سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

 

دعوت صهیونیست‌ها از سران فتنه؛ بفرمایید تل آویو!

سایت ایران گلوبال که تحلیل‌هایی از این دست را به صهیونیست‌ها می‌فروشد، خطاب به سران فتنه نوشت: اشاره شما به روز قدس، تکرار اشتباه 30 سال پیش اپوزیسیون است که در قبال اسرائیل و سفارت آمریکا کاسه داغ تر از آش شده بود.

در ادامه این نوشته آمده است: جوان ساده دلی «کاسپین ماکان» که بخاطر نسبت شخصی با ندا آقا سلطان تصور کرده بود از رهبران جنبش سیاسی ایران است و دعوت رهبران اسرائیل را لبیک گفته بود به شدیدترین وجهی از سوی فعالین جنبش سبز محکوم شد. در اینکه سفر وی را نمی‌شد سفری شخصی تلقی کرد شکی نیست اما چرا همه اپوزیسیون در حمله به اسرائیل، کاسه داغ تر از آش شد تا که مبادا برچسب بخورند؟ این اشتباه اپوزیسیون، میلیونها بار بیشتر از اشتباه آن جوان ساده دل، به ما لطمه زد. اپوزیسیون چرا از ترس برچسب صهیونیست خوردن باید به دست گرفتن ابتکار صلح با اسرائیل را فراموش کند. 
 
سران معترضین باید علناً به اسرائیل سفر کنند و به طور شفاف اعلام کنند که نه تنها از مواضع ایران برای نابودی اسرائیل دفاع نمی کنند بلکه خواهان مناسبات مسالمت آمیز با اسرائیل هستند. روز قدس توسط آیت الله خمینی آغاز شد و اگر کسی خواست تظاهرات کند باید شعار صلح با اسرائیل بدهد. نباید اشتباهات 30 ساله اپوزیسیون تکرار شود. بگذار ما را صهیونیست حساب کنند.
 
این نویسنده خارج نشین البته توجه نکرده که برخی بازیگران فتنه، ده ها بار از وی صهیونیست ترند که نتانیاهو تأکید کرد، «آنها سرمایه بزرگ اسرائیل هستند» و البته طبیعی است که ستون پنجم نمی تواند عیناً و علناً نقش تروریست های موساد و سربازان جنایتکار ارتش اسرائیل را بازی کند. یادآور می شود در تظاهرات روز قدس سال گذشته، بقایای گروهک ها که به دعوت کروبی و موسوی به خیابان آمده بودند ضمن سردادن شعار نه غزه، نه لبنان، روی جمهوری اسلامی خط کشیدند. دعوت از سران فتنه به تل آویو برای رفتن به تل آویو در حالی است که پیش از این برخی سران گروهک های نفاق بارها برای آموزش و توجیه از سوی موساد به تل آویو برده شده اند.
 
 
 
 

تسهیلات ویژه برای سفر ایرانی ها به اسرائیل
تورهای ایرانی به مقصد تل آویو!

اخیرا رژیم صهیونیستی برای سفر ایرانیان (یک روزه) به سرزمین اشغالی تسهیلات ویژه‌ای قائل شده و امکانات گسترده‌ای را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. به نقل از جهان رژیم صهیونیستی برای سفر ایرانیان (یک روزه) به سرزمین اشغالی تسهیلات ویژه‌ای قائل شده و امکانات گسترده‌ای را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. در چارچوب این طرح مشکوک ایرانیان می‌توانند بدون ویزا به مدت یک روز جهت تجارت و یا سیاحت به آن کشور مسافرت کرده و از امکانات آنان استفاده کنند.

از آنجایی که ایران و رژیم صهیونیستی هیچگونه رابطه‌ای با یکدیگر ندارند این سفرها بصورت پنهانی صورت می‌گیرد؛ به طوری که مسافران ابتدا به صورت قانونی به آنتالیای ترکیه سفر کرده و سپس با انجام هماهنگی‌های لازم به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کنند. با توجه به امکانات زیادی که هم از حیث تفریح و خوشگذرانی و هم از حیث تجاری در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تعدادی از این افراد در داخل کشور بصورت پنهانی اقدام به جذب توریست و راهنمایی آنان جهت استفاده از شرایط فوق می‌کنند.

 

 

شجریان پشیمان شد

شجریان از علنی شدن انتساب خود به جریان فتنه دلخور شده است. این روزنامه افزود هر سال ماه مبارک رمضان مناجات ربنای شجریان به طور مکرر از صدا و سیما پخش می‌شد و طی 30 سال گذشته مردم روزه‌دار انسی با این دعا گرفته بودند اما در پی مواضع نسنجیده شجریان که در حوادث فتنه پارسال با تشویق و مشورت‌های غلط برخی نزدیکان به این جریان گرایش پیدا کرد و در برخی رسانه‌های خارجی به نفع جنبش سبز موضع‌گیری کرد لذا صدا و سیما هم ماه رمضان امسال پخش آثار شجریان را متوقف کرد.

اما شنیده‌های موثق رسالت حاکی است که شجریان از انتساب مواضع و علنی شدن این ماجرا به شدت دلخور شده است. یکی از نزدیکان شجریان در ملاقاتی با یک مقام غیر دولتی خواستار چاره جویی برای حل مشکل شده است. یک مشاور شجریان خبر داده که وی حاضر است برای فاصله گرفتن از جریان فتنه برنامه‌ای مناسب برای جبران خطاهای گذاشته‌اش اجرا نماید.
 
 
 
 

راز چفیه رهبر انقلاب از نگاه سرلشکر فیروزآبادی

در حاشیه دیداری که سرداران نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس با سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی داشتند، سرلشکر فیروزآبادی در پاسخ به جوانی که چفیه وی را طلب کرد، گفت: «مقام معظم رهبری به خاطر برکت ولایت چفیه خود را به عنوان تبرک هدیه دهند؛ چفیه آقا پر از نورانیت و برکت است».

مقام معظم رهبری خورشیدی است که قافله انقلاب از نور ولایت ایشان راه را از بیراهه تشخیص می‌دهد؛ ایشان گاهی از روی محبت دست روی سر فردی می‌کشند؛ گاهی انگشتر خود را می‌بخشند و گاهی چفیه‌ای که بر شانه‌هایشان دارند را به طالب آن چفیه هدیه می‌دهند.

چفیه‌ آقا مثل یک راز جذاب است که شاید هنوز کسی نتوانسته به آن راز دست پیدا کند و هر کسی زرنگ‌تر باشد، می‌تواند در مجلسی که آقا حضور دارند، چفیه ایشان را به عنوان تبرک بگیرد و تا آخر عمر آن را بر گردن خود بیندازد و با افتخار به همه بگوید که این چفیه از روی شانه‌های آقا برداشته شده و به دست من رسیده است.

کسانی که تا به حال به محضر آقا شرفیاب شده‌اند، شاهد بوده‌اند که هر بار که کسی چفیه آقا را طلب کرده، ایشان با رضایت کامل به یکی از همراهان ‌‌فرمودند «این چفیه را از شانه من بردارید و بدهید به ایشان». شانه‌های ایشان هیچ وقت خالی از چفیه نبوده، شاید این تکّه پارچه نمادی از دفاع مقدّس است؛ شاید علامت حمایت از مظلومان فلسطین و شاید نشان وحدت امت اسلامی است.

خیلی از بسیجیان شانه‌های خود با چفیه مزین می‌کنند و سرلشکر فیروزآبادی یکی از همان بسیجیانی است همیشه چفیه‌ای را بر شانه‌هایش می‌گذارد و آن را جزو لباس خود می‌داند. در حاشیه دیداری که سرداران، امیران سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و مسئولان ستاد بزرگداشت سی‌امین سالگرد دفاع مقدس با سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح داشتند، یکی از جوانان حاضر خود را به سرلشکر فیروزآبادی رساند و از وی چفیه‌ای را که بر دوشش بود، طلب کرد.

سرلشکر فیروزآبادی دست خود را بر چفیه‌اش کشید و گفت: «مقام معظم رهبری به خاطر برکت ولایت چفیه خود را به عنوان تبرک هدیه دهند؛ چفیه مقام معظم رهبری پر از نورانیت و برکت است؛ من یک بسیجی و سرباز هستم و چفیه جزو لباس من است. من نباید چفیه قلابی به مردم بدهم».

 

 

تذکر اعضای مجلس خبرگان درباره عدم مرزبندی با فتنه‌گران

 

 
شماری از اعضای مجلس خبرگان رهبری نسبت به عدم مرزبندی شفاف برخی افراد با فتنه‌گران در حاشیه اجلاسیه خبرگان تذکر دادند. درحالی که امروز هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در تهران آغاز شده است، برخی انتقادات درباره دستور کار پیشین این مجلس مطرح شده است.

پس از آنکه "حسین شریعتمداری"، مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشت امروز این روزنامه خواستار گنجاندن بررسی دقیق و شفاف فتنه 88 در دستور کار مجلس خبرگان شد، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با شبکه ایران از رسیدگی به این موضوع خبر داد. این منبع آگاه در این زمینه گفت: شماری از اعضای مجلس خبرگان رهبری نسبت به عدم مرزبندی شفاف برخی افراد با فتنه‌گران در حاشیه اجلاسیه خبرگان تذکر دادند.

گفتنی است جمعی از فعالان سیاسی پیش از این خواستار بررسی دقیق و تحلیل جریان فتنه در اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری شده بودند که این موضوع با استقبال مردم روبرو شده است.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی