سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

مجری صدا و سیما در جشن فتنه

در این برنامه مبتذل هنگام اجرای موسیقی توسط گروه‌های مختلف دختران و پسران با گرفتن دستان یکدیگر به رقص و پایکوبی پرداختند. رقص نور به سبک پارتی های مبتذل مختلط نیز از جمله مواردی بود که در این برنامه مورد استفاده قرار گرفت.

خبرنامه دانشجویان ایران گزارش داد:گروه به اصطلاح خیریه جوانه‌های امیر با هماهنگی‌ و همکاری انجمن اسلامی دانشکده داروسازی دانشگاه تهران در تالار رازی این دانشکده کنسرت موسیقی در حمایت از جریان فتنه برگزار کردند.

رشید پور مجری برنامه هایی نظیر مثلث شیشه ای اجرای این برنامه را برعهده داشت و در طول برنامه سعی می کرد جو جریان فتنه را در جلسه حاکم کند.

وی به تناوب بین برنامه‌ها در حمایت از جریان فتنه مطالبی را ارائه می‌نمود و با استفاده مکرر از کلمه سبز در پی تائید بر این جریان شکست خورده سیاسی بود.

در حین اجرای برنامه خواهر کیانوش آسا که در ایام اغتشاشات به طرز مشکوکی کشته شد، نیز به روی سن رفت و لوح تقدیری به وی اعطا شد!

خواهر آسا سعی در ایجاد جوی احساسی در برنامه داشت و سخنان وی باعث گریه رشیدپور شد که با پایان سخنان او هم به حالت ایستاده وی را تشویق کردند و دستان خود را به علامت پیروزی بالا بردند.

گفتنی است‌ در این برنامه مبتذل هنگام اجرای موسیقی توسط گروه‌های مختلف دختران و پسران با گرفتن دستان یکدیگر به رقص و پایکوبی پرداختند. رقص نور به سبک پارتی های مبتذل مختلط نیز از جمله مواردی بود که در این برنامه مورد استفاده قرار گرفت.

این برنامه که از ساعت 14 شروع شده بود قرار بود تا ساعت 16 پایان یابد که تا ساعت 18 ادامه یافت و گفته شد که امکان تمدید ساعت آن نیز وجود دارد.

گفتنی است؛ مسئولان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران با اهمال و سستی عجیب و مشکوک خود در برخورد قانونی با انجمن اسلامی قانون شکن دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران موجب شده اند که هر از گاهی شاهد برگزاری چنین برنامه هایی از سوی این تشکل قانون شکن باشیم.

 

 

خبر وزیر اطلاعات در مورد سندی از یک آقازاده

وزیر اطلاعات از محتوای سند کشف شده از یک آقازاده خبر داد.

  حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی در گفت و گو با ویژه نامه نوروزی روزنامه جوان گفت: سندی از یکی از آقازاده ها به دست آمده که آن هم راهبردها، سیاست ها و تاکتیک هیا براندازی است.

وی افزود: البته آن آقازاده در بازجویی گفت که آن متن را یکی از مشاوران ارشد یک کاندیدا نوشته، اما بعدا آن مشاور در بازجویی گفت که بخشی از آن را من نوشته ام و بخش های دیگر را همان آقازاده و دیگران نوشته اند.

وزیر اطلاعات در این گفت و گو افزوده است: در صفحه 5 این مافینست آینده ای را برای ایران آرزو یا برنامه ریزی می خواهند بکنند که من تنها یک جمله از آن را نقل می کنم که چنین است:« فردایی که باید در آن شاهد تعمیق و گسترش شکاف حاکمیت و مردم، روحانیت و حاکمیت، روحانیت و مردم، روحانیت و روحانیت، دین و دین از یک سو و شکاف های درون حکومتی از سوی دیگر بود.»

 

 

نامزذ ندا اقا سلطان به میهمانی "اسرائیل" می رود

در حالی که انتشار جزئیات جدیدی از نحوه قتل ندا آقاسلطان، بسیاری از ناظران سیاسی را به این نتیجه رسانده که این قتل با برنامه قبلی صورت گرفته است، کاسپین ماکان، نامزد ندا، به تل‌آویو می‌رود تا با مسئولان رژیم صهیونیستی دیدار کند.

، کاسپین ماکان، نامزد ندا آقاسلطان (که در حوادث پس از انتخابات به طرز مشکوکی جان باخت)، به تل‌آویو می‌رود تا با برخی مسئولان رژیم صهیونیستی دیدار کند.

ماکان که پس از قتل مشکوک "ندا آقاسلطان" در جریان اغتشاشات بعد از انتخابات، خود را نامزد او معرفی کرده بود، چند هفته پس از این اتفاق، ایران را به مقصد انگلستان و سپس آمریکا ترک کرد.

طبق گزارش واحد مرکزی خبر، ماکان که در بسیاری از رسانه های غربی از جمله "بی‌بی‌سی فارسی"، صرفا به دلیل همراه بودن با "ندا"، عملا به تحلیلگر مسائل ایران تبدیل شده است، هفته آینده به اراضی اشغالی فلسطین سفر می‌کند تا با مسئولان رژیم صهیونیستی درباره اقدامات ضدایرانی، گفتگو کند.

قتل مشکوک ندا؛ خوراک خبری رسانه‌های ضدانقلاب

در جریان اغتشاشات پس از انتخابات دهم اگرچه اتفاقات ناگوار بسیاری از جمله کشته شدن تعدادی از هموطنانمان و هتک حرمت نظام جمهوری اسلامی رخ داد اما در این میان ماجرای کشته شدن مشکوک دختری به نام "ندا آقاسلطان" در یکی از محله‌های تهران، به طرز ویژه‌ای در رسانه‌های ضدایرانی بازتاب داشت.

در این میان، انتشار گزارش های پزشکی که حاکی از شلیک گلوله از پشت و فاصله نزدیک به ندا بوده و همچنین گزارش پلیس مبنی بر غیرسازمانی بودن سلاح‌ مورد استفاده قاتل ندا، بر شدت ابهامات این موضوع افزود.

با این حال، رسانه های خبری بیگانه نظیر "بی بی سی" انگلیس و "سی ان ان" آمریکا، این اتفاق را به شدت تحت پوشش قرار دادند و سعی در اسطوره سازی از وی و نسبت دادن قتل او نظام جمهوری اسلامی را داشتند.

با این حال، انتشار گزارش های پزشکی که حاکی از شلیک گلوله از پشت و به فاصله نزدیک به ندا بوده و همچنین گزارش پلیس مبنی بر غیرسازمانی بودن سلاح‌ مورد استفاده قاتل ندا، بر شدت ابهامات این موضوع افزود.

چند ماه پیش نیز فیلمی در اینترنت پخش شد که در آن به شیء مشکوکی که در صحنه قتل ندا در دست او قرار داشت اشاره شده است. در فیلم، به یک بطری در دست چپ ندا اشاره شده که او با زیرکی آن را بالای صورت خود آورده و سپس مقداری خون را از آن بر روی صورتش می ریزد تا عکاس حاضر، بلافاصله این صحنه و عکس معروف ندا را ثبت کند.

این فیلم نشان می‌دهد که ندا با همکاری آرش حجازی و استاد موسیقی خود سناریویی را اجرا می‌کند که شاید خود او هم فکر نمی‌کرده پایان آن به منجر کشته شدنش شود.

پش از افشای پشت پرده قتل ندا کاربران فعال اینترنت، پوستری از صحنه قتل ندا و بطری خونی که در دست او قرار دارد، طراحی و منتشر کرده اند که صحنه قتل را یک سناریوی طراحی شده نشان می دهد.

 

 

سال 68 ، ریشه انحراف برخی اصلاح طلبان

عضو حزب کارگزاران  با تشبیه این واقعه تاریخی، ریشه انحراف برخی اصلاح طلبان را از سال 68 دانست و گفت: من دقیقا نقطه اطلاق و عطف تاریخی ار سال 68 به بعد می دانم. البته این مساله در فرایند تاریخی 20 ساله خودش را روز به روز بیشتر نشان داد و در بروز این شکاف روز افزون چیزی جریان چپ سیاسی را به سمت یک نوع هماهنگی و همگرایی و هم افزایی هدایت نکرد.

عطریانفر که با ویژه نامه نوروزی روزنامه جوان گفت و گو می کرد، مشکل اصلاح طلبان رادیکال را اینگونه توضیح داده است: آنچه که به عنوان یک مشکل دیده می شود این است که بخشی از جریان سیاسی چپ که ما از آن تحت عنوان رادیکال نام می بریم تصورشان بر این شد که می توانند این نقش سیاسی را خودشان بیرون پازل معین ایفا کنند. این حیطه پازل و حیطه مشترک که نانوشته ما بر آن هم قسم هستیم و اتفاق داریم اصل حفظ نظام بوده است. وقتی سخن از بازی در نظام می کنیم طبیعتا نمی توانیم سخن ماورایی بزنیم باید سخنی بگوییم که پایش در زمین باشد. وقتی می گوییم نظام نظام، بلافاصله به عنوان یک عنوان کلی زیر بخش هایی پیدا می کند یعنی قانون رهبری و ریز نظام هایی که اینها را به هم مرتبط می سازد.

 

 

اساسا بر مبنای عقلی و عقل سیاسی تقلب امکانپذیر نیست

عطریانفر مسئول تبلیغات ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان پیش از کاندیدا شدن موسوی به مقوله تقلب در انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: در خصوص بحث تقلب با تخلف من یک عبارت را باز کردم در یکی از این بحث ها؛ ما اشتباه می کنیم اگر فکر کنیم برگزار کنندگان انتخابات عبارتند از 30 هزار ناظر شورای نگهبان و 47 هزار بازرس کل کشور. نه برگزار کننده انتخابات نیم میلیون نفر انسان هستند که بر سر هر صندوق یک تعداد معتمد نشسته و این معتمدین رای مردم را اخذ می کنند. وقتی که تا پایان روز شمارش شده وبعد در برابر چشم ده نفر این صندوق باز شده و شمارش شده این نظر منطقی امکان تقلب و تخلف درون آن بسیار اندک است.

وی در همین زمینه خاطرنشان کرد: اساسا تقلب حتما باید در محیط هایی بسته رخ دهد در حالی که در یک عرصه باز امکان تقلب نیست. در عرصه انتخاباتی که 47 هزار حوزه و در هر حوزه ای حدود 10 نفر آدم بر سر یک صندوق حضور دارند اساسا بر مبنای عقلی و عقل سیاسی تقلب امکانپذیر نیست و اصلا نیازی نیست دراین زمینه از رهبری هزینه کنیم و بگوییم چون ایشان گفتند تقلب نشده پس نشده است. زیرا عقل سیاسی حاکم بر عدم تقلب در آن شرایط باز دارد.


ارسال شده در توسط منتظر منجی