سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

آیت الله نوری همدانی:

غیر از نظام ولایی، تمام نظام‌های حکومتی و طاغوتی باطل هستند

آیت‌الله نوری همدانی، حمایت از نظام اسلامی و مقام معظم رهبری را وظیفه‌ شرعی و همگانی دانسته و بر ترویج معنویت در جامعه تاکید کردند.  
 
به نقل از مرکز خبر حوزه، معظم‌له در دیدار جمعی از روسای کلانتری‌ها و تعدادی از فرماندهان سپاه، اظهار داشتند: نظام جمهوری اسلامی ایران با ایمان و معنویت توأم است و با حکومت‌های دیگر کشورها فرق می‌کند و فقط متکی به مسایل مادی و اقتصادی نیست.

این مرجع تقلید اظهار داشتند: غیر از نظام ولایی، تمام نظام‌های حکومتی و طاغوتی باطل هستند؛ بنابراین وظیفه ما حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران است .

ایشان، انقلاب اسلامی را مقدمه و زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) خوانده و افزودند: همه ما وظیفه داریم از این انقلاب تا حکومت جهانی حضرت ولی‌عصر (عج) به خوبی نگهداری کنیم.

معظم‌له، مسئله هدایت و حکومت را از مهمترین مسایل در فرهنگ اسلامی برشمرده و گفتند: خداوند هر موجودی را که آفریده آن را راهنمایی و هدایت کرده است و این هدایت شامل همه مخلوقات اعم از جمادات، نباتات و حیوانات است.

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی افزودند: انسان، اشرف مخلوقات عالم است و درک، شعور و اراده او را موجودی بسیار شریف کرده است و خداوند کتاب‌های آسمانی و پیامبران را برای هدایت بشر فرستاده است.

معظم‌له خاطرنشان ساختند: همه انسان‌ها برای سعادت خود باید بر اساس آموزه‌های دینی زندگی کنند، خداوند نیز با برپایی حکومت ولایی این زمینه را برای انسان‌ها ایجاد کرده است.

 

 

 

انتقاد خاتمى از عملکرد افراطی کروبی و موسوی

 

سیدمحمد خاتمی با حضور در محل مجمع تشخیص مصلحت نظام با آقای هاشمی رفسنجانی دیدار و درباره برون رفت اصلاحات از وضعیت بغرنج فعلی با وی مشورت هایی انجام داده است.

با اینکه هنوز اخبار رسمی از این دیدار در رسانه ها منتشر نشده است اما به گفته یکی از نزدیکان خاتمی وی در این جلسه از عملکرد افراطی و اپوزیسیونی کروبی و موسوی گلایه مند بوده و رفتارهای خود محورانه این دو عضو وابسته به جناح اصلاح طلب را از علل اصلی بروز وضعیت اصلاحطلبان در شرایط فعلی دانسته است.

بر همین اساس هاشمی  رفسنجانی هم در این دیدار با اشاره به اقدامات ساختارشکنانه هواداران اصلاحات که در قالب جنبش سبز در ماه های پس از انتخابات به اقدامات تندی دست زدند از خاتمی خواسته است که با کنترل افراد افراطی و تنظیم حرکت های سیاسی بر مبنای قانون به اصلاح وضعیت موجود بپردازند.

 خاتمی ایام نوروز نیز با هاشمی تلفنی صحبت کرده بود و این اولین دیدار حضوری در سال جدید می باشد.

 

 

 

400 آقازاده ایرانی، در تیررس سرویس‌های جاسوسی

 

در حال حاضر حدود 400 آقازاده در انگلستان در حال تحصیل هستند و بیش از افراد عادی در معرض خطر جهت بهره برداری سرویس های جاسوسی قرار دارند.


 
دستگاه‌های اطلاعاتی غربی به خصوص MI6 انگلیسی جهت تربیت جاسوسان و جمع آوری اخبار از پوشش های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... استفاده می‌کنند

در همین حال، یکی از بهترین راه‌ها که بیشترین بازدهی را برای دستگاه های اطلاعاتی غربی در مورد ایران داشته است، بکارگیری دانشجویان و یا فارغ التحصیلان ایرانی دانشگاه‌های معتبر بریتانیا تحت پوشش هایی است که حتی خود آن افراد هم کمتر متوجه جاسوس بودن خواهند شد

در این روش، دستگاه‌های اطلاعاتی با بررسی های قبلی، دانشجویانی را شناسایی و تحت پوشش‌هایی که به هیچ وجه حساسیت افراد را بر نمی انگیزد، آنها را در کنار تحصیل با روش‌های جمع آوری خبر آشنا نموده به نحوی که بعد از بازگشت به ایران و یا در رفت و آمدها یک عنصر اطلاعاتی مفید برای آنها خواهند شد

در همین حال، با توجه به سابقه و عملکرد منفی انگلستان در تاریخ ایران و دشمنی‌های این کشور که از صدها سال قبل آغاز و تا کنون ادامه دارد، دستگاه اطلاعاتی انگلستان را می توان یکی از اصلی ترین سرویس های جاسوسی دانست که از برخی دانشجویان و فارغ التحصیلان ایرانی چنین سوء استفاده‌هایی می‌کند

این در حالی است که در حال حاضر حدود 400 آقازاده در انگلستان در حال تحصیل هستند و بیش از افراد عادی در معرض خطر جهت بهره برداری سرویس های جاسوسی قرار دارند

اضافه می‌شود، "فاطمه آلیا " عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که درحال حاضر تعداد قابل توجهی از فرزندان مسئولان به تحصیل در کشور انگلیس مشغول هستند و از ایرانیان خواسته تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان را تحریم کنند.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

آقای موسوی! دوره دید و بازدید تمام شده!

آقایان موسوی و کروبی دیگر دور دید و بازدید تمام شد. دیگر زمان کلی گویی و بیانیه های مبهم به پایان رسیده. آقای موسوی چرا خیال می کنید با شما مذاکره می کنند یا کنار می آیند...

سران وطن فروش و خیانت کار فتنه طی هفته های اخیر وضعیت رقت باری پیدا کرده اند. به گونه ای که با سرزنش مداوم مدعیان سابق حمایت مواجهند. عناصر ضدانقلاب به طعنه می گویند که با دید و بازدید و بیانیه نمی شود با جمهوری اسلامی جنگید.

سایت صهیونیستی بالاترین وابسته به منوشه امیر در این باره می نویسد: آقایان موسوی و کروبی دیگر دور دید و بازدید تمام شد. دیگر زمان کلی گویی و بیانیه های مبهم به پایان رسیده. آقای موسوی چرا خیال می کنید با شما مذاکره می کنند یا کنار می آیند. مگر در 8سال دوره خاتمی با او کنار آمدند که حالا که در موضع قدرتند، کنار بیایند. به جای دید و بازدید با زندانیان آزادشده و دید و بازدید مجدد از آن ها که دوباره به زندان افتادند و آزاد شدند و بازهم دید و بازدید بیشتر و بیشتر، برنامه تهیه کنید. در این مدت شما مشغول دادن بیانیه های مبهم و خیلی کلی بودید. کار از دید و بازدید و غیره گذشته.

سایت خودنویس هم که توسط شماری از روزنامه نگاران فراری اداره می شود، با لحنی مشابه و با بیان اینکه موسوی می داند اگر تندتر از این رفتار کند، هزینه سنگین برایش در پی خواهد داشت تاکید کرد: موسوی فقط حرف زد و بیانیه داد و به دیدار زندانیان و خانواده هایشان رفت. هنوز هم همین کار را می کند چون کار دیگری از دستش ساخته نیست. چون می ترسد. آیا لازمه رهبری یک چنین شجاعت نیست؟ موسوی تا کی می خواهد ما را با بیانیه های رنگارنگ و شعارهای دهان پرکن که هیچ ضمانتی برای اجرا ندارند و حتی جمهوری اسلامی هم دیگر به آن اعتنا نمی کند، سرگرم سازد؟ او خیلی نکات را نمی داند یا تظاهر می کند که نمی داند. آیا باید نتیجه گرفت که وی مردی بود که زیاد نمی دانست.

 

 

افشای ارتباط باند موسوی با سازمان جاسوسی آمریکا

میرحسین موسوی همواره در دوران بعد از انتخابات با مقامات آمریکائی و صهیونیست از طریق واسطه هایی در تماس بوده و به همین دلیل نیز در روزها و هفته های اخیر با تهدید حاکمیت و اصرار بر ادامه فتنه در سال 89 قصد دارد تا به هر نحو ممکن از افشاگریهای نیروهای وفادار به ولایت و رهبری علیه خود و گروهک الحادی-التقاطی خود جلوگیری به عمل آورد....

امت اسلامی به خوبی به خاطر دارد که چگونه جریان فتنه سبز خود اطلاعات مربوط به تاسیسات هسته ای و همچنین کمک به فراری دادن شهرام امیری دانشمند هسته ای به امریکا را در اختیار آمریکا قرار داد و چگونه شخص اوباما با به کار گیری این اطلاعات و استفاده از سلاح تحریم و تهدید شرایطی را به وجود آورد که باعث ادامه قرار دادن ایران در فشار شد.

امت اسلامی به خاطر دارد که چگونه درچند روز گذشته  موسوی خویینی ها با تملق گوئی از اوباما و آمریکایی ها در یکی از کشورهای عربی  سر میز مذاکره نشستند. البته میرحسین موسوی همواره در دوران بعد از انتخابات با مقامات آمریکائی و صهیونیست از طریق واسطه هایی در تماس بوده و به همین دلیل نیز در روزها و هفته های اخیر با تهدید حاکمیت و اصرار بر ادامه فتنه در سال 89 قصد دارد تا به هر نحو ممکن از افشاگریهای نیروهای وفادار به ولایت و رهبری علیه خود و گروهک الحادی-التقاطی خود جلوگیری به عمل آورد....

اما در روزهای اخیر درگیری در میان دو جناح اصلی جریان فتنه سبز که در واقع جناحهای طرفدار آمریکا و کشورهای اروپایی در خط جدید نفاق می باشند به حدی رسیده که جناح حامی ارتباط با اروپایی ها نگران حمایت آمریکا از باند میرحسین موسوی  می باشد. البته در میان اعضای این باند نیز رقابتهائی وجود دارد. که می توان به رقابت میان موسوی و کروبی با خاتمی و جناح وی اشاره کرد...

اما هدف اصلی جناح فتنه سبز طرفدار آمریکا سوء استفاده از وضعیت کنونی برای ادامه آشوب طلبی و تحت فشار گذاشتن حاکمیت برای برکناری دکتر احمدی نژاد است. که انتشار اخبار استفعای رییس جمهور از سوی رسانه های منتسب به جریان فتنه نیز در همین راستا صورت گرفته است.

 به گفته برخی از بزرگان نظام شکی نیست که افرادی چون میرحسین موسوی و عقبه سیاسی وی  که سالها است به دلیل موقعیت شغلی خود از جزئیات برنامه هسته ای کشور با خبر می باشند اطلاعات مربوط به شهرام امیری را در اختیار آمریکایی ها قرار داده اند. اما بعد از افشاگریهای بزرگان نظام و نیروهای فدایی ولایت در مورد ارتباط موسوی با آمریکایی ها  وی مدتی از ترس بزرگان نظام حتی قادر به حضور در دید عمومی نبود ولی بعدا با فرافکنی مبنی بر مبارزه با حاکمیت و اجرای قانون و اظهارات دوباره در آستانه سال نو اقدام به انتشار بیانیه و تهدید حاکمیت کرد.

 هدف اصلی میرحسین موسوی و باند آمریکایی وی  حمله به احمدی نژاد در دانشگاهها و مراکز علمی است.

در فاز دوم کودتای سبز نیز هدف اصلی آنها تعطیلی دانشگاهها  ایجاد آشوب در مراکز دانشگاهی و نهایتا مجلس شورای اسلامی است. این باند قصد دارد با کمک نمایندگان حامی خود دولت دکتر احمدی نژاد را تحت فشار قرار داده تا به این طریق به امیال خودشان دست پیدا کنند.

 اما از آنجاییکه رهبر معظم انقلاب به خوبی کشتی انقلاب را هدایت و فرمانداری می کند برای مقابله با اعمال زیرزمینی باند فتنه با موافقت با انتصاب محمد باقر ذوالقدر به عنوان یکی از معاونین رئیس قوه قضائیه پیام مهمی را به باند کودتای فرستاده اند.

 بدون شک مهمترین نقش ذوالقدر در قوه قضاییه مقابله  فرهنگی و قضایی با کودتای سبز میرحسین موسوی خواهد بود. و باید گفت که با هوشیاری ملت ایران و مسئولان امر فاز دوم کودتای جریان سبز نیز با شکستی مفتضحانه روبرو خواهد شد..


ارسال شده در توسط منتظر منجی

هاشمی رفسنجانی: همه باید تابع نظر رهبری باشیم

 

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیر مسئول و شورای سردبیری روزنامه فرهنگ آشتی با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و در خصوص مسائل جاری کشور سئوالاتی را مطرح کردند.

هاشمی رفسنجانی در این دیدار در پاسخ به پرسش یکی از حضار، نقد را از وظایف اصلی روزنامه‌ها عنوان کرد و گفت: آموزه‌های دینی و قانون اساسی حق نقد مسائل کشور و جامعه را به رسمیت شناخته و طبیعی است این به معنای ایجاد فضای تهمت و افترا نیست.

وی در پاسخ به پرسش دیگری اظهارات اخیر باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا [درباره ایران] را غیر مسئولانه و نامناسب‌ با شان رهبر یکی از بزرگ‌ترین کشورهای دنیا دانست.

هاشمی رفسنجانی در پاسخ یکی از حضار در خصوص عدم شرکتش در نماز جمعه تهران تاکید کرد: وظیفه امام جمعه آگاه کردن جامعه درباره مسائل جاری کشور و روابط بین ‌المللی است و زمانی که احساس کنم ضرورت دارد، شرکت خواهم کرد.

وی در مورد روابطش با رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: رابطه ما صمیمانه است و این رابطه ریشه‌های عمیقی دارد؛ اختلاف نظر طبیعی است ولی همه باید تابع نظر رهبری باشیم و اینجانب شخصی را بهتر از ایشان برای رهبری نمی‌شناسم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، طرح هدفمند کردن یارانه‌ها را نیاز کشور عنوان کرد و گفت: یکی از روش‌های اجرای عدالت در همین طرح است که در سیاست‌های کلی و برنامه‌های توسعه نیز به آن پرداخته شده است.

وی افزود: زمان فعلی برای اجرای این طرح از لحاظ سیاست داخلی و خارجی حساس است و باید به گونه‌ای عمل شود که ناراحتی اجتماعی ایجاد نکند که مشکلات بیشتری به همراه خواهد داشت.

هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: ‌از لوازم اجرای این طرح ایجاد وحدت است و اگر اختلاف به ویژه میان مجلس و دولت وجود داشته باشد کار با مشکل مواجه خواهد شد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به پرسش دیگری، ایجاد حس اعتماد و اطمینان به مردم در خصوص شرکت در انتخابات و اهمیت و تاثیر آرای آنها را مهم دانست و گفت: ‌مصلحت مردم و حکومت در اینست که مردم به انتخابات اعتماد و اطمینان داشته باشند و در آن شرکت کنند.

هاشمی رفسنجانی همچنان عدم حضور احزاب قوی در کشور را یکی از دلایل مشکل در پیگیری حقوق مردم عنوان کرد و گفت: اگر همگان به اصول قانون اساسی پایبند باشند خواست مردم محقق خواهد شد.

وی توسعه انسانی را از نیازهای جوامع کنونی خواند و با بیان اینکه تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به تقاضای تحصیل از سوی نیروی جوان جامعه در مقاطع اوایل انقلاب بود که نتایج موفقیت‌آمیز آن را امروز شاهدیم، خاطر نشان کرد: امروز باید در بخش تحصیلات تکمیلی برای رشد تقاضا، پاسخ داشته باشیم

در ابتدای این دیدار، امامی ناصری رئیس شورای سیاستگذاری روزنامه فرهنگ آشتی مطالبی را در خصوص اوضاع مطبوعات در شرایط فعلی و مسائل روز جامعه بیان کرد.

 

 

 

شناسایی عوامل مهاجم به مسجد لولاگر و پایگاه بسیج

 

تمامی لیدرها و عوامل اغتشاش در مناسبات یکسال گذشته شناسایی و طی هفته های آتی دستگیر خواهند شد. سایت افشانیوز به نقل از منابع آگاه نوشته که آن‌ها با اشاره به تلاش جریان فتنه برای ایجاد موج جدیدی از تلاش های آشوب طلبانه خود به بهانه مناسبت های مختلف بویژه ?? خرداد، از شناسایی و دستگیری قریب الوقوع لیدرهای و محرکان این جریان خبر داد.

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: براساس اطلاعات و اخبار مستند بدست آمده، جریان فتنه تلاش دارد که به بهانه مناسبت های مختلف موج جدیدی از آشوب و اختلال در امور و زندگی مردم را کلید بزند، در همین راستا با تلاش های صورت گرفته نهادهای مربوطه طی یک ساله گذشته تمامی لیدرها و عوامل اغتشاش در مناسبات یکسال گذشته شناسایی و طی هفته های آتی دستگیر خواهند شد.

این منبع از شناسایی عوامل باقیمانده حمله به پایگاه بسیج، مسجد لولاگر، آشوب گران ?? خرداد و... خبر داد و گفت: این افراد که تاکنون پنهان شده بودند و برخی دیگر نیز تحرکاتشان رصد می شده با همکاری برخی دیگر از افرادی که آزاد شده و در پی فتنه گری مجدد هستند، بزودی دستگیر شده و برنامه ها و اسناد فتنه انگیزی آنان به اطلاع ملت ایران خواهد رسید.

گفتنی است در جریان راه پیمایی بدون مجوز حامیان آقای موسوی در 25 خرداد سال گذشته، برخی از حامیان وی به یک پایگاه بسیج حمله کرده و در حوالی میدان آزادی نیز یک مادر و کودک را به شهادت رسانده بودند.

دیگر اقدام اغتشاشگران آتش زدن مسجد لولاگر بود که تصاویر آن از رسانه ملی پخش شد و خشم بسیاری از مردم را برانگیخت.

 

 

امید برای اغتشاش در روز معلم

در برخی از دانشگاه ها انجمن های اسلامی دانشجویان قانونی و یا منحل شده همچون سهند تبریز, امیرکبیر؛ بوعلی همدان؛ زنجان، سیستان و بلوچستان ؛ صنعتی شاهرود. قصد دارند  با الگوبرداری از دانشگاه امیرکبیر و تربیت معلم درآستانه روز معلم در روز 12 اردیبهشت دست به تحصن ؛ اغتشاش و آشوب بزنند.

در چند ماه گذشته انجمن دانشجویان برخی از دانشگاه های کشور همچون  آزاد کرج؛ اراک؛ ایلام؛ شهرکرد؛ خواجه نصیر علوم اقتصادی که عضو شاخه مدرن طیف علامه دفتر تحکیم وحدت هستند با تحرکات زیرزمینی فضای دانشگاه های کشور را ملتهب کردند.

در آستانه روز معلم و شهادت استاد مرتضی مطهری این طیف در تلاش است که با برنامه ریزی های  لازم و به طور مخفیانه برای ایجاد آشوب و اغتشاش خود را مهیا کند. در همین در راستا در این دانشگاه ها  توزیع شبنامه با تیترهای نرم نرمک می رسد اینک بهار  و تیترهای دیگر در صدد ملتهب کردن جو دانشگاه ها هستند.

در همین رابطه روز گذشته در دانشگاه خواجه نصیر درگیری بین نیروهای ارزشی و لیبرالیسم  و حامی جریان فتنه به وجود آمد که با دخالت مسئولان این قائله تمام شد. به هر حال می طلبد که مسئولان دانشگاه  با هوشیاری اجازه ندهند که حامیان جریان فتنه در آستانه روز معلم بتوانند فضای دانشگاه ها را به آشوب  و در گیری بکشانند.


ارسال شده در توسط منتظر منجی

دانشجویان باید چشم بینای نظام باشند

حجت‌الاسلام محمدیان در سومین دوره نخبه پروری سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) قم گفت: ما تنهای قومی هستیم که به حجت خدا بر روی زمین اعتقاد داریم و حضور ایشان را قطعی می‌دانیم.

وی ادامه داد: مذهب تشیع به حجت خداوند اعتقاد دارد و معتقدیم که امام زمان تنها در پس پرده مشغول به عبادت نیستند بلکه حضور داشته و جهان را مدیریت می‌کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در ادامه با اشاره به موضوع نخبه پروری گفت: خداوند تمامی انسان‌ها را نخبه آفریده است اما بسیاری از آدم‌ها این موضوع را باور ندارند.

وی تاکید کرد: متاسفانه وابستگی‌های ما به دنیا و مادیات این قدرت‌ها را باالقوه گذاشته و آن را باالفعل نکرده است و کسانی که خود را کشف می‌کنند به آنها نخبه می‌گوییم و بر این امر متمرکز شده و از این شاخه به آن شاخه نمی‌روند.

حجت‌الاسلام محمدیان گفت: افراد نخبه و نابغه به دقت می‌دانند که چه می‌خواهند و با شناخت در صحنه حاضر می‌شوند.

وی افزود: باید مسیر را به خوبی بشناسیم و بدانیم و طبق عادت حرکت نکنیم. کسی که می‌خواهد نخبه باشد باید استقامت کند و صبر و استقامت امری ضروری و مهم است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه باید بدانیم که از خود، خانواده، حاکمان و جامعه چه انتظار داریم گفت: این موضوعات اصول بسیار مهم و اساسی است که باید رعایت شود.

حجت‌الاسلام محمدیان تاکید کرد: باید فکر کنیم ولی متاسفانه بسیاری از افراد فکر نمی‌کنند و بدون فکر و تعقل به کارهای خود می‌پردازند.

وی ابراز داشت: باید عبد خداوند باشیم اما نکته اساسی این است که عبد بودن چیست؟ و باید دید که چگونه می‌توانیم عبد باشیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: مسیر بندگی خداوند بسیار سخت است اما این مسیر، ارزش سختی را دارد.

حجت‌الاسلام محمدیان با اشاره به انتظار از حاکمان جامعه گفت: از حاکمان جامعه نیز باید بدانیم که چه انتظاری داریم و باید این موضوع را دقیق و شفاف بیان کنیم.

وی با اشاره به نگاه تشیع به حکومت و حکومت‌داری گفت: نگاه شیعه بسیار مشخص است و تشیع حاکمیت و قدرت را طعمه نمی‌داند که به آن حرص بورزد بلکه آن را امانت می‌داند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خطاب به دانشجویان گفت: باید چشم بینای نظام باشید و نکته نظرات شما دانشجویان بسیار مهم و موثر است.

 

 

جلسه سران فتنه برای روز معلم

حاضرین در این جلسه تکیه بر فشارهای خارجی را مورد بحث و بررسی قرار داده‌ وهمچنین در این جلسه یارگیری از دانشگاه‌ها، دبیرستان‌ها، فرهنگیان و کارگران مورد تأکید واقع شده است.

سران جریان فتنه در جدیدترین جلسه خود به بررسی وضعیت خود پرداخته‌اند.

حاضرین در این جلسه تکیه بر فشارهای خارجی را مورد بحث و بررسی قرار داده‌ وهمچنین در این جلسه یارگیری از دانشگاه‌ها، دبیرستان‌ها، فرهنگیان و کارگران مورد تأکید واقع شده است.

ایران افزود: همچنین گفته شده در فاصله زمانی بعد از تعطیلات مناسبت‌های مختلفی همچون روز معلم، روز کارگر، ارتحال امام، مناسبت سالگرد کودتای 22 خرداد!، حماسه 25 خرداد قرار دارد که می‌توان از آنها به نحو مطلوب استفاده کرد.

 

  

رضا پهلوی از نقش موسوی در پیشبرد ایده هایش گفت

فرزند ارشد شاه مخلوع در مصاحبه ایی ضمن دفاع از فرقه ضاله بهاییت، خواهان همکاری گسترده فتنه گران برای آنچه که وی عبور از جمهوری اسلامی نامید، شد.

فرزند ارشد شاه مخلوع در مصاحبه ایی ضمن دفاع از فرقه ضاله بهاییت، خواهان همکاری گسترده فتنه گران برای آنچه که وی عبور از جمهوری اسلامی نامید ، شد.

به گزارش باشگاه خبر نگاران،رضا ربع پهلوی در گفتگویی با پایگاه خبری زنیت ،گفت: من امیدوارم که بتوانیم نظام دیگری را جانشین این رژیم مذهبی بکنیم .

وی همچنین با حمایت از فرقه ضاله بهاییت گفت که اعضای این فرقه مورد تایید من می باشند. ربع پهلوی در انتها و در پاسخ به سئوال پرسشگر راجع به نقش موسوی در ایده ال هایش گفت:مجموعه جنبش سبز می توانند یاری رسان من باشند.ما باید موانع را از سر راه خود برداریم و رژیم کنونی یکی از آنهاست.

 

 

موسوی خویینی ها ممنوع الخروج و مورد بازجویی قرار گرفت

یک مقام امنیتی به حقیقت نیوز گفت: در پی افشا شدن مذاکرات مخفیانه موسوی خویینی ها رییس کمیته صیانت از آرای میرحسین موسوی با مقامات غربی در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس وی تا اطلاع ثانوی ممنوع الخروج شده است.

این مقام امنیتی به حقیقت نیوز تاکید کرد:اسناد و عکس های مذاکرات مخفیانه موسوی خویینی ها با مقامات غربی و آمریکایی  افشا شده است و این اسناد در اختیار مقامات امنیتی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: روز گذشته موسوی خویینی ها برای پاسخ به پاره ای از سئوالات فراخوانده شد و به وی اعلام گردید که تا اطلاع ثانوی حق خروج از کشور را ندارد و پاسبورت وی ضبط گردیده است.

این مقام امنیتی اضافه می کند: در حال حاضر پرونده موسوی خویینی ها در دست بررسی است و پس از تکمیل تحقیقات در مورد وی تصمیم گیری می شود.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: موسوی خویینی ها در این مذاکرات نقش واسطه بین میرحسین موسوی و مقامات آمریکایی را ایفاء کرده است و پیام های مخفیانه موسوی را به آنها انتقال داده است.


ارسال شده در توسط منتظر منجی

اتهام انحراف و خیانت به یاران سابق امام (ره) می چسبد

یکی از سیاسیون در مقابل موج سئوالات مردم در خصوص چرایی انحراف برخی خواص و یاران سابق امام(ره) و انقلاب گفته بود این اتهامات به یاران انقلاب نمی چسبد!

 

من پیش خودم فکر کردم چرا این آدم که یک شخصیت شناخته شده در جناح اصلاح طلب است و ادعای خط امامی بودن دارد باید این حرف را بزند. تا جایی که سنم و مطالعات تاریخی ناچیزم اجازه میدهد فکر میکنم این حرف بسیار مزخرف و بی ارزش است.

به چه دلیلی میتوان گفت کسانی که سابقاً یار امام(ره) و انقلاب محسوب میشده اند ، نمی توانند روزی دشمن انقلاب شده و در تباه کردن آن بکوشند؟

آیا نمونه های تاریخی برای این انحراف نداریم؟ آیا ذهن معمولی یک انسان نمیتواند این انحراف را پیش بینی و تائید کند؟ هم ذهن ما میتواند این انحراف را درک کند و هم نمونه های بی شمار تاریخی میتوان برشمرد که این انحراف در اصیل ترین یاران انقلاب رخ داده است.

آیا ذهن برخی خواص ما اینقدر علیل شده که این موضوع را تشخیص نمیدهد؟

من البته فکر میکنم آنها به خوبی این انحراف در خودشان و برخی یاران سابق انقلاب و امام(ره) را میفهمند اما اصرار دارند ذهن ما را از نکته ای اساسی غافل کنند و آن این است که ما هرگز نباید چشم از این خواص برداریم و غافل از آنها نباید بشویم زیرا گروهی که بیشترین امکان برای نابودی انقلاب را دارند همین ها هستند به بیان واضح تر فقط همین یاران سابق انقلاب ممکن است زمینه ساز شکست نظام اسلامی شوند! 

نه! در این مورد اصلاً نمیتوانیم مجامله کنیم! باید صراحتاً  و با صدای بلند بگوئیم آهای خواص! فقط شماها احتمالاً خواهید توانست به نظام ضربه ای اساسی وارد کنید؛ بنابراین به شدت مراقب شما هستیم و با حساسیت مواضعتان را زیر نظر داریم.

باید بر در مجالس شورای اسلامی و خبرگان و سایر مجامع تشخیص مصلحت تابلوی بزرگی نصب کنند و روی آن بنویسند"حضرات! اگر تاکنون به اصحاب صحیفه ملعونه نپیوسته اید خطر زبیر شدن در کمین شماست! تقوای الهی پیشه کنید و به ولایت پناه ببرید".

این یاران سابق انقلاب مثل اینکه حواسشان نیست که مردم متوجه تفاوت آرمانهای امام(ره) و انقلاب با عملکردها و رفتارهای آنها شده اند و لذا تلاش میکنند با بیان جملاتی مانند: مگر میشود که یاران امام(ره) چنین بکنند! نباید یاران انقلاب را منزوی کرد! برخی تازه به دوران رسیده ها میخواهند انقلابیون اصیل را گوشه نشین کنند! و از این قبیل آدرس غلط بدهند.

در پناه این غفلت کشنده یک خیانت دیگر هم در حق نظام صورت میگیرد که در این انتخابات تا حدودی از آن پرده برداری شد؛ آن خیانت وحشتناک از این قرار است :

انقلابیون بریده و به خاکی رفته که سینه را به قدرت طلبی ها و شکم را به چربیهای دنیا عادت دادند ؛ ناگاه دریافتند که مردم بر اساس قرائنی پس پرده شان را حدس زده و از خروج آنها بو برده اند! و زبانها به بدگوئی شان باز شده است و ولی نعمتان شصت شان خبر دار شده که خواص کارگزار ساز دیگری میزنند؛ لذا دست بکار شدند تا این عارضه را تدارک کنند. دو کار کردند که شاهکار بود در خیانت و خباثت!

اول سعی کردند که انقلاب را به گونه ای بازتعریف کنند که کمتر با حرکت منحط آنها اصطکاک پیدا کند. طراحی برنامه های توسعه و سیر بازآموزی آرمانهای انقلاب توسط جریانهای مسلط و صاحب قدرت با همکاری رسانه های همسو به شدت در جهت کمرنگ کردن قسمتهای زهر دار و آزاردهنده! انقلاب به زعم ایشان به گونه ای گسترده در دهه هفتاد پیگیری شد و رجوع به سخنان حکیمانه امام انقلاب در این سالها و توجه به نهیب ها و هشدارهای ایشان به خوبی نشان میدهد که چگونه خواص در حال زمینه سازی برای ورود جنگنده بمب افکن های شبیخون فرهنگی دشمن به آسمان ایران برای قتل عام در قلب نهضت جهانی اسلام بودند.

دومین حرکت قابل توجه خواص که به مثابه فرو کردن خنجر در قلب نظام اسلامی بود، تعریف مخالفتهای توده مردم مسلمان با رفتارهای ویژه خوارانه حضرات به عنوان مخالفت با جمهوری اسلامی و دلسرد شدن مردم از آرمانهای خمینی کبیر(ره) به شمار میرود.

در این حرکت تبلیغاتی و روانی ، برخی یاران سابق امام(ره) و انقلاب ، چنین وانمود میکردند که توده های مردم از ادامه آرمانخواهی خسته و زده شده اند و این خواص آبرودار هستند که به هر سختی شده در حال محافظت از نظام هستند ولو به قیمت کوتاه آمدن از برخی آرمانهای قدیمی و غیرواقع بینانه!

در تمام این مدت میراث دار ولایت رسول الله(ص) به انحاء گوناگون در حال تذکر این نکته بود که مردم در خط انقلاب هستند، مردم دوست دار انقلاب هستند، مردم دلبسته آرمانهای امام(ص) هستند؛ ولی این ندا از جانب خواص سنگین شده از وزر دنیا و دور شده از مردم، پذیرفته نمیشد که نمیشد تا آنکه صدای مهیبی برخواست و انتخابات عظیم و بی نظیر 22 خرداد1388 با حضور بسیار بالای مردم برگزار شد و نشان داده شد که مردم با نظام اسلامی مشکلی ندارند و اگر مسئله ای هست بر سر رفتارهای برخی مسئولین و خواص است و این به واقع سیلی محکمی بود به خواصی که سالها تذکرات رهبر انقلاب را توجه نکرده بودند.

این البته آغاز دور تازه ای بود از به غلیان آمدن نفسهای عصیان گری که شناسنامه انقلابی گری را نیز به همراه داشتند. تصور ایجاد فتنه های پس از انتخابات و تعدی به حریم نظام اسلامی و گستاخی بی شرمانه مستکبرین، بدون زمینه سازی ، ارائه رهنمود ، رضایت ضمنی و یا گیجی و بیخبری بسیاری از خواص تصوری رویایی است. دشمنان چگونه میتوانستند بدون همراهی  و چراغ سبز برخی عناصر داخل نظام اینگونه آتش بپا کنند و اینگونه هیجانی بیافرینند که برخی ، حتی قبل از انتخابات 22 خرداد1388 بتوانند این آتشفشانهای در سینه را تشخیص داده و بر مبنای آن سرگشاده صادر کنند و از دود و آتش برحذر دارند!

بله! فتنه های پس از انتخابات را خواص  و یاران سابق امام(ص) و انقلاب به مردم و نظام اسلامی تحمیل کردند و هشدارهای آشکار و صریح امام انقلاب به خوبی شاهد این ادعاست.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

در پیام میرحسین موسوی به آمریکایی ها،

من مترقی تر از عبدالکریم سروش هستم

در  روزهای اخیر میرحسین موسوی  ناگهان متوجه ابعاد سیاستهای خانمانسوز خود و عقبه سیاسی اش   شده است و به شدت نگران مخالفتها و ایستادگی ملت ایران در مقابل  سیاستهای غلط  او می باشد.

در مقطع کنونی میرحسین موسوی  که به خوبی متوجه تنفر و انزجار امت حزب الله و بزرگان نظام و روحانیون از افکار الحادی-التقاطی گروهک خود می باشد به هر شکل سعی دارد تا در پیامهای مخفیانه خود به مقامات آمریکائی خود را نماینده افکار به اصطلاح مدرن معرفی نماید و گفته می شود که در برخی از مذاکرات خود با بیگانگان وی حتی خود را «مترقی تر» از عبدالکریم سروش و حلقه کیان جلوه داده است!

یک  مقام امنیتی در همین رابطه  گفت : مسئله اساسی تلاشهای بی نتیجه  میرحسین موسوی  برای سرپوش نهادن بر تماسهای مخفیانه خود با مقامات آمریکائی می باشد. چرا که اسناد آن در اختیار مقامات ارشد نظام قرار گرفته است.

وی ادامه می دهد: میرحسین موسوی با هماهنگی مهدی کروبی  تلاش های فراوانی را برای ادامه مذاکرات با غربی ها و آمریکایی ها اغاز کرده اند و از طریق موسوی خویینی ها دو دیدار با نماینده آمریکایی ها در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس داشته اند.

وی افزود: در این دیدارها موسوی خویینی ها سعی کرده است که میرحسین موسوی و و عقبه سیاسی وی را نماینده تحصیل کرده ها و قشر روشنفکر ایران معرفی کرده و حتی موسوی را از عبدالکریم سروش مترقی تر معرفی کند.

این مقام امنیتی گفت: البته این مذاکرات با انتقاد و مخالفت محمد خاتمی روبرو شده است اما حمایت های بعضی از چهره های سرشناس سیاسی از ادامه این روند محمد خاتمی را در حالت انفعالی قرار داده است.

 

 

رقابت بیات زنجانی و صانعی برای جانشینی منتظری

پس از فوت آیت الله منتظری تلاش های فراوانی برای انتخاب فردی دیگری به عنوان پدر معنوی اصلاح طلبان آغاز شده و گفتگوهای مختلفی نیز دراین زمینه صورت گرفته است.

گفته می شود در این گفتگوها با تاکید بر اینکه پشتوانه آئینی و کسب حمایت از روحانیت یک نکته مهم در پوشش دادن فعالیت ها می باشد به انتخاب آقای صانعی اشاره شده بود اما با توجه به عدم صلاحیت وی برای مرجعیت انتخاب وی از سوی این جریان عملا سلب شد.در همین زمینه گرچه رایزنی با برخی شخصیت های دیگر انجام پذیرفت اما پاسخ منفی این شخصیت ها به دلیل مواضع آنان و عدم شریک شدن در هزینه های ساختار شکنانه اشان وضعیت این جریان را بغرنج تر ساخت.

در همین زمینه گفته می شود در پی القائات فراوانی که بر روی یکی از روحانیون به نام «ب.ز»صورت گرفته وی عملا در تور برنامه های جریان فتنه قرار گرفته و به عنوان ماشین امضاء خواست های آنان به فعالیت مشغول است.

دیدار فرد یاد شده باجمعی از خانواده های زندانیان سیاسی وقایع پس از انتخابات در همین راستا صورت گرفت که گفته می شود اطلاعات و القائات کذب به وی منجر به بیان برخی سخنان ساختار شکنانه توسط وی شده بود.

شنیده شده است که فتنه گران همچنین تصمیم گرفته اند تا هر چه بیشتر به آقای «ب.ز» نزدیک شده تا بتوانند با دادن اطلاعات غلط و اشتباه به ایشان و استفاده از وجهه روحانی بودن ایشان اهداف ضدنظام خود را به پیش برند.

یکی از منابع آگاه در همین خصوص افزود فتنه گران تصمیم گرفته اند با نزدیک شدن هر چه بیشتر به مراجع و روحانیت و نفوذ به دفتر این حضرات و دادن اطلاعات نادرست این علما و مراجع را وادار به واکنش و اظهار نظر در خصوص مسائل مورد نظر فتنه گران نمایند.

 

 

تقلای کروبی برای فرار از افشاگری

سایت سحام نیوز که سایت رسمی حزب اعتماد ملی به دبیرکلی مهدی کروبی است امروز اعلام کرد که محمد داوری سردبیر سابق این سایت که هم اکنون در بازداشت به سر می برد قصد دارد تا در یک مصاحبه خبری و جنجالی صحت ادعاهای مهدی کروبی در خصوص تجاوزات جنسی را زیر سوال ببرد.

سایت حزب اعتماد ملی در اقدامی پیشگیرانه بر اعمال فشار به داوری به جهت انجام مصاحبه علیه کروبی تاکید و مدعی شد: در حال حاضر شرایط جسمی و روحی محمد داوری بسیار وخیم است.

این سایت همچنین تهدید کرد که هر اقدام با پاسخ قاطع کروبی روبرو خواهد شد.

این تهدید ها حاکی از آن است که کروبی از اظهارات آینده محمد داوری نگران شده و عجولانه قبل از اتفاقی بیفتد دست پیش را گرفته که .....

 

 

قسمت دوم سناریوی فتنه گران : حرکت بسوی یزد

اردکان یزد : کانون جدید فتنه در حال شکل گیری است.

در حالی که روز گذشته از یزد خبر رسید عده ای ناشناس در حرکتی نا پسند و مشکوک اقدام به پاشیدن رنگ سفید بر روی تصویر آیت الله خاتمی و پیام امام خمینی بر روی مقبره وی کرده اند صراط اخبار تازه ای را از ابعاد ماجرا بدست آورده است.

مردم و مسئولین شهرستان اردکان یزد ضمن محکوم کردن این اقدام غیر اخلاقی معتقدند که حرکت صورت گرفته به صورت سازماندهی شده برای عملیات روانی توسط جریان شکست خورده اقلیت در استان (منتسب به تابش نماینده مردم اردکان و خواهرزاده سید محمد خاتمی) صورت گرفته است.

بنا بر این گزارش محمد رضا تابش از سران اقلیت مجلس شورای اسلامی که در راهپیمایی 9 دی و روز قدس در حوزه انتخابیه حضور نیافته و در روز راهپیمایی خودجوش نمایندگان مجلس علیه فتنه گران هم از صندلی خود در مجلس شورای اسلامی بر نخواست ، برنامه ریزی یرگزاری همایشی را با عنوان "اردکانیهای خارج از اردکان و خارج از کشور" در روز سوم فروردین ماه تدارک دیده بود که قرار بود کلیه مسئولین اردکانی در سراسر کشور در این همایش حضور پیدا کرده و سخنران هایی از قبیل محمد علی ابطحی و دیگر چهره های اصلاح طلب به سخنرانی بپردازند . این همایش که با اهداف جلب توجه و بازگشت آبروی رفته جریان شکست خورده طراحی شده بود به دلیل مخالفت شورای تامین استان برگزار نشد از اینرو برخی از افراد با چاره اندیشی تصمیم به هتک حرمت به مقبره پدر محمد خاتمی نموده تا با این حرکت ضمن مظلوم نمایی به اهداف خود موقتا نزدیک شوند.

محمد رضا تابش هم پس از اتفاق این جریان در تماسی با شورای تامین شهرستان خواستار دستگیری عوامل این حرکت و یا استعفای مسئولین شورای تامین شده است!

از دیروز که این اقدام صورت گرفته مسئولین ستاد میر حسین موسوی در استان و شهرستان اردکان اقدام به ارسال پیامک هایی تحت عنوان برگزاری دعای توسل با حضور چهره های اصلاح طلب شاخص بر مزار آیت الله خاتمی نموده اند . این در حالی است که حضرت آیت الله خاتمی یار امام راحل (ره) مورد احترام چهره های اصولگرای استان نیز بوده است.

قرار است تا با سازماندهی صورت گرفته توسط اصلاح طلبان ، تعدادی از دانشجویان آشوبگر بوسیله چندین دستگاه اتوبوس از شهر یزد جهت شرکت در این تجمع به اردکان سفر کنند.

گفتنی است چندی پیش افرادی ناشناس تمثال شهید عاصی زاده اولین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد را در محله مزرعه سیف در شهرستان اردکان مورد هتک حرمت قرار داده و در حرکتی مشابه بر روی تصویر این شهید که بر روی دیوار نصب بوده است رنگ سفید پاشیدند.

 

 

نخستین اظهارت حشمت‌اله عطارزاده پس از آزادی

 

عطارزاده درباره آزادی خود گفت : وقتی برای آزادی من آمدند نمی دانستم که اینها از طرف ایران هستند و فقط همراه آنها شدم ، من تصور می کردم این بار هم از یک زندان به زندان دیگر منتقل می شوم اما حقیقت چیز دیگری بود این سفر ، سفر آزادی بود ، ماموران آزادی من ، لباس بلوچی به تن داشتند و بعد از طی مسافتی ، به تن من هم لباس بلوچی کردند بعد از هر چند دقیقه رانندگی خودرو حامل ما توقف می کرد و آنها مسافتی مرا در کوه و دره و مسیرهای ناهموار پیاده می بردند و دوباره سوار خودرو می شدیم.

آنها به اشاره میگفتند که من نگران نباشم اما هنوز مطمئن نبودم چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

عطار زاده می گوید : به ایست و بازرسی که می رسیدیم می گفتند عقب ماشین دراز بکش و چیزی نگو، ما شاید از ده ایست و بازرسی به همین شکل عبور کردیم تا اینکه رسیدیم به تفتان ایران و خوشحالی من در این لحظه وصف ناپذیر است .

عطارزاده به نقل از نیروهایی که او را ازاد کرده بودند گفت عوامل اطلاعاتی ایران زمانی مرا آزاد کردند که

آدم رباها قصد داشتند برای امنیت بیشتر خود ، مرا به گروه دیگری تحویل دهند ، عوامل اطلاعاتی ایران بی صبرانه منتظر این لحظه بودند و طی عملیاتی گروه تحویل گیرنده را از میان می برند و خود را بجای آن جا می زنند.

جزئیات دیگری از نحوه آزادی عطار زاده دیپلمات ایرانی به این شرح است :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت،عطارزاده دیپلمات ایرانی در شهر پیشاور در پاکستان ازمنزل به محل کار خود در حرکت بود و در حالی که همراه وی یک محافظ مسلح پاکستانی به فاصله پنج دقیقه تا منزل خود همراهی اش می کرد، مورد حمله یک گروه مسلح قرار می گیرد و با شکستن شیشه های ماشین وی ربوده می شود.

وی پس از ربایش تا آزادی که 17 ماه به طول می انجامد توان دیدن چهره هیچ کس را نداشت ولی صداهای متفاوتی را می شنید. صداهای اولیه پشتو بودند در واقع گروه اول به زبان پشتو سخن می گویند پس از تغییرمکان و استقرار در نقطه دوم در اختیار عده ای قرار می گیرد که با لهجه سلیس انگلیسی حرف می زنند و معلوم می شود که این افراد بومی نیستند در حالی بود که چشمان عطار زاده بسته و کیسه ای نیز روی سرش پوشانده بودند. او قادر به دیدن چهره افراد گروهک رباینده نبوده است.

بنا بر این گزارش عطارزاده اکثر دوران اسارتش را در نقطه دوم بوده است و زمانهایی که درخواست کتاب می کرده، به او کتاب انگلیسی می دادند . این امر حکایت دارد که در محل جز کتاب انگلیسی کتاب دیگری در اختیار وی نبوده است. عطار زاده بدلیل آشنایی به زبان انگلیسی با ربایندگان با این زبان گفتگو می کرد.

وی حدود 17 ماه اسیر بوده و در این مدت حدود 16 بار محل استقرار وی جابه جا شده و حداقل در 15 محل جدید وی را جابجا نموده اند، این نشان می دهد مسائل امنیتی و حفاظتی بدقت رعایت شده و ربایندگان مجبور بودند در تمام جا بجائی ها عطار زاده را همراه خود ببرند.

گروه سوم نیز یک گروه با لهجه انگلیسی سلیس و بومی بوده که این دیپلمات ایرانی را تحویل می گیرد و گروه چهارم که در حال تلاش برای تحویل عطارزاده ازگروه سوم بودند توسط مأموران وزارت اطلاعات ردگیری می شوند.

پس از شناسایی اطلاعاتی محل مبادله و پس از حذف گروه چهارم توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در نقش گروه چهارم نامبرده را از گروه سوم تحویل گرفته و بلافاصله عملیات نجات برای انتقال عطارزاده به کشور آغاز میشود و سپس بعد از چند روز جابجایی و گذشتن از مناطق خطرناک این آزاده دیپلمات با سرافرازی به میهن اسلامی باز گردانده می شود.

بنا بر این گزارش ،حشمت الله عطارزاده به دست توانمند سربازان گمنام امام زمان(عج) آزاد شد.

آزادی عطارزاده دومین موفقیت دستگاه اطلاعاتی ایران در چند هفته اخیر محسوب می شود.

در ماه گذشته نیرو های اطلاعاتی ایران با تیز چنگی و طی عملیات ظریفی"مالک ریگی" ،سرکرده گروهک تروریستی ریگی را در عملیاتی پیچیده دستگیر کردند.

دومین موفقیت وزارت اطلاعات ایران آزاد سازی حشمت الله عطار زاده بود که در ایام تعطیلات نوروز به وقوع پیوست.

لازم به ذکر است که سکوت مقامات آمریکایی و صهیونیست و پایگاه های خبری وابسته به بخش جا سوسی آن ها به ویژه "دبکا فایل"،که متصل به موساد می باشد در عین تعجب برانگیز بودن به نوعی نشانگر غافلگیری آن هاست که تا این لحظه از ارائه کوچگترین تحلیلی در این زمینه عاجز مانده اند و نتوانسته اند به تحریف این خبر مهم بپردازند.

عطارزاده دیپلمات ایرانی ربوده شده در پاکستان پس از 19 ماه با یک ابتکار زیرکانه سربازان گمنام امام زمان (عج) آزاد و به میهن بازگردانده شد.


ارسال شده در توسط منتظر منجی

دلخوری موسوی از امام خمینی (ره)

 

موسوی: رسانه ملی با پخش سخنان امام، پایه‌های نظام را ویران می‌کند!

میرحسین موسوی رویکرد کنونی رسانه ملی در پخش سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را "سبب ویران شدن پایه‌های نظام" خوانده است!

 میرحسین موسوی رویکرد کنونی رسانه ملی در پخش سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را "سبب ویران شدن پایه‌های نظام" خوانده است!

"مجمع ریش سفیدان"، به جای قانون و رای مردم

آقای موسوی در دیداری که با چند نفر ازاعضای فراکسیون اقلیت مجلس داشته، به بیان خاطراتی از حضرت امام خمینی(ره) پرداخته و خود را "نخست وزیر مورد تایید امام" نامیده است.

وی در ادامه رویکرد سال گذشته خود، تلویحارای و نظر مردمو قانون اساسی استرا رد کرده و با بیان اینکه باید "یک خرد جمعی" برای تصمیم‌گیری تشکیل شود، گفته است: "اگر در این جریانات و حوادث بعد از انتخابات سال گذشته،به عقل جمعی رجوع می‌شد، شاهد این اتفاقات تلخ نبودیم".

این سخنان آقای موسوی را می‌توان در راستای صحبت‌های پیشین سران اصلاحات مبنی بر تشکیل یک لویی جرگه و مجمع ریش سفیداندانست.

این ایده سران اصلاحات و برخی چهره های مطرح حامی آنان از روزهای ابتدایی حوادث پس از انتخابات و حتی شرط پایان آشوب ها بیان شد اما از سوی حامیان انقلاب اسلامی "دور زدن رای مردم و قانون اساسی" ارزیابی دانسته شد.

گفتنی است کهبر طبق قانون اساسی و نظر حضرت امام، تنها راه ابراز وجود گروه‌ها و جناح‌های سیاسی در عرصه کشور از طریق انتخابات و رای مستقیم مردم شکل می‌گیرد.

طرح موسوم به "لویی جرگه" یا "محفل ریش سفیدان" در جوامع دچار بحرانیمطرح می شود که قانون امکان اجرا ندارد و یا هنوز دارای قانون مدون و مصوبی برای اداره کشور نیست.

در چنین جامعه ای که هیچ ملاک و معیاری برای حل مناقشات وجود ندارد، فصل الخطاب را محفلی قرار می دهند که از میان نخبگان و گروههای مرجع تشکیل شده است. اما در نظامهای قانونمدار، مراجعه به قانون راهگشای مشکلات است.

رسانه ملی درست همانند رسانه‌های بیگانه عمل می کند!

آقای موسوی در ادامه سخنان خود به پخش مستند "شاخص" از رسانه ملیکه به بررسی سخنان و مواضع بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می‌پرداخت،اشاره کرده و آن را "ویران کردن پایه‌های نظام" دانسته است!

وی که در پی حوادثسال گذشته، حمایت گسترده رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب را به همراه خود داشته است، رسانه ملی را به "تخریب دکترین امام راحل" متهم کرده و گفته است: "مسئولین صدا و سیما، رفتار و دکترین امام راحل را تخریب می‌کنند و این درست کاری است که رسانه‌های بیگانه هم انجام می‌دهند".

پیش از این هم دیگر سران اصلاحات بدون توجه به استقبال مردم و فعالان سیاسی از پخش سخنان امام راحل از رسانه ملی، نسبت به مستند "شاخص" اعتراض و رسانه ملی را محکوم کردند. این موضوع چند هفته پس از حمایت آنان از هتاکات به امام راحل روی داد.

اما آقای موسوی در حالی رسانه‌های بیگانه را موجب تخریب رفتار و دکترین امام راحل می‌داند که با وجود اعلام حمایت و همراهی چندین باره این رسانه ها با او و دیگر سران فرقه سبز، حاضر نشد که از آنان اعلام برائت کند.

نخست وزیر کدام امام؟

آقای موسوی در پایانسخنان خودگفته است: "اگر امام آنچنان که بود معرفی و شناسانده می‌شد مشروعیت نظام بیشتر می‌شد". البته وی توضیح نداده است که منظورش از جمله "امام، آنچنان که بود" چیست.

این اظهارات آقای موسوی درحالی بیان شده است که بنابر اظهارات فعالان سیاسی،اقدامات وی و اطرافیانش در سال گذشته، نه تنها هیچ قرابتی با خط مشی و مواضع حضرت امام ندارد؛ بلکه در جهت عکس و تقابل با اندیشه‌های امام است.

این تقابل تا به جایی پیش رفت که منجر به هتک ساحت امام راحل از سوی طرفداران آقای موسوی شد و طرفداران وی، عکس حضرت امام را پاره کردند که با اظهارتاسف و خشم گسترده مردم در سراسر کشور روبرو شد.

آقای موسوی همچنین هیچ اشاره‌ای به سخنان و اندیشه‌های حضرت امام درباره مسائلی نظیر "پشتیبانی و تبعیت از ولایت فقیه"، "پذیرش قانون"، "احترام به رای مردم"، "مرزبندی شفاف با بیگانگان" و "پرهیز از اقدامات مخرب علیه نظام"نکرده است.

گفتنی است بسیاری از مسئولان و سیاسیون و نیز180 نفر از نمایندگان مجلس از برنامه تلویزیونی "شاخص" که در آن مواضع و دیدگاه های امام (ره) پیرامون برخی مسائل مطرح شده بود، قدردانی و حمایت کرده‌اند.


ارسال شده در توسط منتظر منجی

اصولگرایان به سوی وحدت ، اصلاح طلبان به سوی مرزبندی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم:

جریان اصولگرا در سال 89 باید حوادث سال 88 را مورد آسیب شناسی جدی قرار دهند و ضمن آسیب شناسی جدی عواملی را حوادث سال گذشته را بوجود آورد مورد ارزیابی قرا دهند تا بار دیگر حوادث گذشته تکرار نشود زیرا این حوادث موجب شد که فرصت های زیادی از دست برود.

اصولگرایان برای جلوگیری از تکرار حوادث گذشته باید وحدت فراگیری  را بین خود بوجود بیاورند و بر وجوه مشترک تاکید کنند و از وجوه افتراق پرهیز نمایند و سازو کار ایجاد وحدت را فراهم نمایند تا وحدت یکپارچه ای بین  جریان های اصولگرا به وجود بیاید.

اصولگرایان در سال جدید باید تمام توجه خود را صرف خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر کنند و گفتمان خدمت رسانی را به عنوان گفتمان انقلاب توسعه دهند و در این زمینه می توانند شعار سال که همت مضاعف و کار مضاعف است را سر لوحه کار خود قرار دهند.

البته اصولگرایان خدمت رسانی به مردم را وظیفه ذاتی خود می دانند حتی در رقابت نیز این اصل را محور قرار می دهند به ترتیبی که هر کسی که خدوم تر باشد از سوی مردم انتخاب خواهد شد و این مساله در انتخابات شوراها نیز مورد توجه قرار می گیرد و اصولگرایان سعی می کنند در خدمت رسانی با هم رقابت نمایند.

اصلاح طلبان به عنوان یک جریان سیاسی باید مرز خود را با جریان های اپوزیسیون مشخص کنند و از اقدامات این افراد تبری بجویند و نسبت به اتخاذ برخی مواضع ساختار شکننانه موضع گیری صریح داشته باشند تا مردم بتوانند بین این گروه با اپوزیسیون خارج از کشور تمایز قائل شوند زیرا برخی اقدامات نشان می دهد که اصلاح طلبان به سمت اقدامات اپوزیسیون در حال حرکت هستند که همین موجب بی اعتمادی مردم شده است.

اصلاح طلبان وقتی مرز خود را به صورت شفاف با اپوزیسیون مشخص کردند می توانند برای فعالیت خود یک چشم انداز جدید به تصویر بکشند و به موازات این رفتار ها با کنار گذاشتن مواضع ساختار شکننانه ،دور زدن قانون و زیر سوال بردن نهاد های قانونی اعتماد مردم را جلب کنند.

 

 

رضا پهلوی : به سبزها قول داده ام!

رضا ربع پهلوی که تازگی ها از پیله خود خارج شده است هر روز در دفاع از جریان فتنه به مصاحبه و ایراد نطق می پردازد. وی در جدید ترین اظهار لطف به این جریان منحرف از دلبستگی شدید خود به آن ها خبر داد.

فرزند شاه مخلوع در گفتگویی با "دویچلند فونک" آلمان در سئوال پرسشگر راجع به جریان فتنه سبز گفت: با تمام وجود از آن پشتیبانی می کنم. این جنبش از جمله بهترین چیزهایی بوده که به کشور ما در طول تاریخ هدیه شده است. من پیوسته با نمایندگان این جنبش چه در داخل و چه در خارج صمیمانه گفتگو می کنم و به تبادل نظر می پردازم. به آنها قول داده ام هرکاری از دستم برآید انجام بدهم.

رضا ربع پهلوی در ادامه خواهان کمک اروپا و آلمان به جریان فتنه شده و می گوید : مهم است که ببینیم تا چه حد دیگر عامل ها می توانند به این جنبش قدرت دهند و البته هم در داخل ایران و هم درخارج. اینجاست که جامع? بین المللی می تواند به جنبش کمک کند. بدیهی است. برای نمونه تحریم ها را در نظر بگیرید، البته دراین مورد مایلم نکته ای را با مسئولان سیاسی در میان بگذارم. نمی توان این حکومت مذهبی را تنها با تحریم های اقتصادی زیر فشارگذاشت. مهم تر فشار داخلی است، و دولت هایی که قرار است بر ایران فشار بیاورند می بایستی این نکته را درنظرداشته باشند.

رضا ربع پهلوی همچنین در اظهار نظری تکراری گفت: جدایی دین و سیاست باید کامل و آشکار باشد.
فرزند شاه مخلوع همچنین با هفته نامنه اشپیگل نیز مصاحبه ایی نمود و مجددا از تماس خود با فتنه گران در داخل کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش،خبر نگار اشپیگل می پرسد : رابطه شما با داخل ایران تا چه اندازه تنگاتنگ است؟

رضا ربع پهلوی در پاسخ می گوید : من روزانه از طریق ویدئو، تلویزیون و یا ترجیحا از طریق اینترنت با کسانی که در سراسر ایران و هم چنین در جریان تظاهرات و اعتراضات فعال هستند، ارتباط دارم. من این ارتباط را در تمامی سالهای گذشته داشته‌ام. اما حالا عمیق‌تر شده است. ما تلاش می‌کنیم تا جایی که ممکن است بیشترین هماهنگی‌ها را با آن ها داشته باشیم.

 

 

افشای همکاری موساد با MI6  در ترور ندا آقاسلطان

کاسپین ماکان به همراه آرش حجازی شاهد اتفاقی!! صحنه ترور خانم آقاسلطان در اوج حوادث خیابانی سال گذشته نقش گسترده ای در جریان سازی رسانه ای بی.بی.سی انگلیس و سایر رسانه های ضدانقلابی علیه جریان اسلامی ایفا می کرد و بخشی از پازل انگلیسی- صهیونیستی در فتنه پس از انتخابات و مظلوم نمایی و شهیدسازی برای فتنه گران و آشوب طلبی بود.

او و آرش حجازی به واسطه مدیریت انگلیسی- صهیونیستی از ایران گریختند و طی 8 ماهه گذشته در سناریوهای تبلیغاتی مشارکتی فعال داشتند اما در این میان سفر اخیر کاسپین ماکان به تل آویو و ملاقات با شیمون پرز، ابعاد تازه ای از زد و بند اطلاعاتی انگلیس و اسرائیل را فاش ساخت و به رسوایی بزرگ برای سازمان فتنه و رسانه های آن در داخل و خارج که مکرراً روی اظهارات ماکان به عنوان نامزد مصیبت دیده خانم آقاسلطان مانور می دادند، تبدیل شد. 

همزمان بی.بی.سی و سایت روزنت تلاش کردند طی مصاحبه هایی با ماکان، از ابعاد رسوایی تازه کم کنند. 

کاسپین ماکان که به عنوان فروشنده عکس های خصوصی آقاسلطان به بی.بی.سی هم معرفی می شود، در مصاحبه با بی.بی.سی از سفر به فلسطین اشغالی دفاع کرد و مدعی شد: این سفر را به قصد انسان دوستانه انجام داده ام. من می خواستم تصویری را که جمهوری اسلامی از یک دشمن فرضی به نام اسرائیل در ذهن مردم ایران ساخته، بشکنم(!) 

وی همچنین در مصاحبه با سایت ضدانقلابی روزنت ضمن دفاع از ملاقات با پرز، گفت: من نامزد کسی بودم که به خاطر آزادی جان باخت. من از طرف شبکه دو تلویزیون اسرائیل به این کشور دعوت شدم و با درخواست خودم ملاقاتی با رئیس جمهور این کشور داشتم. من می خواستم بگویم مردم ایران خواستار جنگ نیستند. من حتماً با مقامات آمریکایی هم دیدار خواهم کرد. هیچ کس مرا به عنوان نماینده "ندا " دعوت نکرد البته یک واقعیتی هست و آن اینکه چه بخواهم و چه نخواهم نام ندا با من است. 

وی درباره ملاقات با شیمون پرز (جلاد بزرگ اسرائیلی‌ها و عامل اصلی نسل‌کشی در غزه)، گفت: آقای پرز تندیس صلح و آزادی را از طرف دولت اسرائیل به شجاعت ندا، خانواده ندا و مردم ایران هدیه کرد با این پیام که ما خواهان صلح هستیم و نه جنگ. من تنها این زمان بود که از جانب خودم، خانواده ندا و مردم ایران از تندیس تشکر کردم. 

این ملاقات درحالی صورت گرفت که پرز چند هفته قبل علناً در سوخنوت گفته بود: مبارزه با جمهوری اسلامی از داخل مرزهای این کشور آغاز می شود و مخالفان به نمایندگی آنها با جمهوری اسلامی می جنگند.پرز و نتانیاهو بارها از سران فتنه با اسم نام برده و شجاعت آنها را در مبارزه با جمهوری اسلامی ستوده اند. 

گفتنی است به دنبال این رسوایی بزرگ و آشکار شدن نقش رژیم صهیونیستی در سازماندهی تبلیغاتی فتنه سال گذشته، برخی رسانه‌های فعال در این فتنه به دست و پا افتاده و به شکلی فرمالیته به تخطئه سفر نامزد خانم آقاسلطان (فرد ترور شده در منطقه امیرآباد) پرداخته اند. 

تظاهر به مخالفت با رژیم صهیونیستی درحالی است که همه این رسانه ها و عوامل میدانی فتنه، در جریان حاشیه سازی در راهپیمایی روز جهانی قدس، به نفع رژیم صهیونیستی عمل کردند و ضمن دعوت به خط زدن شعار "مرگ بر اسرائیل "، ترویج دهنده شعار انحرافی و صهیونیستی "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران " (که اولین بار توسط سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی دیکته گردید) شدند. برخی سران فتنه هم در جریان تبلیغات انتخاباتی مواضع انسانی و ضدصهیونیستی جمهوری اسلامی را مورد حمله قرار داده بودند. 

مادر خانم آقاسلطان در واکنش به سفر نامزد دخترش به اسرائیل گفته است: نامزد ندا بودن این حق را برای کاسپین ماکان ایجاد نمی کند که به اسرائیل سفر کند و با شیمون پرز دیدار کند. او نباید چنین کاری می کرد. من با او تلفنی صحبت کردم و گفتم با این کار خودت را خراب کردی، ندا را خراب نکن و از نام او استفاده نکن و بگذار روحش در آرامش باشد.من به کاسپین گفتم اگر ندا کشته نمی‌شد او را نه به اسرائیل و نه به هیچ جای دیگر دعوت نمی‌کردند. من به او گفتم اسرائیل جایگاهی بین مردم ایران ندارد و تو با این کار خودت را منفور و وجهه‌ات را خراب کرده‌ای.


ارسال شده در توسط منتظر منجی

پشت پرده سایتهای فتنه گر

95 درصد سایتها و وبلاگ هایی که به حمایت از فتنه گران روئیده اند ، متعلق به چند گروهک فراری و زاویه نشین هستند که سعی در وانمودگی توان خود دارند.

براساس بررسیهای انجام شده توسط یک موسسه تحقیقاتی ، 95درصد سایتها و وبلاگهایی که قبل وبعد از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران و به حمایت از فتنه گران و با نام سبز در پسوند یا پیشوند آنها در فضای مجازی روئیده است ، متعلق به چند گروهک فراری وزاویه نشین هستند که درمحیط مجازی سعی دروانمودگی توان خود دارند.

به گزارش«جوان آنلاین»، این سایتها و وبلاگها که با بودجه های تصویبی مجلس نمایندگان و پشتیبانی فنی آمریکا، انگلیس واسرائیل، قدرتمندانه به عنوان عقبه تبلیغاتی همه ضد انقلاب در برابر نظام اسلامی ایران صف کشیده اند‘ متعلق به تعداد معدودی از افرادی است که قبل و پس از انتخابات به خارج گریخته اند و مشغول تبلیغات بر علیه جمهوری اسلامی هستند.

بر اساس این گزارش گروه هایی که گرداننده سایت های ضد انقلاب هستند و بر علیه نظام دروغ پراکنی می کنند به 9 دسته تقسیم بندی می شوند که عبارتند از:

1- مجموعه وابستگان به رضا پهلوی که به سلطنت طلب ها مشهور می باشند. این گروه ها بیش از 1700 سایت را با اسامی مختلف و به نام آقای موسوی و جنبش رنگی ایشان سازمان دهی کرده که شبانه روز به هواداران فتنه گوشزد می کند که چگونه بر علیه جمهوری اسلامی مبارزه نمایند.

2- مجموعه وابستگان به مسعود رجوی با نام مجاهدین خلق. این مجموعه که با اسامی مختلف و پوششی و گاهی اوقات بدون نام و نشان با جریان فتنه همراهی و از شخص میر حسین موسوی حمایت می کند، در حدود 970 سایت و وبلاگ را برعلیه نظام بسیج کرده که در شرایط خاص تا 1500 سایت و وبلاگ نیز گسترش پیدا می کند.

3- سوسیالیستها یا همان کمونیستها آمریکایی، اعم از اتحادیه ها، سازمانها، جنبش ها و دیگر جریانهای انشعابی اقلیت و اکثریت و مارکسیست ها با عناوین توده ای، فدایی و.... که بیش از 39 سایت را به حمایت از فرقه سبز بسیج نموده اند و برای موفقیت ایشان از مخاطبین در خواست دعا هم دارند.

4- مجموعه وابستگان به عبدالبهاء که به بهایی های صهیونیسم مشهور هستند و موسوی را دست عبدالبها در آستین می دانند و معتقدند که موسوی منتقم آنها از جمهوری اسلامی خواهد بود. اعضای این فرقه ضاله بیش از یکصد سایت را در حمایت از جریان فتنه راه اندازی کرده اند.

5- گروه دیگر اداره کنندگان سایتهای معاند انجمنی ها هستند که به انجمن حجتیه مشهورند که در حقیقت می توان علت حمایت آنها از سران فتنه را انباشت فساد، خیانت و جنایت در مجموعه فتنه گران می باشد که زمینه ساز ظهور به ظن این کوته فکران است، این طیف ده ها وبلاگ را در خدمت فتنه موسوی قرار داده اند.

6- ششمین گروه مدیران سایتهای معاند احزاب داخلی و هواداران خارجی آنها می باشند که بیش از 2500 سایت و وبلاگ را رنگ سبزتاسیس کرده اند و جالب اینکه متکفلین این سایت ها به صد نفر هم نمی رسند .برخی گروهک های داخل نظام و برخی احزاب رادیکال از جمله خامیان این سایت ها می باشند.

7- دسته دیگر این مدیران افراد شاغل در بنگاه های شادمانی مرکب از مطربها و رقاصه هایی اجیر ومواجب بگیر موسسات فرهنگی وحقوق بشری آمریکا هستند. این عده برای خورشت فتنه، چاشنی هستند و با چند سایتی که در اختیار دارند به دنبال جذب هوادار برای موسوی می گردند.

8- اتحادیه هم جنس بازان نیویورک، واشنگتن، لوس آنجلس و چند جای دیگر که موسوی را نماینده خود برای اعطای آزادی به همجنس بازان می دانند هم شاخه دیگر مدیران وبلاگهای حامی جریان فتنه هستند و با تمام توان در تئوری وعمل از این جریان پشتیبانی می کنند.

9- سایت های چند رسانه ای شبکه های ماهواره ای آمریکایی، اروپایی و عربی از نوع ملک عبداللهی و سایت های بنی اسرائیل که صهیونیسم را تمام قد نقطه اتکای سران فتنه قرار داده اند هم آخرین دسته حامیان فتنه داخلی هستند.

گفتنی است با بروز ناآرامی ها در داخل کشور و اختصاص بودجه پنتاگون برای توسعه جنگ نرم بر علیه جمهوری اسلامی ایران به یک باره حجم این سایتها و وبلاگها افزایش چشمگیری پیدا کرد. این موضوع در حالی است که اواخر سال گذشته وزارت اطلاعات از دستگیری چند فعال سایبری خبر داده بود.

 

 

عصبانیت حامیان موسوی از اقتدار اطلاعاتی ایران

در حالی که خبر آزادی دیپلمات ربوده شده ایرانی در پاکستان طی یک عملیات پیچیده و موفقیت‌آمیز امنیتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)، باعث خوشحالی مردم ایران شده است، سایت اصلی حامی آقای موسوی در مطلبی، این عملیات مقتدرانه وزارت اطلاعات ایران را "مشکوک" خوانده است!

سایت جنبش راه سبز (جرس) که پس از انتخابات ریاست جمهوری، برای تحریک مردم به اغتشاشات خیابانی با مدیریت افرادی چون عطاالله مهاجرانی، محسن کدیور و فاطمه حقیقت‌جو راه اندازی شد، مدعی شده است که آزادی "حشمت‌الله عطارزاده"، دیپلمات ربوده شده ایرانی در پاکستان توسط دستگاه اطلاعاتی ایران انجام نشده و کشور پاکستان این کار را انجام داده است.

با این حال، در بخش دیگری از این مطلب، در اظهاراتی متناقض آمده است: "شمار زیاد گروههای تروریستی زیر مجموعه القاعده در پاکستان به حدی است که دولت این کشور عملا توان کنترل بخشهائی از سرزمین خود را از دست داده است". البته نویسنده این مطلب توضیح نداده که چگونه کشوری که توان تامین امنیت خود را هم ندارد، اقدام به عملیات‌های پیچیده اطلاعاتی برای کمک به ایران کرده است.

نویسنده این مطلب همچنین به دستگیری عبدالمالک ریگی، سرکرده گروهک تروریستی "جندالشیطان" اشاره کرده و در اظهارنظری عجیب، مدعی شده است که این اقدام "ساختگی" و حاصل "غوغاسالاری" بوده است!

این ادعای جالب درحالی مطرح می‌شود که فیلم لحظه فرود هواپیمای حامل ریگی در فرودگاه بندرعباس و دستگیری وی توسط ماموران وزارت اطلاعات از رسانه ملی پخش شده است.

دستگیری ریگی حتی در رسانه‌های بیگانه هم بازتاب گسترده‌ای داشت و همه این شبکه‌های خبری، به قدرت اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در منطقه اعتراف کردند.

کارشناسان مسائل سیاسی معتقدند اینگونه اظهارات ضدانقلاب به منظور کوچک‌نمایی اقدامات افتخارآمیز وزارت اطلاعات در ماه‌های اخیر است که با استقبال گسترده مردم ایران و سایر کشورهای منطقه روبرو شده است.

گفتنی است چندی پیش، عطاالله مهاجرانی، گردانندگان سایت ضدانقلاب "جرس" را ابوذرهای میرحسین موسوی نامیده بود.

وقتی "سیا" و "موساد" مات شدند

نجات و بازگرداندن "حشمت الله عطارزاده" به ایران که حدود دو ماه پس از دستگیری اعجاب‌انگیز عبدالمالک ریگی، سرکرده گروهک تروریستی "جندالشیطان" و یک ماه پس از دستگیری چندتن دیگر از اعضای این گروهک تروریستی صورت گرفت، بار دیگر اقتدار و تسلط امنیتی جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشاند. به این‌ها باید اضافه کرد، دستگیری اعضای گروهک های تروریستی غرب کشور و ممانعت از اجرای عملیات مختلف تروریستی در مراکز استان های مهم کشور.

عطارزاده که نزدیک به 18 ماه پیش در پیشاور پاکستان توسط یک گروه مسلح که از طریق موساد و آمریکا حمایت می‌شد، ربوده شده بود، در یک اقدام پیچیده اطلاعاتی توسط وزارت اطلاعات دولت دهم آزاد شد تا به گفته حجت الاسلام و المسلمین "حیدر مصلحی"، وزیر اطلاعات، سیستم‌های اطلاعاتی موساد و آمریکا از آزادی این دیپلمات دچار سردرگمی شوند.

این سردرگمی که از زمان دستگیری سرکرده اشرار منطقه شرق کشور همچنان رو به افزایش است، در حالی سیتیم های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل را منفعل کرده است که آنان از همراهی کشورهای منطقه نیز برخوردارند.

به همین دلیل بود که مصلحی دیروز خطاب به دستگاههای امنیتی منطقه توصیه کرد که مراقب دستگاههای امنیتی آمریکا و انگلیس در منطقه باشند، ‌زیرا حضور آنان تنها به ایجاد نا امنی بیشتر کمک می کند.

به گفته وزیر اطلاعات گروهی که حشمت الله عطارزاده را در پیشاور ربودند یک گروه مسلح و مرتبط با سیستم آمریکایی‌ها و موساد بودند که خواسته‌های مختلف نیز داشتند اما جمهوری اسلامی ایران با قدرت و بدون کوچک‌ترین پاسخ به خواسته‌های آنها توانست با اقتدار و در یک اقدام پیچیده اطلاعاتی عطارزاده را آزاد و به میهن اسلامی بازگرداند.

اقدام تحسین برانگیز وزارت اطلاعات دولت دهم و تسلط اطلاعاتی آن بر موساد و سیا در حالی بار دیگر بر پیشانی رسانه های مهم دنیا نشسته و در دستور کار تحلیلگران و تصمیم گیران غربی و صهیونیستی قرار گرفته است که سازمان های اطلاعاتی غربی و صهیونیستی در طول دهه های گذشته چنین وانمود کرده‌اند که تمام اراده های آنان در کمترین زمان ممکن تحقق می یابد.


ارسال شده در توسط منتظر منجی

کالبدشکافی فتنه هشتاد و هشت منتشر شد

 کتاب «کالبدشکافی فتنه هشتاد و هشت» از سوی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) منتشر شد.

این کتاب بیانات رهبر معظم‌انقلاب از اول فروردین سال 88 در حرم امام رضا (علیه‌السلام) تا سخنان ایشان در جمع مبلغان مذهبی در آستانه ماه محرم را شامل می‌شود. این کتاب در پنج فصل با محوریت بیانات رهبر معظم انقلاب در قالب نمودار درختی تنظیم شده است که در فصل اول محور مواضع و نظرات رهبری پیش از انتخابات، اهمیت انتخابات، شاخصهای انتخاب فرد اصلح و وظایف نامزدها بیان شده است.

در محور دوم به مواضع مقام معظم رهبری در هفته اول پس از انتخابات، زیر محورهای تجزیه و تحلیل‌های رهبری در خصوص انتخابات و آسیب شناسی آن، توصیه هایی در مورد عوامل نقش آفرین در این جریان و جهت گیری‌های دشمن و هشدارها و راهکارهای مقابله با آن (پایبندی به قانون) آمده است.

فصل سوم نیز به تحلیل‌های رهبری در خصوص حوادث پس از انتخابات، ماهیت حوادث، تبیین ماجرا، بازیگران در صحنه، راهکارها و درس‌هایی که این حادثه به ما می‌دهد می‌پردازد. در فصل چهارم نیز به مفهوم بصیرت، راه‌های بصیرت بخشی و الزامات آن پرداخته شده است و فصل پنجم نیز به مفهوم جنگ نرم، خواست دشمن از راه اندازی جنگ، راههای مواجهه و مقابله با آن، افراد نقش آفرین و علل راه‌اندازی این جنگ اختصاص دارد.

 

 

حضرت آیت الله خامنه ای محبوب ترین و میرحسین موسوی منفورترین شخصیت سیاسی 10 سال اخیر ایران

طی 10 روز پایان سال (سال 1388)، نمایندگی موسسه ادویزر استیت در ایران اقدام به نظرسنجی از هم‌وطنان گرامی نموده است. این نظر سنجی حاوی اطلاعاتی قابل توجه است که در ذیل به آن اشاره میکنیم

مشخصات جمعیت نمونه:

کل جمعیت نمونه : 14500 نفر

تفکیک جمعیت بنابر جنسیت : 50% زن 50% مرد

تفکیک جمعیت بر اساس دهک سنی : 39% (20 تا 30سال) 24% (40 تا 50 ) 17% (50 تا 60) 15% (30 تا 40) 3.5% ( کمتر از 20 سال) 1.5% (بیشتر از 60 سال)

تفکیک جمعیت بر اساس شهری/روستایی : 83% شهری (" 67% مرکز استان /16% شهرستان") 17% (روستایی)

تفکیک جمعیت بر اساس استان‌های هدف : 43% (تهران) 22% (اصفهان) 19% (فارس) 16% ( آذربایجان غربی)

تفکیک جمعیت بر اساس میزان تحصیلات: 27% (دانشجو) 20.3% (کارشناسی و بالاتر) 17.8% (طلبه حوزه علمیه) 20.7% (دیپلم) 14.2% (کمتر از دیپلم)

نتایج بدست آمده :

تذکر : مطالب ذیل عینا سوال و جواب های پرسشنامه نیست ، بلکه نتایج نهایی بدست آمده می باشد.

 

اقتصادی:

مهمترین مشکل اقتصادی جامعه در 10 سال اخیر :

63.5% تورم 21% بیکاری 10.2% مسکن 5.3% بیمه

بهترین رخداد اقتصادی در 10 سال اخیر :

41% طرح مسکن مهر 28.3% طرح تحول اقتصادی 19.4% کاهش نرخ سود بانکی 11.3% سهمیه بندی بنزین

بهترین عملکرد اقتصادی دولت در 10 سال اخیر در کدام سطح بوده است :

53.1% بهسازی زیرساخت های اقتصادی 24.6% توسعه فعالیت های عمرانی 13.8% مدیریت مصرف 8.5% کنترل قیمت ها

 

در مجموع عملکرد اقتصادی دولت را در 10 سال اخیر چگونه ارزیابی می کنید :

57.9% مثبت 34.3% منفی 7.8% بدون نظر

 

سیاسی (داخلی)

محبوبترین شخصیت سیاسی کشور در 10 سال اخیر :

82.2% سید علی خامنه ای 8.6% محمود احمدی  نژاد 5.7% سید محمد خاتمی 3.5% میرحسین موسوی

منفورترین شخصیت سیاسی کشور در 10 سال اخیر :

71.4% میر حسین موسوی 19.3%سید محمد خاتمی 6.9% محمود احمدی نژاد

شیرین‌ترین رخداد سیاسی 10 سال اخیر : (توضیحی)

46.8% تبلیغات و انتخابات ریاست جمهوری دهم (و مرتبط با آن) 24.9% راهپیمایی 22 بهمن 88 (ومرتبط با آن) 21.5% ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد(و مرتبط با آن) 5.3% حوادث پس از انتخابات در مخالفت با نظام(و مرتبط با آن) 1.5% غیره...

تلخ ترین رخداد سیاسی 10 سال اخیر: (توضیحی)

84.2% حوادث پس از انتخابات (و مرتبط با‌آن "با اکثریت:حوادث روز عاشورا") 8.1% انتخاب محمود احمدی نژاد (و مرتبط با آن) 4.3% برخورد با مخالفین نظام (و مرتبط با آن ) 3.1% حضور اسفندیار مشایی در دولت (و مرتبط با آن) 0.3% غیره...

نظام جمهوری اسلامی ایران:

96.9% آری 2.4 خیر 0.7 بدون نظر

 

سیاسی (خارجی)

عملکرد ایران در قبال مسئله فلسطین و لبنان :

79.2% باید حمایت کنیم 10.3% بدون موضع گیری باشیم 7.1% منافع خودمان را در نظر بگیریم 1.8% باید از اسرائیل حمایت کنیم 1.6% بدون نظر

برقراری رابطه با دولت آمریکا :

66.8% قطع کلیه ی روابط 15.5% برقراری رابطه اقتصادی 13.6% برقراری رابطه فرهنگی و هنری 4.1% برقراری کل روابط

اولویت ایران جهت ایجاد رابطه با کشورهای دیگر:

38.2% کشورهای آمریکای جنوبی 26.6% کشورهای اروپایی 19.2% کشورهای شرق و شمال آسیا 16% کشورهای آفریقایی

 

جامعه

مهمترین مشکل فرهنگی جامعه در 10 سال اخیر:

34.7% تضعیف بنای خانواده 29.4% گسترش فساد مدرن (با اولویت موسیقی / سایت های مبتذل) 21.5% گسترش اعتیاد 14.4% گسترش بی حجابی

مهمترین روند فرهنگی جامعه در 10 سال اخیر : 

43.3% ارتقاء امنیت اجتماعی (با اولویت مبارزه با ارازل/ بی حجابی) 29.1% ایجاد روحیه ی خودباوری 20.8% مبارزه با بی سوادی 6.8% اعطای مجوز به گروه های موسیقی/سینمایی

مهمترین (اولویت) نیاز فرهنگی جامعه :

41.7% تحکیم بنای خانواده 27.4% ایحاد روحیه ی خودباوری 18.5% برخورد با بی حجابی 12.4% توسعه فعالیت های هنری

بهترین ابزار جهت ارتقاء سطح فرهنگی جامعه:

56.2% نظارت های مردمی 20.1% ابزار هنر (با اولویت سینما) 14.8% بحث های علمی 8.9% برخورد قهری (انتظامی)

 

 

می خواهند بعد از برکناری احمدی نژاد "دولت موقت" تشکیل دهند

گروهی از افراد مورد وثوق و اعتماد سران فتنه به عنوان نماینده آنها در جلساتی بسیار محرمانه تحت عنوان تدوین برنامه عمل برای ایجاد یک دولت موقت بعد از برکناری دولت احمدی نژاد شرکت می کنند.

 روزنامه  "ایران" فاش ساخت معترضان به نتایح انتخابات در ایران در حال تلاش برای برای برکناری دولت احمدی نژاد و تشکیل "دولت موقت" هستند.

این روزنامه در شماره دیروز خود مدعی شد: «گروهی از افراد مورد وثوق و اعتماد سران فتنه به عنوان نماینده آنها در جلساتی بسیار محرمانه تحت عنوان تدوین برنامه عمل برای ایجاد یک دولت موقت بعد از برکناری دولت احمدی نژاد شرکت می کنند. این جلسات در تعطیلات نوروز نیز ادامه داشته است.
منابع آگاه معتقدند دیدار یکی از سران فتنه با یکی از حامیان اصلی وی در انتخابات در همین راستا بوده است

ایران افزود: « در همین خصوص نیز یک گروهک ضدانقلاب با نام «موج سبز؛ حامیان آزادی در ایران» توسط دو تن از عناصر فراری سلطنت طلب در لندن به‌نام های «امیر جهانشیری» و «مهرداد خوانساری» اعلام موجودیت کرد .
جهانشیری در مصاحبه ای در این خصوص گفته: تشکل «موج سبز» برای آن تأسیس شده است که به حمایت مالی و لجستیکی تمامی گروه های مخالف در ایران بپردازد تا رژیم سرنگون شود.
وی افزوده: ما از گروهی از کارشناسان خواسته ایم که ظرف مدت سه ماه آینده یک برنامه علمی برای ایجاد یک دولت موقت در ایران تهیه کنند.»

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی
   1   2      >