سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

دانش آموزان در تیررس فتنه گران


 



شنیده شده برخی از جریانات سیاسی مدارس را در هدف گذاریهای سیاسی خود به عنوان پایگاه آماده سازی افکار ودروازه ورود به اجتماعات خانوادگی در نظر گرفته اند و با یک حرکت ریشه ای وهدفمند ، نشریات سیاسی تعدیل شده و متناسب با کشش فکری دانش آموزان طراحی نموده و بصورت غیر مجاز در مدارس توزیع نموده اند.


به گزارش«جوان آنلاین»،این اقدام در برخی از مدارس کشور انجام شده است و متاسفانه واکنش مناسبی هم از سوی مسئولان دیده نشده است .

گفته می شود این تحرکات از سوی جریانات وابسته به فرقه سبز هدایت می شود.


در شهرستان اردکان هم به دبیرستان شاهد(انصاری سابق) واقع درپیچ فاضل ، میشود اشاره کرد که مرکز پاتوق فتنه سبز و خوراک دهی به دانش آموزان شده است.

گزارشاتی از این دبیرستان در دست هست که دبیران ارزشی و دانش آموزان حزب اللهی و طرفدار انقلاب و رهبری در فشار شبکه مدیریتی و معدود دبیران حامی جریان فتنه سبز این دبیرستان بسر میبرند.

اهانت به ارزشهای انقلاب و مقام معظم رهبری و شخص رییس جمهور در این دبیرستان علنی شده است.

اگر مسئولین شهرستان و استان اقدامی نکنند اسامی فتنه گران سبز  این دبیرستان بهمراه سوابق سیاسی فکری و اقدامات ضد ارزشی و ضد انقلابی آنان منتشر خواهد شد.




ضمنا تصویر یکی از سران فتنه در برخی دبیرستانهای اردکان منجمله دبیرستان شرف هنوز زینت بخش در ودیوار هست.

 اخبار تکمیلی  :

شنیده ایم که آقای " الف " برای تطهیر و رد گم کنی از مواضع خود و همکاران سبز تندروی خود در دبیرستان شاهد ، نمایشگاه عکس و آثار دفاع مقدس راه اندازی کرده تا در پس آن چهره خود را مخفی کند. همین آقای الف  عضو ناظرین شورای نگهبان هم هست ترس از اخراج خود از عضویت در ناظرین شورای نگهبان دارد.

ضمنا شنیده ایم که توسط آقای ع متن یا مقاله ای در جمع دانش اموزان خوانده شده که درآن به صراحت از محمدخاتمی یکی از سران فتنه به نیکی نامبرده شده و با اشاره وی دانش آموزان تهییج و تحریک شدند وصلوات قرائی برای محمد خاتمی فتنه گر سر داده اند. آقای ع  در بین فرهنگیان و دانش اموزان ،مواضع بسیار تندی برعلیه ولایت و دولت دارند و برادر وی هم جزو روحانیون حامی فتنه و مقلد منتظری ملعون بوده و توسط مردم از امام جماعت چند مسجد در اردکان مطرود و  رانده شده است.


فتنه گران هیاتی هم شده اند.
(( اجرای دستور جین شارپ برای نفوذ انقلاب رنگین در بین گروههای اجتماعی و مذهبی جامعه.))


باز هم موثق شنیده ایم که یکی از دبیران درس دین و زندگی بنام آقای س که مغازه عطاری هم دارد و  سالهاست سخنان تند و سیاسی وی بر علیه مقام معظم رهبری و نظام انقلابی در سر کلاسها زبانزد خاص و عام هست ، به بهره برداری  از فضای یک هیات خانگی پرداخته و برای گسترش مواضع ضد انقلابی خود  وهم شلوغ نمودن هیات و  احیانا کادرسازی و نیرو پروری ، دانش اموزان  کلاسهای خود را برای کسب نمره ، مجبور به حضور در هیات نموده و در هیت هم به دانش اموزان حضور یافته برگه ای میدهد که بعدا سرکلاس به وی نشان داده و نمره مفت و مجانی بگیرند.

این هیات توسط برادران وی راه اندازی شده و بصورت هفتگی و هر شب جمعه در یک منزل برگزار میشود و نام مقدس سادات را هم به یدک میکشد.

دانش اموزان میگویند که سخنان سیاسی وی تاثیر بدی بر روی ذهن نوجوانان گذاشته و انان را نسبت به انقلاب و رهبری کاملا بدبین نموده است.

 

ارسال شده در توسط منتظر منجی