سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

رپرتاژ برای حامی فتنه گران در ایرنارپرتاژ برای حامی فتنه گران در ایرنا


 رای چندین بار متوالی ایرنای سیستان و بلوچستان دیروز طی خبری تریبون خبرگزاری جمهوری اسلامی را در اختیار یکی از اصلی ترین حامیان سران فتنه در این استان قرار داد. مسئول چندان تازه از راه نرسیده ایرنا سیستان و بلوچستان طی دیداری با یکی از حامیان اصلی سران فتنه در این استان عکس یادگاری گرفت و سخنان وی را نیز تیتر این خبر رپرتاژی قرار داد.


ایرنا سیستان و بلوچستان در حالی سخنان مدیر مسئول روزنامه مشارکتی زاهدان را بازتاب می دهد که وی مسئول ستاد موسوی در این استان بوده و با وجود گذشت چندین ماه از فتنه 88 و عملکرد مخرب موسوی از وی و سران فتنه نه تنها اعلام برائت نکرده بلکه در این مدت تلاش کرده است به نحوی نیز تریبون فتنه گران سبز در سیستان و بلوچستان باشد.


مصاحبه های ننگ آور تقی رخشانی مدیر مسئول مشارکتی روزنامه زاهدان با رسانه های ضد انقلاب منجمله بی بی سی فارسی طی سالهای اخیر و تلاش فراوان وی در روزنامه اش برای ایجاد فتنه سبز در سیستان و بلوچستان در سال 88 و گاه تبدیل شدن روزنامه اش به تریبون جریانات افراطی مذهبی در استان نیز طی ماه های اخیر سبب نشده است که دست اندرکاران ایرنای استان علاقه خود را به وی پنهان کنند .


ایرنای سیستان و بلوچستان که در گزارشاتش درباره مطبوعات و مسائل سیاسی بارها علاقه خود را به مصاحبه با روزنامه نگاران اصلاح طلب نشان داده و در همان حال روزنامه نگاران ارزشی در اینگونه موارد سانسور و مورد بی مهری قرار می گیرند جای تعجب ندارد که مدیر مسئول روز نامه مشارکتی زاهدان و بازوی رساته ای و سیاسی فتنه گران در استان سیستان و بلوچستان در ایرنا تیتر یک دیدار سادلوحانه شود.


آنهم دیدار با مدیر مسئولی که در در پرونده خود لکه ننگ حضور اعتراض آمیز مردم انقلابی را در 9 دی تاریخی مردم زاهدان در مقابل روزنامه فتنه گرش دارد و ارتباط وی با جریانات افراطی فتنه در استان کاملا معرض می باشد. این در حالیست که تقی رخشانی نیز در این دیدار از فرصت استفاده کرده و به تطهیر چهره افراطی سیاسی خود پرداخته و در این خبر از وی نقل شده است : گردانندگان روزنامه زاهدان دغدغه فرهنگی دارند! و با راه اندازی موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات، اقدام به برگزاری نمایشگاه و جشنواره برای تجلیل از شخصیت ها و بزرگان فرهنگ و هنر می کنند.


حضور خبرنگارانی که کارنامه خبریشان در زمان اصلاحات مشخص می باشد و افرادی با روحیات اصلاح طلبانه در ایرنا سیستان و بلوچستان از مواردیست که همچنان مسئول محترم خبرگزاری جمهوری اسلامی در این استان نسبت به آن بی اطلاع می باشند و یا ظاهرا مانند مدیران قبلی این خبرگزاری در سیستان و بلوچستان خود را به تغافل می زنند. حضور نیروهای غیر بومی و دست چندم ایرنا و همچنین بیگانه با مسایل استان مهم و پیچیده ای همچون سیستان و بلوچستان طی سالهای اخیر آنهم به عنوان مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی در این استان مرزی سبب شده است که این خبرگزاری مهم همچنان در این استان از رسالت های واقعیش گاها بسیار دور باشد .


رئیس جدید  ایرنا سیستان و بلوچستان که به نظر می آید تحلیل درستی نیز از جریانات سیاسی استان ندارد باید نسیت به این موضوع به افکار عمومی مردم استان که بارها طی ماه های اخیر از سران فتنه ابراز برائت کرده و حتی خواستار محاکمه آنها می باشند پاسخگو باشد و ضمن عذرخواهی تلاش کند در آینده از مشاوران دلسوز در این موارد کمک بگیرد.




ارسال شده در توسط منتظر منجی