سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

پخش‌صدای‌یک‌زن‌ازبلندگوی‌وزشگاه‌آزادی


 


فروپاشی قواعد اخلاقی، خطری است که جامعه را تهدید می‌کند. اینبار، این خطر با پخش صدای یک زن در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی که همگی مرد هستند، خودنمائی کرد. دیروز نوار صوتی دو تیم فوتبال در استادیوم آزادی پخش شد که در یکی از آنها یکی از مجریان زن رادیو، گوینده این نوار صوتی بود. بعد از آنکه تلاش‌های مربوط به اختلاط زن و مرد در ورزشگاه‌ها با شکست مواجه شد، اکنون همان انحراف از این طریق دنبال می‌شود.


 


 



تمسخر موسوی از سوی یک کاریکاتوریست


نیک آهنگ کوثر کاریکاتوریست روزنامه‌های اصلاح‌طلب با کشیدن کاریکاتوری دیگر از میرحسین به انتقاد از وی پرداخت. در این کاریکاتور میرحسین جلوی لپ تاپ نشسته و مشغول کندو کاو در فضای مجازی خطاب به همسرش زهرا رهنورد می‌گوید: به ما پیغام می‌دهند که کاری باید بکنیم و زهرا رهنورد با پوزخندی به موسوی می‌گوید: خب یه کاری بکن. یک مصاحبه‌ای با خودت انجام بده و بیانیه‌ای صادر کن! گفتنی است نیک آهنگ کوثر چند ماه قبل هم با کشیدن کاریکاتوری از میرحسین وی را در سنین پیرمردی سالخورده نشان می‌داد که در حال نوشتن بیانیه 130 خود می‌باشد.

 

 


نشانه‌روی جریان فتنه به سوی قوه قضائیه


جریان فتنه ناکام از پیشبرد اهداف خود به سمت و سوی قوه قضائیه نشانه‌روی کرده است. سایت جرس که به بنگاه دروغ پراکنی برون مرزی جریان فتنه شهرت یافته است، اخیرا به نقل از آن‌چه که "منابع موثق " می‌نامد یک "نامه تاریخی " را با عنوان "سه پیشنهاد مهم رئیس قوه قضائیه به رهبری " منتشر کرد.


دراین باره گفتنی است؛ سوای از مطالب بی‌محتوا و تکراری که طی یک سال اخیر مشابه آن بارها از سوی شاخه‌ی مجازی جریان فتنه با استمداد از بوق های خبرپراکنی بی‌بی‌سی و رادیو فردا و.... منتشر و تکرار شده؛ این نکته حائز اهمیت است که چرا در این برهه، نوک هجمه ضدانقلاب و به خصوص جریان فتنه به سمت وسوی رئیس قوه قضائیه نشانه گیری شده است؟


به نظر می رسد با مروری بر حوادث و اخبار ماه های اخیر بی شک مواضع صریح و قاطعانه شخص ریاست محترم قوه قضائیه درباره باطل بودن وقف دانشگاه آزاد و شفاف سازی فضای عمومی نسبت به ماهیت جریان فتنه از جمله دلائل اصلی این نشانه‌روی‌ است.


البته نگاهی اجمالی به سیر عملکرد جریان فتنه و عوامل رسانه‌ای آن از دیگر عوامل این تهاجمات سازمان یافته می توان به ناکامی جریان فتنه و وابستگان به آن ها در پیشبرد اهداف این جریان از طریق دستگاه قضایی، سخنان صریح سخنگوی قوه قضائیه در انحلال دو تشکل همسو با جریان منحرف فتنه ، تصمیم قاطع قوه قضائیه در برخورد با سران فتنه و اعمال مجرمانه آن‌ها، نامه پراکنی برخی عناصر همسو با جریان فتنه به منظور فضاسازی منفی علیه اقدامات دستگاه قضا، مأیوس شدن جریان فتنه از ژست سیاسی مشروع و قانونی نشان دادن اقدامات ضدامنیتی خود، شکست دشمن در نمایش اختلافات آشکار میان مسئولین نظام و لذا تلاش مذبوحانه برای القای وجود اختلاف پنهان میان آنان ، موفقیت روز افزون و همگرایی هر چه بیشتر دستگاه های انتظامی، امنیتی و قضایی در دفع شر فتنه، از دست رفتن پایگاه اجتماعی جریان فتنه و تلاش برای بازیافت حیات جعلی این جریان اشاره کرد.


بدون تردید عشق و ارادت آیت‌الله صادق آملی لاریجانی نسبت به ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری بر دشمنان این نظام نیز پوشیده نمانده است.هم چنان سخن گران سنگ شهید بزرگوار بهشتی مظلوم در گوش مردم مسلمان ایران طنین انداز است که "به آمریکا بگویید از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر! "


 


 



جعل نامه؛میراث معاویه برای فتنه گران


انتشار دو نامه جعلی یکی از سوی معاویه و دیگری از سوی جریان فتنه نشان دهنده آن است فتنه در برهه های مختلف از تاکتیک های مشابه ای استفاده کرده است. طی چند روز گذشته نامه ای جعلی در فضای مجازی منتشر شد که بنا بر جعلیات آن رئیس دستگاه قضا در حمایت از فتنه گران مواردی را خطاب به رهبر معظم انقلاب بیان کرده بود!.این نامه جعلی گرچه از سوی مسئولین با تکذیب مواجه شد اما شیوه مورد استفاده فتنه گران در این زمینه یک شیوه تاریخی و به ارث رسیده از منافق پیشگان است.


تاریخ را که ورق بزنیم ،در همان اتفاقات صدراسلام تحرکاتی را از سوی معاویه در برابر امیرالمومنین علی(ع) می بینیم که عجز و ناتوانی وی را بوضوح نشان می دهد.عجزی که نشان می دهد که تاکتیک جعل نامه روشی بوده که از جانب معاویه در شرایط فتنه گون خلافتش برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی مورد استفاده قرار می گرفته است. بی شک تاریخ گواهی دهنده آن است که معاویه بن ابی سفیان از راههای گوناگون برای تخریب یاران صدیق امیرالمومنین علی(ع) استفاده می کرد. روشهایی نظیر تهدید و تطمیع و آنگاه که این از این راهها به نتیجه نمی رسید برای تاثیر گذاری بر افکار عمومی به روش جعل نامه روی می اورد.


یکی از جعل های مهمی که معاویه به نام یاران حضرت علی (ع) انجام داد انتشار نامه دروغ از سوی فرماندار وقت مصر درتائید خودش بود!
مرحوم علامه عسگری در کتاب "نقش عایشه در تاریخ اسلام" در این زمینه به نقل از طبری می نویسد:


"هنگامی که معاویه از همراهی کردن قیس بن سعد فرماندار رشید و هوشمند امام (امیرالمومنین) در مصر نا امید گشت و دانست که وی به هیچ وجه به حاضر نیست او را کمک کند ، به خاطر حل این مشکل که بر او سخت و سنگین بود و فکرش را مشغول می کرد طرحی مکارانه ریخت و به مردمان شام چنین وانمود کرد که قیس با او همراه شده است، شما برای او دعا کنید.آنوقت نامه ای دروغین از زبان قیس برای مردم بازخواند....."


مقایسه دو رفتار فوق الذکر در انتشار دو نامه جعلی یکی از سوی معاویه و دیگری از سوی جریان فتنه نشان دهنده آن است فتنه همواره در طول تاریخ وجود داشته و به فتنه انگیزی مشغول.فتنه و تاکتیک هایش همواره در طول تاریخ به مقابله با جبهه حق مشغول بوده اند گاهی با لباس و صورت اموی و گاهی با نقشی از...


 


 




پشت پرده جماران کیست؟


سایت جماران که اخیرا و پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری بر فعالیت خود افزوده است به یکی از رسانه ای جریان برانداز تبدیل شده است. شناختن گرداننده اصلی این سایت که در پوشش موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) فعالیت میکند میتواند در شناسایی خط نفاق در این رسانه کمک شایانی نماید.سردبیر این سایت که زیر نظر مستقیم یکی از چهره های تندرو نزدیک به بیت امام(ره) فعالیت میکند فردی به نام (محمد علی.ن) می باشد.


نامبرده از چهره های تندرو دفتر تحکیم وحدت در سالهای دهه ?? بوده است و از نزدیکان ابولفضل فاتح مدیر عامل اسبق ایسنا می باشد.وی در سال ?? همزمان با تاسیس ایسنا به همراه فاتح به این خبرگزاری آمد و بعنوان دبیر سرویس سیاسی مشغول به فعالیت شد.وی در زمره افراطیون جریان دوم خرداد جای می گرفت.و ی سپس به عنوان مدیر کلی اخبار سیاسی ایسنا منصوب شد و پس از رفتن فاتح از ایسنا به سمت مدیرعاملی ایسنا رسید که بعلت تندروی بسیار زیاد پس از مدتی جای خود را به میرحمید حسن زاده داد.


نامبرده پس از خروج از ایسنا در موسسه تنظیم و نشر آثار امام مشغول به فعالیت شد و سایت جماران را راه اندازی کرد . در ایام مدیریت حسن زاده بر ایسنا همگان (محمد علی.ن) را بعنوان مدیر در سایه این خبرگزاری میشناختند. با کاندیداتوری موسوی در انتخابات وی به همراه فاتح در ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات این کاندیدای شکست خورده مشغول به فعالیت شدند و با راه اندازی سایت قلم نیوز و گماردن میرحمید حسن زاده بعنوان مدیر این سایت عملا در پشت پرده ستاد میرحسین مشغول فعالیت گردید.
هم اکنون در سایت جماران تعداد زیادی از خبرنگاران کنونی و اسبق ایسنا که اتفاقا!!!در سایت قلم نیوز هم فعالیت داشتند مشغول کار هستندو به نوعی این سایت به گفته کارشناسان قدم راهی نهاده که فاتح و ایسنا شروع کننده آن بودند.این سایت هم اکنون منعکس کننده اخبار و نظریات فرقه موسوی میباشد.


 


 



استفاده برخی دانشجویان پسر از لوازم آرایشی


بررسی های صورت گرفته از افزایش استفاده برخی دانشجویان از لوازم آرایشی حکایت دارد. اخیراً در بین قشر دانشجویان پسر آرایش کردن به سبک زنان مد و تبدیل به یک هنجار اجتماعی شده است که متأسفانه با شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی دانشگاه ها مراجعه دانشجویان مرد به مغازه های لوازم آرایشی بیشتر از سال قبل مشاهده می شود.در صورتیکه اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی صورت نگیرد شیوع این آداب در بین بیشتر جوانان به شکل یک امر ناهنجار عمق بیشتری خواهد گرفت.


 




ارسال شده در توسط منتظر منجی