سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

آیاسایت مهدی هاشمی ازلندن اداره می‌شود؟



مهدی هاشمی -آقازاده فراری- که 1 سال و نیم است به لندن مهاجرت کرده به وسیله یک سایت خبری همچنان سعی در نقش آفرینی در فضای سیاسی کشور دارد.

 

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، در چند روز اخیر این سایت خبری به صراحتا از دولت انگلیس دفاع می‌کند و به رسانه های داخلی که علیه این کشور فعایت می کند حمله کرده است.

 

 سایت " آ " در مطلبی جالب توجه انگلیس را به خاطر آزادی های اجتماعی ستوده است و به داخلی های ایران گفته است که در انگلیس آزادی زیادی وجود دارد.

 

برخی کارشناسان اعتقاد دارند خدمات فراوان دولت انگلیس به مهدی هاشمی موجب شده است که سایت خبری وی بنویسد: جمعیت قابل توجهی از مهاجرین کشور انگلستان، مسلمانان هستند. ...بسیاری از نهادها و موسسات ، پژوهشگا ههای اسلامی و دفاتر نمایندگی مراجع شیعه و سنی، در جای جای این کشور مشغول به کاراند. کالج و مرکز اسلامی لندن وابسته به جمهوری اسلامی ایران، موسسه فرهنگی آیت الله العظمی خویی، مرکز اسلامی وابسته به بیت مرحوم آیت الله العظمی گلپایگانی، تنها نمونه هایی از دهها موسسه شیعی فعال هستند که به ترویج اسلام می پردازند.آزادی عمل شیعیان به حدی است که آنها در ایام عاشورا، دسته های سینه زنی در خیابان های لندن به راه می اندازند.به این مجموعه اضافه کنید نهاد های اسلامی سنی را که حجم تبلیغاتشان چندین برابر شیعیان است.

از سویی دیگر این سایت خبری به بسیج دانشجویی به خاطر محکوم کردن ضرب و شتم دانشجویان انگلیسی در لندن به شدت حمله کرد!
این سایت خبری دستگیری گسترده دانشجویان را حق دولت انگلستان دانسته است ولی خبر بازداشت چند اغتشاشگر داخلی را با آب و تاب بازتاب داده است. این سایت خبری همچنین از موفقیت بزرگ تیم مذاکره کننده ایرانی در مقابل 1+5 ناراحت شده است و از انگلیس و همپیمانانش دفاع کرد.



ارسال شده در توسط منتظر منجی