سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

هتاکان عاشورای 88 خودباخته های طول تاریخ انقلاب بودند

محمد کرمی راد عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی برنا در ارزیابی خود از دلایل هتک حرمت به روز عاشورا از سوی فتنه گران اظهار داشت: فتنه گران، ساختارشکنان و وابستگان به دنیای غرب و خود باخته های طول تاریخ انقلاب بودند که در روز عاشورا سال گذشته چهره واقعی خود را نشان دادند.

وی با بیان اینکه بسیاری از فتنه گران به عنوان پیروان امام(ره) آرمان ها و ارزش های ایشان را زیر پا گذاشتند، تصریح کرد: ساختار شکنان به دغدغه های امام راحل در مورد جمهوری اسلامی ایران و تاکید بر اسلامی بودن و دغدغه ایشان در راستای اهداف بلند نظام و اسلام در مورد لبنان و فلسطین و تقویت حمایت از جنبش های آزادی بخش پشت کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس وابستگی و سرسپردگی سران فتنه به دنیای غرب را عامل اصلی هتک حرمت به روز عاشورا دانست و گفت: فتنه گران سال گذشته گفته های دیکته شده از غرب را تکرار کردند و طبیعی و بدیهی است که به دنبال پیروی از غرب خود را هزینه کردند.

کرمی راد در ادامه توهین به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین در روز عاشورا و توهین به اصل ولایت فقیه و پاره کردن عکس امام راحل را نشانه خباثت و دروغگو بودن فتنه گران دانست و گفت: مردم با فهم خود پی به ماهیت فتنه گران بردند و مشخص شد آنها عوامل سرسپرده بیگانه هستند که در لباس میش ظاهر شدند.

  

 

صفار: نمی توان به آسانی چوب حراج به شخصیت هاشمی زد

نسل من با آن زندگی کرده است و در دوران های پس از انقلاب خطبه های نماز جمعه ایشان، یک هفته تمام مردم را شارژ می کرد و به این آسانی نمی توانیم چوب حراج به چنین شخصیتی بزنیم.

نهضت سبز نبوی: به گزارش کیهان:محمدحسین صفارهرندی در دانشگاه صنعتی همدان، گفت: انتظار داریم که هاشمی رفسنجانی مقدم بر دستگاه قضایی، در مورد فرزندانش عمل کند.

وی در نشست «بازشناسی تاریخچه تشکل های دانشجویی» افزود: آقای هاشمی چهره شاخص انقلاب از پیش از پیروزی و پس از آن بوده و مرشد نسل دهه ?? و از چهره هایی است که نسل من با آن زندگی کرده است و در دوران های پس از انقلاب خطبه های نماز جمعه ایشان، یک هفته تمام مردم را شارژ می کرد و به این آسانی نمی توانیم چوب حراج به چنین شخصیتی بزنیم.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اما این هاشمی جدید که مرید و مرشد و امام جماعت عده ای که با کفش نماز می خوانند و در ماه رمضان روزه خواری می کنند، می شود، چهره جدیدی است که باید خودش درباره آن توضیح بدهد.

وی اضافه کرد: بزرگان گاهی از ناحیه اطرافیان خود ضربه می خورند که برخی با آن به مقابله برمی خیزند اما بعضی خود مسبب تشدید آن می شوند و در این مورد هم ما تا به حال نشنیدیم که آقای هاشمی برای نفی اطرافیان بزهکار از جمله فرزندش که از ??-?? سال پیش پرونده هایی دارد و یا فرزند دیگرش که سال گذشته جرایمی را مرتکب شده قدمی برداشته باشد و این نقطه ضعفی است که باید جبران کند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی فضاسازی های دیگر درباره رئیس مجلس خبرگان را شایسته ندانست و گفت: مصلحت سنجی مرکزیت نظام و رهبری معظم انقلاب را در این باره شایسته ترین اقدام می دانیم و امیدواریم لطف رهبری برای بازگشت آقای هاشمی به شخصیت واقعی خود کافی بوده باشد.

صفارهرندی در پاسخ به سؤالی درباره علت محاکمه نشدن سران فتنه گفت: تدبیر نظام در مقابل سران فتنه بسیار خوب بود و در جهت جا انداختن یک حرف حق و بیرون کردن ادعایی باطل از ذهن مردم عمل شد چرا که اقدام علیه آنها در زمان بلوا و آشوب سال گذشته، ایستادن ?? میلیون نفر مقابل ?? میلیون و مقابل هم قرار دادن مردم بود.اما اکنون کیفرخواست فتنه گران در دست مردم و در دست همانهایی است که به آنها رأی دادند.

 

 

در عاشورای 88 اتفاق افتاد

فرزندان خلف یزید ...نطفه هایی که در زهدان جاهلیت تکثیر شده بودند ...مریدان عمرسعد و شمر ...در روز ریخته شدن خون خدا... هلهله سر دادند ، شادی کردند ان هذا الیوم فرحت به آل زیاد و آل مروان بقتلهم الحسین ... یزیدیان هم روز شهادت امام حسین شادی کردند و هلهله سردادند ...
مردان خداجوی موسوی لعنت الله و ملائکته و رسله علیه در روز عاشورا   مشغول شادی...هذا یوم فرحت به آل زیاد و آل مروان بقتلهم الحسین ... چادر از سر زن شهید برداشتند ...یزیدیان هم روزعاشورا چادر از سر اهل بیت پیامبر برداشتند و...
 واکنون 1400 واندی سال از آن واقعه جانسوز ویک سال از جنایت یزیدیان زمان در سال 88 گذشت.
از22 خرداد 88 تا 9 دی هشت ماه شاهد جنایت کسانی بودیم که به دروغ خودرا مدعیان دوستی با خمینی کبیر معرفی می کردند وهمه دیدند که دست در دست منافقین برسر تقسیم میراث انقلاب خمینی چه به روز دین وآئین این کشور بلا زده آوردند .
ننگت باد کروبی که برای جیفه دنیا در برابر حکومت اسلام رگ گردن کلفت کردی و از شدت کفر کف بردهان آوردی ، ای نفرین تمام شهدا برتوباد ای ملعون ای عمر سعد ای ابوفتنه ، که چشمها را بستی و دهان بگشادی ، نفرین بر تو .
وخدا لعنت کند موسوی سفیانی را که با هند جگر خوار به قصد محو اسلام لشکر کفر بیاراست و از سر لجاجت با دنیای کفر هم آواز شد برای محو یگانه حکومت اسلامی در تمام گیتی .
هنوز صدای هل من ناصر حسین در فضای تمام قرون طنین انداز است  و بدنبال پاسخ لبیک می گردد .
 در عاشوری 88 خاتمی لبخند زد و عمر سعد وابوسفیان را رخصت میدان داد که بسوزانید تمام نشانه های حکومت حسین وفرزندانش را ، وآنها ستون خیمه را نشانه رفته بودند  .
 لعنت تمام خداپرستان برتوباد ای خاتمی ، ای برده خور وشهوت ، ای ملعون دنیا پرست که شیاطین را پروبال دادی و به نام آزادی ، اسلام را همچنان در مظلومیت و غریبی آماج حملات مزدوران داخلی وخارجی قرار دادی .
اما یک شیطان دیگر هم بود که آتش بیار تمام حوادث تلخ عاشورای حسین و عاشورای ایران شد ، پست فطرتی که به تاسی از معاویه وبه قصد راه باز کردن برای به سلطنت رسیدن فرزندانش ، کیسه های زر را به خدمت گرفت و درندگانی از خون خودش را نیز با شمشیر خیانت به میدان فرستاد و فریاد می زد و ارث طلب می کرد .
می گویند این فرد مصلح و خیر خواه است ، به جرات قسم می خوریم او از ابن زیاد بدتر است و جنایات او در این عصر از ابن زیاد بیشتر نباشد کمتر نیست ، چرا که دلخوش به لشگر ابوسفیان در ماه های اول خروج یزیدیان کرکری می خواند وشروط تعیین می کرد و ابصار از فرزندانش برگرفته بود و آنهارا به خونخواری وجنایت تشویق می کرد ، وهنوز سلیطه ای از این خانواده ، عایشه وار می تازد و پیراهن پدرش را پرچم وار نشانه خانه توطئه کرده است .
پس با تمام شیعیان حسین هم آوا می شویم وننگ ونفرین ابدی را نثار این معاویه زمان می کنیم که در حقد وحسادت می سوزد و ودر خفا نقشه براندازی می کشد و چه عجیب است کلام پیر جماران که گفت بعد ها اورا خواهید شناخت !
اما این کوردلان که نطفه های ناپاک به اینجا کشاندشان ، بعد این همه جنایت و خباثت و وپس از آنکه عزای حسین را به جشن وسرور آمریکا وانگلیس واسرائیل تبدیل کردند وبعد از آنکه عزاداران حسینی را از پل ها به زیر انداختن و با خودروهای سرقتی مردم را به خاک وخون کشاندن و پس از هلهله ها وکف زدن ها و هزاران هتاکی و بی حرمتی به ساحت مقدس سالار شهیدان  ، به زاویه ها خزیدند و اشقیاء ومفسدین تاریخ و معاویه صفتان ، لشگر خون ریز را خداجو خواندن و جنایت خودرا قلب کردن و ودست پیش گرفتن و شهدای مارا انکارکردن و دل امام زمان را بدرد آوردن ، این مفسدین حرام خوار که خشنودی آمریکارا نتیجه جنایات خود و دنیا طلبی را مزد خیانت خود کرده اند ، قسم خورده اند اسلام را از این سرزمین محو کنند ، چرا که آمریکا واسرائیل اینگونه خواسته اند .
ای شیطان صفتان ( موسوی ، کروبی ، خاتمی وهاشمی ) بدانید همانگونه که در نهم دیماه با مشت به دهانتان کوبیدیم و وبه سوراخ هایتان خزیدید ، در انتظار فرمان لحظه شماری می کنیم تا تقاص تمام بی حرمتی ها را یکجا از شما بستانیم و سرزمین شهیدان را از لوث وجودیتان پاک نمائیم - انشاالله
 
 
 
 

حاشیه های عزاداری شیعیان درقلب نیویورک

خیابان های منهتن نیویورک در امریکا شاهد شور حسینی شیعیان از ملیت های مختلف و حرکت دستجات عزاداری هزاران دل سوخته ای بود که در سوگ جانگداز حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفایش ، اشک ماتم ریختند.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، روز حسین ، نزدیک ترین یکشنبه به عاشورای هر سال است که شیعیان مقیم نیویورک با حرکت منظم دستجات سینه زنی در خیابانهای منهتن ، مرکز بزرگ تجارت آمریکا ، مظلومیت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را فریاد می زنند.

در این مراسم معنوی که با هماهنگی شهرداری و پلیس نیویورک برگزار می شود، حدود بیست خیابان منهتن برای حرکت دستجات عزاداری شیعیان خالی از تردد هر گونه خودرو می شود.

در مراسم امسال فریاد هیهات من الذله شیعیان طنین انداز بود و زن و مرد، پیر و جوان ، سیاه پوشان ، بر مصیبت خامس آل رسول (ص) اشک ماتم ریختند.

ظلم ستیزی شیعه در این مراسم نیز تبلور دارد به طوریکه روی یکی از پارچه نوشته هایی که عزاداران حمل می کردند، این مطلب به چشم می خورد: " چون حسین ( ع ) با تجاوز بجنگید هرچند این مکان فلسطین ، یمن ، لبنان یا عراق باشد."

رهگذران غیر مسلمان در پیاده روهای حاشیه این مراسم، به تماشای عزاداری شیعیان ایستاده بودند و با دوربین های شخصی و تلفن همراه، از این مراسم معنوی تصویربرداری می کردند.

در مقابل جوانان شیعه نیز با کسب تجربه از مراسم سالهای قبل، دست نوشته هایی آماده کرده بودند که در آن فلسفه شهادت ، نبرد با متجاوز و هر گونه زورگوئی و همچنین اهداف قیام خونین امام حسین (ع) تشریح شده بود.

دهها داوطلب شیعه نیز فلسفه قیام حسینی را به صورت شفاهی در حاشیه این عزاداری ، برای رهگذران و ناظران مشتاق و جستجوگر، تشریح می کردند.

این مراسم بزرگ و معنوی از ظهر یکشنبه تا هنگام غروب آفتاب با حرکت دستجات سینه زنی و نوحه خوانی برای سیدالشهدا (ع) و خاندان مطهرش ادامه داشت.

توزیع نذورات شیعیان در میان عزاداران و علاقه مندان ناظر از دیگر بخشهای این مراسم بود.

مسلمانان مقیم سراسر آمریکا، هر سال در ماه محرم الحرام، با تجمع در مساجد و مراکز فرهنگی خود، مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را بر پا می کنند.

در نیویورک نیز شیعیان در چندین مسجد از جمله مسجد امام علی (ع)، موسسه فرهنگی خوئی، مسجد امام رضا (ع) و دیگر مراکز فرهنگی، در دهه اول محرم، مجالس وعظ و سخنرانی و عزاداری برگزار می کنند.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی