سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی


التماس به سفارت فخیمه برای بازگشت به لندن!


در حال حاضر پس از رفع ممنوع الخروجی، فیل آقازاده یاد هندوستان کرده ومجددا قصد بازگشت به انگلستان رادارد به همین دلیل خانم والده را واسطه کرده که با استفاده از روابط دوستان شفیق ! والبته ناباب!خود در سفارت فخیمه ، ویزای سفر رادریافت کند .


رفت و آمدهای اخیر ملکه فتنه به سفارت برای پیگیری این موضوع است تا آقازاده از کشور خارج و رفع نگرانی شود. فرزند ارشد یکی از مهره های شاخص فتنه سال گذشته که از 7 سال پیش دردانشگاه متروپلیتن لندن در رشته موسیقی !مشغول به تحصیل است وهرترم چند واحد را با نمرات ناپلئونی پاس می کند، اخیرا در تلاش برای بازگشت به انگلستان از طریق والده مکرمه، رایزنی با مقامات سفارت استعمار پیر را آغاز کرده است.


حسن لاهوتی اشکوری،فروردین ماه امسال هنگام بازگشت به ایران با دستور مقام قضایی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام ،اجتماع جهت تبانی علیه امنیت کشورو شرکت در تجمعات اغتشاشگران در روزهای 18 تیر و روز قدس دستگیرشد اما پس از مدت کوتاهی با رایزنی واعمال فشاربر قوه قضائیه و تودیع وثیقه 73 میلیون تومانی آزاد شد.

 

در حال حاضر پس از رفع ممنوع الخروجی، فیل آقازاده یاد هندوستان کرده ومجددا قصد بازگشت به انگلستان رادارد به همین دلیل خانم والده را واسطه کرده که با استفاده از روابط دوستان شفیق ! والبته ناباب!خود در سفارت فخیمه ، ویزای سفر رادریافت کند . رفت و آمدهای اخیر ملکه فتنه به سفارت برای پیگیری این موضوع است تا آقازاده از کشور خارج و رفع نگرانی شود.


 


 


مشرق،دوئل،‌عکاس‌مسلمان و قطعه 26 فیلتر شدند

 

آوینی: در جمهوری‌اسلامی همه آزادند به جز حزب‌اللهی‌ها!

 

ضمن حمایت قاطع از مواضع انقلابی آیت الله آملی لاریجانی (ریاست محترم دستگاه قضائی) که تاکنون بارها و به حق، علیه فتنه گران ابراز فرموده اند، اتخاذ چنین شیوه هایی در برخورد با منتقدان دلسوز و انقلابی و حزب اللهی را ...

ملل نیوز به نقل ازصراط - آخرین اخبار حکایت از سوختن تعداد زیادی از رزمندگان جبهه سایبری انقلاب به آتش خشم مسئولان قضایی  و  رسیدن عده ای دیگر به فیض جانبازی برای راه اسلام و ولایت فقیه در جنگ نرم می کند.

به گزارش صراط نیوز در شرایطی که سران فتنه پس از آنهمه جنایت و شرارت ، هنوز راست راست در خیابان راه می روند و آزادانه از منافقین و سلطنت طلبان و بهائیان و توهین کنندگان به ساحت اباعبدالله الحسین (ع) حمایت می کنند و امام خمینی را متهم به خطا می کنند و نظام را با حکومت فرعون مقایسه می کنند، وبسایت کسانی که خواهان برخورد قاطع دستگاه قضایی با این اشرار جاسوس شده بودند فیلتر شد!

قضیه از جایی شروع شد که حسین قدیانی نویسنده توانمند اصولگرا، با انتشار یادداشتی در وبسایت شخصی اش - با زبانی که شاید بهتر آن بود که نرم تر می بود - به نقد عدم برخورد جدی دستگاه قضایی با سران فتنه پرداخت. اما پس از آنکه وبسایت حسین قدیانی (نویسنده اصولگرای کیهان و وطن امروز) به اتهام انتقاد بی پرده و شفاف از عملکرد دستگاه محترم قضایی زیر تیغ فیلترینگ رفت کسی باور نمی کرد که انتشار یک یادداشت انتقادی خطاب به ریاست محترم قوه قضائیه که در آن بی توجهی قوه قضائیه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد قانونی با فتنه گران بازخوانی و نقد شده بود، وبسایت خبری مشرق نیز از خطر برخورد های سلیقه ای مصون نماند. مشرق صبح شنبه دیگر بالا نیامد و به جای صفحه اصلی این سایت اصولگرا صفحه ای ظاهر شد که هویتش با سایتهای ضدانقلاب گره خورده است... تا همگان یقین کنند که انتقاد کردن به دستگاه قضا به معنای گره خوردن به ضدانقلاب است!

ماجرا به اینجا هم ختم نشد. پس از مشرق چند سایت اصولگرای پربیننده با شعار "ما همه قدیانی هستیم" اقدام به انتشار یادداشتی کردند که قدیانی با کینه ای انقلابی علیه کسی نوشته بود که بی شرمانه به حضرت روح الله جسارت کرد و ولایت فقیه را با فرعون قیاس نمود و اکنون همین فرد، زیر سایه امنیت قضائی ککش هم نگزیده است... سایتهای پربیننده ای چون "دوئل" و "عکاس مسلمان" سومین و چهارمین قربانیان اعتراض به کوتاهی قوه قضائیه در دفاع از حریم اسلام و انقلاب و ولایت فقیه بودند.

از صبح دوشنبه دوئل و عکاس مسلمان هم به زعم آقایان به ضدانقلاب پیوستند  تا فرقی میان آنها و سایتهای بی بی سی و صدای آمریکا و کلمه و جرس و خودنویس و بالاترین و روزآنلاین و ... نباشد. راستی یادسید شهیدان اهل قلم به خیر. هم او که همیشه هدف خشم و غضب اصحاب فیلتراسیون فرزندان انقلاب بود. تکیه کلام سید مرتضی آوینی را باید با بنرهای تبلیغاتی بزرگ در حاشیه اتوبانها و خیابانها نوشت که؛ «در جمهوری اسلامی همه آزادند به جز حزب اللهی ها»...

صراط نیوز به عنوان یکی از عناصر رسانه ای اصولگرا ضمن حمایت قاطع از مواضع انقلابی آیت الله آملی لاریجانی (ریاست محترم دستگاه قضائی) که تاکنون بارها و به حق، علیه فتنه گران ابراز فرموده اند، اتخاذ چنین شیوه های ناصوابی در برخورد با منتقدان دلسوز و انقلابی و حزب اللهی را محکوم کرده و مطمئن است ریاست محترم قوه قضائیه نیز راضی به چنین برخوردهایی نبوده و نیستند.


 


 



دستگیری عضو دفتر خاتمی به جرم ارتباط با فتنه گران


به گزارش افشا نیوز چندی پیش یکی از اعضای دفتر سید محمد خاتمی به نام (حمید.م) به اتهام شرکت در جریان فتنه و هم چنین مفاسد اخلاقی، به همراه برخی از مرتبطین و همکارانش (از جمله خانم سمیه.ض و جمیله.م) بازداشت شده است و بر همین اساس پس از اتمام تحقیقات و اثبات اتهامات پرونده وی و مرتبطینش در دستگاه قضایی مطرح گردیده است.


گفتنی است نامبرده علاوه بر عضویت در دفتر سید محمد خاتمی، راننده همسر خاتمی (خانم زهره صادقی) نیز بوده و ضمن تردد به منزل خاتمی، برخی از امور منزل وی را نیز انجام می دهد.


 


 



چرا BBC پا عقب کشید؟


BBC در یک مصاحبه با شیرین عبادی پای خود را کنار کشید/ حکومت ایران از مسئله سکینه محمدی سوء استفاده می کند

پس از پخش اعترافات سکینه محمدی آشتیانی از شبکه پرس تی وی شبکه BBC در یک مصاحبه با شیرین عبادی پای خود را از این جنجال خبری کاذب کنار کشید.

به گزارش پایگاه 598، شبکه ماهواره ای BBC که طی چند ماه گذشته به صورت میانگین هر دو روز یک بار به خبرسازی در خصوص پرونده سکینه محمدی می پرداخت و به طوری که طی 155 روز گذشته 72 خبر درباره این موضوع بر روی سایت و شبکه ماهواره ای خود قرار داده، پس از شکست رسانه ای خود و ناتوانی در انکار حقایق و مسلمات موجود در خصوص سکینه محمدی، با رویکردی جدید به این موضوع پرداخت.

شبکه BBC در گزارشی 4 دقیقه ای که با مصاحبه ی شیرین عبادی همراه بود به این موضوع خاتمه می دهد. شیرین عبادی در این برنامه با بیان اینکه حکومت ایران از مسئله سکینه محمدی سوء استفاده می کند و ما را از مسائل مهمتری چون وضعیت وخیم زندانی ها و اعتصاب غذاها دور می دارد می گوید که دیگر نباید به این پرونده پرداخته شود و موضوعات مهمتری وجود دارد.

حال باید این سخنان خانم عبادی را با صحبت های شهریور ماه وی با یک سایت فرانسوی در خوصوص افزایش فشار غرب بر قوه قضائیه ایران در خصوص پرونده سکینه محمدی در کنار هم گذاشت تا به سرگردانی شبکه های غربی در مواجهه با جمهوری اسلامی پی برد.

و همچنین رویکرد جدید BBC در خصوص پرونده سکینه محمدی خود نشان دهنده شکست دشمنان نظام و شبکه های خبری آنها در برابر واقعیت های موجود می باشد.

 




ارسال شده در توسط منتظر منجی