سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

پشت پرده سایتهای فتنه گر

95 درصد سایتها و وبلاگ هایی که به حمایت از فتنه گران روئیده اند ، متعلق به چند گروهک فراری و زاویه نشین هستند که سعی در وانمودگی توان خود دارند.

براساس بررسیهای انجام شده توسط یک موسسه تحقیقاتی ، 95درصد سایتها و وبلاگهایی که قبل وبعد از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران و به حمایت از فتنه گران و با نام سبز در پسوند یا پیشوند آنها در فضای مجازی روئیده است ، متعلق به چند گروهک فراری وزاویه نشین هستند که درمحیط مجازی سعی دروانمودگی توان خود دارند.

به گزارش«جوان آنلاین»، این سایتها و وبلاگها که با بودجه های تصویبی مجلس نمایندگان و پشتیبانی فنی آمریکا، انگلیس واسرائیل، قدرتمندانه به عنوان عقبه تبلیغاتی همه ضد انقلاب در برابر نظام اسلامی ایران صف کشیده اند‘ متعلق به تعداد معدودی از افرادی است که قبل و پس از انتخابات به خارج گریخته اند و مشغول تبلیغات بر علیه جمهوری اسلامی هستند.

بر اساس این گزارش گروه هایی که گرداننده سایت های ضد انقلاب هستند و بر علیه نظام دروغ پراکنی می کنند به 9 دسته تقسیم بندی می شوند که عبارتند از:

1- مجموعه وابستگان به رضا پهلوی که به سلطنت طلب ها مشهور می باشند. این گروه ها بیش از 1700 سایت را با اسامی مختلف و به نام آقای موسوی و جنبش رنگی ایشان سازمان دهی کرده که شبانه روز به هواداران فتنه گوشزد می کند که چگونه بر علیه جمهوری اسلامی مبارزه نمایند.

2- مجموعه وابستگان به مسعود رجوی با نام مجاهدین خلق. این مجموعه که با اسامی مختلف و پوششی و گاهی اوقات بدون نام و نشان با جریان فتنه همراهی و از شخص میر حسین موسوی حمایت می کند، در حدود 970 سایت و وبلاگ را برعلیه نظام بسیج کرده که در شرایط خاص تا 1500 سایت و وبلاگ نیز گسترش پیدا می کند.

3- سوسیالیستها یا همان کمونیستها آمریکایی، اعم از اتحادیه ها، سازمانها، جنبش ها و دیگر جریانهای انشعابی اقلیت و اکثریت و مارکسیست ها با عناوین توده ای، فدایی و.... که بیش از 39 سایت را به حمایت از فرقه سبز بسیج نموده اند و برای موفقیت ایشان از مخاطبین در خواست دعا هم دارند.

4- مجموعه وابستگان به عبدالبهاء که به بهایی های صهیونیسم مشهور هستند و موسوی را دست عبدالبها در آستین می دانند و معتقدند که موسوی منتقم آنها از جمهوری اسلامی خواهد بود. اعضای این فرقه ضاله بیش از یکصد سایت را در حمایت از جریان فتنه راه اندازی کرده اند.

5- گروه دیگر اداره کنندگان سایتهای معاند انجمنی ها هستند که به انجمن حجتیه مشهورند که در حقیقت می توان علت حمایت آنها از سران فتنه را انباشت فساد، خیانت و جنایت در مجموعه فتنه گران می باشد که زمینه ساز ظهور به ظن این کوته فکران است، این طیف ده ها وبلاگ را در خدمت فتنه موسوی قرار داده اند.

6- ششمین گروه مدیران سایتهای معاند احزاب داخلی و هواداران خارجی آنها می باشند که بیش از 2500 سایت و وبلاگ را رنگ سبزتاسیس کرده اند و جالب اینکه متکفلین این سایت ها به صد نفر هم نمی رسند .برخی گروهک های داخل نظام و برخی احزاب رادیکال از جمله خامیان این سایت ها می باشند.

7- دسته دیگر این مدیران افراد شاغل در بنگاه های شادمانی مرکب از مطربها و رقاصه هایی اجیر ومواجب بگیر موسسات فرهنگی وحقوق بشری آمریکا هستند. این عده برای خورشت فتنه، چاشنی هستند و با چند سایتی که در اختیار دارند به دنبال جذب هوادار برای موسوی می گردند.

8- اتحادیه هم جنس بازان نیویورک، واشنگتن، لوس آنجلس و چند جای دیگر که موسوی را نماینده خود برای اعطای آزادی به همجنس بازان می دانند هم شاخه دیگر مدیران وبلاگهای حامی جریان فتنه هستند و با تمام توان در تئوری وعمل از این جریان پشتیبانی می کنند.

9- سایت های چند رسانه ای شبکه های ماهواره ای آمریکایی، اروپایی و عربی از نوع ملک عبداللهی و سایت های بنی اسرائیل که صهیونیسم را تمام قد نقطه اتکای سران فتنه قرار داده اند هم آخرین دسته حامیان فتنه داخلی هستند.

گفتنی است با بروز ناآرامی ها در داخل کشور و اختصاص بودجه پنتاگون برای توسعه جنگ نرم بر علیه جمهوری اسلامی ایران به یک باره حجم این سایتها و وبلاگها افزایش چشمگیری پیدا کرد. این موضوع در حالی است که اواخر سال گذشته وزارت اطلاعات از دستگیری چند فعال سایبری خبر داده بود.

 

 

عصبانیت حامیان موسوی از اقتدار اطلاعاتی ایران

در حالی که خبر آزادی دیپلمات ربوده شده ایرانی در پاکستان طی یک عملیات پیچیده و موفقیت‌آمیز امنیتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)، باعث خوشحالی مردم ایران شده است، سایت اصلی حامی آقای موسوی در مطلبی، این عملیات مقتدرانه وزارت اطلاعات ایران را "مشکوک" خوانده است!

سایت جنبش راه سبز (جرس) که پس از انتخابات ریاست جمهوری، برای تحریک مردم به اغتشاشات خیابانی با مدیریت افرادی چون عطاالله مهاجرانی، محسن کدیور و فاطمه حقیقت‌جو راه اندازی شد، مدعی شده است که آزادی "حشمت‌الله عطارزاده"، دیپلمات ربوده شده ایرانی در پاکستان توسط دستگاه اطلاعاتی ایران انجام نشده و کشور پاکستان این کار را انجام داده است.

با این حال، در بخش دیگری از این مطلب، در اظهاراتی متناقض آمده است: "شمار زیاد گروههای تروریستی زیر مجموعه القاعده در پاکستان به حدی است که دولت این کشور عملا توان کنترل بخشهائی از سرزمین خود را از دست داده است". البته نویسنده این مطلب توضیح نداده که چگونه کشوری که توان تامین امنیت خود را هم ندارد، اقدام به عملیات‌های پیچیده اطلاعاتی برای کمک به ایران کرده است.

نویسنده این مطلب همچنین به دستگیری عبدالمالک ریگی، سرکرده گروهک تروریستی "جندالشیطان" اشاره کرده و در اظهارنظری عجیب، مدعی شده است که این اقدام "ساختگی" و حاصل "غوغاسالاری" بوده است!

این ادعای جالب درحالی مطرح می‌شود که فیلم لحظه فرود هواپیمای حامل ریگی در فرودگاه بندرعباس و دستگیری وی توسط ماموران وزارت اطلاعات از رسانه ملی پخش شده است.

دستگیری ریگی حتی در رسانه‌های بیگانه هم بازتاب گسترده‌ای داشت و همه این شبکه‌های خبری، به قدرت اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در منطقه اعتراف کردند.

کارشناسان مسائل سیاسی معتقدند اینگونه اظهارات ضدانقلاب به منظور کوچک‌نمایی اقدامات افتخارآمیز وزارت اطلاعات در ماه‌های اخیر است که با استقبال گسترده مردم ایران و سایر کشورهای منطقه روبرو شده است.

گفتنی است چندی پیش، عطاالله مهاجرانی، گردانندگان سایت ضدانقلاب "جرس" را ابوذرهای میرحسین موسوی نامیده بود.

وقتی "سیا" و "موساد" مات شدند

نجات و بازگرداندن "حشمت الله عطارزاده" به ایران که حدود دو ماه پس از دستگیری اعجاب‌انگیز عبدالمالک ریگی، سرکرده گروهک تروریستی "جندالشیطان" و یک ماه پس از دستگیری چندتن دیگر از اعضای این گروهک تروریستی صورت گرفت، بار دیگر اقتدار و تسلط امنیتی جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشاند. به این‌ها باید اضافه کرد، دستگیری اعضای گروهک های تروریستی غرب کشور و ممانعت از اجرای عملیات مختلف تروریستی در مراکز استان های مهم کشور.

عطارزاده که نزدیک به 18 ماه پیش در پیشاور پاکستان توسط یک گروه مسلح که از طریق موساد و آمریکا حمایت می‌شد، ربوده شده بود، در یک اقدام پیچیده اطلاعاتی توسط وزارت اطلاعات دولت دهم آزاد شد تا به گفته حجت الاسلام و المسلمین "حیدر مصلحی"، وزیر اطلاعات، سیستم‌های اطلاعاتی موساد و آمریکا از آزادی این دیپلمات دچار سردرگمی شوند.

این سردرگمی که از زمان دستگیری سرکرده اشرار منطقه شرق کشور همچنان رو به افزایش است، در حالی سیتیم های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل را منفعل کرده است که آنان از همراهی کشورهای منطقه نیز برخوردارند.

به همین دلیل بود که مصلحی دیروز خطاب به دستگاههای امنیتی منطقه توصیه کرد که مراقب دستگاههای امنیتی آمریکا و انگلیس در منطقه باشند، ‌زیرا حضور آنان تنها به ایجاد نا امنی بیشتر کمک می کند.

به گفته وزیر اطلاعات گروهی که حشمت الله عطارزاده را در پیشاور ربودند یک گروه مسلح و مرتبط با سیستم آمریکایی‌ها و موساد بودند که خواسته‌های مختلف نیز داشتند اما جمهوری اسلامی ایران با قدرت و بدون کوچک‌ترین پاسخ به خواسته‌های آنها توانست با اقتدار و در یک اقدام پیچیده اطلاعاتی عطارزاده را آزاد و به میهن اسلامی بازگرداند.

اقدام تحسین برانگیز وزارت اطلاعات دولت دهم و تسلط اطلاعاتی آن بر موساد و سیا در حالی بار دیگر بر پیشانی رسانه های مهم دنیا نشسته و در دستور کار تحلیلگران و تصمیم گیران غربی و صهیونیستی قرار گرفته است که سازمان های اطلاعاتی غربی و صهیونیستی در طول دهه های گذشته چنین وانمود کرده‌اند که تمام اراده های آنان در کمترین زمان ممکن تحقق می یابد.


ارسال شده در توسط منتظر منجی