سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

آقای موسوی! دوره دید و بازدید تمام شده!

آقایان موسوی و کروبی دیگر دور دید و بازدید تمام شد. دیگر زمان کلی گویی و بیانیه های مبهم به پایان رسیده. آقای موسوی چرا خیال می کنید با شما مذاکره می کنند یا کنار می آیند...

سران وطن فروش و خیانت کار فتنه طی هفته های اخیر وضعیت رقت باری پیدا کرده اند. به گونه ای که با سرزنش مداوم مدعیان سابق حمایت مواجهند. عناصر ضدانقلاب به طعنه می گویند که با دید و بازدید و بیانیه نمی شود با جمهوری اسلامی جنگید.

سایت صهیونیستی بالاترین وابسته به منوشه امیر در این باره می نویسد: آقایان موسوی و کروبی دیگر دور دید و بازدید تمام شد. دیگر زمان کلی گویی و بیانیه های مبهم به پایان رسیده. آقای موسوی چرا خیال می کنید با شما مذاکره می کنند یا کنار می آیند. مگر در 8سال دوره خاتمی با او کنار آمدند که حالا که در موضع قدرتند، کنار بیایند. به جای دید و بازدید با زندانیان آزادشده و دید و بازدید مجدد از آن ها که دوباره به زندان افتادند و آزاد شدند و بازهم دید و بازدید بیشتر و بیشتر، برنامه تهیه کنید. در این مدت شما مشغول دادن بیانیه های مبهم و خیلی کلی بودید. کار از دید و بازدید و غیره گذشته.

سایت خودنویس هم که توسط شماری از روزنامه نگاران فراری اداره می شود، با لحنی مشابه و با بیان اینکه موسوی می داند اگر تندتر از این رفتار کند، هزینه سنگین برایش در پی خواهد داشت تاکید کرد: موسوی فقط حرف زد و بیانیه داد و به دیدار زندانیان و خانواده هایشان رفت. هنوز هم همین کار را می کند چون کار دیگری از دستش ساخته نیست. چون می ترسد. آیا لازمه رهبری یک چنین شجاعت نیست؟ موسوی تا کی می خواهد ما را با بیانیه های رنگارنگ و شعارهای دهان پرکن که هیچ ضمانتی برای اجرا ندارند و حتی جمهوری اسلامی هم دیگر به آن اعتنا نمی کند، سرگرم سازد؟ او خیلی نکات را نمی داند یا تظاهر می کند که نمی داند. آیا باید نتیجه گرفت که وی مردی بود که زیاد نمی دانست.

 

 

افشای ارتباط باند موسوی با سازمان جاسوسی آمریکا

میرحسین موسوی همواره در دوران بعد از انتخابات با مقامات آمریکائی و صهیونیست از طریق واسطه هایی در تماس بوده و به همین دلیل نیز در روزها و هفته های اخیر با تهدید حاکمیت و اصرار بر ادامه فتنه در سال 89 قصد دارد تا به هر نحو ممکن از افشاگریهای نیروهای وفادار به ولایت و رهبری علیه خود و گروهک الحادی-التقاطی خود جلوگیری به عمل آورد....

امت اسلامی به خوبی به خاطر دارد که چگونه جریان فتنه سبز خود اطلاعات مربوط به تاسیسات هسته ای و همچنین کمک به فراری دادن شهرام امیری دانشمند هسته ای به امریکا را در اختیار آمریکا قرار داد و چگونه شخص اوباما با به کار گیری این اطلاعات و استفاده از سلاح تحریم و تهدید شرایطی را به وجود آورد که باعث ادامه قرار دادن ایران در فشار شد.

امت اسلامی به خاطر دارد که چگونه درچند روز گذشته  موسوی خویینی ها با تملق گوئی از اوباما و آمریکایی ها در یکی از کشورهای عربی  سر میز مذاکره نشستند. البته میرحسین موسوی همواره در دوران بعد از انتخابات با مقامات آمریکائی و صهیونیست از طریق واسطه هایی در تماس بوده و به همین دلیل نیز در روزها و هفته های اخیر با تهدید حاکمیت و اصرار بر ادامه فتنه در سال 89 قصد دارد تا به هر نحو ممکن از افشاگریهای نیروهای وفادار به ولایت و رهبری علیه خود و گروهک الحادی-التقاطی خود جلوگیری به عمل آورد....

اما در روزهای اخیر درگیری در میان دو جناح اصلی جریان فتنه سبز که در واقع جناحهای طرفدار آمریکا و کشورهای اروپایی در خط جدید نفاق می باشند به حدی رسیده که جناح حامی ارتباط با اروپایی ها نگران حمایت آمریکا از باند میرحسین موسوی  می باشد. البته در میان اعضای این باند نیز رقابتهائی وجود دارد. که می توان به رقابت میان موسوی و کروبی با خاتمی و جناح وی اشاره کرد...

اما هدف اصلی جناح فتنه سبز طرفدار آمریکا سوء استفاده از وضعیت کنونی برای ادامه آشوب طلبی و تحت فشار گذاشتن حاکمیت برای برکناری دکتر احمدی نژاد است. که انتشار اخبار استفعای رییس جمهور از سوی رسانه های منتسب به جریان فتنه نیز در همین راستا صورت گرفته است.

 به گفته برخی از بزرگان نظام شکی نیست که افرادی چون میرحسین موسوی و عقبه سیاسی وی  که سالها است به دلیل موقعیت شغلی خود از جزئیات برنامه هسته ای کشور با خبر می باشند اطلاعات مربوط به شهرام امیری را در اختیار آمریکایی ها قرار داده اند. اما بعد از افشاگریهای بزرگان نظام و نیروهای فدایی ولایت در مورد ارتباط موسوی با آمریکایی ها  وی مدتی از ترس بزرگان نظام حتی قادر به حضور در دید عمومی نبود ولی بعدا با فرافکنی مبنی بر مبارزه با حاکمیت و اجرای قانون و اظهارات دوباره در آستانه سال نو اقدام به انتشار بیانیه و تهدید حاکمیت کرد.

 هدف اصلی میرحسین موسوی و باند آمریکایی وی  حمله به احمدی نژاد در دانشگاهها و مراکز علمی است.

در فاز دوم کودتای سبز نیز هدف اصلی آنها تعطیلی دانشگاهها  ایجاد آشوب در مراکز دانشگاهی و نهایتا مجلس شورای اسلامی است. این باند قصد دارد با کمک نمایندگان حامی خود دولت دکتر احمدی نژاد را تحت فشار قرار داده تا به این طریق به امیال خودشان دست پیدا کنند.

 اما از آنجاییکه رهبر معظم انقلاب به خوبی کشتی انقلاب را هدایت و فرمانداری می کند برای مقابله با اعمال زیرزمینی باند فتنه با موافقت با انتصاب محمد باقر ذوالقدر به عنوان یکی از معاونین رئیس قوه قضائیه پیام مهمی را به باند کودتای فرستاده اند.

 بدون شک مهمترین نقش ذوالقدر در قوه قضاییه مقابله  فرهنگی و قضایی با کودتای سبز میرحسین موسوی خواهد بود. و باید گفت که با هوشیاری ملت ایران و مسئولان امر فاز دوم کودتای جریان سبز نیز با شکستی مفتضحانه روبرو خواهد شد..


ارسال شده در توسط منتظر منجی