سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

همه دوستان پهلوی به او خیانت می‌کردند جز انورسادات خائن!

بیوه محمدرضا پهلوی از وضعیت خفت آلود خود و همسرش پس از فرار از ایران تا لحظه مرگ وی خبر داد. به گزارش شبکه ایران، فرح پهلوی در گفت وگو با رادیو فردا در سی امین سالگرد مرگ دیکتاتور پهلوی گفت: اول به مصر رفتیم که رئیس جمهور سادات ما را پذیرفتند. هنوز در ایران دگرگونی نشده بود و با محبت ما را پذیرفتند. بعد از آنجا به مراکش رفتیم.

همینطور پادشاه مراکش، مرحوم ملک حسن، ما را با مهربانی و دوستی پذیرفتند. چیزها تغییر کرد موقعی که بیست ودوم بهمن 1357 این دگرگونی اتفاق افتاد. من هیچ وقت یادم نمی رود که در شهر مراکش بودیم و موقعی که دائما رادیو روشن بود و دنبال می کردیم اخبار را، این اتفاق افتاد و بعد شروع شد ندانستن کجا برویم، کجا به ما اجازه می دهند و باید بگویم اعلیحضرت خودشان را بالای تمام دروغ ها، خیانت ها و پستی ها نگه داشته بودند.

بر پایه گزارش روزنامه کیهان، وی با اشاره به اینکه اغلب متحدین سابق شاه او را تحویل نمی گرفتند، گفت: او به عنوان یک سیاستمدار می دانست که این افراد، این سیاستمداران به دنبال منافع سیاسی و اقتصادی خودشان هستند و موقعی که یک رژیم دیگری در یک مملکت هست سعی می کنند روابط شان را با آن مملکت درست کنند. ولی خوب رفتار غیرانسانی که داشتند واقعا وحشتناک بود.

وی همچنین با اشاره به فرود هواپیما در جزیره اسور مصر گفت: چندین ساعت آنجا منتظر بودیم و خیلی تعجب کردیم. یادم می آید که بعد از چندین سال وزیرخارجه پرتغال را دیدم، او به من گفت موقعی که طیاره آنجا چندین ساعت ماند، ما از مقامات آمریکایی پرسیدیم که به چه دلیل این طیاره در آنجا مانده، گفتند که ما نمی توانیم به شما بگوییم. حتی روز بعدش سفیرشان در واشنگتن رفته بود از وزارت خارجه آمریکا پرسیده بود، آنها باز جواب نداده بودند. درست است که گویا پرزیدنت کارتر تلفن زده بود به اشرف غربال که آن موقع سفیر مصر بود در واشنگتن، سالها سفیر مصر بود، گفته بود من چندین بار به پرزیدنت سادات زنگ زدم ولی جوابم را نمی دهد، می دانم چرا جوابم را نمی دهد برای اینکه من می خواستم بهش بگویم که اجازه ندهد پادشاه ایران به مصر بیاید برای اینکه ممکن است به ضرر مصر و صحبت های صلح اعراب و اسرائیل شود.

فرح پهلوی آنگاه از انورسادات دیکتاتور خائن مصر ستایش کرد و در پاسخ این پرسش که «شما از انور سادات، رئیس جمهور مصر، یاد کردید که به پادشاه و شما اجازه دادند که به خاک مصر قدم بگذارید. انورسادات این کار را برای دوستی و معرفت انجام داد یا منافع سیاسی هم پشت این ماجرا بوده؟» گفت: کاملا دوستی بود و کلمه خوب را خودتان گفتید. معرفت انسانی و انسانیت. برای این که هیچ منفعتی نداشت.

گفتنی است انورسادات در پی خیانت به ملت های مصر و فلسطین توسط خالد اسلامبولی افسر دلیر مصری به هلاکت رسید. وی از مهره های رژیم صهیونیستی به شمار می رود. آنچه در این میان عبرت آموز است نوع برخورد آمریکا با یک نوکر تمام عیار خود پس از 37 سال خیانت به کشور خود و خوش خدمتی به کاخ سفید است.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی

دستگیری 159 دختر و پسر در یک پارتی شبانه

159 دختر و پسر نیمه عریان در پارتی شبانه در باغی در منطقه مشکین دشت کرج، توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند. به گزارش مشرق، پس از تحقیقات به عمل آمده توسط پلیس امنیت مبنی بر برگزاری پارتی های شبانه در باغی در منطقه مشکین دشت کرج، عوامل پلیس امنیت طی هماهنگی های انجام شده با مرجع قضایی در محل پارتی مذکور حاضر شده و افراد حاضر در آن مکان را که تعداد 80 نفر مرد و 79 نفر زن، به صورت نیمه عریان و در حال مصرف مشروبات و اعمال منافی عفت دستگیر کردند.

گفته می شود برگزاری پارتی های شبانه در باغ های حاشیه شهرها افزایش یافته و برگزار کنندگان این پارتی ها در اینگونه باغها احساس امنیت بیشتری دارند. به همین دلیل پارتی های شبانه از شهرها در حال انتقال به باغ های حاشیه ای است. اخیرا برگزاری پارتی های مختلط از سوی شرکت های هرمی برای عضوگیری، افزایش یافته است. از چندی نیز پیش برگزاری پارتی های مختلط دانشجویی نیز وارد فاز جدیدی شده که در چند مورد برخی اساتید نیز در این پارتی ها شرکت داشتند.


ارسال شده در توسط منتظر منجی
فرقه ضاله وهابیت، فعالیت های خود در ایران را در آستانه ماه مبارک رمضان افزا یش داده است. به گزارش«جوان آنلاین»، اخیراً فرقه ضاله وهابیت فعالیت خود را به طور گسترده ای در کشور افزایش داده به طوریکه با نزدیک شده به ماه مبارک رمضان ضمن فرستاد مبلغین خود کتابهایی را برای تبیلغ این فرقه در سطح برخی استانها بخصوص شهرهای مذهبی از جمله مشهد به شدت افزایش داده و به صورت وسیعی توزیع نموده است.
تا کنون تعداد 24 مورد کتاب در این خصوص شناسایی شده که لازم است وزارت ارشاد در این خصوص نظارت بیشتری داشته باشد. این کتابها ضمن ترویج فرقه ضاله وهابیت با ایجاد شبهات در بین جوانان سعی می نماید که این طیف از جامعه را جذب نماید. عجیب ترین دروغ تاریخ ،مهدی موعود یا مهدی موهوم ،گفت و گوی آرام با دکتر قزوینی ، خلافت و انتخابات ،احمد کسروی و...ا زجمله این کتاب ها می باشند.

ارسال شده در توسط منتظر منجی

برنامه فرقه ضاله وهابیت برای تبلیغات با 24 کتاب

فرقه ضاله وهابیت، فعالیت های خود در ایران را در آستانه ماه مبارک رمضان افزا یش داده است. اخیراً فرقه ضاله وهابیت فعالیت خود را به طور گسترده ای در کشور افزایش داده به طوریکه با نزدیک شده به ماه مبارک رمضان ضمن فرستاد مبلغین خود کتابهایی را برای تبیلغ این فرقه در سطح برخی استانها بخصوص شهرهای مذهبی از جمله مشهد به شدت افزایش داده و به صورت وسیعی توزیع نموده است.

تا کنون تعداد 24 مورد کتاب در این خصوص شناسایی شده که لازم است وزارت ارشاد در این خصوص نظارت بیشتری داشته باشد. این کتابها ضمن ترویج فرقه ضاله وهابیت با ایجاد شبهات در بین جوانان سعی می نماید که این طیف از جامعه را جذب نماید. عجیب ترین دروغ تاریخ ،مهدی موعود یا مهدی موهوم ،گفت و گوی آرام با دکتر قزوینی ،خلافت و انتخابات ،احمد کسروی و...ا زجمله این کتاب ها می باشند.


ارسال شده در توسط منتظر منجی

اعتراض اصلاح‌طلبان به اتهامات کروبی

در همین حال برخی همفکران کروبی خطاب به وی نسبت به موضع گیری او در برابر سپاه و بسیج در گفتگو با این رسانه انگلیسی انتقاد کرده اند.کروبی در پاسخ به این افراد و درتوجیه اقدام خود با بیان این که وی دیگر نه راه پسی دارد نه را پیش، تصریح کرده است که وی و دیگر سران جریان فتنه تصمیم به این اقدام گرفته ا ند.

به گزارش البرز ،سایت روزنامه جوان نوشت:

مصاحبه مهدی کروبی با بی بی سی مورد انتقاد برخی از چهره های سیاسی اصلاح طلبان قرار گرفته است. مهدی کروبی در گفتگو با بی بی سی سپاه و بسیج را مورد آماج حملات خود قرار داده و بسیاری از اتهامات از جمله تقلب را به این دو نهاد ارزشی وارد کرده بود.

در همین حال برخی همفکران کروبی خطاب به وی نسبت به موضع گیری او در برابر سپاه و بسیج در گفتگو با این رسانه انگلیسی انتقاد کرده اند.کروبی در پاسخ به این افراد و درتوجیه اقدام خود با بیان این که وی دیگر نه راه پسی دارد نه را پیش، تصریح کرده است که وی و دیگر سران جریان فتنه تصمیم به این اقدام گرفته ا ند.

گفتنی است این اقدام کروبی در حالی صورت می پذیرد که بی بی سی درگفتگوی دیگری با استوارت لوی،معاونت امور ضد تروریسم خزانه داری آمریکا پروژه حمله به سپاه را نیز کلید زده و مجموعه این دو گفتگو تمرکز بر روی سپاه بود.

شایان ذکر است مجموعه این تحرکات نشان می دهد که بعد از اعلام تحریم ها و مواضع آشکار آمریکا در مورد سپاه، عوامل داخلی به همراه ماموریت یافته اند تا در یک پروسه کوتاه و قابل نتیجه گیری سپاه و بسیج را مورد هجمه قرار داده و تضعیف نمایند، این مطلب اخیرا توسط میر حسین موسوی آغاز گردیده و به آقای کروبی ختم نخواهد شد و باید منتظر یک هجمه وسیع و پردامنه تر از عوامل داخلی آمریکا بود.


ارسال شده در توسط منتظر منجی

اصلاح طلبان بازهم در عروسی

جمعی از اصلاح طلبان باردیگر به بهانه عروسی دور هم گردآمدند.
شب گذشته تعدادی از چهره های شاخص اصلاح طلبان در مراسم عروسی یکی از معاونان وزیر آموزش و پرورش در دولت اصلاحات واقع در سالن سپیده در خیابان خواجه عبدالله انصاری ،حاضرشده و گعده های چندی را برای گفتگو با هم تشکیل دادند. گفته می شود در این مراسم،سید محمد خاتمی،کرباسچی،مسجد جامعی،یاسر هاشمی و... حضور داشتند.


ارسال شده در توسط منتظر منجی

رپرتاژ اصلاح‌طلبان برای لیبرالیسم با طعم فراماسونری

شبکه ایران:یکی از نشریات متعلق به طیف شبه روشنفکری که در سطح سراسری توزیع می‌شود، در شماره اخیر خود طی مطلبی به تعریف و تمجید از لیبرالیسم پرداخته و سعی کرده از این نمد پوسیده، برای خود کلاهی دست و پا کند.

نویسنده در این مطلب بدون توجه به آثار لیبرالیسم در غرب و البته برخی کشورهای بخت برگشته منطقه نظیر افغانستان و عراق، مدعی شده لیبرالیسم به لحاظ سیاسی معرف نفی خودکامگی و تمامیت خواهی، برقراری قانون، انتخابات مجریان حکومتی و تاکید بر شایسته سالاری و به لحاظ اقتصادی متضمن نفی انحصار بر فراگیری اتحادیه‌های کاری است.

به گزارش رسالت، به نظر این نویسنده خوش فکر! لیبرالیسم به لحاظ فرهنگی مبین اعتقاد به حق  انسان‌ها در آزادی پندار و گفتار و کردار در فضای مدنی است. البته این مطلب در انتها رنگ ماسونی نیز به خود گرفته و تصویری از یک فرد با سری که چشم جهان‌بین (از نمادهای فراماسونری) را تداعی می‌کند، به پایان رسیده است.


ارسال شده در توسط منتظر منجی

توطئه فتنه گران برای رسانه های اصولگرا

در پی افشاگری رسانه های اصولگرا درباره طرح ها و برنامه های جریان فتنه در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ،عناصر اصلی این جریان به بررسی نحوه مقابله با افشاگری این رسانه ها پرداخته اند.

عناصر اصلی جریان فتنه طی جلسه ای ضمن اشاره به افشاگری های رسانه های اصولگرا در باره برنامه ها و استراتژی های آنان بر مقابله و خاموش ساختن این رسانه ها تاکید کرده اند.

گفته می شود دراین جلسه یکی از حاضرین با اشاره به اینکه رسانه های اصولگرا عمق فعالیت های ما را نشانه رفته اند،تصریح کرده است ما باید با دروغگو خواندن این رسانه ها، تاثیر آن ها در جامعه را خنثی کنیم.

گفته می شود تکذیب پی در پی خبرهای رسانه های اصولگرا جهت بی اعتبار ساختن آن ها ،دادن بیانیه های مختلف،راه اندازی موج اظهارات در شکل گیری فضای مظلوم نمایی اصلاح طلبان،قرار دادن رسانه های اصولگرا در برابر خط امام،تهدید به شکایت برای مرعوب ساختن این رسانه ها و...از جمله محورهایی است که بر روی آن تاکید شده است. همچنین فعال ساختن رسانه های متمایل به جریان فتنه و نیز سایت ها و وبلاگ های شبکه فرقه سبز از جمله دستورالعمل های حاضرین در این جلسه بوده است.

 

 

عناصر اصلی جریان اصلاحات و  فتنه پنج شب طی یک ضیافت شام بار دیگر به دور هم گرد آمدند. در این مراسم که تنها میرحسین موسوی حضور نداشته و مابقی عناصر ثابت این جلسات حضور داشتند،بر دور جدید فعالیت های ایجابی توسط فتنه گران تاکید شده و محورهایی چندی دراین زمینه به تصویب رسیده است.
بنا بر اخبار دریافتی در این جلسه که در منزل یکی از مسئولین سابق اجرایی کشور برگزار شد،تصریح شده است که به موضوع کهریزک بار دیگر پرداخته شده ودر این زمینه مهدی کروبی بیانه ای را آماده انتشار سازد. در این جلسه محورهای اصلی این بیانیه نیز مشخص و نکاتی توسط حاضرین جلسه برای گنجاندن در این بیانیه پیشنهاد شده است.
 
 

رضا کیانیان: نگوییم کومله بد است

مراسم رونمایی از کتاب "شنام" نوشته کیانوش گلزار راغب که با حضور سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مومنی رئیس حوزه هنری، گلزار راغب نویسنده کتاب، مرتضی سرهنگی و رضا کیانیان برگزار شد با حاشیه هایی همراه بود.

رضا کیانیان بازیگر سینما و تلویزیون در این مراسم پشت میکروفن قرار گرفت و با اشاره به فیلم کیانوش گلزار که در این مراسم پخش شد، گفت: من تبریک می گویم به آقای گلزار راغب و واقعا از خواندن این کتاب لذت بردم ولی یک چیزی که برایم سوال شد این است که چرا شما از عشق فرار می کنید؟ در حالی که عشق را خدا آفریده و چیز بدی نیست. چرا اصرار دارید نشان دهید عشقی که در کتاب بدان اشاره می شود پاک بود و کامیابی در آن نبود؟ مگر کامیابی بد است؟ همه ما دنبال کامیابی هستیم مگر ما ازداوج نکرده ایم که کامیاب شویم. نمی دانم چرا بعد از 30 سال از عشق فرار می کنیم و عشق ممنوع است. امیدوارم همین طور که این کتاب منتشر شد این ممنوعات هم برداشته شود.

اما کیانیان بعد از این جملات حرف‌هایی زد که واکنش صریح سید مهدی خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی را پی داشت. کیانیان گفت: چرا آدم‌ها را به خوب و بد تقسیم می‌کنیم؟ هیچ کس خوب مطلق نیست و هیچ کس بد مطلق نیست. امروز نگوییم کومله بد بود. سی سال از آن روزها می گذرد. از خوب‌ها و بدهای امروز هم بگوییم. یاران اباعبدالله شاید از ابتدای تولدشان خوب نبودند بلکه در روز واقعه خوبی‌شان کامل شد.

بله همین حرف ها بود که آقای خاموشی را برآشفت تا وقتی پشت تریبون قرار گیرد، بی‌مقدمه در پاسخ بگوید: جنگ ما جنگ حق با باطل بود، یک طرف حق مطلق بود و یک طرف باطل مطلق و بعد هم مثال‌هایی از جنایات کومله و منافقین آورد تا نشان دهد این وقایع را باید به نسل جدید که در این زمینه اطلاعات چندانی ندارد یاد‌آور شویم. آقای خاموشی در پایان گفت : البته ما ادعا نداریم که همه ما که در جبهه حق هستیم مظهر خوبی وکمالیم ولی در جهت حق حرکت می‌کنیم ان‌شاءالله.

خاموشی به همین مقدار بسنده کرد و سخنان خود را به موضوعات دیگر کشاند و سکوت و عدم واکنش کیانیان نیز باعث گردید این حاشیه زود پایان پایان یابد. رضا کیانیان هم بدون توجه به این اتفاق تا پایان مراسم حضور داشت.

کتاب شنام روایت یک نوجوان 16 ساله از یک‌وسال و اندی اسارت در دست کومله، و ماجرای عاشقانه‌ای که اصل و اساس کتاب را تشکیل می‌دهد، یک واقعه مستند تاریخی جذاب غیر رسمی از جنگ که قابلیت نمایشی بسیار هم دارد.

 

 

باند زنانه مرتبط با باغ قلهک

بر اساس اخبار بدست آمده ارتباطات یک باند زنانه فعال در جریان اغتشاشات سال گذشته با سفارت انگلیس درتهران محرز شده است.

به گزارش«جوان آنلاین»،محور این باند زنانه شخصی به نام«ف» بوده که علاوه بر داشتن فساد اخلاقی در یکی از مناطق تهران در جریان اغتشاشات سال گذشته نیز نقش به خیابان آوردن و تجمع یک باند زنانه را برعهده داشته است.

فرد مزبور به داشتن ارتباطات با اتباع و کارمندان سفارت انگلیس در تهران و رفت وآمد به باغ قلهک که در تصرف انگلیس می باشد اذعان داشته است. گفتنی است در جریان اغتشاشات سال 88 تنی چند از کارمندان سفارت انگلیس به جرم حضور در اغتشاشات دستگیر شده بودند.

 

 

توطئه فتنه گران برای رسانه های اصولگرا

در پی افشاگری رسانه های اصولگرا درباره طرح ها و برنامه های جریان فتنه در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ،عناصر اصلی این جریان به بررسی نحوه مقابله با افشاگری این رسانه ها پرداخته اند.

عناصر اصلی جریان فتنه طی جلسه ای ضمن اشاره به افشاگری های رسانه های اصولگرا در باره برنامه ها و استراتژی های آنان بر مقابله و خاموش ساختن این رسانه ها تاکید کرده اند.

گفته می شود دراین جلسه یکی از حاضرین با اشاره به اینکه رسانه های اصولگرا عمق فعالیت های ما را نشانه رفته اند،تصریح کرده است ما باید با دروغگو خواندن این رسانه ها، تاثیر آن ها در جامعه را خنثی کنیم.

گفته می شود تکذیب پی در پی خبرهای رسانه های اصولگرا جهت بی اعتبار ساختن آن ها ،دادن بیانیه های مختلف،راه اندازی موج اظهارات در شکل گیری فضای مظلوم نمایی اصلاح طلبان،قرار دادن رسانه های اصولگرا در برابر خط امام،تهدید به شکایت برای مرعوب ساختن این رسانه ها و...از جمله محورهایی است که بر روی آن تاکید شده است.

همچنین فعال ساختن رسانه های متمایل به جریان فتنه و نیز سایت ها و وبلاگ های شبکه فرقه سبز از جمله دستورالعمل های حاضرین در این جلسه بوده است.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی