سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

آیت الله نوری همدانی:

غیر از نظام ولایی، تمام نظام‌های حکومتی و طاغوتی باطل هستند

آیت‌الله نوری همدانی، حمایت از نظام اسلامی و مقام معظم رهبری را وظیفه‌ شرعی و همگانی دانسته و بر ترویج معنویت در جامعه تاکید کردند.  
 
به نقل از مرکز خبر حوزه، معظم‌له در دیدار جمعی از روسای کلانتری‌ها و تعدادی از فرماندهان سپاه، اظهار داشتند: نظام جمهوری اسلامی ایران با ایمان و معنویت توأم است و با حکومت‌های دیگر کشورها فرق می‌کند و فقط متکی به مسایل مادی و اقتصادی نیست.

این مرجع تقلید اظهار داشتند: غیر از نظام ولایی، تمام نظام‌های حکومتی و طاغوتی باطل هستند؛ بنابراین وظیفه ما حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران است .

ایشان، انقلاب اسلامی را مقدمه و زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) خوانده و افزودند: همه ما وظیفه داریم از این انقلاب تا حکومت جهانی حضرت ولی‌عصر (عج) به خوبی نگهداری کنیم.

معظم‌له، مسئله هدایت و حکومت را از مهمترین مسایل در فرهنگ اسلامی برشمرده و گفتند: خداوند هر موجودی را که آفریده آن را راهنمایی و هدایت کرده است و این هدایت شامل همه مخلوقات اعم از جمادات، نباتات و حیوانات است.

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی افزودند: انسان، اشرف مخلوقات عالم است و درک، شعور و اراده او را موجودی بسیار شریف کرده است و خداوند کتاب‌های آسمانی و پیامبران را برای هدایت بشر فرستاده است.

معظم‌له خاطرنشان ساختند: همه انسان‌ها برای سعادت خود باید بر اساس آموزه‌های دینی زندگی کنند، خداوند نیز با برپایی حکومت ولایی این زمینه را برای انسان‌ها ایجاد کرده است.

 

 

 

انتقاد خاتمى از عملکرد افراطی کروبی و موسوی

 

سیدمحمد خاتمی با حضور در محل مجمع تشخیص مصلحت نظام با آقای هاشمی رفسنجانی دیدار و درباره برون رفت اصلاحات از وضعیت بغرنج فعلی با وی مشورت هایی انجام داده است.

با اینکه هنوز اخبار رسمی از این دیدار در رسانه ها منتشر نشده است اما به گفته یکی از نزدیکان خاتمی وی در این جلسه از عملکرد افراطی و اپوزیسیونی کروبی و موسوی گلایه مند بوده و رفتارهای خود محورانه این دو عضو وابسته به جناح اصلاح طلب را از علل اصلی بروز وضعیت اصلاحطلبان در شرایط فعلی دانسته است.

بر همین اساس هاشمی  رفسنجانی هم در این دیدار با اشاره به اقدامات ساختارشکنانه هواداران اصلاحات که در قالب جنبش سبز در ماه های پس از انتخابات به اقدامات تندی دست زدند از خاتمی خواسته است که با کنترل افراد افراطی و تنظیم حرکت های سیاسی بر مبنای قانون به اصلاح وضعیت موجود بپردازند.

 خاتمی ایام نوروز نیز با هاشمی تلفنی صحبت کرده بود و این اولین دیدار حضوری در سال جدید می باشد.

 

 

 

400 آقازاده ایرانی، در تیررس سرویس‌های جاسوسی

 

در حال حاضر حدود 400 آقازاده در انگلستان در حال تحصیل هستند و بیش از افراد عادی در معرض خطر جهت بهره برداری سرویس های جاسوسی قرار دارند.


 
دستگاه‌های اطلاعاتی غربی به خصوص MI6 انگلیسی جهت تربیت جاسوسان و جمع آوری اخبار از پوشش های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... استفاده می‌کنند

در همین حال، یکی از بهترین راه‌ها که بیشترین بازدهی را برای دستگاه های اطلاعاتی غربی در مورد ایران داشته است، بکارگیری دانشجویان و یا فارغ التحصیلان ایرانی دانشگاه‌های معتبر بریتانیا تحت پوشش هایی است که حتی خود آن افراد هم کمتر متوجه جاسوس بودن خواهند شد

در این روش، دستگاه‌های اطلاعاتی با بررسی های قبلی، دانشجویانی را شناسایی و تحت پوشش‌هایی که به هیچ وجه حساسیت افراد را بر نمی انگیزد، آنها را در کنار تحصیل با روش‌های جمع آوری خبر آشنا نموده به نحوی که بعد از بازگشت به ایران و یا در رفت و آمدها یک عنصر اطلاعاتی مفید برای آنها خواهند شد

در همین حال، با توجه به سابقه و عملکرد منفی انگلستان در تاریخ ایران و دشمنی‌های این کشور که از صدها سال قبل آغاز و تا کنون ادامه دارد، دستگاه اطلاعاتی انگلستان را می توان یکی از اصلی ترین سرویس های جاسوسی دانست که از برخی دانشجویان و فارغ التحصیلان ایرانی چنین سوء استفاده‌هایی می‌کند

این در حالی است که در حال حاضر حدود 400 آقازاده در انگلستان در حال تحصیل هستند و بیش از افراد عادی در معرض خطر جهت بهره برداری سرویس های جاسوسی قرار دارند

اضافه می‌شود، "فاطمه آلیا " عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که درحال حاضر تعداد قابل توجهی از فرزندان مسئولان به تحصیل در کشور انگلیس مشغول هستند و از ایرانیان خواسته تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان را تحریم کنند.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی