌اید؛ راه روشن است، بیائید و به «اصول» بازگردید تا معنای جذب حداکثری را دریابید.


 


 



وقتی اتحادیه اروپا جوجه های خود را زیربال و پر می گیرد


اتحادیه اروپا پرده دیگری از حمایت های خود از فتنه گران را به نمایش گذاشت و لیستی از آشوبگران ایران را برای اعطای جایزه به آنها، ارائه داد. جایزه سالیانه ساخاروف که از سوی اتحادیه اروپا سازماندهی می شود، از جمله اقداماتی است که این کشورها برای حمایت از مهره های وابسته به خود در کشورهای دیگر به کار می بندند. این اتحادیه در بیانیه اخیر خود که در سایت ایران گلوبال منتشر شده، عباس امیرانتظام، منصور اصانلو و بهاره هدایتی را به عنوان نامزدهای دریافت این جایزه معرفی کرده است.


در این بیانیه البته تصریح شده است که از سال 1988 که این جایزه پایه گذاری شده، هیچ گاه به یک شهروند ایرانی تعلق نگرفته اما ما باور داریم که در این سال، مناسب خواهد بود که جایزه ساخاروف به کسانی از ایران داده شود. تنظیم کنندگان این بیانیه البته بی آنکه در حمایت خود از فتنه گران ایران اندکی پرده پوشی کنند، معیارهای خود در انتخاب این سه گزینه را به صراحت مقابله با نظام اسلامی عنوان می کنند. به طوری که در رابطه با امیرانتظام تصریح شده است، وی به عنوان یک سیاستمدار لائیک با پیش نویس فعلی قانون اساسی جمهوری اسلامی که آن زمان توسط مجلس خبرگان قانون اساسی تدوین می شد به مخالفت برخاست.


نمایندگان اتحادیه اروپا در بخش دیگری از این نوشته اذعان می کنند که ما باور داریم اختصاص جایزه ساخاروف به کاندیداهای مذکور، تجلی و مبین حمایت صریح و پرقدرت نمایندگان منتخب مردم اروپا از معترضین در ایران است. این بیانیه همچنین گزینه های دیگری را نیز مطرح می کند که تنها نظری گذرا به آنها به روشنی گویای اهداف مغرضانه نمایندگان اروپا است. کیوان صمیمی، احمد زیدآبادی، عیسی سحرخیز، بهمن احمدی امویی، محمد صدیق کبودوند، عبدالله مومنی، شیوا نظرآهاری، هنگامه شهید و ژیلا بنی یعقوب از جمله نامزدهایی هستند که نمایندگان اروپا برای حمایت و همراهی،قصد اعطای جایزه به آنها را دارند.


 


 



راه اندازی تشکل دانشجویان سوسیالیست


اخیر برخی دانشجویان اقدام به راه اندازی تشکل دانشجویان سوسیالیست علامه طباطبایی در تهران نموده اند. به گزارش خبرنگار جنبش سرخ حسینی در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید ، تعدادی از دانشجویان وابسته به جریان انحرافی فتنه در دانشگاه علامه طباطبایی تهران با صدور بیانیه ای در صدد راه اندازی تشکلی تحت عنوان « دانشجویان سوسیالیست علامه » در تهران و عضوگیری در استان ها از بین دانشجویان بویژه جدیدالورود در راستای اهداف مورد نظر فتنه می باشند.


اعضای اصلی این تشکل پنج نفر بوده و ایده و مشی آنها برگرفته از یکی از اعضای سابق تشکل موسوم به دانشجویان آزادی خواه و برابر طلب (داب) در کشور سوئد می باشد.


 


 



عقده گشایی سیاسی در جشن خانه سینما


چهاردهمین جشن خانه سینما در حالی به کار خود پایان داد که این کانون صنفی به جایگاه محفلی برای عقده گشایی سیاسی و حمایت از مخالفان نظام و تقدیر از پیاده نظام شناخته شده آمریکا و اسرائیل سقوط کرد.در این جشن برخی حاضران سخنانی مشابه نظرات شبکه های ماهواره ای بیگانه بر زبان آوردند. براساس این گزارش، یکی از حاضران از نبودن هنرمندان ضدانقلاب فراری در این جشن انتقاد کرد و آرزو نمود تا وضعیت کشور هرچه سریع تر تغییر کند! آرزو برای بازگشت فیلمسازی که فیلم هایی غیراخلاقی می سازد و برای خوشایند دولت های غربی علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کند، از دیگر رویدادهای این دوره از جشن خانه سینما بود.




ارسال شده در توسط منتظر منجی

 

عکس: لبخند یک شهید در کفن



واقعا چه شرحی بر این عکس " شهید رضا قنبری " می توان نگاشت. پس سکوت اولی تر است.


khandeh.jpg


 


 



ادعای تمسخر آمیز هیلاری کلینتون علیه ایران


وزیر امور خارجه آمریکا با ادعای این موضوع که مردم ایران با افزایش قدرت نظامی کشورشان مخالف هستند، گفت که آمریکا از افزایش قدرت نظامی ایران نگران است. نهضت سبز نبوی به نقل از  فارس، "هیلاری کلینتون " در مصاحبه با شبکه خبری "ای‌بی‌سی " گفت که ایالات متحده به طور فزاینده‌ای از افرایش قدرت نظامی ایران که مهمترین دشمن آمریکا در خاورمیانه به شمار می‌آید، نگران است.


وزیر امور خارجه آمریکا که در مصاحبه با برنامه "این هفته " ای‌بی‌سی صحبت می‌کرد، با هدف ایجاد شکاف بین مردم و نظام مدعی شد که بسیاری از ایرانیان [از افزایش قدرت ایران] نگران هستند و وی ابراز امیدواری کرد که راهی برای جلوگیری از قدرت نظامی ایران پیدا شود. کلینتون که از سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی در قبال مسائل جهانی نگران به نظر می‌رسید،گفت که وی "ناسازگاری زیادی " با انقلاب ایران دارد و بسیاری از ایرانیان که در ابتدا با انقلاب ایران موافق بودند، تفکر دیگری را درباره جهتی که دولت آنها در حال اتخاذ آن است، پیدا کرده‌اند.


وی بدون اشاره به جزئیات گفت: من فقط می‌توانم ابراز امیدواری کنم که تلاش‌هایی در داخل ایران توسط شهروندان معتبر و رهبران مذهبی صورت گیرد تا کنترل وضعیت کشور را بر عهده بگیرند. کلینتون در پاسخ به سوالی درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت که در حال حاضر هیچ نشستی با مقامات ایران درباره برنامه هسته‌ای این کشور برنامه‌ریزی نشده است اما موضوع ایران هفته آینده و زمانی که رهبران جهان در نیویورک برای مجمع عمومی سازمان ملل گرد هم می‌آیند، مورد بررسی قرار می‌گیرد. وزیر امور خارجه آمریکا همچنین آسودگی بزرگ خود برای آزادی "سارا شرود " یکی از سه‌ آمریکایی بازداشت شده در ایران را ابراز داشت.


 


 




توهین مجدد امریکایی ها به قرآن و شهادت یک عراقی


واکنش یکی از سربازان عراقی به توهین نیروهای اشغالگر آمریکایی به شهادت این سرباز منجر شده است. اخیراً یک سرباز مسلمان کُرد عراقی به علت توهین سربازان اشغالگر آمریکایی به قرآن کریم و اهانت به اسلام در سمیناری در شمال عراق، به سوی سربازان اشغالگر تیراندازی نموده که در نتیجه سه سرباز اشغالگر کشته و چهار نفر دیگر را زخمی نموده‌است. گفتنی است فرد مذکور به دست آمریکایی ها به شهادت می رسد.


 


 




فضا سازی فرقه بهائیت برای کاهش محکومیت سران خود


در روزهای اخیر تشکیلات فرقه بهائیت با استفاده از ابزار تبلیغ، جهت فشار به دستگاه قضایی، دست به شانتاژ گسترده ای زده است. در همین رابطه خبری با شیطنت رسانه ای برای فضا سازی منتشر گردیده که به موجب آن شایعه شده است احکام زندان سرکردگان تشکیلات فرقه بهائیت در ایران از 20 سال به 10 سال کاهش پیدا کرده است.


این در حالی است که ملت مسلمان ایران سومین جمعه ماه مبارک رمضان سال 1387 ه.ش، طی امضای طوماری به طول بیش از صد متر، از دادستان وقت تقاضای اشد مجازات برای این سرکردگان تشکیلات جاسوسی رژیم صهیونیستی کرده بودند، لیکن بعد از گذشت 2 سال دستگاه قضائی این هفت سرکرده بهائی را مجرم اعلام و هر یک را به 20 سال زندان محکوم کرد. در همین حال تشکیلات فرقه بهائیت به همراه اربابان خویش به دنبال فضا سازی قصد فشار به قوه قضائیه را دارند تا بلکه بتوانند مدت زندان این سرکردگان را کاهش دهند.


این درحالی است که ما ملت مسلمان به دفعات از کلیه مسئولان محترم کشوری به ویژه مسئولان محترم قوه قضائیه درخواست داشته که برای حفظ خون شهداء در دادگاه تجدید نظر با عنایت ویژه به این پرونده، اشد مجازات را برای این هفت سرکرده بهائیت که جرم اصلی آنها جاسوسی برای بیگانگان می باشد، در نظر بگیرند.


 


 




موسوی:باید در برابر خاتمی ایستاد


انتقادات تند سید محمد خاتمی از جریان سبز ،واکنش میرحسین موسوی و یارانش را به همراه داشته است. پس از آن که خاتمی تصریح کرده بود نمی شود با جنبش سبز به اهداف خود رسید و تنها راه زنده نگاه داشتن اصلاحات جدایی از این جریان است، موسوی و یارانش در جلسه ای ضمن بررسی این موضوع به واکنش علیه انتقادات وی پرداخته اند.


گفته می شود دراین جلسه اظهارات خاتمی از یک سو معامله با حاکمیت ارزیابی شده و تصریح شده است،وی با این اظهارات به دنبال نقش آفرینی های خود برای انتخابات آینده می باشد. همچنین در این جلسه با بیان اینکه خاتمی با مواضع دو پهلوی خود طی یک سال گذشته جریان سبز را به بازی گرفته انتقاد شده و تاکید شده است اتفاقا باید جدایی از سوی جریان سبز کلید بخورد تا خاتمی نتواند از این مساله بهره برداری کند.


از دیگر شنیده شده است،موسوی نیز در اظهاراتی گفته است،سخن گفتن خاتمی از اصلاحات به معنای پشت کردن به زحمات جریان سبز است. وی همچنین تحرکات خاتمی را تلاشی برای انحراف بنیان های جریان سبز عنوان کرده وتصریح کرده است باید در مقابل این تلاش خاتمی ایستاد. گفته می شود این اظهارات بیش از هرچیز از اختلافات عمیق میان سران فتنه حکایت داشته و فقدان اعتماد و اطمینان میان سران و بدنه آن را ظهور و بروز می دهد.


 




ارسال شده در توسط منتظر منجی

 


طراحی اسلام سکولار، مهمترین اهداف جریان فتنه


عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: جریان فتنه چند هدف اصلی را پیگیری می‌کرد که از جمله این اهداف، ناکارآمد جلوه دادن نظام در عرصه اداره کشور و طرح مدل اسلام سکولار و التقاطی بود. حجت الاسلام عباس کعبی مدرس حوزه و دانشگاه و عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جایگاه مجلس خبرگان، گفت: مجلس خبرگان رهبری مجلسی ولایی، انقلابی، هوشمند، بابصیرت، دشمن‌شناس و همیشه حاضر در صحنه است. وی افزود: مجلس خبرگان مدیریت و تدبیر رهبر معظم انقلاب در برون رفت از فتنه سال گذشته را شایسته تقدیر می‌داند چرا که رهبر انقلاب در این زمینه دارای حکمت و تدبیر عالی هستند.


عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: خبرگان ملت معتقدند که پروژه 4‌گانه اسلام ‌هراسی، شیعه ‌هراسی، انقلاب ‌هراسی و ایران هراسی در سازمان فتنه 88 خود را با شکل ولایت فقیه‌هراسی نشان داد اما رهبر معظم انقلاب با این وجود با سعه صدر و تدبیر در مقابل این جریان ایستادند. کعبی ادامه داد: جریان فتنه چند هدف را پیگیری می‌کرد؛ اولین هدف آنها ناکارآمد جلوه دادن نظام در عرصه اداره کشور بود. البته دومین هدف آنها نیز طرح مدل اسلام سکولار و التقاطی و همچنین تضعیف روحیه برادری و مسئولیت‌ دسته جمعی در میان امت اسلامی بود.


وی خاطرنشان کرد: نوک پیکان حملات جریان فتنه به شکلی متوجه رهبر معظم انقلاب بود اما فتنه‌گران در همه این برنامه‌ها و اهداف خود با شکست مواجه شدند. این مدرس حوزه و دانشگاه اضافه کرد: در اجلاسیه اخیر مجلس خبرگان رهبری همگان شاهد بودند که ناطقان مجلس در نطق‌های خود از مواضع و تدابیر رهبری در اداره کشور به ویژه در جریان تهدیدها، تحریم‌ها و برون‌رفت موفقیت آمیز از فتنه‌ها تقدیر و تشکر کردند.


 


 



اذیت، آزار و شکنجه در دوران بازداشت را به شدت تکذیب می‌کنیم


حسین شریفی و پیام صالحی، ضمن تکذیب هرگونه مصاحبه خود با رسانه‌های بیگانه، ادعاهای این رسانه‌ها مبنی بر آزار، اذیت و شکنجه خود را در دوران بازداشت به شدت تکذیب کردند. حسین شریفی و پیام صالحی، دو تن از دانشجویان ساکن کوی دانشگاه تهران که چندی پیش در راستای پیگیری واقعه سال88 کوی مدتی بازداشت و سپس آزاد شده بودند، در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبر دانشجو، اخبار منتشرشده در رسانه‌های خارجی و رادیوهای بیگانه مبنی بر آزار و اذیت و شکنجه خود را تکذیب کردند.


پیام صالحی، دانشجوی رشته تربیت بدنی، ضمن تکذیب هرگونه ارتباط و مصاحبه با رسانه‌های بیگانه، از این جوسازی‌ها اظهار بی اطلاعی کرده و آنها را ساخته و پرداخته ذهن گردانندگان این رسانه ها دانست. وی افزود: با توجه به تأکیدات رهبری برای روشن شدن همه جوانب حادثه کوی دانشگاه، بنده بعنوان فردی که در این ماجرا حضور داشتم، احضار شده و پس از تکمیل بازجویی ها پس از 7 روز آزاد شدم.


صالحی با رد هرگونه آزار و اذیت و اعمال فشار، گفت: من در طول 7 روزی که در بازداشت به سر می بردم با خانواده ام در ارتباط بوده و امکان ارتباط و استفاده از وکیل خود را داشتم. صالحی ضمن تکذیب هرگونه برخورد ناشایست از سوی بازپرس پرونده تصریح کرد: اعمال خشونت و هرگونه آزار و اذیت را که برخی سایت‌ها مدعی آن شده‌اند، به‌شدت تکذیب می‌کنم چرا که در طول مراحل بازجویی انصافاً رفتار بازجوها با من کاملاً با رافت اسلامی منطبق بود.


همچنین حسین شریفی، دانشجوی رشته تربیت بدنی و ساکن کوی دانشگاه تهران نیز که مدتی در بازداشت به سر برده است، ضمن تکذیب هرگونه مصاحبه با رسانه‌های بیگانه و برخی سایت‌ها، گفت: به هیچ عنوان با هیچ رسانه‌ای چه داخلی و چه خارجی مصاحبه نداشته‌ام و هرگونه خبر در خصوص کیفیت دوره بازداشت خود را که به من نسبت داده شده، به‌شدت تکذیب می‌کنم.


گفتنی است برخی رسانه‌های بیگانه از جمله گویا نیوز، جرس، دانشجو نیوز و VOA طی روزهای گذشته با انتشار برخی اخبار جعلی و نسبت دادن برخی ادعاها به 3 دانشجوی آزاد شده، اینگونه القاء کرده‌اند که این دانشجویان در مدت بازداشت، با فشار و شکنجه مواجه بوده‌اند. در همین حال یک مقام مطلع، علت احضار و بازداشت شش دانشجوی ساکن کوی را تحقیق و تفحص درباره ابهامات این حادثه تلخ دانست.


این مقام آگاه با اعلام اینکه پرونده کوی دانشگاه تهران هم اکنون به مراحل حساسی رسیده است، گفت: درحال حاضر تحقیقات در زمینه این پرونده مهم، به مراحل حساسی رسیده است و با توجه به اینکه تیم مسئول رسیدگی به این پرونده به شاه کلیدهای این معما نزدیک شده است، برخی رسانه‌ها و سایت‌های معلوم الحال قصد دارند با دروغ پراکنی و جنجال سازی، از افشا شدن پشت پرده این ماجرا جلوگیری کنند.


 


 



برنامه ریزی فتنه برای ایجاد ناامنی در زمان اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها


برخی از عناصر افراطی فتنه در حال برنامه ریزی برای ایجاد ناامنی های امنیتی در روز اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها می باشند. اخیراً برخی از عناصر وابسته به یکی از فرزندان آقازاده های فراری که در خارج از کشور به سر می برد و با هماهنگی با خواهر تندروش و دست بکارشدن برخی از اراذل و اوباش را جذب و سازماندهی نموده تا همزمان با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه در برخی از جایگاه های سوختگیری، فروشگاه ها دولتی و اماکن عمومی خرابکاری نمایند و زمینه لازم را برای حضور در کف خیابانها مجدداً فراهم آوردند.


گفته می شود این افراد در گروه ها 6نفره تقسیم بندی شده و هر یک باوسیله یک سر دسته هدایت شده و عملیات خرابکاری را انجام می دهند. یکی از منابع آگاه نیز در این خصوص گفت: در این زمینه هماهنگی های لازم با یکی از سران فتنه انجام شده تا نامبرده به همراه عناصر تبلیغاتی اش طی چند روز اخیر تبلیغات منفی خود را علیه اجرای این قانون افزایش دهند و فضا را قبل از اجرا با مشکل مواجه کنند.


 


 



احمدی نژاد: موسوی و کروبی نشریه دارند


رئیس جمهور در پاسخ به پرسش های جهت دار امان پور برای القای نبود آزادی در ایران گفت، موسوی و کروبی رقبای من در دوره انتخابات هستند و نشریه و سایت هایی در اختیار دارند که مدام از طریق آنها اطلاع رسانی می کنند. بمحمود احمدی نژاد در بدو ورود به نیویورک در مصاحبه اختصاصی با کریستین امان پور، خبرنگار شبکه ای بی اس آمریکا که در محل اقامت رئیس جمهور صورت گرفت، در پاسخ به پرسشی درباره تشکیل پرونده برای میرحسین موسوی و مهدی کروبی در ایران گفت: اگر درباره این افراد قرار بود پرونده ای تشکیل شود باید این کار پارسال انجام می شد بنابراین آنها هم آزاد هستند البته تخلف هایی را مرتکب شدند که باید دراین باره قوه قضاییه اظهار نظر کند و ما دخالت نمی کنیم.


نماینده آژانس درایران مقررات مربوط به بازرسی ها را نقض کرد


به گزارش ایرنا از نیویورک، وی درباره گزارش اخیر آژانس و اخراج مأموران آن افزود: اگر مامور آژانس از وظایف خود تخطی کند اسناسنامه این اجازه را داده است تا حضور مأمور متخلف ممنوع شود. رئیس جمهور با بیان اینکه ایران به همه قوانین آژانس احترام گذاشته و همه فعالیت ها بادوربین ها کنترل می شود، گفت : حتی جابه جایی مواد در بحث های هسته ای ایران پس از توزین بررسی می شود و این کنترل ها جاب هیچ شک و شبهه ای را باقی نمی گذارد.


احمدی نژاد با اشاره به اینکه ماموران آژانس با انتشار اطلاعات هسته ای ایران تخلف کردند، افزود: مأموران گزارش های خلاف واقع منتشر کردند تا جایی که و موجب سیاسی شدن پرونده ایران شد. رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه آژانس در گزارش اخیر خود به هیچ بندی استناد نمی کند و فقط به دنبال کلی گویی است گفت: اظهارات مدیرکل آژانس باید قانونی و مستند باشد. وی افزود: بسیاری از کشورها از جمله آمریکا فعالیت غیر صلح آمیز هسته ای دارند ولی هیچ رفت و آمد و گزارشی در این باره داده نمی شود. احمدی نژاد تاکید کرد: آژانس اعتبار خودرا با اعمال نفوذها و گزارش های ناعادلانه مخدوش کرده است.



تحریم ها اهمیتی برای ملت ایران ندارد


وی در پاسخ به پرسشی درباره تحریم ها نیز گفت: این تحریم ها برای ملت ایران اهمیتی ندارد زیرا آنان بیشتر خود را تحریم کردند و این کار ، اقدامی غیرعادلانه در معادلات جهانی است. رئیس جمهور کشورمان همچنین با تاکید بر اینکه آنان به ملت ایران جفا و توهین کرده اند ، گفت: یقین داریم که پیشرفت اقتصادی ایران، با این تصمیم غلط آنان بیشتر خواهد شد، زیرا مردم ایران به خوبی می داند چگونه تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.


احمدی نژاد تصریح کرد وقتی اروپایی ها رابطه خود را قطع می کنند، این اروپایی ها هستند که ضرر می کنند زیرا ما سی سال است که بخوبی یاد گرفته ایم چگونه نیازهای خود را رفع کنیم. وی با بیان اینکه نود و پنج درصد اقتصاد ایران در داخل تولید و مصرف می شود و تنها بخش ناچیزی از آن نیاز به مبادلات دارد، تصریح کرد: این چه روشی است که عده ای برای اداره دنیا، هرجا که احساس ضعف و کمبود می کنند، قلدرانه و با توسل به زور، از اختیاراتی مانند وتو استفاده می کنند.


احمدی نژاد گفت: آنان باید بدانند دوره این روش ها به پایان رسیده است، زیرا ملت ایران زیر بار هیچ حرف یا عمل غیر منطقی نمی رود. وی افزود: آنها اگر فکر می کنند این اقدامات می توانند در مسیر پیشرفت ملت ایران اثر منفی بگذارند، حتما در اشتباهند.


سکینه محمدی به سنگسار محکوم نشده است


رئیس جمهور کشورمان در ادامه این مصاحبه خبری در پاسخ به پرسشی درباره پرونده سکینه محمدی آشتیانی نیز گفت: چرا موضوع یک ایرانی به این میزان برای مسوولان آمریکایی مهم می شود این خانم به هیچ وجه به سنگسار محکوم نشده است، خبری که در رسانه های آمریکایی منتشر شده کاملاً جعلی است و این تاثیر همان چیزی است که متاسفانه دولتمردان آمریکایی به دنبال خبر منفی و غیر واقعی از ایران هستند.


احمدی نژاد با بیان اینکه پرونده این خانم در دستگاه قضایی کشور در حال پیگیری است ، تصریح کرد: اگر این فرد محکوم هم شده باشد، می تواند با اعتراض، مراحل چهارگانه تجدید نظر خواهی را طی کند، بنابراین وقتی حکمی صادر نشده است، چطور می تواند، انتشار خبر سنگسار واقعی باشد. وی افزود: یک شخص در آلمان با انتشار خبرهای کذب در این باره، سروصدایی ایجاد کرد و این موضوعی بر علیه ایران شد.


احمدی نژاد این قبیل برخوردهای غیرواقعی را غلط و حساسیت نابجا به آن را نیز اشتباه خواند و گفت: در مقابل کسانی که در عراق یک میلیون نفر و در افغانستان بیش از یکصد هزار نفر را کشتند، امروز طرفدار خانمی شده اند که بر اساس خبر جعلی، طرفدار حقوق بشر می شود. وی با بیان اینکه این روشها در این دوره شکست خورده است، تاکید کرد: ما به روش های دولت آمریکا در افغانستان در عراق مخالف و معترض هستیم.


رئیس جمهور کشورمان در بخش دیگری از این مصاحبه خبری گفت: ما در دولت حتی علاقه مند نیستم تا یک نفر مجازات و حتی تنبیه شود ولی در آمریکا افراد به راحتی با سم و وسائل الکترونیک مجازات و کشته می شوند. وی افزود : در ایران قوه قضاییه مستقل و زیر نظر دولت نیست.


دیدگاه ضد یهود نداریم


رئیس جمهور کشورمان در پاسخ به پرسشی درخصوص اظهارت اخیر فیدل کاسترو گفت: ما هیچ گاه دیدگاه ضد یهود نداریم زیرا افراد بسیاری از این اقلیت ها در ایران زندگی می کنند و ما فقط درباره هولوکاست دو پرسش مطرح کردیم و هیچ گاه از کسی پاسخی نشندیم. وی افزود: اینکه در این باره کسی اظهار نظری کرده برای ما مهم نیست زیرا مردم ایران دیدگاه نژادی هیچ زمانی نداشته و امروز بدترین نژاد پرستی در فلسطین اتفاق افتاده تا جایی که رسماً اعلام می کنند که ما نژاد برتر هستیم و ما معتقدیم که آنها یهودی نیستند و فقط به دنبال آواره کردن بیش از یک میلیون نفر هستند.


ایران جامعه ای چند صدایی است


رئیس جمهور کشورمان در پاسخ به پرسشی درباره مسائل داخلی ایران نیز گفت: ملت رشید ایران در سی سال گذشته با یکدیگر متحد است و این اتحاد در سخنان امام و رهبری همواره متبلور شده است.وی افزود: ایران جامعه ای آزاد است و هرکس حق اظهار نظر دارد، بنابراین جامعه ای چند صدایی است، برخلاف جامعه آمریکا که به تک صدایی عادت کرده است.


احمدی نژاد همچنین درباره اظهار نظر اخیر وزیر امور خارجه آمریکا درباره امور داخلی ایران نیز گفت: من به این خانم توصیه می کنم قبل از صحبت درباره هر موضوعی، ابتدا مطالعه و پس از فکر کردن، اظهار نظر کند. وی افزود: بودجه نظامی آمریکا در سال جاری میلادی ، 1003 میلیارد دلار تصویب شده است، در حالیکه این بودجه در ایران از رقم ده میلیارد تومان تجاوز نمی کند.


رئیس جمهور تصریح کرد: بودجه نظامی آمریکا با کل بودجه نظامی جهان برابری می کند و این به آن معناست که تلقی آمریکایی ها از نظامی بودن ایران، درست نیست. احمدی نژاد افزود: چگونه می شود ادعا کرد که در ایران نظامی ها حاکم شده اند در حالی که در انتخابات اخیر حدود هشتاد و پنج درصد واجدان شرایط، مشارکت داشتند، آیا همه این افراد نظامی هستند؟ وی تصریح کرد: ادعا مشکلی را حل نمی کند، اگر تفکر جدید در آمریکا آمده است تا دوران بوش را نجات دهد، باید روش قبلی را کنار گذارد و اکنون توضیح دهد که در افغانستان، عراق و آفریقا چه کار می کند.


آماده گفت و گو در شرایط عادلانه هستیم


رئیس جمهور کشورمان درباره مباحث اخیر در خصوص موضوع گفتگوهای ایران و آمریکا نیز گفت: این من بودم که از اوباما برای گفتگو دعوت کردم، حتی به وی نامه نوشتم، اما پاسخی دریافت نکردم و حتی اعلام آمادگی کردم برای صبحت با وی در حضور دیگران در سازمان ملل متحد و در تازه ترین اقدام نیز سارا شورد آزاد شد، اما پاسخ چندانی دریافت نشد. احمدی نژاد در پایان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره آمادگی گفت و گو و مذاکره را در شرایط عادلانه دارد.





ارسال شده در توسط منتظر منجی

 

خاتمی: جنبش سبز حذف می شود


تلاش برای محوریت بنیاد باران در جبهه اصلاحات بنیاد باران به تشکل محوری اصلاحات منهای جنبش سبز تبدیل می‌شود. شنیده‌های موثق حاکی است اخیرا تحرکات اعضای بنیاد باران برای فعال کردن و به دست گرفتن محوریت فکری جبهه اصلاحات تشدید شده است. اعضای این بنیاد که یاران قدیمی و وفادار به خاتمی هستند تلاش دارند تعریف جدیدی از اصلاحات ارائه کرده و مرزبندی خود را با ساختارشکنان جنبش سبز مشخص کنند. خاتمی در جلسات شورای مرکزی بنیاد باران بارها تاکید کرده که جنبش سبز و عملکرد افرادی چون کروبی و موسوی به وجهه اصلاحات آسیب‌زده و زمینه حضور در صحنه‌های اجتماعی و انتخابات را از جنبش اصلاحات سلب کرده است. بنیاد باران اخیرا فرم‌هایی برای عضوگیری از دانشجویان آماده کرده و بنا دارد در دانشگاه‌ها نقش موثری ایفا کند.


 


 



انتقادفاطمه‌رجبی از"کوروش"احمدی‌ن‍ژاد


فاطمه رجبی گفت: سخنان احمدی‌نژاد در خصوص کورش بار علمی نداشت و در شأن یک رئیس جمهور هم نبود که نیم ساعت از وقت مردم را به مطالب اینچنینی اختصاص دهد. فاطمه رجبی استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با فارس‌، با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در گفت‌وگوی اختصاصی شبکه دوم سیما، با بیان اینکه دفاعش از احمدی‌نژاد، دفاع از گفتمان قرآن، اسلام، اهل بیت و علی‌الخصوص امام زمان بوده است، افزود: متاسفانه با توجه به بحث‌هایی که اکنون آقای احمدی‌نژاد مطرح می‌کند ما شاهد یک واژگونی گفتمانی در دولت دهم هستیم.


وی اظهارات کنونی احمدی‌نژاد و نزدیکانش را افتادن در ورطه باستان‌گرایی خطرناک توصیف کرد، افزود: آنچه امروز پیش روی آقای احمدی‌نژاد است ممکن است به وسیله مشاورین به وی ارائه داده شود و یا اینکه خود ایشان چنین اعتقاداتی داشته باشند اما در هر حال معتقدم دولت در یک ورطه هولناک باستان‌گرایی گرفتار شده است.

نویسنده کتاب "احمدی‌نژاد معجزه هزاره سوم " با بیان اینکه باستان گرایی قبل از انقلاب در دوران پهلوی،بعد از انقلاب اسلامی توسط روشنفکران و در دوران اصلاحات مطرح شد اما این مباحث بصورت بارزی که آقای احمدی‌نژاد امروز مطرح می‌کند نبوده است، تاکید کرد: در دوران اصلاحات توجه ویژه به باستان‌گرایی به اندازه دولت آقای احمدی‌نژاد نبوده است. این باستان‌گرایی در نهایت به اسلام‌ستیزی و به تاسیس فرقه‌های انحرافی منجر خواهد شد.

وی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در خصوص کوروش، خاطر نشان کرد: به نظر من، سخنان اخیر احمدی‌نژاد در گفت‌وگویی ویژه خبری، نه تنها بار علمی نداشت بلکه در شأن یک رئیس جمهور هم نبود که نیم ساعت از وقت مردم را به مطالبی در خصوص کوروش اختصاص بدهد که در کتب سال پنجم ابتدایی مطرح شده بود. رجبی معتقد است که در هرشرایطی هرشخصی که از موضع انقلاب تخطی کند نباید در مقابل آن سکوت کرد و احمدی‌نژاد هم از این مسئله مستثنی نیست.

نویسنده کتاب رنسانس اسلامی84، گفت: بسیاری‌ از تحلیل‌گران معتقدند احیای شاهنشاهی با کوروش با برنامه‌ریزی یهود صورت می‌گیرد و به این مسئله تمامی منتقدان دلسوز، امام و رهبری اشاره کرده‌اند. وی با بیان اینکه بحث هتک حرمت به قرآن به بحث اول جهان اسلام تبدیل شده است، از عدم اشاره رئیس جمهور به هتک حرمت قرآن در برنامه گفت‌وگویی ویژه خبری به شدت انتقاد کرد و گفت: ما سؤالات بسیار جدی در خصوص هتک حرمت به قرآن داریم که باید آنرا مطرح کنیم اما متاسفانه آقای رئیس جمهور به جای اینکه در خصوص هتک حرمت سخن بگوید به مباحث انحرافی پرداخت.

رجبی سکوت مخالفان دولت احمدی‌نژاد در قبال سخن گفتن وی از کوروش را ‌معنادار ‌دانست و اظهار داشت: کسانی که مخالفان دولت احمدی‌نژاد بودند و در روزنامه‌های خود احمدی‌نژاد را به جرم اینکه نام امام زمان(عج) را به زبان می‌آورد به جمود فکری و عقب‌ماندگی متهم می‌‌کردند امروز در مقابل انحرافات دولت آقای احمدی‌نژاد سکوت کردند. نویسنده کتاب "احمدی‌نژاد معجزه هزاره سوم "، اهدای چفیه از سوی رئیس جمهور به مجسمه کوروش را مورد نقد قرار داد و گفت:‌ این رفتارها باعث خوشحالی فتنه‌گران است چرا که آنها بر این باورند که آقای احمدی‌نژاد با این رفتارهای خود پشتوانه فکری خود را نابود می‌کند.

این استاد دانشگاه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه برخی‌ها معتقدند که کوروش همان ذوالقرنین قرآن است، نظر شما در این خصوص چیست، گفت: این ماجرا علمی و حائز اهمیت نیست. سؤال من این‌است که آیا ذوالقرنین از پیامبر، امام علی و امام حسین و حضرت مهدی(عج) بالاتر است؟ رجبی با بیان اینکه لقمان بالاتر از ذوالقرنین است، گفت: خداوند به نام لقمان سوره نازل کرده است. حالا این سؤال مطرح می‌شود، کدام مسلمانی حاضر می‌شود روی لقمان مانور بدهد و در عین حال از حقیقت امیرالمؤمنین چشم‌پوشی کند؟، پاسخ روشن است هیج مسلمانی این کار را نمی‌کند.

نویسنده کتاب رنسانس اسلامی84، با بیان اینکه تعریف احمدی‌نژاد از عدالت کوروش را باید به شیعیان جهان تسلیت گفت، تصریح کرد: باید به این نکته اشاره کنیم که کدام انسان لائیک، مسیحی، یهودی و انسان معتقد به ادیان الهی تاکنون عدالت حضرت علی (ع) را زیر سؤال برده است که آقای احمدی‌نژاد شب گذشته تنها از عدالت کوروش صحبت می‌کند درحالی که بسیاری معتقدند کوروش دست‌پروده یهود بوده است. من بارها گفته‌ام تا زمانی از احمدی‌نژاد دفاع خواهیم کرد که بر گفتمان امام زمانی خود تاکید داشته باشد اما او اگر بخواهد بنا به آنچه که آقای بقائی گفته است، کوروش زمان باشد باید بگویم که ما سال‌هاست که فاتحه کوروش را خوانده‌ایم چرا که اینجا مملکت امام زمان (عج) است و هیچکس نمی‌تواند گفتمان من درآوردی داشته باشد.

وی با بیان اینکه برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه صرفا مشاوران احمدی‌نژاد موجب انحرافات فکری دولت شده‌ است را قبول ندارد، گفت: آقای احمدی‌نژاد یک رئیس جمهور است و باید دارای فکر باشد و نمی‌توان گفت که ایشان هرچه می‌گوید متاثر از اطرافیانش است؛ من خود احمدی‌نژاد را در برخی انحرافات فکری دولت مقصر می‌دانم. وی در پاسخ به این سؤال که ریشه انحرافاتی که می‌گوید را در کجا می‌بیند، گفت: من از نهاد ریاست جمهوری مطلع نیستم اما معتقدم ریشه این اطلاعات را کسی باید بگوید که از درون دولت خبر دارد. اگر بخواهم نگاه بیرونی خودم را بگویم معتقدم آقای احمدی‌نژاد به یک غرور بعد از انتخابات رسید و فکر می‌کند که هر حرفی بزند و هرکاری بکند مورد قبول است.

رجبی در پاسخ به این سئوال که آیا غرور موجب تعریف رئیس جمهور از کوروش شده است، گفت: برای پاسخ به این سؤال، باید گذشته احمدی‌نژاد را مورد بررسی قرار بدهیم تا مشخص شود که در گذشته در این خصوص چگونه فکر می‌کرده و اکنون چگونه فکر می‌کند. وی از اندیشمندان خواست تا اندیشه احمدی‌نژاد را با درنظر گرفتن پیشرفت‌ها و نکات مثبت، به صورت منصفانه به نقد بکشند و در عین حال ضمن اعلام آمادگی خود برای مناظره با شخصی که پیش از این او را معجزه هزاره سوم خواند بود، گفت: آقای احمدی‌نژاد باید نظرات خود را به مناظره بگذارد تا مشخص شود که چه دلیلی باعث شده که دولت امام زمانی به این روز دچار شود چراکه بنده این ماجرا را سرآغاز یک خط انحراف می‌دانم.


 


 



اختلافات جدید میان فتنه گران


اختلافات جدید میان فتنه گران مرد نفر اول میرحسین موسوی در انتخابات دوره گذشته، نسبت به عملکرد خاتمی اعتراض کرده است. علیرضا بهشتی با توجه به برخی از مواضع اخیر خاتمی و تحرکات جدید بنیاد باران، نسبت به حاشیه رفتن جنبش سبز اظهار گلایه کرده است. وی تصریح کرده است با این اقدامات خاتمی، اصلاحات در مقابل جنبش سبز قرار می گیرد و ادامه این روند باعث می شود جنبش سبز به حاشیه رود. وی همچنین توصیه هائی را برای جلوگیری از این اتفاق مطرح می کند.لازم به ذکر است مدتی است که خاتمی تلاش می کند، جریان اصلاحات را مجددا زنده کند.در همین رابطه وی اخیرا گفته است که باید راهمان را از تندروهای جریان سبز جدا کنیم.وی همچنین گفته که این جنبش سبز هزینه های زیادی برای اصلاحات داشته است.


 


 



انتقاد علیرضا بهشتی از مواضع اخیر محمد خاتمی


 


مرد نفر اول میرحسین موسوی در انتخابات دوره گذشته، نسبت به عملکرد خاتمی اعتراض کرده است.


 

علیرضا بهشتی با توجه به برخی از مواضع اخیر خاتمی و تحرکات جدید بنیاد باران، نسبت به حاشیه رفتن جنبش سبز اظهار گلایه کرده است. وی تصریح کرده است با این اقدامات خاتمی، اصلاحات در مقابل جنبش سبز قرار می گیرد و ادامه این روند باعث می شود جنبش سبز به حاشیه رود. وی همچنین توصیه هائی را برای جلوگیری از این اتفاق مطرح می کند.لازم به ذکر است مدتی است که خاتمی تلاش می کند، جریان اصلاحات را مجددا زنده کند.در همین رابطه وی اخیرا گفته است که باید راهمان را از تندروهای جریان سبز جدا کنیم.وی همچنین گفته که این جنبش سبز هزینه های زیادی برای اصلاحات داشته است.

 

 

 

 


رحیمیان: پیروان حزب شیطان در مجمع روحانیون مبارز نفوذ کرده‌اند




عضو هیئت مؤسس مجمع روحانیون مبارز گفت: پیروان حزب شیطان خودشان حزب تشکیل نمی‌دهند بلکه در احزاب‌ و تشکل‌هایی که وجود دارد نفوذ می‌کنند و این همان بلایی بود که بر سر مجمع روحانیون، مجمع محققین و مجاهدین خلق آمد.


حجت‌الاسلام رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید عصر دیروز (پنجشنبه) در افتتاحییه یازدهمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل که در گلزار شهدای شهر اصفهان برگزار ‌شد، در خصوص جریان فتنه گفت: جریان فتنه توانست عده‌ای را با نام امام خمینی(ره) و در واقع استفاده ابزاری از نام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فریب دهد.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: دستگاه‌های جاسوسی و پیروان حزب شیطان خودشان حزب تشکیل نمی‌دهند بلکه در حزب‌ها و تشکل‌هایی که وجود دارد نفوذ می‌کنند یعنی اسب زین کرده را سوار می‌شوند و این همان بلایی بود که بر سر مجمع روحانیون، مجمع محققین و مجاهدین خلق آمد. رحیمیان خاطرنشان کرد: نفوذ در بیوت کسانی که ذی‌نقش هستند مانند مرجعیت دینی از جنس این پدیده است لذا آنها برای تأثیرگذاری باید در این نقاط نفوذ کنند.


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید طرف دیگر خط شیطان را خطی که امام خمینی (ره) پایه‌گذاری کرد برشمرد و این خط را باعث پیشرفت و قدرت گرفتن جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: دنبال کردن خط شیطان مساوی با نابودی آنها است اما واقع قضیه این است که دشمن به چیزی کمتر از نابودی ما راضی نمی‌شود و این حرف قرآن است. وی با بیان اینکه جنگ اکنون جنگ مرگ و زندگی است و طبق قرآن جنگ نهایی جنگ بین شیعه و یهود خواهد بود، اظهار داشت: جنگ بین اسلام علوی و ولایی که در رأس آن امام زمان (عج) است با اسلام آمریکایی آل سعود در خواهد گرفت.


رحیمیان اضافه کرد: آیات اول سوره اسراء که مبین فساد جهانی یهود هم است و همچنین علائم دیگر نشان می‌دهد که مشخصات این جنگ چگونه است اما در نهایت در جنگ حق و باطل تا زمانی که حزب‌الله و حزب حق روی اصولش بایستد پیروزی با او خواهد بود. رحیمیان همچنین تاکید کرد: جریان حماس و جنبش جهاد اسلامی زمانی که رنگ و بوی اسلام ناب متأثر از مکتب امام (ره)‌گرفتند و رویکرد خود نسبت به قبل که یک رویکرد ناسیونالیستی بود را تغییر دادند، معادلات را در منطقه عوض کردند.


وی در ادامه با بیان اینکه بنا به فرموده امام خمینی (ره) جنگ حق و باطل جنگی همیشگی بوده و تا ابد ادامه خواهد داشت، در خصوص حمله احتمالی آمریکا به ایران گفت: حمله نظامی بیش از آنکه برای ما ضرر داشته باشد برای آنها مضر است چرا که ما را مستحکم‌تر می‌کند.


 


 



فرار به جلو «مهندسان آشوب» در حزب مشارکت و مجمع روحانیون


مجمع روحانیون در اقدامی هماهنگ با حزب مشارکت و سایت نوروز اقدام به هیاهو و ردگم کنی درباره اظهارات سردار مشفق علیه فتنه سال 88 کردند. «مجمع» و «سایت نوروز» همزمان به انتشار مقالاتی علیه این اظهارات پرداختند و ادعا کردند به استناد سخنان سردار مشفق، انتخابات مهندسی شده بود چرا که دستگاه های اطلاعاتی کشور به رصد کردن عرصه پرداخته اند!


در بیانیه منتشره به نام مجمع روحانیون آمده است: از مجموع مطالب و گفتار سردار مشفق اقرار شده که یک جریان نظامی امنیتی خارج از حد و وظایف خود دست به اقدامات غیرقانونی از دو سال قبل از انتخابات و پس از انتخابات زده و با شیوه های غیر قانونی، غیرشرعی، غیر انسانی و غیراخلاقی به مهندسی انتخابات پرداخته اند... ایشان بی پروا ادعا می کند که اقدامات قانونی و آشکار اصلاح طلبان برای براندازی نظام است. این چه ادعای مسخره ای است که آقای خاتمی برای روی کارآمدن به جذب حمایت خارجی بپردازد؟ و زشت تر و مفتضح تر، تهمت آشکار دریافت میلیون ها دلار پول از بیگانگان برای لطمه به انقلاب است.


فرار به جلوی نویسنده-گان- بیانیه منتسب به مجمع روحانیون در حالی است که محمدعلی ابطحی پیش از این با اشاره به برنامه ریزی گروه های موثر در فتنه برای آشوب (به واسطه القای تقلب و ...) تصریح کرده بود شعار تقلب، اسم رمز آشوب بود. در این میان معلوم نیست مجمع روحانیون ملاقات کسانی نظیر خاتمی با راسموسن (دبیر کل ناتو) و جورج سوروس را انکار می کند یا اختصاص بودجه های رسمی از سوی وزارت خارجه و کنگره آمریکا و برخی کشورهای اروپایی به فتنه گران مدعی اصلاح طلبی را؟


آیا مجمع می تواند حمایت علنی اوباما و کلینتون و رابرت گیتس و شیمون پرز و نتانیاهو را از مدعیان اصلاح طلبی و فتنه سبز کتمان کند و اگر این حمایت های سیاسی و مالی و اطلاعاتی و رسانه ای پرحجم واقعیت دارد که دارد باید پرسید، این حمایت ها برای تقویت جمهوری اسلامی بوده یا براندازی آن و فتنه گران لانه کرده در گروه هایی نظیر مجمع، کدام بخش ها از پازل دشمن را - در همسایگی گروهک هایی چون منافقین، بهائیت، نهضت آزادی، تندرو ... پر می کرده اند؟


از سوی دیگر اینکه وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران بر سازمان های جاسوسی انگلیس و آمریکا و اسرائیل پیش دستی کرده و نیروهای میدانی این جریان را تحت نظر گرفته اند و گذر زمان هم درستی ارزیابی های آنان را نشان داده، درخور تقدیر نسبت به عمل به وظایف قانونی و انقلابی و ملی خود هستند همچنان که پاسداری از انقلاب یکی از وظایف ذاتی سپاه پاسداران است.


فتنه گران در اجرای سناریوی آشوب و براندازی چنان هیجان زده بودند که از هیچ اقدامی- از آشوب خیابانی گرفته تا شعار به نفع آمریکا و اسرائیل و هجمه به جمهوری اسلامی، امام خمینی، ولایت فقیه و رهبری و سرانجام هتاکی نسبت به اسلام و عاشورای حسینی - دریغ نکردند و همه این اقدامات در کارنامه خیانت های برخی اعضای مجمع روحانیون و حزب مشارکت به ثبت رسیده است.







ارسال شده در توسط منتظر منجی

 

جمعه؛ خروش اعتراضی مردم به اقدام ننگین علیه قرآن کریم 


راهپیمایی سراسری علیه هتک حرمت قرآن
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی اهانت آشکار به ساحت مقدس قرآن مجید با صدور اطلاعیه‌ای؛ ضمن فراخوان عمومی از امت بزرگ اسلام و همه مسلمانان و آزادگان جهان خواست پس از اقامه نماز جمعه این هفته امواج خروشان و طوفان خشم و انزجار و نفرت خود را از این اقدام جنون‌آمیز و کینه‌توزانه به جهانیان نشان دهند و وحدت و اتحاد و انسجام امت رسول‌الله را در آزمونی دیگر به نمایش گذارند.
 

در این اطلاعیه آمده است:جهان اسلام امروز آکنده از خشم و نفرت نسبت به اقدام مشمئزکننده و جنون‌آمیز اهانت به قرآن مجید از سوی صهیونیسم بین‌الملل و استکبار پلید آمریکایی است. میلیون‌ها آزاده جهان این روزها از داغ چنین جنایتی هولناک و جسارتی بزرگ و بی‌شرمانه به پایگاه رفیع دین مبین اسلام که اهانت به همه ادیان ابراهیمی و ارزش‌های الهی و شرافت و کرامت انسانی است در سوز و گدازند و صبر تمامی مسلمانان و عالم از این حرکت برنامه‌ریزی شده و نابخردانه و سناریوی پلید از قبل طراحی شده به سر آمده و امواج خروشان و طوفان احساسات پاک و اراده‌های راسخ برخاسته از قدرت ایمان مسلمانان به خروش آمده است.

امت بزرگ اسلام!

دشمنان قسم خورده و زبون و درمانده اسلام که در مقابل زبان منطق و کلام حقیقت و تفکر نورانی قرآن کریم، به استیصال رسیده‌اند به بهانه سالگرد واقعه مشکوک و سؤال برانگیز یازدهم سپتامبر به و اقدامی توهین‌آمیز علیه بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان دست زده‌اند که این خود؛ نشانه‌ای گویا از روند رو به زوال و انحطاط شیطان بزرگ و تکمیل حلقه‌ای دیگر از زنجیره ننگین استکبار است که با جنایت سلمان رشدی مرتد آغاز و با حمایت‌های بی‌دریغ و همه جانبه ائمه‌الکفر به سرکردگی آمریکای جهانخوار و ام‌الفساد قرن اسرائیل غاصب جنایتکار و عمال آن در سطح منطقه و جهان ادامه یافته است.

این حرکت بی‌شرمانه و نمایش دیوانه‌وار که از سوی چند عروسک‌گردان و مزدور بی‌جیره و مواجب صهیونیست بین‌الملل به نمایش درآمده، جسارتی بی‌شرمانه در اهانت به ساحت مقدس قرآن مجید بوده که عملاً در راستای حرکت ضد اسلامی و ددمنشانه نظام سلطه بین‌المللی به منظور تکمیل پروژه اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی در سطح منطقه و جهان است که به دنبال ایجاد جنگ مذهبی و به انحراف کشاندن افکار عمومی مسلمانان از مسائل، تحولات و مشکلات دنیای اسلام و خاور میانه شکل می‌گیرد.

این گونه حملات دیوانه‌وار و اقدامات خفت‌بار هر چند به فرموده مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» با همه تلخی خود پیش از هر چیز نشانه‌ای گویا و حامل بشارتی بزرگ برای جهان اسلام است که «خورشید پرفروغ قرآن روز به روز بلندتر و درخشنده‌تر خواهد شد»؛ اما نشانگر آن است که آنچه امروز آماج حملات پی در پی استکبار جهانی است، اصل اسلام عزیز و قرآن مجید و هر آنچه که نشانی از اسلام و مسلمانی دارد، است.

اینک جهان اسلام و امت بزرگ اسلامی در برابر آزمونی بزرگ و ادای وظیفه‌ای سنگین قرار گرفته است. مقابله با توطئه شوم و نقشه پلید دشمنان قسم خورده اسلام که بایستی با مرور آموزه‌های والای قرآن کریم و پیروی از سیره و سنت پیامبر اعظم «صلی الله علیه و آله و سلم» و حفظ بیداری، آگاهی و هوشیاری بیش از پیش در تبعیت از احکام و آموزه‌های نورانی دین مبین اسلام این توطئه بزرگ را خنثی سازند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این فراخوان بار دیگر این اقدام وقیحانه و ذلت‌بار را به امت بزرگ اسلامی تسلیت و تعزیت گفته، از عموم مسلمانان و آزادگان جهان به ویژه ملت آگاه و همیشه در صحنه‌ی ایران اسلامی می‌خواهد پس از اقامه نماز جمعه این هفته با برگزاری تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه اهانت به ساحت قدسی قرآن کریم، در صفوفی متحد و یکپارچه ضمن محکوم کردن اقدامات دین ستیزانه عوامل صهیونیستی، شناسایی و مجازات عوامل اصلی را که مطالبه همه مسلمانان جهان از دولت آمریکا و سیاستمداران آن است، خواستار شوند.

 

 

نقش همسر یکی از سران‌فتنه در ارتباط با بیگانگان

 

فاز جدید از پاسکاری بیگانگان با فتنه‌گران برای فشار بر جمهوری اسلامی ایران با دخالت همسر یکی از سران فتنه وارد مرحله تازه‌ای شده است. چندی پیش و در پی وسیع شدن تبعات شکست پروژه تبلیغاتی بزرگ غرب در مورد تحریم ایران اخباری منتشر شد که حاکی از آن بود که غربی‌ها با ارسال پیغامی به یکی از سران فتنه از او درخواست کرده‌اند تا با ارسال نامه‌ای به سران غرب از آن‌ها بخواهد با عنوان کم کردن فشارها بر مردم ایران تحریم ها را بر علیه ایران تعدیل کنند.

این خبر که توسط یک روزنامه نگار لبنانی مرتبط با دیپلمات‌های غربی منتشر شده بود، از سوی فعالان سیاسی به عنوان فاز جدید رویکرد تعاملی سران فتنه 88 با بیگانگان پس از ناکامی در اجرای تحریم‌ها ارزیابی شد. با این حال، امروز باشگاه خبرنگاران جوان از دخالت همسر یکی از سران فتنه در این ماجرا و تلاش وی برای تسریع در نگارش این نامه خبر داده است.

گویا این فرد بر نوشتن نامه ظاهری به غرب در زمینه لغو تحریم‌ها از سوی شوهرش اصرار شدیدی دارد و او را تشویق می‌کند که با بیشتر جدی گرفتن جریان خارجی حامی فتنه، زمینه را برای احیای مجدد آشوب‌های خیابانی که چندین ماه است دچار خاموشی و مرگ شده، فراهم کند. این خانم تاکید کرده که باید به پیغام غرب پاسخ مثبت داده شود تا بلکه بتوان از طریق جذب کمک‌های مالی و رسانه‌ای بیشتر از آن‌ها، بدنه جریان فتنه را بازسازی کرد و در مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستاد.

اهداف فاز جدید از پاسکاری "بیگانگان - فتنه‌گران"

چند ماه پیش و به هنگام صدور قطعنامه جدید علیه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران، فعالان سیاسی اعلام کردند که مساله تحریم ایران، نه به عنوان ابزاری برای عدم دستیابی ایران به فناوری هسته‌ای بلکه به عنوان یک عامل حمایتی از مخالفان جمهوری اسلامی ایران و به منظور تحت فشار قرار دادن حکومت استفاده می‌شود.

بررسی سخنان و مواضع سران کشورهای غربی در ماه‌های اخیر هم نشان می‌دهد که حمایت از اپوزیسیون داخلی و همچنین اغتشاشات سال گذشته در ایران، راهبرد اساسی این کشورها در برابر جمهوری اسلامی ایران است و به همین دلیل است که این افراد نگرانی شدید خود را از کم‌رنگ و خاموش شدن آشوب‌های خیابانی به صراحت اعلام می‌کنند و خواستار احیای هرچه سریعتر این جریان شده‌اند.

با این حال و بعد از گذشت چندین ماه از تصویب و اعمال این تحریم‌ها علیه ایران، بیان ناکامی و عدم تاثیرگذاری این موضوع بر مسائل داخلی کشور از سوی کارشناسان متعدد بین‌المللی مطرح شده است. علاوه بر این، اقدامات داخلی برای مقابله با این مساله نیز منجر به آن شده است که امروز وزیر نفت اعلام کرد میزان تولید روزانه بنزین در کشور از مرز 6000000 لیتر گذشت و ایران رسما قادر به تولید بنزین مورد نیاز خود برای مصرف داخلی و خودکفایی در این زمینه است.

در همین راستا، غربی‌ها اخیرا توسط یکی از نزدیکان سران فتنه به او پیغام دادند با توجه به مشکلاتی که بر سر اجرای تحریم‌های ضدایرانی وجود دارد، آن‌ها تمایل دارند که پیش از اعتراف به شکست قطعی آن، به نوعی ابتکار عمل را بدست بگیرند و خود به بهانه‌ای این پروژه را کنار بگذارند. به همین دلیل سران این کشورها به این نتیجه رسیده‌اند که بهتر است یکی از سران فتنه طی درخواستی از کشورهای غربی بخواهد که تحریم‌ها را تعدیل کنند تا با این اقدام هم جریان فتنه به عنوان یک گروه تاثیرگذار تقویت شود و هم حیثیت غرب محافظت شود.

 

 

اظهارت دادستان در مورد پرونده مهدی هاشمی

دادستان تهران گفت: پرونده مهدی هاشمی همچنان در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد. عباس جعفری دولت آبادی در حاشیه مراسم معارفه سرپرست جدید دادسرای ناحیه 11 تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره روند رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی پرسید گفت: این پرونده از دستور کار دستگاه قضایی خارج نشده است و همچنان در دستور کار قرار دارد و مفتوح است و به آن همچنان رسیدگی خواهد شد.

وی افزود: مهدی هاشمی یک ایرانی است و هر وقت قصد ورود به ایران را داشته باشد به طور حتم با این اتهام روبه روست و باید پاسخگوی مردم باشد. دادستان عمومی و انقلاب تهران درباره احضار مهدی هاشمی به کشور نیز گفت: از انجا که وی خارج از کشور به سر می برد ، به همین دلیل شیوه های احضار او با موارد عادی متفاوت است. عباس جعفری دولت آبادی درباره درخواست از اینترپل برای بازداشت و استرداد مهدی هاشمی به ایران نیز افزود: به علت مسائلی که در حوزه بین المللی وجود دارد باید به گونه ای عمل شود که بتوانیم به نتیجه برسیم. مهدی هاشمی رفسنجانی پس از اغتشاشات ایام پس از انتخابات 22 خرداد، کشور را به مقصد لندن ترک کرد.

 

 

ناراحتی عنصر اسرائیلی از مواضع خاتمی!

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از موضع خاتمی درباره روز قدس ابراز تعجب کرد. محمود عباس عنصر دست نشانده اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی فلسطین در یک موضع‌گیری خفت بار که سایت وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی آن را منعکس کرده است گفته من از موضع خاتمی که مردم و جوانان را تشویق به حضور در مراسم روز قدس کرد شگفت‌زده شدم و ملول گشتم و از ته دل سخت گریستم!

این عنصر خائن به مردم فلسطین همچنین خطاب به خاتمی گفته: ای برادر درست زمانی که گفتگوهای صلح فلسطین با اسرائیل آغاز شده در این شرایط تشویق مردم به شرکت در تظاهرات جز دشمن تراشی و خشونت گرایی چه معنایی دیگری دارد؟محمود عباس به خاتمی گفته شما با تشویق مردم به راهپیمایی روز قدس، جنبش سبز مردم را به خشونت و نفرت، آلوده کردید!

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که از شکست مذاکرات به اصطلاح صلح در آمریکا نگران است در این نوشته خود خطاب به خاتمی ضمن فحاشی به سپاه پاسداران و بسیج سئوال کرده آیا شرکت در راهپیمایی و شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل و خائن دانستن حکومت خودمختار فلسطین یک رسالت الهی و انسانی است؟

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

 

نظر دو تن از مراجع تقلید درباره مهدورالدم بودن اهانت کنندگان به قرآن

بسیج دانشجویی دانشگاههای صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر و امام صادق (ع) با ارسال نامه‌‌های جداگانه‌ای خطاب به آیات عظام نوری همدانی و مکارم شیرازی نظر ایشان را درباره مجازات اهانت کنندگان به قرآن در آمریکا جویا شدند. بسیج دانشجویی دانشگاههای صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر و امام صادق (ع) با ارسال نامه‌‌های جداگانه‌ای خطاب به آیات عظام نوری همدانی و مکارم شیرازی نظر ایشان را درباره مجازات اهانت کنندگان به قرآن در آمریکا جویا شدند.

متن پاسخ آیات عظام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
سلام علیکم
از نظر فقه اسلامی مخالفت شدید با این قبیل افکار واجب و لازم و کشتن کسانی که اقدام به این عمل نمودند نیز واجب است ولی برنامه این موضوع باید با نظر حاکم شرع صورت بگیرد و بدون آن جایز نیست و ما این فکر و این عمل را به شدت محکوم می‌کنیم.

 

 

آسوشیتدپرس: قرآن سوزی سیاست خود واشنگتن بود

این گزارش حاکی است، موضوع قرآن سوزی در آمریکا در حالی مطرح شده که این کشور همواره در خصوص آزادی‌های مذهبی خود به دیگران فخر می فروشد. به نقل از خبرگزاری آسوشیدپرس،نیتی سیاسی در پس طرح قرآن سوزی بود. «این طرح در سالروز 11 سپتامبر جزء سیاست‌های پنهان آمریکا برای مخفی کردن اصل موضوع حمله سپتامبر بود.»

بر اساس این گزارش، اخیراً اخبار بسیاری در خصوص طرح ریزی حادثه 11 سپتامبر توسط خود آمریکا مطرح شده است. این گزارش حاکی است، موضوع قرآن سوزی در آمریکا در حالی مطرح شده که این کشور همواره در خصوص آزادی‌های مذهبی خود به دیگران فخر می فروشد. تری جونز کشیش کلیسای فلوریدا اخیراً موضوع قرآن سوزی در سالروز 11 سپتامبر را مطرح کرده بود که به دنبال راه افتادن جنجال بزرگی در جهان وی از موضع خود عقب نشینی کرد.

 

 

پایگاه خبری ضد انقلاب: سردسته اصلی جریان فتنه مغلوب تمام عیار بود

پایگاه خبری وزیر سابق اصلاحات در گزارشی نوشت: این سکوت قبرستانی برای چیست؟ آنچه که بیشتر به حقیقت نزدیک می‌باشد این است که جمهوری اسلامی موفق شده ما را کنترل و حتی در هم بشکند. در ادامه این گزارش تحلیل گونه نویسنده، تئوریسین‌های جریان فتنه را با لفظ "بادکنک" خطاب می‌کند و عنوان می‌دارد: همگان اعترافات تعدادی از سران اصلاحات را بعد از حوادث مرتبط با انتخابات به یاد دارند. این‌ها همگی بادکنک‌هایی بودند که به اصطلاح سردمداران فتنه گران بودند. این‌ها مثلا قهرمانان ما بودند.

در انتهای این گزارش نویسنده با زیر سؤال بردن کاندید ناکام اصلاحات، سردسته اصلی جریان فتنه و نبود شخصیت لازم در وی برای هدایت یک جریان سیاسی ولو مخالف، می‌نویسد: اشتباه ما تکیه بر بادکنک‌هایی سست عنصر بود که با نفس‌های ما باد شده بودند. همان قهرمانان پوشالی که هنوز هم که هنوز است اشتباه خود را باور ندارند! باید پذیرفت که کاندیدای اصلاحات، شکست خورده تمام عیار است. باید یادآوری کرد که به مغلوبان نشان افتخار نمی‌دهند.

 

 

مصائب فرقه سبز از نگاه مرد خاکستری اصلاحات

عناصر پشت پرده فتنه به محوریت مرد خاکستری اصلاحات در جلسه ای  به آسیب شناسی فرقه سبز پرداخته و سیرفعالیت های آن را مورد نقد و بررسی جدی قرار داده اند. «در این جلسه مرد خاکستری اصلاحات یکی از مشکلات فرقه سبز را عیان شدن تقابل مواضع و رفتارهای این جریان با مواضع وبیانات امام (ره) دانسته است. وی در این زمینه گفته است: یکی از مشکلات ما از بدو شروع این جنبش استنادات وکد های مورد استفاده طرف مقابل از امام و مصادیقی بوده است که منطبق بر وقایع سالهای اول انقلاب بوده است ، و این شاید پاشنه آشیل ما در برخورد با حاکمیت بوده است.

وی سپس با تاکید بر یارگیری از درون بیت امام از طریق یکی از حلقه واسط های موجود تصریح کرده است،ما باید کاری کنیم که حاکمیت نتواند از مصادیق کلامی امام علیه ما استفاده کنند و دراین راه ،استفاده از برخی افراد در بیت امام برای ما بسیار کار ساز خواهند بود. در ادامه این جلسه یکی از حاضرین در جلسه با اشاره به وضعیت فرقه سبز از فرصت سوزی موسوی و کروبی به عنوان یک مصیبت یاد کرده و گفته است:اشکال ما اینجا بود که از جو موجود نتوانستیم استفاده کنیم ،ما آنقدر درگیرخیابان شدیم که نتوانستیم ظرفیت موجود ایجاد شده را زیر یک هویت و یک حزب و تشکیلات منسجم کنیم.

وی همچنین با تاکید براینکه اشتباه در تخمین و برآورد بلای جان فرقه سبز شده تصریح کرده است دوستان ما فکر می کردند که ظرف یک هفته تا 10 روز می توانند کارهای هدف گذاری شده را تمام کنند،اما واقعیت این بود که هوادارن واقعی ما تنها 20 30 درصد کسانی بودند که به خیابان ها آمده بودند،ما باید همین ها را در قالب حزب و تشکیلات حفظ می کردیم که نه متاسفانه نکردیم.

درهمین رابطه مرد خاکستری اصلاحات نیز در ادامه اظهارات فرد مزبور گفته است:ما درهفته دوم اغتشاشات نیروهایمان شروع به ریزش کرد،توان ما تا روز قدس پارسال وبا جمعیتی حدود 30 هزار نفر امتداد داشت ، در حالی که روز عاشورا 1000 نفر هم نبودیم. وی در پاسخ به این ادعا که باید از روز اول حامیان فتنه را زیر چتر حزب می آوردیم گفته است،ما با مواضع ناپخته وسردر گمی که داشتیم و ناخالصی هایی که خبر داریم ، حتی اگر حزب هم درست می کردیم ، همین سرنوشت را پیدا می کردیم.

مرد خاکستری اصلاحات در ادامه همچنین با اشاره به جدا شدن خاتمی از موسوی و کروبی گفته است، ما باید به سمت ایجاد یک تشکل قانونی برویم و برای یک پروسه دراز مدت برنامه ریزی کنیم ، تند رویها خیلی به ما آسیب زده است و دلیل ومسبب را هم می دانیم ، خاتمی را جدا شده بدانید ، این وسط آقایانی می مانند که حتی اسمشان هم کارساز نیست وجلب وجذبی ندارند ،لذا باید نه به صورت حزب اما باید به شکلی دیگر و قالبی متفاوت به دنبال ساماندهی جنبش بود.

 

 

فرار به جلو فتنه گران با تحلیلهای کم مایه آقای نقاش!

اشتباه ما این بود که گذاشتیم روی ما تمرکز نمایند،در صورتیکه باید در موضوعات مختلف هدف گیری می کردیم. یکی از چهره های متوهم جریان فتنه اخیرا در جمع برخی ازمشاوران ارشدش که نقش طراحی جریان را برای وی ایفا می کنند اظهارات جالب توجهی داشته که بیشتر نشان از فرار به جلوی وی و جریان متبوعش دارد.

وی گفت: راز موفقیت رژیم در طول 30 سال گذشته این بوده است که فشار همه جانبه ای را متحمل نشده است ، با هر پدیده ای در ظرف همان پدیده و فارغ از مسائل دیگر وبا تمرکزتمام قوا روی آن برخورد کرده است واگرتهدیدهای دیگری مطرح می گردید ، چون سازوکاری نداشت  برای اینکه بتواند مدیریت کند ، نیروی خودرا تقسیم می کرد و عملا دیدیم که قدرت فیصله دادن وجمع وجور کردن را ندارد ، من این مطلب را به عینه در زمان جنگ با عراق تجربه کرده ام.

نقاش متوهم اصلاحات افزود: آقای .......... (یکی از مشاوران وی) یادش است، در طول جنگ وقتی گروه های سیاسی مثل مجاهدین خلق(منافقین) وچند گروه مبارز دیگر ، که آنها هم دغدغه های امروز مارا با رژیم داشتند ، در شهر ها تظاهرات و بعضا مقابله به مثل با رژیم می کردند ، دستگاه های مختلف واقعا کلافه شده بودند ، یک سوم وشاید بیشتر از نیروهای کارآمد را در شهر ها نگه داشته بودند تا با گروه ها ومردم حامی آنها مقابله کنند ، ما در دولت از این وضع راضی نبودیم چرا که اولویت با جنگ بود و نباید حالا که دشمن خارجی به ما تهاجم کرده است ، خودرا درگیر مسائلی کنیم که می توانستیم با سعه صدر وهمراهی با خواسته ها ی آنها و برخوردهای دمکراتیک به راحتی با موضوع کنار بیائیم ، اما متاسفانه این لجاجت و کند ذهنی در آنوقت هم بود و عملا شاهد بودیم که رژیم هم در داخل وهم در جبهه ها ناموفق بود.

وی در ادامه گفت:این مطلب راگفتم تا نتیجه بهتری بگیریم ، رژیم هرگز توان برخورد در چند جبهه را ندارد واین همان پاشنه آشیل ونقطه آسیب پذیر مورد نظر می باشد ، اشتباه ما این بود که گذاشتیم روی ما تمرکز نمایند ، در صورتیکه اگر با موضوعات مختلف هدف گیری می کردیم می توانستیم با پراکندگی قوا وگرفتن تمرکز مدیریتی آنها وضعیت دیگری را رقم بزنیم ، کارشناسان ما می گویند الان در وضعیت مناسبی قرار داریم واین امکان هست که بتوانیم نتیجه گیری مناسبی داشته باشیم.

این شکست خورده متوهم انتخابات88 با اشاره به برخی فشارهای خارجی اظهارداشت: توجه داشته باشید که رژیم از نظر بین المللی در فشار در حال تشدید می باشد ، از نظر اقتصادی با طرح هدفمند کردن یارانه ها به سوی بی ثباتی و هرج ومرج داخلی می رود ، کارگزاران رژیم با اختلافات داخلی به خود مشغول هستند وثبات سیاسی واجتماعی بسیار شکننده شده است. منابع آگاه معتقدند این سخنان بیشتر از آنکه جنبه کاربردی برای فتنه گران داشته باشد بیشتر برای روحیه دادن به معدود هوادار این جریان گفته می شود  واین تحلیل های کم مایه از سر یاس و کوبیدن سر به دیوار و برای خالی نبودن عریضه وجلوگیری از بیکاری وکشتن زمان طرح می گردد.

 

 

جریان انحرافی اصولگرایان به دنبال انشقاق میان تشکل های انقلابی

جریان انحرافی اصولگرایان اختلاف و شکاف میان تشکل های ارزشی را در صدر فعالیت های خود قرار داده است. جریان انحرافی اصولگرایان که در جذب برخی از چهره های موثر و تاثیر گذار در جریان اصولگرایان ناکامی های چندی را تجربه کرده،اخیرا ضمن تماس با بدنه برخی تشکل ها آنان را به جلساتی خصوصی فراخوانده و ضمن پیشنهادات مختلفی همچون صدور حکم و پست و تامین های مالی از این افراد خواسته است که در مسیر طرح مباحث مورد تاکید آنان در تشکل های خود اقدام و نسبت به ایجاد گرایش در این تشکل ها نسبت به این جریان اقدامات لازم را عملی سازند.

گفته می شود در همین راستا و با مشخص شدن همکاری برخی از افراد با جریان مزبور درگیری های مختلفی در میان تشکل های مزبور به وقوع پیوسته و تنش هایی بوجود آمده به شکلی که افراد تطمیع شده توسط جریان انحرافی با تاکید بر جدایی خود از این تشکل ها تهدید کرده اند ضمن انجام مصاحبه قصد دارند تشکل های جدیدی را به عنوان شعبه اصلی تشکل هایی که پیش از این در آن عضو بوده اند،راه اندازی کنند. در همین راستا،ایجاد شکاف میان یکی از تشکل های دانشجویی یکی از جمله هدف هایی که مورد توجه جریان انحرافی اصولگرایان قرار گرفته است.

در همین زمینه یک منبع آگاه ضمن هشدار نسبت به بازی این جریان انحرافی خواستار هوشیاری نیروهای ارزشی دراین زمینه شد و گفت:همان جریانی که به دنبال اختلاف در دفتر میان اعضای تحکیم وحدت است،همان جریانی که به دنبال اختلاف میان قوای سه گانه است،همان جریانی که تجمعات ارزشی را به انحراف می کشاند،اکنون وحدت تشکل های اصیل را هدف قرار داده تا بتواند بخش اصناف و تشکل های اصولگرا را با چند دستگی مواجه ساخته و با ایجاد انشقاق برای خود یارگیری کند.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

 

نظر دو تن از مراجع تقلید درباره مهدورالدم بودن اهانت کنندگان به قرآن

بسیج دانشجویی دانشگاههای صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر و امام صادق (ع) با ارسال نامه‌‌های جداگانه‌ای خطاب به آیات عظام نوری همدانی و مکارم شیرازی نظر ایشان را درباره مجازات اهانت کنندگان به قرآن در آمریکا جویا شدند. بسیج دانشجویی دانشگاههای صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر و امام صادق (ع) با ارسال نامه‌‌های جداگانه‌ای خطاب به آیات عظام نوری همدانی و مکارم شیرازی نظر ایشان را درباره مجازات اهانت کنندگان به قرآن در آمریکا جویا شدند.

متن پاسخ آیات عظام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
سلام علیکم
از نظر فقه اسلامی مخالفت شدید با این قبیل افکار واجب و لازم و کشتن کسانی که اقدام به این عمل نمودند نیز واجب است ولی برنامه این موضوع باید با نظر حاکم شرع صورت بگیرد و بدون آن جایز نیست و ما این فکر و این عمل را به شدت محکوم می‌کنیم.

 

 

آسوشیتدپرس: قرآن سوزی سیاست خود واشنگتن بود

این گزارش حاکی است، موضوع قرآن سوزی در آمریکا در حالی مطرح شده که این کشور همواره در خصوص آزادی‌های مذهبی خود به دیگران فخر می فروشد. به نقل از خبرگزاری آسوشیدپرس،نیتی سیاسی در پس طرح قرآن سوزی بود. «این طرح در سالروز 11 سپتامبر جزء سیاست‌های پنهان آمریکا برای مخفی کردن اصل موضوع حمله سپتامبر بود.»

بر اساس این گزارش، اخیراً اخبار بسیاری در خصوص طرح ریزی حادثه 11 سپتامبر توسط خود آمریکا مطرح شده است. این گزارش حاکی است، موضوع قرآن سوزی در آمریکا در حالی مطرح شده که این کشور همواره در خصوص آزادی‌های مذهبی خود به دیگران فخر می فروشد. تری جونز کشیش کلیسای فلوریدا اخیراً موضوع قرآن سوزی در سالروز 11 سپتامبر را مطرح کرده بود که به دنبال راه افتادن جنجال بزرگی در جهان وی از موضع خود عقب نشینی کرد.

 

 

پایگاه خبری ضد انقلاب: سردسته اصلی جریان فتنه مغلوب تمام عیار بود

پایگاه خبری وزیر سابق اصلاحات در گزارشی نوشت: این سکوت قبرستانی برای چیست؟ آنچه که بیشتر به حقیقت نزدیک می‌باشد این است که جمهوری اسلامی موفق شده ما را کنترل و حتی در هم بشکند. در ادامه این گزارش تحلیل گونه نویسنده، تئوریسین‌های جریان فتنه را با لفظ "بادکنک" خطاب می‌کند و عنوان می‌دارد: همگان اعترافات تعدادی از سران اصلاحات را بعد از حوادث مرتبط با انتخابات به یاد دارند. این‌ها همگی بادکنک‌هایی بودند که به اصطلاح سردمداران فتنه گران بودند. این‌ها مثلا قهرمانان ما بودند.

در انتهای این گزارش نویسنده با زیر سؤال بردن کاندید ناکام اصلاحات، سردسته اصلی جریان فتنه و نبود شخصیت لازم در وی برای هدایت یک جریان سیاسی ولو مخالف، می‌نویسد: اشتباه ما تکیه بر بادکنک‌هایی سست عنصر بود که با نفس‌های ما باد شده بودند. همان قهرمانان پوشالی که هنوز هم که هنوز است اشتباه خود را باور ندارند! باید پذیرفت که کاندیدای اصلاحات، شکست خورده تمام عیار است. باید یادآوری کرد که به مغلوبان نشان افتخار نمی‌دهند.

 

 

مصائب فرقه سبز از نگاه مرد خاکستری اصلاحات

عناصر پشت پرده فتنه به محوریت مرد خاکستری اصلاحات در جلسه ای  به آسیب شناسی فرقه سبز پرداخته و سیرفعالیت های آن را مورد نقد و بررسی جدی قرار داده اند. «در این جلسه مرد خاکستری اصلاحات یکی از مشکلات فرقه سبز را عیان شدن تقابل مواضع و رفتارهای این جریان با مواضع وبیانات امام (ره) دانسته است. وی در این زمینه گفته است: یکی از مشکلات ما از بدو شروع این جنبش استنادات وکد های مورد استفاده طرف مقابل از امام و مصادیقی بوده است که منطبق بر وقایع سالهای اول انقلاب بوده است ، و این شاید پاشنه آشیل ما در برخورد با حاکمیت بوده است.

وی سپس با تاکید بر یارگیری از درون بیت امام از طریق یکی از حلقه واسط های موجود تصریح کرده است،ما باید کاری کنیم که حاکمیت نتواند از مصادیق کلامی امام علیه ما استفاده کنند و دراین راه ،استفاده از برخی افراد در بیت امام برای ما بسیار کار ساز خواهند بود. در ادامه این جلسه یکی از حاضرین در جلسه با اشاره به وضعیت فرقه سبز از فرصت سوزی موسوی و کروبی به عنوان یک مصیبت یاد کرده و گفته است:اشکال ما اینجا بود که از جو موجود نتوانستیم استفاده کنیم ،ما آنقدر درگیرخیابان شدیم که نتوانستیم ظرفیت موجود ایجاد شده را زیر یک هویت و یک حزب و تشکیلات منسجم کنیم.

وی همچنین با تاکید براینکه اشتباه در تخمین و برآورد بلای جان فرقه سبز شده تصریح کرده است دوستان ما فکر می کردند که ظرف یک هفته تا 10 روز می توانند کارهای هدف گذاری شده را تمام کنند،اما واقعیت این بود که هوادارن واقعی ما تنها 20 30 درصد کسانی بودند که به خیابان ها آمده بودند،ما باید همین ها را در قالب حزب و تشکیلات حفظ می کردیم که نه متاسفانه نکردیم.

درهمین رابطه مرد خاکستری اصلاحات نیز در ادامه اظهارات فرد مزبور گفته است:ما درهفته دوم اغتشاشات نیروهایمان شروع به ریزش کرد،توان ما تا روز قدس پارسال وبا جمعیتی حدود 30 هزار نفر امتداد داشت ، در حالی که روز عاشورا 1000 نفر هم نبودیم. وی در پاسخ به این ادعا که باید از روز اول حامیان فتنه را زیر چتر حزب می آوردیم گفته است،ما با مواضع ناپخته وسردر گمی که داشتیم و ناخالصی هایی که خبر داریم ، حتی اگر حزب هم درست می کردیم ، همین سرنوشت را پیدا می کردیم.

مرد خاکستری اصلاحات در ادامه همچنین با اشاره به جدا شدن خاتمی از موسوی و کروبی گفته است، ما باید به سمت ایجاد یک تشکل قانونی برویم و برای یک پروسه دراز مدت برنامه ریزی کنیم ، تند رویها خیلی به ما آسیب زده است و دلیل ومسبب را هم می دانیم ، خاتمی را جدا شده بدانید ، این وسط آقایانی می مانند که حتی اسمشان هم کارساز نیست وجلب وجذبی ندارند ،لذا باید نه به صورت حزب اما باید به شکلی دیگر و قالبی متفاوت به دنبال ساماندهی جنبش بود.

 

 

فرار به جلو فتنه گران با تحلیلهای کم مایه آقای نقاش!

اشتباه ما این بود که گذاشتیم روی ما تمرکز نمایند،در صورتیکه باید در موضوعات مختلف هدف گیری می کردیم. یکی از چهره های متوهم جریان فتنه اخیرا در جمع برخی ازمشاوران ارشدش که نقش طراحی جریان را برای وی ایفا می کنند اظهارات جالب توجهی داشته که بیشتر نشان از فرار به جلوی وی و جریان متبوعش دارد.

وی گفت: راز موفقیت رژیم در طول 30 سال گذشته این بوده است که فشار همه جانبه ای را متحمل نشده است ، با هر پدیده ای در ظرف همان پدیده و فارغ از مسائل دیگر وبا تمرکزتمام قوا روی آن برخورد کرده است واگرتهدیدهای دیگری مطرح می گردید ، چون سازوکاری نداشت  برای اینکه بتواند مدیریت کند ، نیروی خودرا تقسیم می کرد و عملا دیدیم که قدرت فیصله دادن وجمع وجور کردن را ندارد ، من این مطلب را به عینه در زمان جنگ با عراق تجربه کرده ام.

نقاش متوهم اصلاحات افزود: آقای .......... (یکی از مشاوران وی) یادش است، در طول جنگ وقتی گروه های سیاسی مثل مجاهدین خلق(منافقین) وچند گروه مبارز دیگر ، که آنها هم دغدغه های امروز مارا با رژیم داشتند ، در شهر ها تظاهرات و بعضا مقابله به مثل با رژیم می کردند ، دستگاه های مختلف واقعا کلافه شده بودند ، یک سوم وشاید بیشتر از نیروهای کارآمد را در شهر ها نگه داشته بودند تا با گروه ها ومردم حامی آنها مقابله کنند ، ما در دولت از این وضع راضی نبودیم چرا که اولویت با جنگ بود و نباید حالا که دشمن خارجی به ما تهاجم کرده است ، خودرا درگیر مسائلی کنیم که می توانستیم با سعه صدر وهمراهی با خواسته ها ی آنها و برخوردهای دمکراتیک به راحتی با موضوع کنار بیائیم ، اما متاسفانه این لجاجت و کند ذهنی در آنوقت هم بود و عملا شاهد بودیم که رژیم هم در داخل وهم در جبهه ها ناموفق بود.

وی در ادامه گفت:این مطلب راگفتم تا نتیجه بهتری بگیریم ، رژیم هرگز توان برخورد در چند جبهه را ندارد واین همان پاشنه آشیل ونقطه آسیب پذیر مورد نظر می باشد ، اشتباه ما این بود که گذاشتیم روی ما تمرکز نمایند ، در صورتیکه اگر با موضوعات مختلف هدف گیری می کردیم می توانستیم با پراکندگی قوا وگرفتن تمرکز مدیریتی آنها وضعیت دیگری را رقم بزنیم ، کارشناسان ما می گویند الان در وضعیت مناسبی قرار داریم واین امکان هست که بتوانیم نتیجه گیری مناسبی داشته باشیم.

این شکست خورده متوهم انتخابات88 با اشاره به برخی فشارهای خارجی اظهارداشت: توجه داشته باشید که رژیم از نظر بین المللی در فشار در حال تشدید می باشد ، از نظر اقتصادی با طرح هدفمند کردن یارانه ها به سوی بی ثباتی و هرج ومرج داخلی می رود ، کارگزاران رژیم با اختلافات داخلی به خود مشغول هستند وثبات سیاسی واجتماعی بسیار شکننده شده است. منابع آگاه معتقدند این سخنان بیشتر از آنکه جنبه کاربردی برای فتنه گران داشته باشد بیشتر برای روحیه دادن به معدود هوادار این جریان گفته می شود  واین تحلیل های کم مایه از سر یاس و کوبیدن سر به دیوار و برای خالی نبودن عریضه وجلوگیری از بیکاری وکشتن زمان طرح می گردد.

 

 

جریان انحرافی اصولگرایان به دنبال انشقاق میان تشکل های انقلابی

جریان انحرافی اصولگرایان اختلاف و شکاف میان تشکل های ارزشی را در صدر فعالیت های خود قرار داده است. جریان انحرافی اصولگرایان که در جذب برخی از چهره های موثر و تاثیر گذار در جریان اصولگرایان ناکامی های چندی را تجربه کرده،اخیرا ضمن تماس با بدنه برخی تشکل ها آنان را به جلساتی خصوصی فراخوانده و ضمن پیشنهادات مختلفی همچون صدور حکم و پست و تامین های مالی از این افراد خواسته است که در مسیر طرح مباحث مورد تاکید آنان در تشکل های خود اقدام و نسبت به ایجاد گرایش در این تشکل ها نسبت به این جریان اقدامات لازم را عملی سازند.

گفته می شود در همین راستا و با مشخص شدن همکاری برخی از افراد با جریان مزبور درگیری های مختلفی در میان تشکل های مزبور به وقوع پیوسته و تنش هایی بوجود آمده به شکلی که افراد تطمیع شده توسط جریان انحرافی با تاکید بر جدایی خود از این تشکل ها تهدید کرده اند ضمن انجام مصاحبه قصد دارند تشکل های جدیدی را به عنوان شعبه اصلی تشکل هایی که پیش از این در آن عضو بوده اند،راه اندازی کنند. در همین راستا،ایجاد شکاف میان یکی از تشکل های دانشجویی یکی از جمله هدف هایی که مورد توجه جریان انحرافی اصولگرایان قرار گرفته است.

در همین زمینه یک منبع آگاه ضمن هشدار نسبت به بازی این جریان انحرافی خواستار هوشیاری نیروهای ارزشی دراین زمینه شد و گفت:همان جریانی که به دنبال اختلاف در دفتر میان اعضای تحکیم وحدت است،همان جریانی که به دنبال اختلاف میان قوای سه گانه است،همان جریانی که تجمعات ارزشی را به انحراف می کشاند،اکنون وحدت تشکل های اصیل را هدف قرار داده تا بتواند بخش اصناف و تشکل های اصولگرا را با چند دستگی مواجه ساخته و با ایجاد انشقاق برای خود یارگیری کند.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

 

از ابعاد هفت‌گانه پیام مهم ولی‌امر مسلمین در پی هتک حرمت قرآن
پرده‌برداری از ماهیت صحنه‌گردانان پنهان

یکی از اصلی‌ترین طراحی‌های فاجعه اخیر تقابل مسیحیت با اسلام است. یک روز پس از واقعه هولناک وتأسف‌بار به آتش کشیدن چندین جلد قرآن در امریکا توسط عده‌ای مأمور سفیه‌‌العقل، پیام مهم ولی امر مسلمین در پی این اهانت بی‌سابقه انتشار یافت؛ پیامی که برخلاف برخی تحلیل‌های ظاهری، سرچشمه‌های اصلی این نقشه خباثت‌آمیز را نشانه گرفته است نه عروسکان خیمه‌شب‌بازی و چند ولگردی که حتی شاید تاکنون نام قرآن به گوششان نخورده بود. در این چند سطر برآنیم تا ابعاد مختلف این پیام را بازخوانی کرده و وظیفه خطیر امت اسلامی در این برهه حساس را بیشتر تبیین نماییم.

1-‌ حلقه‌ای از یک پروژه مهندسی شده

رهبر معظم انقلاب پس از آنکه در ابتدای پیام خود با آوردن آیه «انا له لحافظون» طبق استناد به کلام وحی این بشارت را به همگان می‌دهد که صیانت از کتاب الهی بر عهده خود خالق اوست و بندگان نهایتاً دین خود را در این خصوص ادا می‌کنند، با آوردن جمله «در سایه امنیت پلیسی» بهانه آزادی بیان سران غرب را به چالش می‌کشد و آن را یک طراحی مهندسی شده ظریف می‌شمارند که به تعبیر رهبر انقلاب سرسلسله آن کتاب سلمان رشدی معدوم در سال 67 است و طی 22 سال اخیر هر روز به بهانه‌ای و با سناریوی جدیدی ادامه داشته است که آخرین مرحله آن جنگ مستقیم با خود قرآن است. به راستی آیا می‌توان باور کرد چند نفر اوباش بدون حمایت دولتی دست به چنین کاری بزنند؟ چگونه تا پایان مراسم کسی متعرض آنان نشد و حتی پس از پایان مأموریت، پلیس با احترام کامل آنان را منتقل می‌سازد.

2-‌ زیر سؤال بردن بهانه‌ای خودساخته

این حرکت نفرت‌آفرین در سالروز حمله به برج‌های دوقلو صورت گرفت؛ حمله‌ای که مدعی شدند توسط عوامل القاعده انجام شده است، اما ده‌ها شاهد قابل استناد می‌توان یافت که این ادعا را تکذیب کند، چرا هیچ یهودی در آن مکان نبود در صورتی که آن دو ساختمان مرکز یهودیان است؟ چرا ساختمان وزارت دفاع امریکا صدمه‌ای ندید؟ بوش پسر چرا به یکباره ناپدید شد؟ قبل از آنکه هنوز مشخص شود عوامل این اقدام چه کسی بوده، چگونه بوش از آغاز جنگ صلیبی خبر داد و ده‌ها سؤال دیگر موضوعی است که از نگاه تیزبین رهبر انقلاب مغفول نماند و با آوردن «پژوهش‌های حقیقت‌یاب مستقل روز به روز بیشتر انگشت اتهام در ماجرای حمله به برج‌ها در 11 سپتامبر را به سوی آنان متوجه می‌کند.» اصل بهانه را ترفند کثیف صهیونیستی برای سیطره بر کشورهای اسلامی دانستند.

3-‌‌ افشای مذهبی نشان دادن تقابل

در ادامه پیام رهبر انقلاب پرده‌ای از اهداف پنهان این حرکت اسلام‌ستیزانه را کنار زده و آن را کشاندن تقابل با اسلام به سطح مردم و مذهبی جلوه دادن آن با آوردن یک کشیش دیوانه ترسیم می‌کنند. این امر باعث خواهد شد چشم‌های ناظران جهانی به این توطئه معطوف به یک جنگ صلیبی نوین شده و آن را از سطح دولتی به یک درگیری میان پیروان ادیان اسلام و مسیحیت تقلیل دهند.

4 ـ انحراف افکار جهان اسلام

طی چند دهه گذشته افکار عمومی جهان اسلام به خاطر مسائلی چون مذاکرات سازش، جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین، شهرک‌سازی و ... به سمت قبله اولشان معطوف شده، صهیونیسم‌ جهانی با طراحی وقایع ساختگی سعی کرده این افکار را منحرف سازد تا راه برای ادامه جنایات و نقشه‌ها نیز مهیا شود. اگر راهپیمایی باشکوه روز قدس، تارهای عنکبوتی سازش را از هم پاره کرد، باید سناریویی طراحی می‌شد تا افکار جهان اسلام متوجه فضای دیگری شود.

5 ـ خشونت وارونه و عوامل آن

موضوع دیگری که ولی امر مسلمین روی آن دست می‌گذارند، قربانیان خشونت امریکا در امت اسلامی طی سالیان گذشته است و با برشمردن فجایع اخیر امپریالیسم علیه این کشورها، مشخص می‌سازند این دولت‌ها که خود مصداق عینی تروریسم دولتی‌اند، نمی‌توانند با حوادث ساختگی و حمایت رسانه‌ای ‌جای عاملان و قربانیان ترور را عوض کنند.

6 ـ مخالفت با اصل اسلام نه ایران

رهبر فرزانه انقلاب پس از آنکه عامل اصلی حوادث اخیر را حلقه‌های صهیونیستی درون دولت امریکا می‌نامند، در ادامه تذکرات چندی را به امت اسلامی می‌دهند و دومی آن اینکه ساده‌دلانی که فکر می‌کنند مشکل امریکا و غرب ایران و امثال حزب‌الله و حماس هستند بیدار می‌سازند تا متوجه شوند که اصل مخالفت آنان با دین اسلام و همه پیروان آن است نه یک گروه خاص و این جنایت را سند مهمی در اثبات این امر می‌شمرند‌.

7 ـ هشدار از بازی نکردن در زمین صهیونیسم

یکی از اصلی‌ترین طراحی‌های فاجعه اخیر تقابل مسیحیت با اسلام است و اینکه این تقابل دوگانه درهمه کشورها علی‌الخصوص غرب به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود. رهبر انقلاب با هشدار نسبت به مقابله به مثل مسلمانان، آنان را متوجه سرنخ اصلی این عوامل می‌کنند که همان دولتمردان امریکا و صهیونیسم‌‌اند و به این ترتیب تک آنان را با پاتکی محکم و قاطع پاسخ می‌دهند.

 

 

آیت‌الله کعبی:دستغیب جایی در مجلس خبرگان ندارد

 مجلس خبرگان به صورت کلی نماد مردم‌سالاری دینی و مایه اطمینان،امید و دلگرمی مردم از سلامت نسبی نظام است. هشتمین اجلاس رسمی دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری در حالی از صبح دیروز در تهران شروع به کار کرد که مهم‌ترین موضوع و دستورکار این اجلاسیه موضوع دفاع از حریم ولایت بود. در همین راستا خبرنگار روزنامه جوان گفت‌وگویی با آیت‌‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری کرد و ایشان گزارشی از روز اول این اجلاسیه ارائه کردند.

‌ آقای کعبی، برنامه روز اول مجلس خبرگان چطور بود؟

‌‌ در جلسه صبح روز اول آیت‌‌الله مصباح یزدی به عنوان شخصیت مدعو تحلیل جامعی از نقش مجلس خبرگان در تحکیم باورها و ارزش‌های اسلامی ارائه کردند و همچنین ایشان در خصوص تهدیدات فرهنگی و راه‌حل‌های مناسب مقابله با جنگ نرم سخنرانی کردند. در کنار سخنان آیت‌‌الله مصباح یزدی سه نفر از نمایندگان مجلس خبرگان نیز نطق‌های پیش از دستور خود را ایراد کردند که سخنان این افراد، در خصوص دفاع از حریم ولایت، لزوم ایجاد وحدت با تمسک به اصول، رعایت قانون و همچنین موضوع ایستادگی در مقابل تحریم‌ها و تهدیدها و از همه مهمتر پروژه فرقه صهیونیستی و مسیحی در اهانت به قرآن بود.

‌در میان برنامه‌های مجلس آیا طرح موضوعی در خصوص لزوم دفاع از حریم ولایت صورت گرفت؟

‌ مجلس خبرگان رهبری به صورت کلی نماد مردم‌سالاری دینی و مایه اطمینان، امید و دلگرمی مردم از سلامت نسبی نظام اسلامی است. در مجموع فضای حاکم بر مجلس خبرگان فضای دفاع از ولایت، انقلاب و پاسداری از باورها و ارزش‌های اسلامی است. از سوی دیگر مجلس خبرگان مانند یک سد محکم در مقابل فتنه‌گران ایستاده و همانطور که عملکرد مجلس خبرگان تاکنون نشان داده است، نمایندگان با بصیرت مثال زدنی در مقابل طراحی‌ها و پروژه‌های دشمنان ایستاده‌اند.

‌ نقش مجلس خبرگان در خنثی‌سازی توطئه دشمنان چطور است؟

‌ ببینید عملکرد مجلس خبرگان نشان داده است که دشمنان از فضای عمومی مجلس خبرگان عصبانی شده‌اند و سعی کرده‌اند با تمسک و توسل به حربه‌های قدیمی جای پایی برای خود در این مجلس پیدا کنند. این نشان می‌دهد که مجلس خبرگان در خنثی‌سازی این توطئه‌ها نقش مؤثری داشته است. البته باید گفت که برخی صداهای همراه با فتنه در مجلس خبرگان ناپیداست و این افراد توانایی عرض اندام نخواهند داشت.

عکس‌العمل نمایندگان مجلس خبرگان در برخورد با آقای دستغیب چطور بود؟

‌ همانطور که گفتم اظهارات این قبیل افراد در مجلس خبرگان ناپیداست و به هیچ وجه تاثیرگذار نیست. آقای دستغیب در فضای عمومی مجلس خبرگان جایی ندارند و چنانچه در مجلس حاضر شوند با برخورد قاطع نمایندگان روبه‌رو خواهند شد. شاید اطلاع آقای دستغیب از این نوع برخورد باعث شده بود که در جلسه روز اول شرکت نکند.

 

 

پروژه نامه نگاری سران جنبش سبز برای لغو تحریم ها

منابع مطلع ، جزییات بیشتری از پروژه نامه نگاری سران جنبش سبز به غرب برای لغو تحریم های شکست خورده علیه ایران را افشا کردند. در پی انتشار خبری طی هفته گذشته در رسانه ها مبنی بر اینکه « به دنبال تبعات شکست پروژه تبلیغاتی بزرگ غرب در مورد تحریم ایران اخبار رسیده حاکی است که غربیها با ارسال پیغامی به یکی از سران فتنه از او درخواست کردند که با ارسال نامه ای به سران غرب از آنها بخواهد با عنوان کم کردن فشارها بر مردم ایران تحریم ها را علیه ایران تعدیل کنند» اخیرا جزئیات بیشتری از این خبر منتشر شده است.

یک روزنامه نگار لبنانی مرتبط با دیپلمات های غربی دردیدار با یک خبرنگار قدیمی ایرانی پرده از خبری برداشت که هم از استیصال غرب در برخورد با ایران حکایت دارد و هم سند دیگری است بر خط گیری راهبردی جریان فتنه از غرب. این روزنامه نگار لبنانی با اشاره به اقدامات موثر ایران در رویارویی با پروژه تحریم اقتصادی غرب به ویژه در مورد بنزین که در ابتدا تصور می شد پاشنه آشیل ایران است می گوید:غربی ها اخیرا توسط یکی از نزدیکان سران فتنه به او پیغام دادند که با توجه به مشکلاتی بر سر اجرای تحریم های ضد ایرانی وجود دارد آنها تمایل دارند که پیش از اعلام شکست قطعی آن به نوعی ابتکار عمل را بدست بگیرند و خود به بهانه ای این پروژه را کنار بگذارند و به همین دلیل بهتر است که یکی از سران فتنه طی درخواستی از سران کشورهای غربی بخواهد که تحریم های ضد ایرانی را تعدیل کنند تا با این اقدام هم اپوزیسیون تقویت شود و هم کاری کنند که آبرو و حیثیت غرب در این ماجرا از بین نرود.

این روزنامه نگار لبنانی تاکید کرد: عنصر مشاور و امین یکی از سران فتنه به وی فشار آورده است تا این نامه خطاب به مقامات غربی نوشته شود و با توجه به اینکه رییس جمهوری ایران محمود احمدی نژاد راهی نیویورک است این خبر می تواند این سفر را همزمان با شکست پروژه ضد ایرانی دیگر غرب تحت الشعاع قرار دهد. این روزنامه نگار لبنانی همچنین اعلام کرده در صورت لزوم، نام خود و دیپلمات های غربی را فاش خواهد کرد. این گزارش حاکی است همسر یکی از سران فتنه برای نوشتن نامه به غرب در زمینه لغو تحریم ها از سوی شوهرش اصرار دارد و او را تشویق می کند که با بیشتر جدی گرفتن جریان خارجی کاری کند که شاید جریان فتنه از بن بست فعلی بیرون آید.

 

 

محمود عباس خطاب به خاتمی: جنبش سبز مردم را به خشونت و نفرت، آلوده کردید!

 رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از موضع خاتمی درباره روز قدس ابراز تعجب کرد. محمود عباس در یک موضع‌گیری خفت بار که سایت وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی آن را منعکس کرده است گفته من از موضع خاتمی که مردم و جوانان را تشویق به حضور در مراسم روز قدس کرد شگفت‌زده شدم و ملول گشتم و از ته دل سخت گریستم !وی همچنین خطاب به خاتمی گفته: ای برادر درست زمانی که گفتگوهای صلح فلسطین با اسرائیل آغاز شده در این شرایط تشویق مردم به شرکت در تظاهرات جز دشمن تراشی و خشونت گرایی چه معنایی دیگری دارد؟محمود عباس به خاتمی گفته شما با تشویق مردم به راهپیمایی روز قدس، جنبش سبز مردم را به خشونت و نفرت، آلوده کردید!

 

 

چاپ یک میلیون قرآن به‌ازای هر قرآن سوخته شده

سید ‌محمد حسینی در سخنرانی خود در جمع قرآنیان معترض به اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم گفت: به ازای هر قرآن سوخته شده، یک میلیون قرآن چاپ و در جهان منتشر خواهیم کرد. سید‌محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بعدازظهر امروز در جمع قرآنیان معترض به اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم که در میدان فلسطین تهران تجمع کرده‌ بودند؛ با اشاره به اینکه خداوند بر نزول و حفظ قرآن تأکید کرده و این امر جزء سنت‌های الهی است که با قرآن سوزی آسیب نمی‌بیند، گفت: به ازای هر قرآن سوخته شده یک میلیون قرآن چاپ و در دنیا توزیع خواهیم کرد.

وزیر ارشاد سپس با قرائت حدیثی از امام صادق (ع) مبنی بر جلوه‌گر شدن عظمت، نور و هدایت الهی در قرآن کریم گفت: ما نمی‌توانیم نسبت به چنین کتابی بی‌تفاوت باشیم. وی در ادامه به ناتوانی اشخاصی همچون چنگیز و فرعون و هیتلر و سایر جنایتکاران تاریخ در خاموش کردن نور الهی گفت: افراد سفاک این چنینی نتوانسته‌اند این کار را انجام دهند؛ حال صهیونیست‌ها که جای خود دارد.

حسینی، همچنین به تصریح قرآن درباره دست نکشیدن دشمنان اسلام حتی برای یک لحظه از دشمنی با مسلمانان اشاره کرد و گفت: خداوند در قرآن به پیامبر (ص) می‌فرماید: آنها از دشمنی دست بر نخواهند داشت تا اینکه شما از دین خود دست بردارید. وی رویگردانی مردم مسلمان از اسلام را با سلاح تحقیر و تهدید امری مهال دانست و گفت: نمونه آن هشت سال مقاومت مردم ایران در برابر شرق و غرب و تسلیحات آنها و دفاع از اهتزاز پرچم قرآن در کشور است.

حسینی که سخنان خود را با آیه «استرجاع» شروع کرده بود، با بیان اینکه هیچ آیه‌ای را به اندازه این آیه مناسب این مصیبت و فاجعه رخ داده در آتش‌سوزی قرآن نمی‌داند، گفت: قرآن کتاب ناب انبیاء، تربیت، نور و هدایت است که این گونه با آن گستاخی می‌شود. وی رابطه بین مسلمانان و قرآن را رابطه‌ای عاشقانه توصیف کرد و گفت: آیا اوباما که از به خطر افتادن جان سربازان خود در افغانستان و عراق به واسطه پیشنهاد آن کشیش صهیونیست ابراز نگرانی می‌کند، از جریحه‌دار شدن روح میلیاردها مسلمان بر روی زمین ناراحت نمی‌شود؟

حسینی، پاسخ مسلمانان به این هتاکی را قطعی دانست و با اشاره به اینکه مقامات آمریکایی مسئول اصلی دامن‌زدن به حرکات این چنینی هستند، گفت: ظاهر امر به نام یک کشیش است، اما آنچه در باطن آن مشخص است عناد و کینه صهیونیست‌ها و آتش بیاری آنها در این معرکه است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کشیشی که سوزاندن قرآن را مطرح کرد نیازمند لحظه‌ای تفکر در عمل خود دانست و در این باره افزود: نام حضرت عیسی (ع) و مریم مقدس بارها درقرآن کریم آمده است و جسارت آنها به قرآن نشان می‌دهد که این افراد پایبند به هیچ دینی نیستند و این جسارت آنها از سوی پیروان ادیان ابراهیمی بی‌پاسخ نخواهند ماند. وی، حق‌ناپذیری را داستانی تاریخی و موجود در داستان بین هابیل و قابیل، اصحاب اخدود و حضرت ابراهیم (ع) دانست و گفت: امروز نیز پیروان حق در برابر جبهه اراذل و اوباش صهیونیست قرار گرفته‌اند.

حسینی این شیوه را سیره جباران و ستمگران نسبت به انسان‌های موحد و ارزشی در طول تاریخ دانست و گفت: تنها گناه آنها یگانه‌پرستی است. که در طول تاریخ منجر به تهدید عیسی (ع) و شکنجه و آزار یاران پیامبر اسلام شده است، زیرا که دشمنان اسلام وسیله‌ای چون استهزاء، تمسخر، توهین و تحقیر در مقابل مواضع حق مسلمانان ندارند.

حسینی این گونه حرکات را از سوی مستکبران غربی تکراری دانست و گفت: امام (ره) با تیزبینی خود برنامه طراحی شده آنها را که استارت این جریان بود؛ شناسایی و با فتوایی مستحکم با آن مقابله کرد و حمایت غربی‌ها از اقدام سلمان رشدی نشان از برنامه‌ریزی آن اقدام موهن از سوی خودشان است.

وی داستان‌های مشابه نظیر اظهارات سلمان رشدی، ترسیم کاریکاتور پیامبر اسلام (ص) و قرآن سوزی، را نشانه استیصال غرب در مقابل موج «بیداری اسلامی» و باعث شعله‌ورتر شدن نور الهی دانست و گفت: دیگر کسی در دنیا وجود ندارد که وقوع 11 سپتامبر را از سوی مسلمانان باور کند و به فرض اینکه گروه‌هایی مانند القاعده دست به چنین کاری زده باشند، باید گفت: که این گروه‌ها را نیز خود آمریکایی‌ها پروراندند و حتی دیپلمات‌های خود ما نیز قربانی آنها شدند.

وی پیشنهاد روز جهانی قرآن‌سوزی را از سوی یک کشیش افراطی صهیونیست ایجاد انحراف در حقیقت 11 سپتامبر و مستور کردن آن دانست و گفت: آنها که داعیه حمایت از علم و فرهنگ را دارند، بدانند که قرآن حاوی علم، بصیرت، حکمت، نور، فرهنگ و اخلاق است و در نتیجه مورد توجه روز افزون دانشمندان جهان قرار گرفته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه ملت مسلمان ایران ماهیت پلید آمریکا را از زمانی که امام (ره) آن را شیطان بزرگ نامید شناختند، گفت: حرکات گستاخانه این چنینی موجب ایجاد شناخت بیشتر در جامعه مسلمانان نسبت به آمریکا گرایش بیشتر به قرآن و عزیز‌تر شدن آن و افول هر چه بیشتر قدرت آمریکا است. وی همچنین با بیان اینکه آمریکایی‌ها بنا به هر تدبیری و هر گونه که می‌خواهند آخر‌الزمان را ترسیم کنند، گفت: خداوند سایه‌گستری و غلبه اسلام بر همه جهان را وعده داده است و با ظهور بقیة‌الله‌الاعظم این امر تحقق خواهد یافت.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

 

دعوت صهیونیست‌ها از سران فتنه؛ بفرمایید تل آویو!

سایت ایران گلوبال که تحلیل‌هایی از این دست را به صهیونیست‌ها می‌فروشد، خطاب به سران فتنه نوشت: اشاره شما به روز قدس، تکرار اشتباه 30 سال پیش اپوزیسیون است که در قبال اسرائیل و سفارت آمریکا کاسه داغ تر از آش شده بود.

در ادامه این نوشته آمده است: جوان ساده دلی «کاسپین ماکان» که بخاطر نسبت شخصی با ندا آقا سلطان تصور کرده بود از رهبران جنبش سیاسی ایران است و دعوت رهبران اسرائیل را لبیک گفته بود به شدیدترین وجهی از سوی فعالین جنبش سبز محکوم شد. در اینکه سفر وی را نمی‌شد سفری شخصی تلقی کرد شکی نیست اما چرا همه اپوزیسیون در حمله به اسرائیل، کاسه داغ تر از آش شد تا که مبادا برچسب بخورند؟ این اشتباه اپوزیسیون، میلیونها بار بیشتر از اشتباه آن جوان ساده دل، به ما لطمه زد. اپوزیسیون چرا از ترس برچسب صهیونیست خوردن باید به دست گرفتن ابتکار صلح با اسرائیل را فراموش کند. 
 
سران معترضین باید علناً به اسرائیل سفر کنند و به طور شفاف اعلام کنند که نه تنها از مواضع ایران برای نابودی اسرائیل دفاع نمی کنند بلکه خواهان مناسبات مسالمت آمیز با اسرائیل هستند. روز قدس توسط آیت الله خمینی آغاز شد و اگر کسی خواست تظاهرات کند باید شعار صلح با اسرائیل بدهد. نباید اشتباهات 30 ساله اپوزیسیون تکرار شود. بگذار ما را صهیونیست حساب کنند.
 
این نویسنده خارج نشین البته توجه نکرده که برخی بازیگران فتنه، ده ها بار از وی صهیونیست ترند که نتانیاهو تأکید کرد، «آنها سرمایه بزرگ اسرائیل هستند» و البته طبیعی است که ستون پنجم نمی تواند عیناً و علناً نقش تروریست های موساد و سربازان جنایتکار ارتش اسرائیل را بازی کند. یادآور می شود در تظاهرات روز قدس سال گذشته، بقایای گروهک ها که به دعوت کروبی و موسوی به خیابان آمده بودند ضمن سردادن شعار نه غزه، نه لبنان، روی جمهوری اسلامی خط کشیدند. دعوت از سران فتنه به تل آویو برای رفتن به تل آویو در حالی است که پیش از این برخی سران گروهک های نفاق بارها برای آموزش و توجیه از سوی موساد به تل آویو برده شده اند.
 
 
 
 

تسهیلات ویژه برای سفر ایرانی ها به اسرائیل
تورهای ایرانی به مقصد تل آویو!

اخیرا رژیم صهیونیستی برای سفر ایرانیان (یک روزه) به سرزمین اشغالی تسهیلات ویژه‌ای قائل شده و امکانات گسترده‌ای را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. به نقل از جهان رژیم صهیونیستی برای سفر ایرانیان (یک روزه) به سرزمین اشغالی تسهیلات ویژه‌ای قائل شده و امکانات گسترده‌ای را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. در چارچوب این طرح مشکوک ایرانیان می‌توانند بدون ویزا به مدت یک روز جهت تجارت و یا سیاحت به آن کشور مسافرت کرده و از امکانات آنان استفاده کنند.

از آنجایی که ایران و رژیم صهیونیستی هیچگونه رابطه‌ای با یکدیگر ندارند این سفرها بصورت پنهانی صورت می‌گیرد؛ به طوری که مسافران ابتدا به صورت قانونی به آنتالیای ترکیه سفر کرده و سپس با انجام هماهنگی‌های لازم به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کنند. با توجه به امکانات زیادی که هم از حیث تفریح و خوشگذرانی و هم از حیث تجاری در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تعدادی از این افراد در داخل کشور بصورت پنهانی اقدام به جذب توریست و راهنمایی آنان جهت استفاده از شرایط فوق می‌کنند.

 

 

شجریان پشیمان شد

شجریان از علنی شدن انتساب خود به جریان فتنه دلخور شده است. این روزنامه افزود هر سال ماه مبارک رمضان مناجات ربنای شجریان به طور مکرر از صدا و سیما پخش می‌شد و طی 30 سال گذشته مردم روزه‌دار انسی با این دعا گرفته بودند اما در پی مواضع نسنجیده شجریان که در حوادث فتنه پارسال با تشویق و مشورت‌های غلط برخی نزدیکان به این جریان گرایش پیدا کرد و در برخی رسانه‌های خارجی به نفع جنبش سبز موضع‌گیری کرد لذا صدا و سیما هم ماه رمضان امسال پخش آثار شجریان را متوقف کرد.

اما شنیده‌های موثق رسالت حاکی است که شجریان از انتساب مواضع و علنی شدن این ماجرا به شدت دلخور شده است. یکی از نزدیکان شجریان در ملاقاتی با یک مقام غیر دولتی خواستار چاره جویی برای حل مشکل شده است. یک مشاور شجریان خبر داده که وی حاضر است برای فاصله گرفتن از جریان فتنه برنامه‌ای مناسب برای جبران خطاهای گذاشته‌اش اجرا نماید.
 
 
 
 

راز چفیه رهبر انقلاب از نگاه سرلشکر فیروزآبادی

در حاشیه دیداری که سرداران نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس با سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی داشتند، سرلشکر فیروزآبادی در پاسخ به جوانی که چفیه وی را طلب کرد، گفت: «مقام معظم رهبری به خاطر برکت ولایت چفیه خود را به عنوان تبرک هدیه دهند؛ چفیه آقا پر از نورانیت و برکت است».

مقام معظم رهبری خورشیدی است که قافله انقلاب از نور ولایت ایشان راه را از بیراهه تشخیص می‌دهد؛ ایشان گاهی از روی محبت دست روی سر فردی می‌کشند؛ گاهی انگشتر خود را می‌بخشند و گاهی چفیه‌ای که بر شانه‌هایشان دارند را به طالب آن چفیه هدیه می‌دهند.

چفیه‌ آقا مثل یک راز جذاب است که شاید هنوز کسی نتوانسته به آن راز دست پیدا کند و هر کسی زرنگ‌تر باشد، می‌تواند در مجلسی که آقا حضور دارند، چفیه ایشان را به عنوان تبرک بگیرد و تا آخر عمر آن را بر گردن خود بیندازد و با افتخار به همه بگوید که این چفیه از روی شانه‌های آقا برداشته شده و به دست من رسیده است.

کسانی که تا به حال به محضر آقا شرفیاب شده‌اند، شاهد بوده‌اند که هر بار که کسی چفیه آقا را طلب کرده، ایشان با رضایت کامل به یکی از همراهان ‌‌فرمودند «این چفیه را از شانه من بردارید و بدهید به ایشان». شانه‌های ایشان هیچ وقت خالی از چفیه نبوده، شاید این تکّه پارچه نمادی از دفاع مقدّس است؛ شاید علامت حمایت از مظلومان فلسطین و شاید نشان وحدت امت اسلامی است.

خیلی از بسیجیان شانه‌های خود با چفیه مزین می‌کنند و سرلشکر فیروزآبادی یکی از همان بسیجیانی است همیشه چفیه‌ای را بر شانه‌هایش می‌گذارد و آن را جزو لباس خود می‌داند. در حاشیه دیداری که سرداران، امیران سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و مسئولان ستاد بزرگداشت سی‌امین سالگرد دفاع مقدس با سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح داشتند، یکی از جوانان حاضر خود را به سرلشکر فیروزآبادی رساند و از وی چفیه‌ای را که بر دوشش بود، طلب کرد.

سرلشکر فیروزآبادی دست خود را بر چفیه‌اش کشید و گفت: «مقام معظم رهبری به خاطر برکت ولایت چفیه خود را به عنوان تبرک هدیه دهند؛ چفیه مقام معظم رهبری پر از نورانیت و برکت است؛ من یک بسیجی و سرباز هستم و چفیه جزو لباس من است. من نباید چفیه قلابی به مردم بدهم».

 

 

تذکر اعضای مجلس خبرگان درباره عدم مرزبندی با فتنه‌گران

 

 
شماری از اعضای مجلس خبرگان رهبری نسبت به عدم مرزبندی شفاف برخی افراد با فتنه‌گران در حاشیه اجلاسیه خبرگان تذکر دادند. درحالی که امروز هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در تهران آغاز شده است، برخی انتقادات درباره دستور کار پیشین این مجلس مطرح شده است.

پس از آنکه "حسین شریعتمداری"، مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشت امروز این روزنامه خواستار گنجاندن بررسی دقیق و شفاف فتنه 88 در دستور کار مجلس خبرگان شد، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با شبکه ایران از رسیدگی به این موضوع خبر داد. این منبع آگاه در این زمینه گفت: شماری از اعضای مجلس خبرگان رهبری نسبت به عدم مرزبندی شفاف برخی افراد با فتنه‌گران در حاشیه اجلاسیه خبرگان تذکر دادند.

گفتنی است جمعی از فعالان سیاسی پیش از این خواستار بررسی دقیق و تحلیل جریان فتنه در اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری شده بودند که این موضوع با استقبال مردم روبرو شده است.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی
   1   2   3   4   5      >