سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

ارتش سایبری حزب الله سایت گروهک تروریستی پژاک را هک کرد

یکی از سربازان ارتش سایبری حزب الله اعلام کرد در تازه ترین اقدام در حمله به سایت های گروههای معاند، سایت گروهک تروریستی پژاک را هک کرده است.

سایبری از روز گذشته با استفاده از یکسری رایانه ها و از نوع حملات D-DOS آغاز شد و ضمن هک سایت گروهک تروریستی پژاک موجب شد تا فعالیت این سایت با اختلال جدی روبرو شود.

وی ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین افزود: هک سایت این گروهک تروریستی همزمان با سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین و برای نشان دادن اقتدار بسیج بویژه ارتش سایبری حزب الله و همچنین انتقام شهدایی که به دست این گروهک تروریستی به شهادت رسیده اند، در فضای سایبری انجام شد.

این سرباز ارتش سایبری حزب الله از دیگر اهداف اصلی هک سایت تروریستی پژاک را مقابله با جریان های ضد دینی، ملحد و معاند علیه جمهوری اسلامی و نظام اسلامی ایران عنوان کرد.

عماد خاطرنشان کرد: ارتش سایبری حزب الله پیش از این نیز سایت های گروهکهای معاند و افراد معاند و ضد دین از جمله " بهرام مشیری" یکی از فعالان ضد دین را که در شبکه های ماهواره ای نیز برنامه های ضد دینی داشت را هک کرد و موجب اختلال در فعالیت این سایت شد.

وی در ادامه با بیان این که اعضای بسیج از عناصر تشکیل دهنده ارتش سایبری حزب الله هستند یادآور شد: ارتش سایبری حزب الله با افراد ضد دین که با استفاده از شبکه های اینترنتی از جمله "فیس بوک" و " فرندفید" اقدام به تبلیغات ضد دین و به سخره گرفتن اصول اسلامی و دینی می نمایند نیز مقابله می کند.

عماد یادآور شد: ارتش سایبری حزب الله تاکنون " آی دی " 50 نفر از اشخاصی که در این زمینه فعالیت می کردند را منهدم کرده است. وی خاطرنشان کرد: نقطه هدف ارتش سایبری حزب الله گروههای ضد دین، معاند و شناسایی عناصری که علیه دین تبلیغ می کنند در فضای سایبری و معرفی آنها به قوه قضائیه است.

عماد همچنین اظهارداشت: بسیجان فعال در ارتش سایبری حزب الله متعهد شده اند که در راستای انهدام چنین سایت هایی و مقابله با عناصر ضد دین و ملحد فعالیت کنند تا کاربران بتوانند به درستی از فضای اینترنت و در مسیر صحیح خود از آن استفاده کنند. این عضو ارتش سایبری حزب الله در ادامه همچنین از انهدام سایتهای متعدد از جمله سایتی که نزدیک به گروهک تروریستی منافقین بود به نام " پارسی لاین نیوز" خبر داد.

عماد تاکید کرد: بسیجیان ارتش سایبری حزب الله به طور شبانه روزی در راستای منهدم کردن افراد و شبکه های ملحد و ضد دین تلاش می کنند. پایگاه اطلاع رسانی ارتش سایبری حزب الله به آدرس - WWW.HCARMY.NET نیز اطلاعاتی را در خصوص فعالیت این ارتش در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی