سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

 

تلاش آمریکا درمقابل محور مقاومت بی نتیجه خواهد بود

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار رئیس جمهور سوریه، روابط ایران و سوریه را از لحاظ استحکام و استمرار در طول 30 سال گذشته، بی نظیر دانستند. ضمن گرامیداشت یاد مرحوم حافظ اسد تأکید کردند: روند خوب همکاریهای دو کشور ، باید پرشتاب تر از گذشته ادامه پیدا کند. ایشان روابط سیاسی ایران و سوریه را عالی خواندند و با ابراز رضایت از ارتقای همکاریهای اقتصادی و فنی میان دو کشور افزودند: ظرفیت گسترش بیشتر این همکاریها همچنان وجود دارد.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: هیچ دو کشوری در منطقه وجود ندارند که دارای چنین روابط دو طرفه مستحکم و عالی سی ساله باشند، بنابراین باید از این تجربه نهایت استفاده را کرد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین آمریکا را مخالف اصلی محور مقاومت در منطقه دانستند و با اشاره به تلاشهای مقامات آمریکایی برای از بین بردن این محور مقاومت تصریح کردند: این تلاشها، مانند گذشته به نتیجه ای نخواهد رسید.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر همکاریهای منطقه ای میان کشورهای دوست، اظهار امیدواری کردند همه گروههای عراقی همچون گذشته با اتکا به ارای آحاد مردم عراق، با همکاری و یکدلی، در جهت آبادانی عراق، حل مشکلات مردم این کشور و خروج اشغالگران گام بردارند. در این دیدار که احمدی نژاد رئیس جمهور نیز حضور داشت، بشار اسد رئیس جمهور سوریه نیز روابط دو کشور را نمونه و الگو خواند و تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران و سوریه در یک سنگر قرار دارند و دارای اهداف مشترک هستند. آقای بشار اسد افزود: همکاریهای ایران و سوریه در همه ابعاد ادامه خواهد یافت و هر روز شاهد موفقیتهای بیشتری در منطقه خواهیم بود.

 

 

ترزا لویس و نعل وارونه جاهلیت مدرن

 

عملکرد مدعیان نظم نوین جهانی در تمام این سال‌ها، واقعیت نعل وارون زدن قدرت‌طلبان بی‌ریشه را برای مردم بصیرت‌پیشه ما روشن کرده است.

در دوران جاهلیت، برخی از دزدان برای آنکه ردّپای آنها و مرکبشان معلوم نشود،‌ به سم اسبان خود نعل وارونه می‌زدند تا مسیر رفت و برگشت آنها مستور بماند و از تعقیب در امان باشند.

حالا نعل وارونه زدن، حکایت جاهلیت مدرن امروز شده است؛‌ جاهلیتی که سعی دارد جامعه بشری را به سمت وارونه حقیقت منحرف کند.

بیش از سی سال عناد سرسختانه دشمنان این دیار با هر حربه‌ای علیه انقلا ب و دین و آئین، هر روز به شیوه هایی تکرار می شود؛ حربه هایی که در بطن آن بدبین کردن مردم به مسئولین متعهد و انقلابی مشاهده می‌شود؛ حربه‌هایی که با سیاستهای موذیانه مستکبران در صدد القای این است که نظام اسلامی ایران به نقض حقوق بشر مشغول است.

این گزینه را سالهاست به هر بهانه‌ای علم کرده‌اند و طوری وانمود می‌کنند که گویی در حوزه تحت اختیار خودشان همه در امنیت حاصل از عمل به منشور حقوق بشر در آرامش به سر می‌برند: حکومت ایده‌آل، نیروهای امنیتی و پلیس سالم، نهادها و سازمان‌های بی‌اشکال،‌ دادگاه‌های عادل و خلاصه یوتوپیایی که مقصد آمال بشری بوده است. آنها با بکارگیری سیاستهای خصمانه،‌ نقض حقوق بشر را در خارج از مرزهای خود جستجو می‌کنند. در دید این مذبذبان، حقوق بشر مذکور اساساً تنها می‌تواند در کشورهای دیگر(ترجیحاً اسلامی) پایمال شود.

فی‌المثل اگر زنی جرمی را در کمال صحت و سلامت مرتکب و به آن معترف هم شده باشد و دستگاه قضایی کشور اسلامی، متهم را در عوض گرفتن جان انسانی بی گناه و البته طبق قوانین مصرّح خود،‌ به اعدام محکوم کند، تمام دستگاه عریض و طویل استکبار،‌ مدعی العموم می‌شوند و از جایگاهی که لیاقتش را ندارند، فریاد وا حقوق بشرا سر می‌دهند.

"سکینه محمدی آشتیانی"، زنی است که به جرم زنای محصنه و مشارکت مستقیم در قتل همسرش محکوم به اعدام شده است؛ زنی که از پاپ گرفته تا هیلاری کلینتون و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و کارلا برونی فاسد و کوشنر و سارکوزی و همین شیرین عبادی (مصلح نوبل گرفته مستکبران) و ... برایش اشک‌ها ریختند، کمپین تأسیس کردند و از یک قاتل زناکار، مظلومی بی‌گناه و تحت ظلم واقع شده و فاقد حقوق بشری به تصویر کشیدند.

در مقابل این واقعه که مستکبران دروغگو، آن را توپ زمین بازی پر از علف هرز خود قرار داده‌اند، اتفاقاً در سرزمین یانکی‌ها حادثه‌ای مشابه رخ داده است.
"ترزا لویس"، ناتوان ذهنی‌ای که هفتمین سال زندگی خود در زندان را سپری می‌کند، از سوی دادگاه متهم است به رابطه خارج از چارچوب خانواده، تهیه سلاح گرم و اجیر کردن دو نفر برای قتل همسر و ناپسری خود (توجه کنید: اجیر کردن و نه ارتکاب) و محکوم شده به مرگ.

حال این زن که پس از گذراندن چند تست هوش، "عقب افتاده ذهنی" معرفی شده است، توسط قاضی دادگاه ویرجینیا، "مغز متفکر" قتل‌ها معرفی می‌شود. جستجو کنید و ببینید کدامیک از دولتها و سران داعیه دار حقوق بشر در اعتراض به حکم عجیب صادرشده علیه لویس نطقی کرده باشند. چرا؟؟ دیگر بر همگان روشن شده که جوسازی دیکتاتورهای بین المللی برضدّ کشورها(به ویژه کشور عزیزمان،‌ ایران) و دخالت آشکار در امور داخلی آنها، تنها و تنها با هدف فرافکنی و کاستن از بار روانی فشار جامعه جهانی درخصوص جنایت‌ها و نقض‌های مکرر حقوق شهروندی در کشورهای مدعی صورت می‌گیرد.

عملکرد مدعیان نظم نوین جهانی در تمام این سال‌ها، واقعیت نعل وارون زدن قدرت طلبان بی ریشه را برای مردم بصیرت پیشه ما روشن کرده و مدت‌هاست که با بی خیالی از کنار حقوق بشر پوچ و توخالی غربیان و دنباله‌های داخلی آنها می‌گذرند. به قول صائب تبریزی:
 
نعل وارون نشود رهزن ما راست روان     کز ره دیر مکرر به حرم آمده‌ایم
 
 
 
 
 

توزیع مخفیانه روزنامه جریان فتنه بین مردم

دومین نسخه از نشریه " کلمه" به صورت غیرقانونی به چاپ رسیده و میان مردم توزیع شد. این نشریه یک صفحه‌ای بوده (جهت چسباندن بر روی دیوار) و اخبار و مسایل مهم روز را به صورت کوتاه چاپ می‌کند. همچنین در نشریه مذکور آمده است: " مردم رسانه ندارند. لطفا پس از خواندن خبرنامه، آن را به دوستان خود بدهید و یا در مکان عمومی جا بگذارید " و با این عنوان از خوانندگان خواسته‌اند اطلاع‌رسانی کنند.

گفته می شود این اقدم جهت شبیه سازی مبارزات مردم علیه نظام شاهنشاهی انجام گرفته که مردم در آن زمان سخنان امام خمینی (ره) را منتشر و پخش می نمودند البته با تفاوت که مردم در انتشار این ویژه نامه فتنه نقشی ندارند و برخی گروه های سازمان یافته وابسته به یکی از سران فتنه اقدام به انتشار این نشریه غیرقانونی نموده و آن را منتشر می نمایند.

 

 

هویت دستگیرشدگان گروهک نهضت آزادی در اصفهان اعلام شد

 

یک مقام آگاه در اصفهان، هویت هشت نفر دستگیر شده گروهک نهضت آزادی را اعلام کرد. وی که خواست نامش فاش نشود، شامگاه شنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود: ابراهیم یزدی(تهران) ، هاشم صباغیان(تهران)، علی اصغر غروی(اصفهان)، وحید حقیقی(اصفهان)، عباسعلی مصلحی(اصفهان)، احمد میرمحمد رضایی(زنجان)، رسول ورپائی(نائین) و غفار فرزدی(تبریز) عصر جمعه گذشته در اصفهان دستگیر شدند. وی توضیح داد: ابراهیم یزدی که به خاطر ابتلا به بیماری پرستات و قلبی به صورت موقت از زندان آزاد شده بود بدون هماهنگی، به اصفهان سفر کرده بود. وی همچنین پس از شرکت در نماز جمعه ی محفلی و غیرقانونی علی اصغر غروی قصد داشت تا یک جلسه خصوصی با سایر اعضای این گروهک غیرقانونی در اصفهان برگزار کند که دستگیر شد. وی تصریح کرد: ابراهیم یزدی و هاشم صباغیان بدلیل داشتن پرونده با حکم قضایی به تهران انتقال یافتند و مابقی افراد دستگیر شده نیز هم اکنون در بازداشت بسر می برند.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی