سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

دانشجویان باید چشم بینای نظام باشند

حجت‌الاسلام محمدیان در سومین دوره نخبه پروری سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) قم گفت: ما تنهای قومی هستیم که به حجت خدا بر روی زمین اعتقاد داریم و حضور ایشان را قطعی می‌دانیم.

وی ادامه داد: مذهب تشیع به حجت خداوند اعتقاد دارد و معتقدیم که امام زمان تنها در پس پرده مشغول به عبادت نیستند بلکه حضور داشته و جهان را مدیریت می‌کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در ادامه با اشاره به موضوع نخبه پروری گفت: خداوند تمامی انسان‌ها را نخبه آفریده است اما بسیاری از آدم‌ها این موضوع را باور ندارند.

وی تاکید کرد: متاسفانه وابستگی‌های ما به دنیا و مادیات این قدرت‌ها را باالقوه گذاشته و آن را باالفعل نکرده است و کسانی که خود را کشف می‌کنند به آنها نخبه می‌گوییم و بر این امر متمرکز شده و از این شاخه به آن شاخه نمی‌روند.

حجت‌الاسلام محمدیان گفت: افراد نخبه و نابغه به دقت می‌دانند که چه می‌خواهند و با شناخت در صحنه حاضر می‌شوند.

وی افزود: باید مسیر را به خوبی بشناسیم و بدانیم و طبق عادت حرکت نکنیم. کسی که می‌خواهد نخبه باشد باید استقامت کند و صبر و استقامت امری ضروری و مهم است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه باید بدانیم که از خود، خانواده، حاکمان و جامعه چه انتظار داریم گفت: این موضوعات اصول بسیار مهم و اساسی است که باید رعایت شود.

حجت‌الاسلام محمدیان تاکید کرد: باید فکر کنیم ولی متاسفانه بسیاری از افراد فکر نمی‌کنند و بدون فکر و تعقل به کارهای خود می‌پردازند.

وی ابراز داشت: باید عبد خداوند باشیم اما نکته اساسی این است که عبد بودن چیست؟ و باید دید که چگونه می‌توانیم عبد باشیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: مسیر بندگی خداوند بسیار سخت است اما این مسیر، ارزش سختی را دارد.

حجت‌الاسلام محمدیان با اشاره به انتظار از حاکمان جامعه گفت: از حاکمان جامعه نیز باید بدانیم که چه انتظاری داریم و باید این موضوع را دقیق و شفاف بیان کنیم.

وی با اشاره به نگاه تشیع به حکومت و حکومت‌داری گفت: نگاه شیعه بسیار مشخص است و تشیع حاکمیت و قدرت را طعمه نمی‌داند که به آن حرص بورزد بلکه آن را امانت می‌داند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خطاب به دانشجویان گفت: باید چشم بینای نظام باشید و نکته نظرات شما دانشجویان بسیار مهم و موثر است.

 

 

جلسه سران فتنه برای روز معلم

حاضرین در این جلسه تکیه بر فشارهای خارجی را مورد بحث و بررسی قرار داده‌ وهمچنین در این جلسه یارگیری از دانشگاه‌ها، دبیرستان‌ها، فرهنگیان و کارگران مورد تأکید واقع شده است.

سران جریان فتنه در جدیدترین جلسه خود به بررسی وضعیت خود پرداخته‌اند.

حاضرین در این جلسه تکیه بر فشارهای خارجی را مورد بحث و بررسی قرار داده‌ وهمچنین در این جلسه یارگیری از دانشگاه‌ها، دبیرستان‌ها، فرهنگیان و کارگران مورد تأکید واقع شده است.

ایران افزود: همچنین گفته شده در فاصله زمانی بعد از تعطیلات مناسبت‌های مختلفی همچون روز معلم، روز کارگر، ارتحال امام، مناسبت سالگرد کودتای 22 خرداد!، حماسه 25 خرداد قرار دارد که می‌توان از آنها به نحو مطلوب استفاده کرد.

 

  

رضا پهلوی از نقش موسوی در پیشبرد ایده هایش گفت

فرزند ارشد شاه مخلوع در مصاحبه ایی ضمن دفاع از فرقه ضاله بهاییت، خواهان همکاری گسترده فتنه گران برای آنچه که وی عبور از جمهوری اسلامی نامید، شد.

فرزند ارشد شاه مخلوع در مصاحبه ایی ضمن دفاع از فرقه ضاله بهاییت، خواهان همکاری گسترده فتنه گران برای آنچه که وی عبور از جمهوری اسلامی نامید ، شد.

به گزارش باشگاه خبر نگاران،رضا ربع پهلوی در گفتگویی با پایگاه خبری زنیت ،گفت: من امیدوارم که بتوانیم نظام دیگری را جانشین این رژیم مذهبی بکنیم .

وی همچنین با حمایت از فرقه ضاله بهاییت گفت که اعضای این فرقه مورد تایید من می باشند. ربع پهلوی در انتها و در پاسخ به سئوال پرسشگر راجع به نقش موسوی در ایده ال هایش گفت:مجموعه جنبش سبز می توانند یاری رسان من باشند.ما باید موانع را از سر راه خود برداریم و رژیم کنونی یکی از آنهاست.

 

 

موسوی خویینی ها ممنوع الخروج و مورد بازجویی قرار گرفت

یک مقام امنیتی به حقیقت نیوز گفت: در پی افشا شدن مذاکرات مخفیانه موسوی خویینی ها رییس کمیته صیانت از آرای میرحسین موسوی با مقامات غربی در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس وی تا اطلاع ثانوی ممنوع الخروج شده است.

این مقام امنیتی به حقیقت نیوز تاکید کرد:اسناد و عکس های مذاکرات مخفیانه موسوی خویینی ها با مقامات غربی و آمریکایی  افشا شده است و این اسناد در اختیار مقامات امنیتی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: روز گذشته موسوی خویینی ها برای پاسخ به پاره ای از سئوالات فراخوانده شد و به وی اعلام گردید که تا اطلاع ثانوی حق خروج از کشور را ندارد و پاسبورت وی ضبط گردیده است.

این مقام امنیتی اضافه می کند: در حال حاضر پرونده موسوی خویینی ها در دست بررسی است و پس از تکمیل تحقیقات در مورد وی تصمیم گیری می شود.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: موسوی خویینی ها در این مذاکرات نقش واسطه بین میرحسین موسوی و مقامات آمریکایی را ایفاء کرده است و پیام های مخفیانه موسوی را به آنها انتقال داده است.


ارسال شده در توسط منتظر منجی