سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

توجه به تلاش معدود عناصر باقیمانده آشوب طلب برای ضربه زدن به اماکن عمومی در چهارشنبه سوری، اقدامات کنترلی در این زمینه افزایش یافته است.

 با تلاش‌های ماموران انتظامی و امنیتی کشورمان، چندین باند که در تلاش برای ورود مواد محترقه خطرناک و مواد اشتعال‌زا به کشور بودند، در غرب ایران شناسایی و دستگیر شدند.

 از این افراد بیش از 10 هزار کپسول‌ کوچک حاوی مواد سریع‌الاشتعال و تعدادی مکمل‌ که با مخلوط کردن آنها با برخی مواد دیگر، امکان ساخت مواد آتش زا ساخته می‌شود، کشف و ضبط شده است.

 کشف مواد محترقه خطرناک که صدایی همچون بمب های کوچک صوتی دارند نیز از جمله دیگر کشفیات ماموران کشورمان است. این مواد قرار بود در بین جوانان و نوجوانان با قیمت‌های پائین توزیع شود که در صورت کم بودن فاصله با محل انفجار این مواد، صدمات جبران ناپذیری به دستگاه شنوایی انسان وارد شده و افراد دیگر را نیز به شدت می ترساند.اگر این مواد محترقه در بین جوانان پخش می‌شد، خسارات جبران ناپذیری به سلامت آنها وارد می‌کرد. کپسول‌های اشتعال‌زا نیز سوژه خوبی برای فرصت طلبان بود

.پیش از این نیز کردهای تجزیه طلب از سبزها خواسته بودند چهارشنبه سوری را به عنوان آخرین موقعیت ابراز وجود قدر دانسته و اقدام به آتش زدن اماکن مختلف بکنند.



ارسال شده در توسط منتظر منجی