سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

کروبی: مخالفانم را اعدام کنید

به گزارش گروه سیاسی «شبکه خبر دانشجو»، این درخواست پس از آن مطرح شده است که کروبی اوایل این هفته برای شرکت در یک مراسم ختم به شهر مقدس قم سفر کرده و مردم پس از اطلاع از این خبر، در محل اقامت وی حضور یافته و بدلیل اتخاذ مواضع غیراصولی و ساختارشکنانه کروبی پس از انتخابات، با سردادن شعارهایی خواستار محاکمه و خلع لباس وی شده بودند.

یک منبع آگاه در گفت و گو با جوان آنلاین، پس از توصیف خروش مردمی قم علیه فتنه انگیزان، به نقل از یکی از همراهان کروبی گفت: خود شیخ چندین بار رو به محافظانش گفت نمی دانم چه اتفاقی افتاده است که تازگی ها مردم اینقدر عصبانی هستند.

کروبی که به نظر می رسید ترس و وحشت سراپای وجود او گرفته بود، نگرانی خود را از تعرض مردم به خود نتوانسته پنهان کند و به محافظان خود گفته است: آیا اینجا راه خروج دیگری ندارد؟ گفته می شود وی بالاخره با پادرمیانی یکی از مسئولان توانسته بود از مهلکه جان سالم به در ببرد و فرار کند.

 

 

ارتباط با محارم گام اول عضویت

به گزارش خبرنگار فرهنگی ـ جتماعی آتی ‌نیوز، اعضای یک فرقه ضاله که در راستای ضربه زدن به اعتقادات دینی جوانان کشورمان مشغول به فعالیت می باشند طی روزهای اخیر با استفاده از شیوه های نوین تبلیغاتی اقدامات خود را برای عضوگیری گسترش داده اند.

برپایه این خبر اعضای این فرقه با سوء استفاده از برخی جریانات سیاسی رخ داده در کشور شیوه های فعالیت خود را گسترش داده و با طراحی برخی علائم خاص، به عضوگیری درسطح برخی شهرستان ها مشغول می باشند.

فرقه مذکور که یکی از زیرشاخه های گروه های شیطان پرستی است در مرحله اول اعضای خود را به عمل شنیع همجنس گرایی دعوت می کند.

عضویت در این فرقه شامل چندین مرحله می باشد که بخش نخست آن دعوت به همجنس گرایی و سپس تشویق به ارتباط با محارم و .... است.

این فرقه در تبلیغات خود از علائم تلفیقی چشم شیطان و صلیب شکسته استفاده می کند.

 

 

جایزه حقوق ‌بشر برای شوهر آزار معروف

شیرین عبادی که اخیرا به همسر آزاری و نقض حقوق اعضای خانوده‌اش متهم شده است، جایزه‌ای دیگری را با عنوان "دفاع از حقوق بشر" دریافت کرد.

به گزارش شبکه ایران، خانم عبادی دیشب طی مراسمی در پارلمان ملی اتریش، جایزه فلیکس آرماکورا، نشان اصلی دفاع از حقوق بشر کشور اتریش را دریافت کرد.

مسئولان برگزاری این مراسم، یکی از دلایل اهدای این جایزه به وی را دفاع از آنچه "اقلیت های دینی" نامیده، ذکر کرده اند. عنوانی که گفته شد معطوف به حمایت عبادی از بهائیان است. وی حتی تلویحا از گروهک تروریستی منافقین هم حمایت کرده است.

عبادی چندی پیش از اعطای جایزه صلح نوبل به رئیس‌جمهور آمریکا دفاع کرد و بدون توجه به تهدید اتمی ایران از سوی اوباما، وی را فردی "صادق" و "آزادی‌خواه" و "پایبند به ارزش های انسانی" نامید.

اما در شرایطی خانم عبادی برای دریافت جایزه حقوق بشر معرفی شده که وی حتی متهم به عدم رعایت حقوق اعضای خانوده خود است. چند روز پیش و در جریان پخش مستند پشت‌پرده زندگی و روابط کاری وی، مسائل جالبی را از نحوه روابط خانوادگی او فاش شده که علاوه بر ناظران، حتی بخشی از مدافعان حقوق بشر را هم متعجب ساخت.

در این مستند که اخیرا از رسانه ملی پخش شد، شوهر خانم عبادی به رفتار نابهنجار همسرش در محیط خانوادگی اشاره کرد و گفت: "من خیلی تحمل کردم تا زندگی‌ام را حفظ کنم. با رفتارها و اخلاق نامناسب او هم ساختم."

آقای متوسلیان همچنین از کتک‌کاری شیرین عبادی با او خبر داد.

گفتنی است شیرین عبادی که علیه نظام جمهوری اسلامی و ساختار سیاسی برآمده از رای مردم بارها اظهار نظر کرده است، به علت تامین مقاصد سیاسی دولت‌های غربی خود نیز همانند اوباما "جایزه صلح نوبل" را که پیش تر رئیس رژیم صهیونیستی نامزد آن بود، دریافت کرد.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی