سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

در پیام میرحسین موسوی به آمریکایی ها،

من مترقی تر از عبدالکریم سروش هستم

در  روزهای اخیر میرحسین موسوی  ناگهان متوجه ابعاد سیاستهای خانمانسوز خود و عقبه سیاسی اش   شده است و به شدت نگران مخالفتها و ایستادگی ملت ایران در مقابل  سیاستهای غلط  او می باشد.

در مقطع کنونی میرحسین موسوی  که به خوبی متوجه تنفر و انزجار امت حزب الله و بزرگان نظام و روحانیون از افکار الحادی-التقاطی گروهک خود می باشد به هر شکل سعی دارد تا در پیامهای مخفیانه خود به مقامات آمریکائی خود را نماینده افکار به اصطلاح مدرن معرفی نماید و گفته می شود که در برخی از مذاکرات خود با بیگانگان وی حتی خود را «مترقی تر» از عبدالکریم سروش و حلقه کیان جلوه داده است!

یک  مقام امنیتی در همین رابطه  گفت : مسئله اساسی تلاشهای بی نتیجه  میرحسین موسوی  برای سرپوش نهادن بر تماسهای مخفیانه خود با مقامات آمریکائی می باشد. چرا که اسناد آن در اختیار مقامات ارشد نظام قرار گرفته است.

وی ادامه می دهد: میرحسین موسوی با هماهنگی مهدی کروبی  تلاش های فراوانی را برای ادامه مذاکرات با غربی ها و آمریکایی ها اغاز کرده اند و از طریق موسوی خویینی ها دو دیدار با نماینده آمریکایی ها در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس داشته اند.

وی افزود: در این دیدارها موسوی خویینی ها سعی کرده است که میرحسین موسوی و و عقبه سیاسی وی را نماینده تحصیل کرده ها و قشر روشنفکر ایران معرفی کرده و حتی موسوی را از عبدالکریم سروش مترقی تر معرفی کند.

این مقام امنیتی گفت: البته این مذاکرات با انتقاد و مخالفت محمد خاتمی روبرو شده است اما حمایت های بعضی از چهره های سرشناس سیاسی از ادامه این روند محمد خاتمی را در حالت انفعالی قرار داده است.

 

 

رقابت بیات زنجانی و صانعی برای جانشینی منتظری

پس از فوت آیت الله منتظری تلاش های فراوانی برای انتخاب فردی دیگری به عنوان پدر معنوی اصلاح طلبان آغاز شده و گفتگوهای مختلفی نیز دراین زمینه صورت گرفته است.

گفته می شود در این گفتگوها با تاکید بر اینکه پشتوانه آئینی و کسب حمایت از روحانیت یک نکته مهم در پوشش دادن فعالیت ها می باشد به انتخاب آقای صانعی اشاره شده بود اما با توجه به عدم صلاحیت وی برای مرجعیت انتخاب وی از سوی این جریان عملا سلب شد.در همین زمینه گرچه رایزنی با برخی شخصیت های دیگر انجام پذیرفت اما پاسخ منفی این شخصیت ها به دلیل مواضع آنان و عدم شریک شدن در هزینه های ساختار شکنانه اشان وضعیت این جریان را بغرنج تر ساخت.

در همین زمینه گفته می شود در پی القائات فراوانی که بر روی یکی از روحانیون به نام «ب.ز»صورت گرفته وی عملا در تور برنامه های جریان فتنه قرار گرفته و به عنوان ماشین امضاء خواست های آنان به فعالیت مشغول است.

دیدار فرد یاد شده باجمعی از خانواده های زندانیان سیاسی وقایع پس از انتخابات در همین راستا صورت گرفت که گفته می شود اطلاعات و القائات کذب به وی منجر به بیان برخی سخنان ساختار شکنانه توسط وی شده بود.

شنیده شده است که فتنه گران همچنین تصمیم گرفته اند تا هر چه بیشتر به آقای «ب.ز» نزدیک شده تا بتوانند با دادن اطلاعات غلط و اشتباه به ایشان و استفاده از وجهه روحانی بودن ایشان اهداف ضدنظام خود را به پیش برند.

یکی از منابع آگاه در همین خصوص افزود فتنه گران تصمیم گرفته اند با نزدیک شدن هر چه بیشتر به مراجع و روحانیت و نفوذ به دفتر این حضرات و دادن اطلاعات نادرست این علما و مراجع را وادار به واکنش و اظهار نظر در خصوص مسائل مورد نظر فتنه گران نمایند.

 

 

تقلای کروبی برای فرار از افشاگری

سایت سحام نیوز که سایت رسمی حزب اعتماد ملی به دبیرکلی مهدی کروبی است امروز اعلام کرد که محمد داوری سردبیر سابق این سایت که هم اکنون در بازداشت به سر می برد قصد دارد تا در یک مصاحبه خبری و جنجالی صحت ادعاهای مهدی کروبی در خصوص تجاوزات جنسی را زیر سوال ببرد.

سایت حزب اعتماد ملی در اقدامی پیشگیرانه بر اعمال فشار به داوری به جهت انجام مصاحبه علیه کروبی تاکید و مدعی شد: در حال حاضر شرایط جسمی و روحی محمد داوری بسیار وخیم است.

این سایت همچنین تهدید کرد که هر اقدام با پاسخ قاطع کروبی روبرو خواهد شد.

این تهدید ها حاکی از آن است که کروبی از اظهارات آینده محمد داوری نگران شده و عجولانه قبل از اتفاقی بیفتد دست پیش را گرفته که .....

 

 

قسمت دوم سناریوی فتنه گران : حرکت بسوی یزد

اردکان یزد : کانون جدید فتنه در حال شکل گیری است.

در حالی که روز گذشته از یزد خبر رسید عده ای ناشناس در حرکتی نا پسند و مشکوک اقدام به پاشیدن رنگ سفید بر روی تصویر آیت الله خاتمی و پیام امام خمینی بر روی مقبره وی کرده اند صراط اخبار تازه ای را از ابعاد ماجرا بدست آورده است.

مردم و مسئولین شهرستان اردکان یزد ضمن محکوم کردن این اقدام غیر اخلاقی معتقدند که حرکت صورت گرفته به صورت سازماندهی شده برای عملیات روانی توسط جریان شکست خورده اقلیت در استان (منتسب به تابش نماینده مردم اردکان و خواهرزاده سید محمد خاتمی) صورت گرفته است.

بنا بر این گزارش محمد رضا تابش از سران اقلیت مجلس شورای اسلامی که در راهپیمایی 9 دی و روز قدس در حوزه انتخابیه حضور نیافته و در روز راهپیمایی خودجوش نمایندگان مجلس علیه فتنه گران هم از صندلی خود در مجلس شورای اسلامی بر نخواست ، برنامه ریزی یرگزاری همایشی را با عنوان "اردکانیهای خارج از اردکان و خارج از کشور" در روز سوم فروردین ماه تدارک دیده بود که قرار بود کلیه مسئولین اردکانی در سراسر کشور در این همایش حضور پیدا کرده و سخنران هایی از قبیل محمد علی ابطحی و دیگر چهره های اصلاح طلب به سخنرانی بپردازند . این همایش که با اهداف جلب توجه و بازگشت آبروی رفته جریان شکست خورده طراحی شده بود به دلیل مخالفت شورای تامین استان برگزار نشد از اینرو برخی از افراد با چاره اندیشی تصمیم به هتک حرمت به مقبره پدر محمد خاتمی نموده تا با این حرکت ضمن مظلوم نمایی به اهداف خود موقتا نزدیک شوند.

محمد رضا تابش هم پس از اتفاق این جریان در تماسی با شورای تامین شهرستان خواستار دستگیری عوامل این حرکت و یا استعفای مسئولین شورای تامین شده است!

از دیروز که این اقدام صورت گرفته مسئولین ستاد میر حسین موسوی در استان و شهرستان اردکان اقدام به ارسال پیامک هایی تحت عنوان برگزاری دعای توسل با حضور چهره های اصلاح طلب شاخص بر مزار آیت الله خاتمی نموده اند . این در حالی است که حضرت آیت الله خاتمی یار امام راحل (ره) مورد احترام چهره های اصولگرای استان نیز بوده است.

قرار است تا با سازماندهی صورت گرفته توسط اصلاح طلبان ، تعدادی از دانشجویان آشوبگر بوسیله چندین دستگاه اتوبوس از شهر یزد جهت شرکت در این تجمع به اردکان سفر کنند.

گفتنی است چندی پیش افرادی ناشناس تمثال شهید عاصی زاده اولین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد را در محله مزرعه سیف در شهرستان اردکان مورد هتک حرمت قرار داده و در حرکتی مشابه بر روی تصویر این شهید که بر روی دیوار نصب بوده است رنگ سفید پاشیدند.

 

 

نخستین اظهارت حشمت‌اله عطارزاده پس از آزادی

 

عطارزاده درباره آزادی خود گفت : وقتی برای آزادی من آمدند نمی دانستم که اینها از طرف ایران هستند و فقط همراه آنها شدم ، من تصور می کردم این بار هم از یک زندان به زندان دیگر منتقل می شوم اما حقیقت چیز دیگری بود این سفر ، سفر آزادی بود ، ماموران آزادی من ، لباس بلوچی به تن داشتند و بعد از طی مسافتی ، به تن من هم لباس بلوچی کردند بعد از هر چند دقیقه رانندگی خودرو حامل ما توقف می کرد و آنها مسافتی مرا در کوه و دره و مسیرهای ناهموار پیاده می بردند و دوباره سوار خودرو می شدیم.

آنها به اشاره میگفتند که من نگران نباشم اما هنوز مطمئن نبودم چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

عطار زاده می گوید : به ایست و بازرسی که می رسیدیم می گفتند عقب ماشین دراز بکش و چیزی نگو، ما شاید از ده ایست و بازرسی به همین شکل عبور کردیم تا اینکه رسیدیم به تفتان ایران و خوشحالی من در این لحظه وصف ناپذیر است .

عطارزاده به نقل از نیروهایی که او را ازاد کرده بودند گفت عوامل اطلاعاتی ایران زمانی مرا آزاد کردند که

آدم رباها قصد داشتند برای امنیت بیشتر خود ، مرا به گروه دیگری تحویل دهند ، عوامل اطلاعاتی ایران بی صبرانه منتظر این لحظه بودند و طی عملیاتی گروه تحویل گیرنده را از میان می برند و خود را بجای آن جا می زنند.

جزئیات دیگری از نحوه آزادی عطار زاده دیپلمات ایرانی به این شرح است :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت،عطارزاده دیپلمات ایرانی در شهر پیشاور در پاکستان ازمنزل به محل کار خود در حرکت بود و در حالی که همراه وی یک محافظ مسلح پاکستانی به فاصله پنج دقیقه تا منزل خود همراهی اش می کرد، مورد حمله یک گروه مسلح قرار می گیرد و با شکستن شیشه های ماشین وی ربوده می شود.

وی پس از ربایش تا آزادی که 17 ماه به طول می انجامد توان دیدن چهره هیچ کس را نداشت ولی صداهای متفاوتی را می شنید. صداهای اولیه پشتو بودند در واقع گروه اول به زبان پشتو سخن می گویند پس از تغییرمکان و استقرار در نقطه دوم در اختیار عده ای قرار می گیرد که با لهجه سلیس انگلیسی حرف می زنند و معلوم می شود که این افراد بومی نیستند در حالی بود که چشمان عطار زاده بسته و کیسه ای نیز روی سرش پوشانده بودند. او قادر به دیدن چهره افراد گروهک رباینده نبوده است.

بنا بر این گزارش عطارزاده اکثر دوران اسارتش را در نقطه دوم بوده است و زمانهایی که درخواست کتاب می کرده، به او کتاب انگلیسی می دادند . این امر حکایت دارد که در محل جز کتاب انگلیسی کتاب دیگری در اختیار وی نبوده است. عطار زاده بدلیل آشنایی به زبان انگلیسی با ربایندگان با این زبان گفتگو می کرد.

وی حدود 17 ماه اسیر بوده و در این مدت حدود 16 بار محل استقرار وی جابه جا شده و حداقل در 15 محل جدید وی را جابجا نموده اند، این نشان می دهد مسائل امنیتی و حفاظتی بدقت رعایت شده و ربایندگان مجبور بودند در تمام جا بجائی ها عطار زاده را همراه خود ببرند.

گروه سوم نیز یک گروه با لهجه انگلیسی سلیس و بومی بوده که این دیپلمات ایرانی را تحویل می گیرد و گروه چهارم که در حال تلاش برای تحویل عطارزاده ازگروه سوم بودند توسط مأموران وزارت اطلاعات ردگیری می شوند.

پس از شناسایی اطلاعاتی محل مبادله و پس از حذف گروه چهارم توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در نقش گروه چهارم نامبرده را از گروه سوم تحویل گرفته و بلافاصله عملیات نجات برای انتقال عطارزاده به کشور آغاز میشود و سپس بعد از چند روز جابجایی و گذشتن از مناطق خطرناک این آزاده دیپلمات با سرافرازی به میهن اسلامی باز گردانده می شود.

بنا بر این گزارش ،حشمت الله عطارزاده به دست توانمند سربازان گمنام امام زمان(عج) آزاد شد.

آزادی عطارزاده دومین موفقیت دستگاه اطلاعاتی ایران در چند هفته اخیر محسوب می شود.

در ماه گذشته نیرو های اطلاعاتی ایران با تیز چنگی و طی عملیات ظریفی"مالک ریگی" ،سرکرده گروهک تروریستی ریگی را در عملیاتی پیچیده دستگیر کردند.

دومین موفقیت وزارت اطلاعات ایران آزاد سازی حشمت الله عطار زاده بود که در ایام تعطیلات نوروز به وقوع پیوست.

لازم به ذکر است که سکوت مقامات آمریکایی و صهیونیست و پایگاه های خبری وابسته به بخش جا سوسی آن ها به ویژه "دبکا فایل"،که متصل به موساد می باشد در عین تعجب برانگیز بودن به نوعی نشانگر غافلگیری آن هاست که تا این لحظه از ارائه کوچگترین تحلیلی در این زمینه عاجز مانده اند و نتوانسته اند به تحریف این خبر مهم بپردازند.

عطارزاده دیپلمات ایرانی ربوده شده در پاکستان پس از 19 ماه با یک ابتکار زیرکانه سربازان گمنام امام زمان (عج) آزاد و به میهن بازگردانده شد.


ارسال شده در توسط منتظر منجی