سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

فراخوان سراسری

 

 

اطلاع رسانی فوری ( نماز ظهر عاشورا)

 

 

 

فراخوان تجمع دستجات عزاداری در روز عاشورا 

 

 

 

جزییات تازه از پرونده سعادت آباد

محسن افتخاری در گفت‌و گو با برنا با بیان این مطلب اظهار داشت: حکم اعدام در ملا عام صادرشده است اجرای آن به شرایط زمان اجرای قصاص برمی گردد. در صورت اینکه رییس قوه قضاییه تشخیص دیگری دهد ویا از قانون مصلحت جامعه استفاده کند اعدام در ملاء عام اجرا نمی شود.

وی از ادامه مرحله تجدید نظر خبر داد و افزود: حکم صادر شده در مرحله تجدید نظر خواهی به اتمام نرسیده است. چنانچه در این مرحله بررسی شود به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد و بعد از بررسی در دیوان مجدد به دادگاه کیفری استان ارسال می شود.

رییس دادگاه های کیفری استان تهران با اشاره به امکان تأیید، نقض و ایراد در پرونده،خاطر نشان کرد: بعد از بررسی در دیوان عالی کشور مشخص خواهد شد که حکم تأیید می شود و یا نقض یا ایراد در پرونده گرفته می شود. بر این اساس هیچ چیز اطمینان آور نیست و مرحله تجدید نظر برای این است که پرونده در مرحله بالاتر دوباره بررسی شود و به جمع بندی برسند که نظر دادگاه بدوی صحیح است که در آن صورت حکم اجرا شود.

افتخاری تصریح کرد: احتمالا هفته آینده پرونده قتل میدان کاج به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد که در این مرحله با توجه به شرایط دیوان و تعداد پرونده ها زمان رسیدگی معین نخواهد بود اما روند رسیدگی به پرونده در دیوان عالی کشور بین 20 روز تا 3 ماه طول می کشد.

وی درباره روند رسیدگی به پرونده قتل میدان کاج گفت: این پرونده به دلیل آثار اجتماعی که برجای گذاشت وتأثیری که بر افکار عمومی داشت باید با سرعت بیشتری رسیدگی می شد البته کل جرائم باید این چنین رسیدگی شود اما به دلیل اینکه بار پرونده ها در دادگاه ها فراوان است روند رسیدگی به آنها طولانی می شود.

 

 

توزیع رایگان جزوات وهابیت

عقاید وهابیت از بدو پیدایش در خصومت جدی با آموزه های اصیل اسلامی در فرهنگ شیعه و سنی بوده است.

به گزارش « جوان آنلاین» به تازگی مشاهده شده در کتاب فروشی ها یکی از جزایر جنوبی کشور کتاب و جزوات حاوی عقاید و دیدگاه های فرقه جعلی وهابیت به صورت علنی عرضه می گردد.

این کتاب ها و جزوات که توسط وزارت شئون اسلامی و اوقاف و دعوت یک کشور عربی منتشر شده اند، به صورت قاچاق وارد ایران شده اند.

این گزارش می افزاید تعدادی از این کتب و جزوات به صورت مجانی در سطح روستاها و مساجد این جزیره به صورت رایگان توزیع شده است.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی