سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

 

عکس: لبخند یک شهید در کفن



واقعا چه شرحی بر این عکس " شهید رضا قنبری " می توان نگاشت. پس سکوت اولی تر است.


khandeh.jpg


 


 



ادعای تمسخر آمیز هیلاری کلینتون علیه ایران


وزیر امور خارجه آمریکا با ادعای این موضوع که مردم ایران با افزایش قدرت نظامی کشورشان مخالف هستند، گفت که آمریکا از افزایش قدرت نظامی ایران نگران است. نهضت سبز نبوی به نقل از  فارس، "هیلاری کلینتون " در مصاحبه با شبکه خبری "ای‌بی‌سی " گفت که ایالات متحده به طور فزاینده‌ای از افرایش قدرت نظامی ایران که مهمترین دشمن آمریکا در خاورمیانه به شمار می‌آید، نگران است.


وزیر امور خارجه آمریکا که در مصاحبه با برنامه "این هفته " ای‌بی‌سی صحبت می‌کرد، با هدف ایجاد شکاف بین مردم و نظام مدعی شد که بسیاری از ایرانیان [از افزایش قدرت ایران] نگران هستند و وی ابراز امیدواری کرد که راهی برای جلوگیری از قدرت نظامی ایران پیدا شود. کلینتون که از سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی در قبال مسائل جهانی نگران به نظر می‌رسید،گفت که وی "ناسازگاری زیادی " با انقلاب ایران دارد و بسیاری از ایرانیان که در ابتدا با انقلاب ایران موافق بودند، تفکر دیگری را درباره جهتی که دولت آنها در حال اتخاذ آن است، پیدا کرده‌اند.


وی بدون اشاره به جزئیات گفت: من فقط می‌توانم ابراز امیدواری کنم که تلاش‌هایی در داخل ایران توسط شهروندان معتبر و رهبران مذهبی صورت گیرد تا کنترل وضعیت کشور را بر عهده بگیرند. کلینتون در پاسخ به سوالی درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت که در حال حاضر هیچ نشستی با مقامات ایران درباره برنامه هسته‌ای این کشور برنامه‌ریزی نشده است اما موضوع ایران هفته آینده و زمانی که رهبران جهان در نیویورک برای مجمع عمومی سازمان ملل گرد هم می‌آیند، مورد بررسی قرار می‌گیرد. وزیر امور خارجه آمریکا همچنین آسودگی بزرگ خود برای آزادی "سارا شرود " یکی از سه‌ آمریکایی بازداشت شده در ایران را ابراز داشت.


 


 




توهین مجدد امریکایی ها به قرآن و شهادت یک عراقی


واکنش یکی از سربازان عراقی به توهین نیروهای اشغالگر آمریکایی به شهادت این سرباز منجر شده است. اخیراً یک سرباز مسلمان کُرد عراقی به علت توهین سربازان اشغالگر آمریکایی به قرآن کریم و اهانت به اسلام در سمیناری در شمال عراق، به سوی سربازان اشغالگر تیراندازی نموده که در نتیجه سه سرباز اشغالگر کشته و چهار نفر دیگر را زخمی نموده‌است. گفتنی است فرد مذکور به دست آمریکایی ها به شهادت می رسد.


 


 




فضا سازی فرقه بهائیت برای کاهش محکومیت سران خود


در روزهای اخیر تشکیلات فرقه بهائیت با استفاده از ابزار تبلیغ، جهت فشار به دستگاه قضایی، دست به شانتاژ گسترده ای زده است. در همین رابطه خبری با شیطنت رسانه ای برای فضا سازی منتشر گردیده که به موجب آن شایعه شده است احکام زندان سرکردگان تشکیلات فرقه بهائیت در ایران از 20 سال به 10 سال کاهش پیدا کرده است.


این در حالی است که ملت مسلمان ایران سومین جمعه ماه مبارک رمضان سال 1387 ه.ش، طی امضای طوماری به طول بیش از صد متر، از دادستان وقت تقاضای اشد مجازات برای این سرکردگان تشکیلات جاسوسی رژیم صهیونیستی کرده بودند، لیکن بعد از گذشت 2 سال دستگاه قضائی این هفت سرکرده بهائی را مجرم اعلام و هر یک را به 20 سال زندان محکوم کرد. در همین حال تشکیلات فرقه بهائیت به همراه اربابان خویش به دنبال فضا سازی قصد فشار به قوه قضائیه را دارند تا بلکه بتوانند مدت زندان این سرکردگان را کاهش دهند.


این درحالی است که ما ملت مسلمان به دفعات از کلیه مسئولان محترم کشوری به ویژه مسئولان محترم قوه قضائیه درخواست داشته که برای حفظ خون شهداء در دادگاه تجدید نظر با عنایت ویژه به این پرونده، اشد مجازات را برای این هفت سرکرده بهائیت که جرم اصلی آنها جاسوسی برای بیگانگان می باشد، در نظر بگیرند.


 


 




موسوی:باید در برابر خاتمی ایستاد


انتقادات تند سید محمد خاتمی از جریان سبز ،واکنش میرحسین موسوی و یارانش را به همراه داشته است. پس از آن که خاتمی تصریح کرده بود نمی شود با جنبش سبز به اهداف خود رسید و تنها راه زنده نگاه داشتن اصلاحات جدایی از این جریان است، موسوی و یارانش در جلسه ای ضمن بررسی این موضوع به واکنش علیه انتقادات وی پرداخته اند.


گفته می شود دراین جلسه اظهارات خاتمی از یک سو معامله با حاکمیت ارزیابی شده و تصریح شده است،وی با این اظهارات به دنبال نقش آفرینی های خود برای انتخابات آینده می باشد. همچنین در این جلسه با بیان اینکه خاتمی با مواضع دو پهلوی خود طی یک سال گذشته جریان سبز را به بازی گرفته انتقاد شده و تاکید شده است اتفاقا باید جدایی از سوی جریان سبز کلید بخورد تا خاتمی نتواند از این مساله بهره برداری کند.


از دیگر شنیده شده است،موسوی نیز در اظهاراتی گفته است،سخن گفتن خاتمی از اصلاحات به معنای پشت کردن به زحمات جریان سبز است. وی همچنین تحرکات خاتمی را تلاشی برای انحراف بنیان های جریان سبز عنوان کرده وتصریح کرده است باید در مقابل این تلاش خاتمی ایستاد. گفته می شود این اظهارات بیش از هرچیز از اختلافات عمیق میان سران فتنه حکایت داشته و فقدان اعتماد و اطمینان میان سران و بدنه آن را ظهور و بروز می دهد.


 




ارسال شده در توسط منتظر منجی