سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

5 ابتکار جالب در راهپیمایی امروز در تهران

راهپیمایی روز قدس در تهران با ابتکارات جالبی از سوی اقشار مختلف مردم همراه بوده است. ‌در مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران نمایشگاه بزرگ "نفاق سبز" که بزرگترین نمایشگاه ضدنفاق، بعد از فتنه 88 است به همت کانون هابیلیان در مسیر برگزاری راهپیمایی پرشکوه و میلیونی روز جهانی قدس برگزار شده است. نمایشگاه بزرگ نفاق سبز شامل جریان‌شناسی نفاق در تاریخ انقلاب اسلامی، واکاوی فتنه سال 88، نقش عوامل داخلی و خارجی در اغتشاشات پس از انتخابات ریاست‌ جمهوری، نقش منافقین و سایر گروه‌های تروریستی در فتنه مذکور و نیز تبیین نمادهای نفاق سبز در جریانات پس از انتخابات در قالب بروشور، پوستر و لوح فشرده است که همزمان با راهپیمایی روز قدس در معرض دید شرکت‌کنندگان قرار گرفته است.

بر اساس اعلام کانون هابیلیان در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس طومار محکومیت سران فتنه سبز و تقاضای مردمی برای محاکمه سران این فتنه، به منظور ارائه به قوه قضائیه به امضای عموم شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

تئاتر خیابانی تاریخ 60 ساله صهیونیزم
همچنین در حاشیه این راهپیمایی، تئاتر خیابانی با عنوان تاریخ 60 ساله صهیونیزم در محل پارک دانشجو و در کنار تئاتر شهر تهران در حال برگزاری است.
گفتنی است، این تئاتر به تشریح تاریخ 60 ساله رژیم صهیونیستی از بدو تاسیس تاکنون اختصاص دارد.

توزیع بازی رایانه‌ای لانه شیطان
همچنین، بازی رایانه‌ای "لانه شیطان" که یکی از جدیدترین بازی‌های رایانه‌ای تولید داخل در کشور است در بین شرکت کنندگان در این راهپیمایی توزیع می‌شود.
براساس این گزارش این بازی که محصول کانون فرهنگی و هنری سازمان بسیج مستضعفین است با تخفیف ویژه در اختیار مردم حاضر در راهپیمایی روز قدس تهران قرار می‌گیرد.

دادگاه نمادین محاکمه سران شیطانی رژیم صهیونیستی
علاوه بر این دادگاه نمادین محاکمه سران شیطانی رژیم صهیونیستی در چهارراه ولی عصر(عج) تهران در حال برگزاری است.
این دادگاه نمادین توسط گروه هنری رنگارنگ در چهارراه ولی عصر تهران در حال برگزاری بوده و طی آن سران کشورهای آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و سایر حامیان جنایت‌های رخ‌ داده در سرزمین‌های اشغالی محاکمه خواهند شد.

مانور موتور سوارن
تعدادی از موتورسواران مرکز بسیج ورزشکاران سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ هم در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کردندو با سوار شدن بر موتورهای سنگین و مسابقه‌ای خود در خیابان ولی عصر به سمت میدان ولی عصر به رژه پرداختند.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی