سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

اصولگرایان به سوی وحدت ، اصلاح طلبان به سوی مرزبندی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم:

جریان اصولگرا در سال 89 باید حوادث سال 88 را مورد آسیب شناسی جدی قرار دهند و ضمن آسیب شناسی جدی عواملی را حوادث سال گذشته را بوجود آورد مورد ارزیابی قرا دهند تا بار دیگر حوادث گذشته تکرار نشود زیرا این حوادث موجب شد که فرصت های زیادی از دست برود.

اصولگرایان برای جلوگیری از تکرار حوادث گذشته باید وحدت فراگیری  را بین خود بوجود بیاورند و بر وجوه مشترک تاکید کنند و از وجوه افتراق پرهیز نمایند و سازو کار ایجاد وحدت را فراهم نمایند تا وحدت یکپارچه ای بین  جریان های اصولگرا به وجود بیاید.

اصولگرایان در سال جدید باید تمام توجه خود را صرف خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر کنند و گفتمان خدمت رسانی را به عنوان گفتمان انقلاب توسعه دهند و در این زمینه می توانند شعار سال که همت مضاعف و کار مضاعف است را سر لوحه کار خود قرار دهند.

البته اصولگرایان خدمت رسانی به مردم را وظیفه ذاتی خود می دانند حتی در رقابت نیز این اصل را محور قرار می دهند به ترتیبی که هر کسی که خدوم تر باشد از سوی مردم انتخاب خواهد شد و این مساله در انتخابات شوراها نیز مورد توجه قرار می گیرد و اصولگرایان سعی می کنند در خدمت رسانی با هم رقابت نمایند.

اصلاح طلبان به عنوان یک جریان سیاسی باید مرز خود را با جریان های اپوزیسیون مشخص کنند و از اقدامات این افراد تبری بجویند و نسبت به اتخاذ برخی مواضع ساختار شکننانه موضع گیری صریح داشته باشند تا مردم بتوانند بین این گروه با اپوزیسیون خارج از کشور تمایز قائل شوند زیرا برخی اقدامات نشان می دهد که اصلاح طلبان به سمت اقدامات اپوزیسیون در حال حرکت هستند که همین موجب بی اعتمادی مردم شده است.

اصلاح طلبان وقتی مرز خود را به صورت شفاف با اپوزیسیون مشخص کردند می توانند برای فعالیت خود یک چشم انداز جدید به تصویر بکشند و به موازات این رفتار ها با کنار گذاشتن مواضع ساختار شکننانه ،دور زدن قانون و زیر سوال بردن نهاد های قانونی اعتماد مردم را جلب کنند.

 

 

رضا پهلوی : به سبزها قول داده ام!

رضا ربع پهلوی که تازگی ها از پیله خود خارج شده است هر روز در دفاع از جریان فتنه به مصاحبه و ایراد نطق می پردازد. وی در جدید ترین اظهار لطف به این جریان منحرف از دلبستگی شدید خود به آن ها خبر داد.

فرزند شاه مخلوع در گفتگویی با "دویچلند فونک" آلمان در سئوال پرسشگر راجع به جریان فتنه سبز گفت: با تمام وجود از آن پشتیبانی می کنم. این جنبش از جمله بهترین چیزهایی بوده که به کشور ما در طول تاریخ هدیه شده است. من پیوسته با نمایندگان این جنبش چه در داخل و چه در خارج صمیمانه گفتگو می کنم و به تبادل نظر می پردازم. به آنها قول داده ام هرکاری از دستم برآید انجام بدهم.

رضا ربع پهلوی در ادامه خواهان کمک اروپا و آلمان به جریان فتنه شده و می گوید : مهم است که ببینیم تا چه حد دیگر عامل ها می توانند به این جنبش قدرت دهند و البته هم در داخل ایران و هم درخارج. اینجاست که جامع? بین المللی می تواند به جنبش کمک کند. بدیهی است. برای نمونه تحریم ها را در نظر بگیرید، البته دراین مورد مایلم نکته ای را با مسئولان سیاسی در میان بگذارم. نمی توان این حکومت مذهبی را تنها با تحریم های اقتصادی زیر فشارگذاشت. مهم تر فشار داخلی است، و دولت هایی که قرار است بر ایران فشار بیاورند می بایستی این نکته را درنظرداشته باشند.

رضا ربع پهلوی همچنین در اظهار نظری تکراری گفت: جدایی دین و سیاست باید کامل و آشکار باشد.
فرزند شاه مخلوع همچنین با هفته نامنه اشپیگل نیز مصاحبه ایی نمود و مجددا از تماس خود با فتنه گران در داخل کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش،خبر نگار اشپیگل می پرسد : رابطه شما با داخل ایران تا چه اندازه تنگاتنگ است؟

رضا ربع پهلوی در پاسخ می گوید : من روزانه از طریق ویدئو، تلویزیون و یا ترجیحا از طریق اینترنت با کسانی که در سراسر ایران و هم چنین در جریان تظاهرات و اعتراضات فعال هستند، ارتباط دارم. من این ارتباط را در تمامی سالهای گذشته داشته‌ام. اما حالا عمیق‌تر شده است. ما تلاش می‌کنیم تا جایی که ممکن است بیشترین هماهنگی‌ها را با آن ها داشته باشیم.

 

 

افشای همکاری موساد با MI6  در ترور ندا آقاسلطان

کاسپین ماکان به همراه آرش حجازی شاهد اتفاقی!! صحنه ترور خانم آقاسلطان در اوج حوادث خیابانی سال گذشته نقش گسترده ای در جریان سازی رسانه ای بی.بی.سی انگلیس و سایر رسانه های ضدانقلابی علیه جریان اسلامی ایفا می کرد و بخشی از پازل انگلیسی- صهیونیستی در فتنه پس از انتخابات و مظلوم نمایی و شهیدسازی برای فتنه گران و آشوب طلبی بود.

او و آرش حجازی به واسطه مدیریت انگلیسی- صهیونیستی از ایران گریختند و طی 8 ماهه گذشته در سناریوهای تبلیغاتی مشارکتی فعال داشتند اما در این میان سفر اخیر کاسپین ماکان به تل آویو و ملاقات با شیمون پرز، ابعاد تازه ای از زد و بند اطلاعاتی انگلیس و اسرائیل را فاش ساخت و به رسوایی بزرگ برای سازمان فتنه و رسانه های آن در داخل و خارج که مکرراً روی اظهارات ماکان به عنوان نامزد مصیبت دیده خانم آقاسلطان مانور می دادند، تبدیل شد. 

همزمان بی.بی.سی و سایت روزنت تلاش کردند طی مصاحبه هایی با ماکان، از ابعاد رسوایی تازه کم کنند. 

کاسپین ماکان که به عنوان فروشنده عکس های خصوصی آقاسلطان به بی.بی.سی هم معرفی می شود، در مصاحبه با بی.بی.سی از سفر به فلسطین اشغالی دفاع کرد و مدعی شد: این سفر را به قصد انسان دوستانه انجام داده ام. من می خواستم تصویری را که جمهوری اسلامی از یک دشمن فرضی به نام اسرائیل در ذهن مردم ایران ساخته، بشکنم(!) 

وی همچنین در مصاحبه با سایت ضدانقلابی روزنت ضمن دفاع از ملاقات با پرز، گفت: من نامزد کسی بودم که به خاطر آزادی جان باخت. من از طرف شبکه دو تلویزیون اسرائیل به این کشور دعوت شدم و با درخواست خودم ملاقاتی با رئیس جمهور این کشور داشتم. من می خواستم بگویم مردم ایران خواستار جنگ نیستند. من حتماً با مقامات آمریکایی هم دیدار خواهم کرد. هیچ کس مرا به عنوان نماینده "ندا " دعوت نکرد البته یک واقعیتی هست و آن اینکه چه بخواهم و چه نخواهم نام ندا با من است. 

وی درباره ملاقات با شیمون پرز (جلاد بزرگ اسرائیلی‌ها و عامل اصلی نسل‌کشی در غزه)، گفت: آقای پرز تندیس صلح و آزادی را از طرف دولت اسرائیل به شجاعت ندا، خانواده ندا و مردم ایران هدیه کرد با این پیام که ما خواهان صلح هستیم و نه جنگ. من تنها این زمان بود که از جانب خودم، خانواده ندا و مردم ایران از تندیس تشکر کردم. 

این ملاقات درحالی صورت گرفت که پرز چند هفته قبل علناً در سوخنوت گفته بود: مبارزه با جمهوری اسلامی از داخل مرزهای این کشور آغاز می شود و مخالفان به نمایندگی آنها با جمهوری اسلامی می جنگند.پرز و نتانیاهو بارها از سران فتنه با اسم نام برده و شجاعت آنها را در مبارزه با جمهوری اسلامی ستوده اند. 

گفتنی است به دنبال این رسوایی بزرگ و آشکار شدن نقش رژیم صهیونیستی در سازماندهی تبلیغاتی فتنه سال گذشته، برخی رسانه‌های فعال در این فتنه به دست و پا افتاده و به شکلی فرمالیته به تخطئه سفر نامزد خانم آقاسلطان (فرد ترور شده در منطقه امیرآباد) پرداخته اند. 

تظاهر به مخالفت با رژیم صهیونیستی درحالی است که همه این رسانه ها و عوامل میدانی فتنه، در جریان حاشیه سازی در راهپیمایی روز جهانی قدس، به نفع رژیم صهیونیستی عمل کردند و ضمن دعوت به خط زدن شعار "مرگ بر اسرائیل "، ترویج دهنده شعار انحرافی و صهیونیستی "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران " (که اولین بار توسط سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی دیکته گردید) شدند. برخی سران فتنه هم در جریان تبلیغات انتخاباتی مواضع انسانی و ضدصهیونیستی جمهوری اسلامی را مورد حمله قرار داده بودند. 

مادر خانم آقاسلطان در واکنش به سفر نامزد دخترش به اسرائیل گفته است: نامزد ندا بودن این حق را برای کاسپین ماکان ایجاد نمی کند که به اسرائیل سفر کند و با شیمون پرز دیدار کند. او نباید چنین کاری می کرد. من با او تلفنی صحبت کردم و گفتم با این کار خودت را خراب کردی، ندا را خراب نکن و از نام او استفاده نکن و بگذار روحش در آرامش باشد.من به کاسپین گفتم اگر ندا کشته نمی‌شد او را نه به اسرائیل و نه به هیچ جای دیگر دعوت نمی‌کردند. من به او گفتم اسرائیل جایگاهی بین مردم ایران ندارد و تو با این کار خودت را منفور و وجهه‌ات را خراب کرده‌ای.


ارسال شده در توسط منتظر منجی