سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

alt


دستور جدید موسوی به فتنه گران ، در هیات ی مذهبی نفوذ کنید


کاندیدای سرشکسته انتخابات ریاست جمهوری که هنوز هم عدم استقبال مردم از خود را باور ندارد و گمان می کند مردم حقایق انتخابات را فراموش کرده اند ، پس از ادعای تقلب و سپس کودتای بسیج ، اینبار برای جلب توجه دروغی بزرگ تر سر داده است.

 

 پایگاه خبری خبرستان :با فرا رسیدن ماه محرم و بر پایی حسینیه ها و تکایای عزای اباعبدالله الحسین (ع) موسوی از زبان حامیان لندن نشین دستور جدیدی صادر کرد. او در پیامی به معدود حامیان خود دستور داد تا با نفوذ در اماکن مذهبی مواضع فتنه را منتشر کنند.


کاندیدای سرشکسته انتخابات ریاست جمهوری که هنوز هم عدم استقبال مردم از خود را باور ندارد و گمان می کند مردم حقایق انتخابات را فراموش کرده اند ، پس از ادعای تقلب و سپس کودتای بسیج ، اینبار برای جلب توجه دروغی بزرگ تر سر داده است و در دروغی مضحک مدعی شده که رای ها اصلا شمارش نشده ! و خودشان یک نفر را به عنوان پیروز معرفی کرده اند!


موسوی باز هم ضمن دفاع از آشوب گران عاشورای 88 که به دسته های عزاداری امام حسین (ع) یورش برده و آنان را به خاک و خون کشاندند ، را عزاداران حسینی معرفی نموده است. موسوی در حالی به خود جرآت انتشار این اکاذیب را می دهد که مردم ضد فتنه ایران به بی صبرانه منتظر برخورد دستگاه قضایی با سران فتنه هستند و برای مجازات آنان روزشماری می کنند.


 



ارسال شده در توسط منتظر منجی