سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

فتنه گران جهت آشوب دعوت کردند!

شیخ شجاع‌،‌ بانو رهنورد‌ و‌ مهندس موسوى در‌ نمایشگاه کتاب

"حضور ما یک حضور اعتراضی است بنابراین بنا نداریم آرام بیاییم و آرام برویم . بهترین زمان حضور هم ، تقارن با حضور این سه عزیز است!"

 مهدی کروبی که اخباری مبنی بر ابتلایش به بیماری سرطان منتشر شده بود اینک در روزهای آغازین افتتاح نمایشگاه کتاب قصد دارد جهت اعلام وجود و به تشنج کشیدن فضای آرام و فرهنگی این نمایشگاه به مصلای تهران برود .

فتنه گران هم که پی برده اند با چند شعار و جمله تحریک آمیز می توانند شیخ ساده لوح خود را جو زده کرده و راهی نمایشگاه کتاب کنند در اقدامی هماهنگ خواستار حضور نفر پنجم انتخابات در نمایشگاه کتاب شدند .

برخی از بازیچه های دست بیگانه از کروبی ، موسوی و رهنورد خواسته اند تا با اعلام قبلی در روزهای آتی وارد نمایشگاه کتاب شوند تا ماجرای نمایشگاه مطبوعات و هو کردن کروبی توسط مردم دوباره اتفاق نیافتند .

این عده که خود را حامیان جنبش سبز معرفی کرده اند در ادامه دعوتنامه خنده دار خود از شیخ شجاع، بانو رهنورد و مهندس موسوی ! آورده اند : حضور ما یک حضور اعتراضی است بنابراین بنا نداریم آرام بیاییم و آرام برویم . بهترین زمان حضور هم ، تقارن با حضور این سه عزیز است .

گفتنی است با توجه به کوتاه آمدن برخی دستگاههای ذیربط در برخورد با سران فتنه که بعد از انتخابات مدتی آرامش را از مردم گرفته و کشتار دست زدند اینک به نظر می رسد آرام آرام متهمین اصلی آشوبهای پس از انتخابات قصد دارند تا فعالیتهای ضد نظام خود را از سر بگیرند .

حضور کروبی در مراسم ختم پدر وزیر ارشاد دولت احمدی نژاد می تواند نمونه این موارد باشد .

ظاهرا مهدی کروبی چند ماه پیش با حضور در نمایشگاه مطبوعات و لنگه کفشهایی که به طرفش پرتاب شد هنوز متوجه نفرت مردم از خودش نشده است .

 

 

واکنش تند خاتمی به کروبی

تلاش مهدی کروبی برای غائله‌آفرینی در سالگرد انتخابات ریاست‌جمهوری با مخالفت شدید سید محمد خاتمی روبرو شده است.

خاتمی در این جلسه به آب خوردن برخی هواداران موسوی در روز قدس و اقدامات زشت برخی افراد در روز عاشورا که به زیان اصلاحات تمام شده پرداخته و گفته باید مسائلی که بعد از انتخابات به نام اصلاحات شروع شد، خاتمه یابد تا جریان اصلاحات بتواند به عنوان طیفی عاقل و منطقی در جامعه خود را بازسازی کند.

شنیده های موثق حاکی است تلاش آقای کروبی برای انجام راهپیمایی در روز 22 خرداد با مخالفت آقای خاتمی و برخی چهره‌های موثر جریان اصلاحات روبه رو شده است.

آقای کروبی این روزها با مسئولان گروه‌ها و گروهک‌های غیرقانونی که مواجه می‌شود، به آن‌ها توصیه می‌کند برای راهپیمایی در روز 22 خرداد درخواست مجوز کنند اما اخبار رسیده از محافل درونی اصلاح طلبان نشان می دهد این تقاضای کروبی خریداری ندارد.

یکی از اصلاح طلبان دو نبش مجلس در یک محفل خصوصی گفته است خاتمی با این پیشنهاد به شدت مخالف است؛ زیرا وی اعتقاد دارد راهپیمایی و تجمعات از کنترل کروبی و موسوی خارج شده و عناصر مغرض در این گونه مراسم‌ها با اعمال غیرمعقول خود باقیمانده آبروی اصلاحات را می‌برند و جریان اصلاح‌طلب به عنوان گروهی آشوب طلب در جامعه معرفی می‌شود.

خاتمی در این جلسه به آب خوردن برخی هواداران موسوی در روز قدس و اقدامات زشت برخی افراد در روز عاشورا که به زیان اصلاحات تمام شده پرداخته و گفته باید مسائلی که بعد از انتخابات به نام اصلاحات شروع شد، خاتمه یابد تا جریان اصلاحات بتواند به عنوان طیفی عاقل و منطقی در جامعه خود را بازسازی کند.

از سوی دیگر شنیده شده موسوی هم با پیشنهاد کروبی مخالفت کرده و دلیل آن را ریزش نیروهای هوادارش در ماه‌های اخیر و عدم تحرک نیروهای جنبش سبز در روز کارگر و معلم ذکر می کند.

 

 

مهدی کروبی هم اعتراف کرد

کروبی با اعتراف تلویحی به اینکه بخشی از عناصر جنبش سبز ساختارشکن هستند خواستار پالایش این جنبش شد!

مهدی کروبی در پی شکست غیرقابل پیش بینی خود در انتخابات سال گذشته با ادعاهای بی اساسی مانند تقلب در انتخابات، تجاوز جنسی به زندانیان، شکنجه بازداشت شدگان از یک سو برای رسانه های ضد انقلاب خوراک لذیذ تهیه کرده و از سوی دیگر در داخل کشور باعث تشویش افکار مردم شد و به همین خاطر از مردم وفادار به نظام لقب «یکی از سران فتنه» و از سوی بیگانگان لقب شیخ شجاع را دریافت کرد.

به نوشته رسالت، وی در دیداری که روز گذشته با برخی فارغ التحصیلان دانشکده خبر داشت، تاکید کرد: جنبش سبز نباید دچار احساسات و امور ساختارشکنانه شود و ما باید با حرکت رو به جلو به آسیب شناسی درونی خود بپردازیم.

کروبی در این دیدار ضمن اینکه به طور تلویحی پذیرفت بخشی از عناصر جنبش سبز ساختارشکن هستند اما حاضر نشد این رفتارها را محکوم کند.

کروبی در این دیدار مدعی شد متاسفانه خود محوری ها و قانون گریزی ها کشور را به مرحله خطرناکی سوق داده که نتیجه آن وقایع تلخ و تاسف بار بعد از انتخابات است.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی