آخرین منجی

نقش سفارت انگلیس در اغتشاشات دیروز

عوامل سفارت انگلیس روز گذشته در اغتشاشات تهران نقش پررنگی داشتند.


به گزارش جوان آنلاین اعضا و عوامل وابسته به این سفارتخانه همچون اغتشاشات سال?? نقش مهمی در درگیریهای پراکنده ??بهمن داشتند. بنابراین گزارش عوامل وابسته به لانه جاسوسی انگلیس روز گذشته با ماشینهای پلاک سیاسی اقدام به فیلم برداری و عکس برداری از درون ماشینها می نمودند.

همچنین شنیده ها از تردد مشکوک برخی عوامل این سفارت در نقاط حادثه خیز دیروز تهران در ساعاتی قبل از اغتشاشات حکایت دارد.لازم به ذکر است در آشوبهای خرداد?? "رسام"وابسته مطبوعاتی سفارت انگلیس در تهران پرده از دخالت این سفارتخانه در آن آشوبها برداشته بود.

  

 

 


نامه مهدی کروبی به سفارت انگلیس


در پی اقدام دیروز سبزها در تهران، شیخ کروبی طی نامه ای به سفارت انگلیس در مورد جزئیات عملکرد هواداران خود توضیحاتی ارسال کرد که با واکنش سفارت جزیره انگلیس مواجه شد. متن کامل نامه کروبی و جواب سفارت جزیره انگلیس...


بولتن نیوز- طنز: در پی اقدام دیروز سبزها در تهران، شیخ کروبی طی نامه ای به سفارت انگلیس در مورد جزئیات عملکرد هواداران خود توضیحاتی ارسال کرد که با واکنش سفارت جزیره انگلیس مواجه شد. متن کامل نامه کروبی و جواب سفارت جزیره انگلیس بدین شرح است:


نامه کروبی به سفارت انگلیس:


عالیجناب سفیر کبیر محترم!


دیروز همان گونه که شاهد بودید و در گزارشهای مستند به فیلمهای سفارشی و آبکی خبرنگاران شهروند ما ملاحظه فرمودید در لبیک به دعوت این حقیر و معاون اول محترم، جمعیتی میلیونی در حدود 1000 نفر به خیابانها آمدند و در همبستگی با مردم مصر،  سطل های زباله تهران را آماج خشم انقلابی خود قرار دادند! البته اینکه چرا هواداران ما تا به این حد عاشق سطل های زباله و آشغال های درون آن هستند را هنوز این حقیر هم کشف نکرده است.


این حرکت توفنده ، اوج نفوذ جنبش سبز را به جهانیان اثبات کرد به همین دلیل انتظار داریم عالیجناب که در لندن تشریف دارید هماهنگی لازم را به خرج دهید تا علاوه بر کمکهای قبلی، حمایت های لازم مادی بیشتری متوجه جنبش سبز آشغالی گردد. حقیقتا از زمانی که دوست و مشاور اقتصادی ام یعنی آقای ش- ج گرفتار شد و حمایتهای اقتصادی ایشان قطع گردید در شرایط دشواری بوده و مداخل کفاف مخارج نمی دهد. پس لطفا سر کیسه را شل تر بفرمایید.


ظاهرا پس از راهپیمایی های سال قبل شما اندکی به جنبش بی اعتماد شده بودید ، اما 25 بهمن امسال باز هم اقتدار ما را به جهان نشان داد. خواهشمندم از سرمایه گذاری روی این جنبش خودداری نکنید . امسال نشد سال دیگر حتما جواب می دهد. به سر مبارک قسم.


منتظر پاسخ حضرتعالی هستم.


پاسخ سفارت جزیره انگلیس


جناب شیخ کروبی! ادام الله اغتشاشاته


مرقومه ارسالی جنابعالی واصل و از مضمون آن اطلاع حاصل شد. اگر چه اقدامات و خوش خدمتی های شما و هم چنین جناب موسوی و خاتمی در طول این 20 ماه به دولت بریتانیای کبیر بر ما پوشیده نیست اما آنچه ما از برنامه جنبش سبز در روز 25 بهمن دیدم مایه سرشکستگی، و موجبات سرافکندگی ما را در چشم ایرانیان و جهانیان فراهم آورد. این اطمینان حاصل گردید که دیگر مردم ایران به رهبران این جنبش وقعی نمی نهند. شما دوستان هم  در صورت عدم دستگیری و محاکمه، حالا حالا ها برای رسیدن به قدرت، باید سماق بمکید.


مشاوره بنده به شما این است که در جوار مشاور اقتصادی خودتان جناب ش-ج جایی برای خودتان ذخیره کنید!


 


 



دست منافقین رو شد


شب گذشته تیم های عملیاتی منافقین در راستای پروژه کشته سازی و ایجاد درگیری های مسلحانه در یکی از خیابانهای فرعی (خیابان انقلاب در نزدیکی خیابان رودکی) یکی از دانشجویان بسیجی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند. اما لحظاتی بعد و در یک اقدام رو به جلو این خبر را...


بولتن نیوز: اگر چه فعالیت مزورانه و آشوب طلبانه منافقین و سوء استفاده آنها از موقعیت به دست آمده در طول این یک سال و اندی دیگر بر هیچ احدی الناسی پوشیده نیست اما بر اساس بررسی های خبرنگار بولتن نیوز ، شب گذشته تیم های عملیاتی منافقین در راستای پروژه کشته سازی و ایجاد درگیری های مسلحانه در یکی از خیابانهای فرعی (خیابان انقلاب در نزدیکی خیابان رودکی) یکی از دانشجویان بسیجی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند. اما لحظاتی بعد و در یک اقدام رو به جلو این خبر را به سایت های وابسته خود مخابره کرده و اعلام کردند که یکی از معترضین به دست عوامل رژیم کشته شد!


این مطلب نشان از سازماندهی شده بودن اینگونه ترورها در کشور توسط تیمهای منافقین مرتبط با سران فتنه حکایت دارد.


هم چنین بر اساس خبری دیگر در میدان توحید نیز گروهی از عوامل منافقین به سمت نیروهای مردمی حاضر در صحنه تیراندازی کرده که منجر به زخمی شدن تعدادی از مردم شد که بر اساس گزارشات ارسالی، حال تنی چند از این افراد وخیم گزارش  شده است.


شهید دیروز چه کسی بود؟


صانع ژاله متولد سال 63 از هموطنان کردزبان اهل پاوه و از اهل تسنن که حافظ قرآن کریم بود، دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران بود.


گروهک تروریستی منافقین همچنین 4 نفر دیگر از هموطنانمان را با تیر مستقیم مورد هدف قرار دادند که مجروح شدند و در بیمارستان تحت مداوا هستند.


تجمع غیرقانونی فتنه‌گران، عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان و اراذل و اوباش در برخی خیابان‌های شهر تهران موجب بروز اغتشاشاتی شد که با حضور به‌هنگام مردم، فتنه‌گران و دیگر عوامل مزدور مجبور به ترک صحنه شدند. 


هادی قاسمی مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور  اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر شهید صانع ژاله دانشجوی دانشگاه هنر تهران که روز گذشته در اغتشاشات خیابانی مورد هدف تیر مستقیم گروهک تروریستی منافقین قرار گرفت، ساعت 9:30 فردا چهارشنبه از مقابل دانشگاه هنر تهران (چهارراه ولی‏عصر - عجّ) به سمت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.


مطالب مرتبط:


رادان : منافقین بدنبال کشته سازی


گفتنی است به زودی خبرهای تکمیلی اعلام می گردد.


 




ارسال شده در توسط منتظر منجی