سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

فوری فوری: مسیرهای هفتگانه راهپیمایی 22 خرداد اعلام شد

این خبر فوریه! شما هر کدوم یک رسانه هستید به همه اطلاع بدید..

اعلام مسیر های راهپیمایی حامیان  سبز برای   22  خرداد

مسیر شماره یک ؛ میدان حسادت ، بلوار جهالت ، خیابان ضلالت ، خیابان خیانت ، دروازه جهنم . . .

مسیر شماره دو؛ مسجد ضرار ، میدان ابوجهل ، خیابان ابوسفیان ، دروازه ی جهنم . . .

مسیر شماره سه ؛ میدان حکمیت ، خیابان ابو موسی اشعری ، خیابان ناکثین ، دروازه جهنم . . .

مسیر شماره چهار ؛ پایگاه انگلیس ، چهار راه آمریکا ، خیابان اسرائیل ، دروازه جهنم . . .

مسیر شماره پنج ؛ چهار راه استعمار ، بلوار استکبار ، خیابان استثمار ، دروازه جهنم . . .

مسیر شماره شش :سه راهی بهائیت ، بلوار وهابیت ، خیابان عبدالمالک ریگی ، دروازه جهنم . . .

مسیر شماره هفت : میدان بی بصیرتی ، خیابان اعدامی آرش رحمانی پور ، کوچه اعدامی محمد رضا علی زمانی ، بن بست ندا آقا سلطان ، دروازه جهنم . .

 

 

جالب ترین عکسای ممد تمدن رسید...

تفرقه افکنان از قبیل آخوندهای جیره‌خوار و ملی‌گرایانِ بی خبر از اسلام و مصالح مسلمین را از خود برانید که ضرر اینان بر اسلام از ضرر جهانخواران کمتر نیست. امام خمینی (ره)

Click for Full Size View

         از محاسن آزادی !      زیر چشمی کجا رو نیگا می کنه...؟

چه  رمانتیک !


سر پیری و معرکه گیری ؟!  (( تولد جناب خاتمی ))

 

 

شوکه شدن سران فتنه از همکاری وزارت کشور : هیچ تجمعی برگزار نخواهیم کرد !

شنیده ها حاکی از آن است که در این کنفرانس خبری میرحسین موسوی در پاسخ سوال خبرنگاران درباره راهپیمایی 22 خرداد گفت : « با بررسی همه جانبه این تصمیم و با توجه به فضای کنونی برای اینکه از این درخواست سوء استفاده نشود و همچنین حامیان جریان سبز با مشکل روبرو نشوند درخواست خود برای برگزاری راهپیمایی 22 خرداد را از وزارت کشور پس گرفته ایم و از همین جا اعلام می داریم هیچ تجمعی در 22 خرداد نخواهیم داشت اما مطالبات خود را به طرق دیگر دنبال می کنیم.»

"صراط" - در کنفرانس خبریی که سران فتنه برای رسانه های خود ترتیب داده بودند ، میرحسین موسوی کاندیدای شکست خورده انتخابات اعلام کرد که درخواست خود را برای راهپیمایی پس گرفته اند.

به گزارش صراط نیوز ، شنیده ها حاکی از آن است که در این کنفرانس خبری میرحسین موسوی در پاسخ سوال خبرنگاران درباره راهپیمایی 22 خرداد گفت : « با بررسی همه جانبه این تصمیم و با توجه به فضای کنونی برای اینکه از این درخواست سوء استفاده نشود و همچنین حامیان جریان سبز با مشکل روبرو نشوند درخواست خود برای برگزاری راهپیمایی 22 خرداد را از وزارت کشور پس گرفته ایم و از همین جا اعلام می داریم هیچ تجمعی در 22 خرداد نخواهیم داشت اما مطالبات خود را به طرق دیگر دنبال می کنیم.»
سران فتنه که فکر می کردند وزارت کشور برای این راهپیمایی با آنان همکاری نخواهد کرد و می توانند از این عدم همکاری استفاده تبلیغاتی نمایند با جواب وزارت کشور شوکه شدند .
چندی پیش وزارت کشور در مورد درخواست راهپیمایی اصلاح طلبان برای 22 خرداد ، از آن ها خواست برای دریافت مجوز، شعار ها و بیانیه پایانی و یک نماینده را به وزارت کشور معرفی نمایند.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی