سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

خاتمی ویدئو را رسانه یاغی می دانست

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت، موسوی در مقطعی که زاغه نشین سیاسی بود و در سیاست حضور نداشت، به یک سری سفرهای خارجی رفت که منجر به تغییر دیدگاه‌هایش شد.

به گزارش شبکه ایران، محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و مدیرمسئول نشریات شرق و شهروندامروز، در مصاحبه ای مفصل، ضمن دادن پاسخ مستدل به شبهه تقلب در انتخابات، از رفتارهای ساختارشکنانه مهندس میرحسین موسوی در ماه های اخیر انتقاد کرد.

وی در این مصاحبه در خصوص به انحراف رفتن برخی خواص گفته است: به هر حال ما آدم های بزرگی در صدر اسلام داشتیم مثل زبیر به عنوان سیف الاسلام اما چه می شود که اتفاقاتی رخ می دهد که آن قضایا بر سر قدرت پیش می آید. ما در ادبیات شیعی خودمان انحراف تاریخی را از سقیفه می دانیم. انحرافی بزرگتر از این در تاریخ قلب شیعه ثبت نشده است. اما در آن نقطه تاریخی، علی بن ابی طالب (ع) با تمام حقانیتی که داشته و با همه عظمت و سابقه ای که در اسلام داشته است، به خاطر یک اصل بزرگتر در برابر حادثه ای که اتفاق افتاد 20 سال تمکین می کند.

وی درباره تغییر و تحول خاتمی نیز گفت: آقای خاتمی هم همینطور بود. در وزارت ارشاد دوره ایشان سخن از رسانه یاغی می شد که اسمش بود، ویدئو! ولی آقای خاتمی تغییر کرده است.

 

 

بهزاد نبوی هم قائل به تقلب نیست

محمد عطریانفر در خصوص اعترافاتش در دادگاه متهمین کودتای مخملی خاطرنشان کرده است: آنچه که در دادگاه گفتم با حرف های گذشته ام هیچ تفاوتی نداشت. فرقش اینست که آمدیم و گفتیم.خیلی از دوستان من هم همین نگاه را دارند اما نمی‌گویند. آقای بهزاد نبوی هم قائل به تقلب نیست اما می‌گوید این را نمی‌گویم چون در حق آقای موسوی خیانت می‌شود.

 

 

نمی دانیم چرا موسوی آمد

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه دلیل حضور میرحسین موسوی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای وی نیز روشن نیست،به تحلیل شخصی خود درباره کاندیداتوری وی پرداخت.

محمدعطریانفر در گفتگوی خود با ویژه نامه نوروزی«جوان» در پاسخ به این سوال که چرا آقای موسوی در انتخابات کاندید شد و حضور پیدا کرد،گفت:اگر دلیلش را پیدا کردید به من هم بگوئید!.البته من یک تحلیلی دارم ولی تحلیل خود است و شاید کسی تحلیل من را نپذیرد.

وی در این خصوص ادامه داد:احساس من این است که به آقای موسوی برخورده بود که یک کسی به نام آقای احمدی نژاد آمده است و تصویر ریاست دولتی را به رخ ایران و جهان می کشد که این منطبق بر آرمان حضرت امام(ره)است.مهندس موسوی که خود را در واقع برانگیخته امام (ره) می دانست و خود را تصویر عملیاتی دوره امام(ره) دردهه اول انقلاب تلقی می کرد،می گفت من باید اثبات کنم که رئیس دولت نظری دولت،رئیسی که نظریه امام (ره) را بخواهد در دولت بیاورد احمدی نژاد و تفکر احمدی نژاد نیست.

 

 

چند طرح خرابکارانه خنثی شد

جلسه وِیژه کمیته امنیتی مجلس و ناجا درباره چهارشنبه سوری: چند طرح خرابکارانه خنثی شدند 

"چهارشنبه سوری" ، موضوع جلسه اخیر کمیته امنیتی کمیسیون امنیت ملی مجلس بوده است که طی آن مقامات امنیتی از خنثی شدن چند توطئه خرابکارانه در آستانه این روز خبر دادند.

 صبح امروز کمیته امنیتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور مسوولان امنیتی و انتظامی برای بررسی موضوع چهارشنبه آخر سال تشکیل جلسه داد.

یک نماینده مجلس با اشاره به دستگیر شدن چند نفر از عوامل اصلی که قصد اخلال و سوءاستفاده از مراسم چهارشنبه سوری را داشتند گفت: ضمن خنثی سازی طرح های خرابکارانه ، پیش بینی های مناسب برای برگزاری مناسب این مراسم به عمل آمده است.

وی تاکید کرد: مسوولان انتظامی و امنیتی با پیش بینی های لازم و اندیشیدن تمهیدات لازم تلاش می کنند زمینه سوءاستفاده از چهارشنبه سوری را به حداقل برسانند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با هوشیاری مردم امکان سوءاستفاده از این مراسم به فرصت طلبان داده نشود.

 

اقدامات نوروزی فتنه سبز در راه است

اخبار دریافتی از جلسات مخفیانه و پنهان تعدادی از اصلاح طلبان و اعضای فرقه سبز در برخی از استان ها حکایت دارد. 

،در این جلسات که برخی از اصلاح طلبان تندرو،اعضای رادیکال ستادهای میرحسین موسوی و برخی از نمایندگان رد صلاحیت شده مجلس ششم نیز حضور داشته اند،مجموعه اقدامات برای روزهای پایانی آخر سال مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. 

گفته می شود محورهایی همچون تاکید بر صدور پیام نوروزی توسط موسوی و کروبی،نامگذاری برای سال آینده از سوی سران فتنه،آمادگی برای سالگرد دهمین دوره انتخابات انتخابات ریاست جمهوری و ... مورد بحث و بررس قرار گرفته است. 

گفته می شود این جلسات محرمانه بوده و مدعوین با کد و رمز و با احتیاط لازم به جلسات دعوت شده بودند.


ارسال شده در توسط منتظر منجی