سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

هم پیمانی گروهکی ها با منافقین برای حمایت فتنه سبز

جریان فتنه برخی از گروهک های منحرف ابتدای انقلاب را به هوس فعالیت مجدد انداخته است!.

به گزارش جوان ،پس از فتنه انگیزی های فتنه گران و تامین فضای آشوب برای اغتشاشگران توسط سران فتنه، یک جریان گروهکی ابتدای انقلاب در تماس هایی با فعالان جریان ذکر شده خواهان همکاری در خصوص مواردی که راهبرد مشترک خوانده اند ،شده است.

این گروهک که در ابتدای انقلاب از ترکیب چندین تشکیل شده بود و در حقیقت منشعب از گروهک منافقین نیز بوده است همچنین درتماسهایی که با گروهک منافقین داشته خواستار همسویی واتخاذ وحدت بیشتر و آوردن پتانسیل داخلی گروهک در حمایت بیشتر از جریان فتنه شده است

 

 

موسوی و کروبی و راه طی شده منتظری

آیا سابقه همراهی با امام (ره) مصونیت سیاسی می‌آورد؟

مواضع سران فتنه خصوصاً این دو کاندیدای شکست خورده با استقبال تمامی معارضان نظام مواجه شده است.


«
شما در اکثر نامه‌ها و صحبت‌ها و موضع‌گیری‌هایتان نشان دادید که معتقدید لیبرال‌ها و منافقین باید بر کشور حکومت کنند. به‌قدری مطالبی که می‌گفتید دیکته شده منافقین بود که من فایده‌ای برای جواب به آنها نمی‌دیدم.

مثلاً در همین دفاعیه شما از منافقین تعداد بسیار معدودی که در جنگ مسلحانه علیه اسلام و انقلاب محکوم به اعدام شده بودند را منافقین از دهان و قلم شما به آلاف و الوف رساندند و می‌بینید که چه خدمت ارزنده‌ای به استکبار کرده‌اید». جملات فوق بخشی از نامه معروف حضرت امام خمینی(ره) به آیت‌الله منتظری در عزل ایشان از قائم?مقام?رهبری به تاریخ ششم فروردین سال 68 است. جملاتی که به فرمایش خود حضرت «با دلی پرخون و قلبی شکسته» نگاشته شده است. آن روزی که مجلس خبرگان وقت، «مجاهد نستوه» و «فقیه عالیقدر» را به جانشینی امام‌(ره) برای ادامه هدایت انقلاب پس از رحلت ایشان برگزید چه کسی باور می‌کرد روزی با این ادبیات وی از این سمت خلع ید شود.

تغییر تدریجی مواضع

آیا این مجاهد انقلاب و فقیه برجسته از روز اول در خدمت جریان‌های لیبرال و نفاق قرار داشت یا اینکه این لغزش به تدریج در مواضع وی ایجاد شد؟ مگر وی همان شخصی نیست که پس از حضرت امام‌(ره)، جامع‌ترین بحث‌ها درباره جایگاه ولایت فقیه را تبیین کرده بود پس چگونه شد که به قول حضرت امام‌(ره) مواضع وی به صورت «خدمت ارزنده به استکبار» درآمد. البته بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در همان نامه علت این امر را بیان می‌کنند و «ساده‌لوحی»، «تحریک سریع» را دو پارامتر برای عدم صلاحیت ایشان جهت دخالت در امور سیاسی برمی‌شمرند.

موضع‌گیری براساس شایعات

قریب 20سال از آن رویداد تلخ در حوادث پس از انتخابات، به یکباره مهدی کروبی مدعی تجاوز به اغتشاشگران بازداشت شده در کهریزک می‌شود و طی یک بیانیه جنجالی که با استقبال شدید رسانه‌های غرب و ضدانقلاب مواجه می‌شود به کل نظام بدین‌خاطر می‌‌تازد. موضعی که استناد خود را برخی شایعات و شنیده‌ها اعلام می‌دارد.

با اینکه طی چندماه گذشته از کانال‌های مختلف همانند هیأت تحقیق و تفحص مجلس و قوه قضائیه این امر شدیداً تکذیب شد و وی مجبور می‌شود از موضع قبلی خود کوتاه بیاید و سخن خود را شایعات شنیده شده عنوان کند. اما این موضع احساسی و دروغین برای نظام هزینه‌زا می‌گردد و حتی اخیراً در گزارش رسمی وزارت امور خارجه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در سال 2009، موضوع کاملاً کذب «تجاوز جنسی» آقای کروبی به عنوان یکی از اتهامات ایران رسماً
درج شده است.

تمجید رجوی و بیوه شاه از کروبی و موسوی

طی چندماه گذشته مواضع سران فتنه خصوصاً این دو کاندیدای شکست خورده با استقبال تمامی معارضان نظام مواجه شده است، به گونه‌ای که روز پنج‌شنبه بیستم اسفندماه فرح پهلوی، همسر شاه مخلوع که حاضر نشد حتی یک فرد این نظام را تأیید کند، آقایان کروبی و موسوی را «بسیار شجاع» خطاب می‌کند.

همچنین مسعود رجوی، سرکرده گروهک منافقین که لفظ «محارب» دقیقاً بر او و همراهانش صدق می‌کند و برای براندازی نظام از هیچ جنایتی فروگذار نکرده و طی 30 سال گذشته همیشه مسؤولان و شخصیت‌های نظام و از جمله حضرت امام خمینی(ره) را با بدترین ادبیات سخیفانه ممکن مورد هجمه قرار می‌دهد، از مواضع این دو فرد خصوصاً موسوی استقبال کرد و در لبیک‌گویی به دعوت میرحسین برای ادامه اغتشاشات رتبه اول را به خود اختصاص داده است. بدون اینکه شاهد کمترین موضع منفی درباره رجوی از سوی این دو همراه سابق
امام باشیم.

هرگاه دیدید دشمن از شما تعریف کرد...

حال سؤال اینجاست حتی اگر ادعاهای آقایان کروبی، میرحسین و سایر افرادی که در فتنه اخیر نقش داشته‌اند درست باشد و صحت آن مورد تأیید قرار گیرد آیا خبر ندارند که مواضع آنان چگونه با هورای دشمنان خونی انقلاب و امام مواجه شده است؟ آیا کسانی که تا دیروز همه راه‌های ممکن برای سقوط نظام اسلامی را ترسیم می‌کردند و اکنون در حمایت از این‌دو شخصیت سابق نظام موضع گرفته‌اند، به یکباره توبه نصوح کرده و متنبه شده‌اند و اکنون در صف مدافعان نهضت خمینی قرار گرفته‌اند یا این ساده‌لوحی و غرض‌ورزی عده‌ای بی‌بصیرت است که زبان آنان را امروزه دراز کرده است. آنانی که مدام از راه و اندیشه امام مایه می‌گذارند و خود را پیرو ایشان برمی‌شمرند آیا اطلاع ندارند که امام یک معیار برای تشخیص راه درست از غلط معین کردند و آن اینکه «هرگاه دیدید دشمن از شما تعریف می‌کند، روز عزای شماست» این شخصیت‌ها می‌توانند ادعا کنند که از مواضع اخیرشان دشمنان خوشحال نشده و برای آنان سوت و کف نزده‌اند؟

انتساب به امام‌(ره) مصونیت نمی‌آورد
سران فتنه طی چندماه پس از انتخابات و حتی قبل از آن، مسؤولیت داشتن در زمان امام و مبارزه در راه انقلاب (البته یکی از آنان) را ابزاری برای مصونیت بخشی خود قرار داده‌اند و در پشت نقاب انتساب به امام، مواضع دشمن شادکن خود را مشروع جلوه می‌دهند، اما در بازنگری اندیشه و راه امام خمینی متوجه می‌شویم که ایشان حتی انتساب خونی به خود را برای ابراز موضعی که از آن سوء‌استفاده شود نمی‌پذیرفت موضوعی که در مورد سیدحسین خمینی، نوه ارشد ایشان شاهد بودیم و با یک موضع غلط، حضرت امام‌(ره) وی را از دخالت در امور سیاسی منع کرد.

آیا این آقایان می‌توانند ادعا کنند که دارای جایگاه علمی، سیاسی، فقاهتی و مبارزاتی آیت‌الله منتظری در نظام اسلامی هستند؟ درحالی که حضرت امام با آن نامه تاریخی ایشان را برای همیشه از نه تنها رهبری نظام که از نقش‌آفرینی در آن نیز برحذر داشت. ای کاش یک‌بار هم شده این آقایان با خود خلوت می‌کردند و می‌دیدند که اکنون در کدام جبهه قرار گرفته‌اند، در جبهه امام یا جبهه...


ارسال شده در توسط منتظر منجی