سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

عوامل کروبی با نفوذ خود مانع ملاقات خانواده های مجروحین شدند


بستگان مجروحین پس از مطلع شدن از حمله ددمنشانه عمال کروبی ، جهت آگاهی از وضعیت عزیزانشان به بیمارستان شتافتند . ناراحتی و اضطراب خانواده ی مجروحین زمانی به اوج خود رسید که با نهایت تعجب متوجه شدند اجازه ملاقات با مجروحین را ندارند.

 


به گزارش   خبرگستر در پی تجمع پنجشنبه شب  تعدادی از مردم مومن تهران مقابل منزل کروبی ، افراد مسلح که ظاهرا از قبل احتمال حضور مردم را می دادند بیرون آمده و بسمت مردم تیر اندازی کردند. در این درگیری تعدادی از مردم به شدت زخمی شده و به بیمارستان منتقل شدند . گزارش های رسیده حاکی از آن است که حال تعدادی از این مجروحین به شدت وخیم است.

 

بستگان مجروحین پس از مطلع شدن از حمله ددمنشانه عمال کروبی ، جهت آگاهی از وضعیت عزیزانشان به بیمارستان شتافتند. ناراحتی و اضطراب خانواده ی مجروحین زمانی به اوج خود رسید که با نهایت تعجب متوجه شدند اجازه ملاقات با مجروحین را ندارند.شنیده ها حاکی از آن است که عوامل مهدی کروبی با اعمال نفوذ در برخی نهاد ها مانع ملاقات بستگان مجروحین با عزیزانشان شدند.

 

مردم انقلابی ایران که تا کنون با صبر و شکیبایی وصف ناپذیر خود، حضور سران فتنه را در بین خود تحمل کردند از این اقدام وحشیانه عمال کروبی به شدت خشمگین شده و به دنبال پاسخ این سوالات از مسئولین کشور هستند :

 

- عمال کروبی  با چه مجوزی به روی مردمی که فقط اعتراض می کردند آتش گشودند؟

- چگونه با نفوذ خود حتی اجازه ی ملاقات با مجروحین حادثه را نمی دهند ؟


- عوامل این فتنه گران تا چه سطحی از نهاد های کشور نفوذ دارند که جرأت می کنند اینگونه  مردم را به خاک و خون بکشند ؟


امت حزب الله بی صبرانه منتظر پاسخ به این سوالات و  محاکمه عوامل این جنایت بزرگ هستند.


 


ارسال شده در توسط منتظر منجی