سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

پناهندگی خاتمی به کشورهای اروپائی

به گزارش خبر گزاری خبرنگاران آزاد ایران (ریفنا) :

یک مقام آگاه فاش ساخت در زمان اغتشاشات چند ماه گذشته سید محمد خاتمی بر اساس هماهنگی های به عمل آمده قرار بود به بهانه شرکت در یک سمینار از کشور خارج شود .

این مقا م آگاه افزود رئیس جمهور دوره اصلاحات قرار بود از یکی از کشور های اروپائی  پناهندگی سیاسی دریافت نماید.

 

 

تجمع مردمی مقابل منزل کروبی

تحمع مردمی مقابل منزل کروبی آغاز شد.

به گزارش رجانیوز، در اعتراض به مواضع کروبی که موجب دریافت نشان شجاعت از فرح پهلوی شده است، مردم امروز یکشنبه از ساعت 16 مقابل منزل وی تجمع کرده اند.

بر اساس این گزارش این تجمع اعتراض آمیز برای دومین بار در مقابل منزل کروبی برگزار می شود.

گفتنی است کروبی بعد از اولین تجمع اعتراض آمیز در مقابل منزلش،محل سکونت خود را از نیاوران به دیباجی شمالی کوچه یاسوی تغییر داده است.

معترضین به کاندیدا و رقیب آرای باطله در دهمین انتخابات ریاست جمهوری نسبت به سخنان تفرقه افکنانه و ایجاد تشنج توسط کروبی اعتراض دارند

 

 

فتنه گران ، اراذل اجاره ای خود را فراخواندند

فتنه گران در ادامه آشوب طلبی‌ها اراذل و اوباش مرتبط با خود را برای مراسم چهارشنبه سوری فراخوانده‌اند.

به گزارش جوان آنلاین، در چند روز اخیر برخی فتنه‌گران با فراخواندن لیدرهای اراذل و اوباش خود به آنان ماموریت داده اند که به ساماندهی نیروهایشان برای مراسم چهارشنبه‌سوری بپردازند.

گفته می شود این فتنه گران با پرداخت تنخواه به لیدرها ضمن تاکید بر سازماندهی چگونگی تهیه لوازم آشوب‌آفرینی را به خود لیدرها تفویض کرده اند.

در همین زمینه شنیده شده است فتنه گران به لیدرهای خود تاکید کرده اند هزینه نیروهای تحت امر آنها منوط به تهیه اسنادی همچون فیلم از خرابکارهای آنان می باشد.

در همین راستا لیدرها نیز در برنامه ریزی خود اقدام به تقسیم‌بندی نیروهای خود به چندین گروه و با ترکیب نیرویی دو مرد و یک زن نموده‌اند.

قرار بر این شده است که هر اغتشاشگر زن در کیف خود 3 عدد کوکتل مولوتوف حمل کرده تا درموقع مناسب اقدام به پرتاب کردن آنها بنماید.

در همین زمینه گفته می شود یکی از آقازاده‌ها نیز ضمن ارتباط با این گروه‌ها مسوولیت طراحی میدانی فعالیت آشوبگران تعیین و مدیریت نماید.

 

 

بهشتی لیست شهدای دروغین را در اختیار موسوی و کروبی قرار داد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: علیرضا بهشتی پس از دریافت لیست 72 نفره دروغین افراد به اصطلاح شهید از محسن مخملباف، این اسامی را در اختیار میرحسین موسوی و مهدی کروبی قرار داد.

محمد کرمی‌راد نماینده مردم کرمانشاه و عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که با فارس پیرامون جلسه صبح امروز اعضای هیئت رئیسه کمیسیون متبوعش گفتگو می‌کرد، اظهار داشت: مسئولانی از سپاه پاسداران صبح امروز به منظور ارائه توضیحاتی در خصوص دستگیری 30 نفر از متهمان شبکه‌های سازمان‌یافته جنگ سایبری توسط اطلاعات سپاه در کمیسیون امنیت ملی مجلس حاضر شدند و گزارشی را از نحوه انهدام شبکه سایبری و اقدامات هماهنگ آنها با عوامل خارجی به ویژه اکبر باطبی که تحت پوشش حقوق بشر، فعالیت‌های گسترده‌ای را در جریان فتنه انجام می‌داد، ارائه کردند.

وی با اشاره به انهدام شبکه‌های سایبری ضدانقلاب توسط سپاه که سران فتنه نیز با آنها در ارتباط بودند، گفت: مسئولان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این جلسه ضمن تشریح چگونگی انهدام شبکه سایبری (در فضای مجازی) و به دام انداختن شبکه مرصاد که به دستگیری 30 نفر از عوامل مربوطه انجامید، گزارش مفصلی را در این رابطه به هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی ارائه کردند.

وی که گزارش این جلسه را تشریح می کرد بیان داشت: اکبر باطبی از آنجایی که به دنبال قهرمان‌سازی و بی‌ثبات سازی در جریان فتنه بود، از این رو لیست 72 نفره دروغین را به عنوان شهید در اختیار محسن مخملباف قرار داد که وی نیز این لیست دروغین را به علیرضا بهشتی مشاور میرحسین موسوی و نماینده او در کمیته موسوم به پیگیری بازداشت شدگان پس از انتخابات، قرار ‌داد، علیرضا بهشتی نیز لیست مذکور را به میرحسین موسوی و مهدی کروبی، کاندیداهای انتخابات دهم ریاست جمهوری می‌دهد که تشکیلات و تیم این دو کاندیدای ریاست‌جمهوری اقدام به زمینه‌سازی در این خصوص می‌کنند که اخبار کذب کشته شدن سعیده پورآقایی و ترانه موسوی از این دست افراد بودند تا با استفاده از سناریوهای خاص، سعی داشتند در این جریان فتنه اعلام کنند که ما شهید دادیم.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس در خاتمه توضیح داد: سرکشی سران فتنه به خانواده‌های این افراد و شرکت در مراسم‌های ختم آنها و هماهنگی با اکبر باطبی و امثال این افراد، نشان از نوعی هماهنگی کاملاً برنامه‌ریزی شده میرحسین موسوی و مهدی کروبی با این جریان بیگانه دارد

 

اصلاح طلبان شب چهارشنبه ترقه نزنند !

شفیعیان برخی اظهارات مبنی بر ایجاد درگیری در این روز را "خنده‌دار" دانسته و اظهار کرده است: "اگر کسی بگوید که مردم روز چهارشنبه سوری به خیابان بیایند و آتش بسوزانند، این به یک "طرح هخایی" می ماند؛ مثل وقتی می‌گفت که مثلا توی خیابان ها راه بروید!"

به گزارش شبکه ایران، اظهارنظرهای جالب برخی از سران اصلاحات درباره چهارشنبه آخر سال، واکنش اعضای این طیف سیاسی را هم برانگیخته است.

آقای موسوی درباره چهارشنبه آخر سال، با بیان این مطلب که "چهارشنبه سوری، روز قیام نور علیه تاریکی است"، تلویحا هواداران دچار ریزش شده خود را به ایجاد اغتشاش در این روز دعوت کرده بود. زهرا رهنورد، همسر او هم در اظهاراتی مشابه و البته شاعرانه گفته بود "چهارشنبه سوری روزی است که زردی چهره‌ها می‌سوزد و دود می‌شود!".

با این حال، علی اصغر شفیعیان، عضو حزب مشارکت که از اعضای ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی هم بوده است، در یادداشتی خطاب به سران این طیف سیاسی نوشته است: "برای دوستانی که می خواهند همه چیز، از جمله چهارشنبه سوری را سیاسی کنند، یک پیشنهاد دارم تا به وزن کشی ملموسی تبدیل شود: پیام یا بیانیه بدهید و به طرفداران خود بگویید که در چهارشنبه سوری امسال، کسی ترقه و نارنجک نترکاند".

شفیعیان که اخیرا از دروغ سایت رسمی آقای موسوی پرده برداشته، به ذکر دلایل خود برای این موضوع هم پرداخت و عنوان کرد: "این کار چند تا حسن دارد، اول اینکه شرکت در این وزن کشی را بدون هزینه می کنید و هم از طرفی از آلودگی صوتی و وحشت آفرینی هایی که سالهاست به اشتباه جای یک رسم قدیمی را گرفته، جلوگیری خواهید کرد. به خدا خیلی‌ها می‌آیند و دست و پای شما را هم می‌بوسند".

وی برخی اظهارات مبنی بر ایجاد درگیری در این روز را "خنده‌دار" دانسته و اظهار کرده است: "اگر کسی بگوید که مردم روز چهارشنبه سوری به خیابان بیایند و آتش بسوزانند، این به یک "طرح هخایی" می ماند؛ مثل وقتی می‌گفت که مثلا توی خیابان ها راه بروید!"

عضو ستاد انتخاباتی آقای موسوی همچنین با بیان اینکه "چه نوجوان ها و جوان هایی که بر اثر ترکیدن مواد منفجره راهی بیمارستان ها و تعدادی هم راهی گورستان ها می شوند و خسارت های دیگر"، نوشته است: "در چنین شرایطی، اگر کسی بیانیه ندهد، اوضاع مانند هر سال است. اگر کسی بگوید که این روز را سیاسی کنند، اوضاع از این هم که بوده فقط کمی بدتر می شود، اما نمی شود اسم آن را وزن کشی گذاشت. برای همین پیشنهاد می کنم که یا بی خیال سیاسی کردن این گونه روزها شوید، یا اگر خواستید چنین کنید، بگویید حامیان ما در آن روز ترقه و نارنجک نیاندازند تا حداقل کار خیری هم صورت گرفته باشد".

گفتنی است که برخی از اصلاح‌طلبان تندرو بعد از راهپیمایی ده‌ها میلیونی مردم در 22 بهمن و ناکامی فرقه سبز در این روز، درصدد تحریک پایگاه اجتماعی دچار ریزش شده خود و برنامه ریزی برای چهارشنبه آخر سال برآمده اند تا شاید از این راه فرقه سبز را احیا کنند.


ارسال شده در توسط منتظر منجی