سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

برخورد فیزیکی میان مسئولین برگزار کننده مراسم رحلت امام(ره)

واکنش مردم به سخنان سیدحسن خمینی و ناتمام ماندن سخنرانی وی منجر به برخی تنش‌های لفظی و فیزیکی میان مسئولین برگزار کننده مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام شده است. پس از واکنش مردم به سخنان سید حسن خمینی و ناتمام ماندن سخنرانی نوه امام(ره) ، میان مسئولین برنامه درگیری لفظی شدیدی شکل گرفت.

شنیده شده است سیدحسن پس از پایان نمازجمعه، با نجار وزیر کشور و نماینده دولت در ستاد برگزار کننده مراسم رحلت امام، مواجه و در همین دیدار سخنان تندی بین طرفین رد و بدل می شود. در همین راستا گفته شده، سیدحسن خمینی تذکرات تندی در خصوص نحوه مدیریت مراسم به نجار می دهد.این تذکرات سیدحسن باعث می‌شود برخی از نزدیکان وی که در آنجا حضور داشتند رفتار تندتری نشان دهند. شنیده شده است انصاری با وزیر کشور برخورد تنش‌زا پیدا می کند. گزارش منابع متعدد حاکی از آن است که در این بگومگو، برخورد فیزیکی هم صورت گرفته است.

درماندگی ضدانقلاب از شعار مردم علیه فتنه‌‌گران

همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب که سابقه روابط نامشروع و غیراخلاقی دارد، در اظهاراتی جالب مدعی شده که مردمی که در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام، علیه سران فتنه شعار دادند، نمازگزار و عزادار امام نبودند.

پس از آنکه در هنگام سخنرانی حجت‌الاسلام حسن خمینی، عزاداران میلیونی امام راحل در اعتراض به سران فتنه اقدام به سر دادن شعارهای مختلفی کردند، رسانه‌ها و افراد ضدانقلاب مدعی شدند که مردم برای این کار سازماندهی شده بودند!

در همین راستا، "کاملیا انتخابی‌فرد"، همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب که سابقه نامناسب اخلاقی نیز دارد، در مطلبی که در وبلاگ شخصی خود منتشر کرده، در اظهاراتی جالب مدعی شده است که شعاردهندگان از قبل در مقابل میکروفون‌ها سازماندهی شده بودند.

انتخابی‌فرد نوشته است: "گروهی که حتما از یکی دور روز قبل در مقابل میکرفن های صدا و سیما و در ردیف های نخست نماز داخل محوطه جای داده شده بودند، هنگام سخنرانی سید حسن خمینی نوه آیت الله خمینی اخلال ایجاد کردند."

همکار سابق روزنامه "زن" که به مدیریت فائزه هاشمی رفسنجانی منتشر می‌شد، همچنین عدم پخش تصاویر شعاردهندگان از رسانه ملی را هم در راستای یک توطئه! نامیده و نوشته است: "افرادی که صدا و سیما در اقدامی قطعا از پیش هماهنگ شده از پخش تصاویر آنها سر باز زد و به جای آن محوطه بیرونی مقبره آیت الله خمینی را که مردم در حال آمد و شد بودند نشان داد، اصرار داشت که هویت این افراد را مخفی نگاه دارد."

البته انتخابی‌فرد که در میان افراد ضدانقلاب هم به فردی که هیچگونه پایبندی به اصول اخلاقی ندارد، شناخته می‌شود، دست به تعیین شاخص برای نمازگزان هم زده و اظهار داشته است: "این افراد به همه چیز شباهت داشتند به غیر از عزاداران (امام) خمینی و نمازگزاران جمعه!"

گفتنی است از روز گذشته و پس از شعارهای اعتراضی مردم نسبت به همراهی نوه امام راحل با برخی از سران فتنه، سایت‌های جریان مخالف جمهوری اسلامی ایران تلاش گسترده‌ای را برای اقلیت نشان دادن جمعیت حاضر در صحن حرم امام خمینی (ره) صورت داده‌اند.

عضو برجسته اصلاحات در جلسه ای با برخی اعضای این تشکل سیاسی، خواستار اقدام فوری برای احیای آشوب‌های خیابانی شده است.
این شخصیت فعال اصلاح طلب در این جلسه، با اشاره به ریزش غیرقابل انکار هواداران جریان متبوعش در یکسال گذشته، تنها راه پیش روی "اصلاح طلبان" را احیای ناآرامی ها در خردادماه دانسته است.
این عضو مطرح در مجمع روحانیون تاکید کرده که اگر در ایام باقیمانده خردادماه کاری انجام نشود و همه چیز به آرامی بگذرد، حتما حمایت های برون مرزی هم تداوم نخواهد یافت.
به گفته او، علاوه بر این، "ممکن است با منتفی شدن امکان رخداد تحولات داخلی، اوباما هم با نظام وارد معامله بشود."
او که در فضای خبری کشور با "رنگ خاکستری" شناخته می شود، برای جلوگیری از این رویدادهای نامطلوب، بر روی پروژه "کشته سازی" برای احیای آشوب ها تاکید ویژه ای کرده است: "برای زنده ماندن جریان باید از نظام کشته بگیریم ."
به اعتقاد وی اگر این راهکارها به نتیجه نرسد و خرداد ماه بدون سروصدا تمام شود، دست نظام برای برخورد با "سران اصلاحات" باز خواهد شد.
تصریح وی بر مساله "کشته سازی" درحالی صورت گرفته که این جریان سال گذشته نیز چندین بار دست به چنین تلاشی زده است. قتل مشکوک ندا آقاسلطان و انتشار لیست دروغین "هفتاد و دو کشته" که با نقش مستقیم یکی از مشاورین اصلی آقای موسوی به اجرا درآمد و به خوراک خبری رسانه‌های غربی برای حمله به جمهوری اسلامی ایران تبدیل شد، در همین زمینه بود.
گفتنی است در جریان ناآرامی های اوایل انقلاب هم، منافقین برای تحریک هواداران خود به ادامه اغتشاشات، از سناریوی "کشته سازی" استفاده می کردند که این موضوع در آن زمان از سوی حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی که ریاست مجلس را در دست داشت افشا شد.


ارسال شده در توسط منتظر منجی