سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

اقرار سایت‌های ضد انقلاب به انفعال جریان فتنه در روز قدس


سایت‌های ضد انقلاب نوشتند که فقط حامیان حکومت در خیابان بودند، مخالفان نظام نبودند، تاکتیک راهپیمایی (اغتشاش و آشوب) پاسخ نداد، حضور کم‌شمار سبزها در روز قدس، راهپیمایی روز قدس قوی‌تر از پارسال بود و اینکه " فلسطین بهانه بود راهپیمایی مانور قدرت حکومت بود.




به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، هر ساله پس از هر راهپیمائی و نمایش قدرت ملت در دفاع از ارزشهای اسلامی واکنش‌های متفاوتی از سوی سایت‌های بیگانه و ضد انقلاب که با هزینه‌های هنگفت سازمان‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس و با خوش‌خدمتی روزنامه‌نگاران متورای از کشور که البته در قبال وطن فروشی، از حقوق و امکانات مناسبی از سوی سردبیران خود بهره‌می‌بردند، منعکس می‌شد؛ اما بعد از راهپیمائی روز گذشته هیچ خبری منشر نشد مگر اینکه تیترهایشان اینگونه انتخاب شده بود. "حامیان حکومت در خیابان بودند، مخالفان نظام نبودند، تاکتیک راهپیمایی (اغتشاش و آشوب) پاسخ نداد، حضور کم‌شمار سبزها در روز قدس، راهپیمایی روز قدس قوی‌تر از پارسال بود و اینکه "فلسطین بهانه بود راهپیمایی مانور قدرت حکومت بود". برخی از این مطالب از نظرتان می‌گذرد.


*بن‌بست تاکتیک راهپیمایی (اغتشاش و آشوب)


سایت جرس متعلق به مهاجرانی و از جمله رسانه های اصلی جریان فتنه در این باره نوشت: از تفاسیر و تحلیل‌های پیرامون انفعال سبزها در روز قدس و تمهیدات رژیم آنچه واقعی است و حکم قطعی شد اثبات ناکارامدی تاکتیک راهپیمایی می‌باشد. روز قدس به عنوان روزی بود که شاید امکان راهپیمایی سبزها در آن وجود داشت.


*راهپیمایی روز قدس تنها با حضور طرفداران حکومت و خالی از حضور سبزها برگزار شد


سایت خودنویس متعلق به کاریکاتوریست فراری نیک آهنگ کوثر نیز طی مقاله‌ای آورده است: مراسم راهپیمایی روز قدس امسال، برخلاف سال گذشته، تنها با حضور طرفداران حکومت و خالی از حضور سبزها برگزار شد. مراسم امسال روز قدس، همانند سال‌های پیشین برگزار شد. مسوولان حکومتی در راهپیمایی شرکت کردند، قطعنامه‌ای صادر شد و خطیبان جمعه، به انتقاد از سیاست‌های اسراییل و آمریکا درباره فلسطین پرداختند.


*در شهرستان‌ها و تهران هیچ خبری از اغتشاش نبود


یکی از کاربران سایت بالاترین نیز در مطلبی نوشت: امروز روز ایران (قدس سابق) در تهران و شهرستانها...هیچ خبری نیست...پس باز هم پای بالاترین بنشینید تا صبح دولتتان بدمد!


*روزنامه نگار فراری: لابلای خبرها گم هستم و هیچ تحلیلی ندارم


مسیح علی نژاد روزنامه‌نگار متواری نیز نوشت: امروز کروبی به جای خیابان در خانه نشسته است.لابد در یک اقدام انقلابی باید توقع داشت میرحسین موسوی و خانم رهنورد هم به دیدار کروبی و همسرش بروند و مردم نیز برای نجات کروبی به سمت خانه شیخ راهپیمایی کنند ورنه هر تحلیل دیگری متناسب می شود. خودم کجا هستم؟ لابلای خبرها گم هستم و هیچ تحلیلی ندارم.


 


ارسال شده در توسط منتظر منجی