سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

خانم رهنورد روز جهانی زن روز تولد حضرت زهرا (ص) است نه روز 8 مارس

انجمن اسلامی دانشگاه الزهرا (س) که از اعضای طیف جدید دفتر تحکیم وحدت میباشدپس از سخنان اخیر فمنیستی زهرا رهنورد به مناسبت ?مارس و معرفی وی در این تاریخ به عنوان بانوی سبز ایران از سوی جریان فتنه بیانیهای را در جواب وی تهیه و رسانه ای نمود.

در این بیانیه آمده است :هشتم مارس در فرهنگ غرب نقطه عطفی است برای شکستن باورها و تفکرات استعمار گرایانه غربیان در باره زنان :قطعا شروع حرکت و جنبشی برای شکستن تفکرات و باورهای غلط علیه زنان: برایبرای زنان غرب اقدامی موثرو مثبت بوده است.هر چند این تفکرات به خاطر عدم اایدئولوژی الهی دارای انحرافات زیادی است و چه کوتاه مدت و چه بلند مدت به روند زندگی زنان و باورهای زنانه تاثیرات فراوان داشته است همانطور که زنان برای اروپاییان همچون گشوده شدن پنجره های  حرکت و پیشرفت بوده در همان مکتب فاطمه ای هست که به خاطر وسعت شخصیت الگوی زنان آزاده تمام زنان دنیا می تواند باشد .در صورت یقین شخصیت جامع الوجود این بانوی بزرگوار و پرداختن به حقوق اسلامی زنان مسلمان ایران مسلما نیازی به الگوهای غربی ندارند.

از خدا میخواهیم تا سو دلان امر به درستی جایگاه این بزرگان را که الگویی برای جهانی شدن هستند تعریف کنند تا روز جهانی زن به جای ?مارس به ?? جمادی الثانی ولادت حضرت زهرا تغییر پیدا کند.

 

منافقین بازهم برای فتنه گران آستین بالا زدند

دور جدید فعالیت مطرودان نظام و ملت برای فتنه گران کلید خورد.

دور جدید فعالیت منافقین برای فتنه گران کلید خورد.

بنا براین گزارش،از روز گذشته منافقین باشماره ای ناشناس به تلفن های همراه شهروندان در تهران و سایر شهرستانها تماس گرفته و اقدام به پخش یک فایل صوتی منصوب به مسعود رجوی کرده و از مردم می خواهند در روز 22 خرداد به خیابانها بریزند.

در این پیام صوتی از مردم خواسته می شود که به جنبش سبز مردمی در روز 22 خرداد پیوسته و جهت نابودی نظام اسلامی دست به تظاهرات و آشوب بزنند.

نکته قابل توجه نزدیکی ادبیات این پیام صوتی منصوب به مسعود رجوی با ادبیات پیام ها و سخنان اخیر سران فتنه می باشد . رجوی و موسوی تا کنون چندین بار در پیام ها و سخنان خود از همدیگر حمایت نموده اند.

گفتنی است این همگرایی میان منافقین و فتنه گران بیش از هرچیز نشان از ناامیدی مخالفان نظام از حمایت های داخلی بوده و از صحنه گردانی مطرودان نظام برای فتنه گران حکایت دارد.

 

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی