آخرین منجی


فریاد مرگ بر موسوی، کروبی و خاتمی در صحن علنی مجلس


نمایندگان مجلس با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، موسوی، کروبی و خاتمی در صحن علنی پارلمان تجمع غیرقانونی فتنه‌گران آمریکایی را محکوم کردند.


علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق آغاز جلسه علنی خود با اشاره به نقش آمریکا در مخالفت با انقلاب مصر و نقش ایران در حمایت از این انقلاب به دسیسه‌های جدید آمریکا برای ایجاد ناامنی در کشور ایران و برپایی تظاهرات انحرافی 25 بهمن‌ماه توسط ایادی آنها اشاره کرد. 


نمایندگان مجلس بعد از این نطق لاریجانی با سر دادن فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر موسوی، مرگ بر کروبی و مرگ بر خاتمی تجمع غیرقانونی عده‌ای را در روز گذشته محکوم کردند. 


نمایندگان مجلس بعد از اتمام نطق لاریجانی مقابل جایگاه هیئت رئیسه جمع شده و فریاد سر دادند که: "موسوی، کروبی، اعدام باید گردند " این نمایندگان همچنین تاکید کردند: "ما همه سرباز توئیم خامنه‌ای، گوش به فرمان توئیم خامنه‌ای " و "ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده ".





فتنه های رسانه ای ضد انقلاب هم به جایی نرسید


این افراد که ظاهرا حتی سر سوزن اعتقاد های خود را به تعریف های بی بی سی و صدای آمریکا فروخته اند فکر کرده اند که می توانند عمروعاص زمان شوند و با قرآن سرنیزه کردن و مکر و فریب مردم خود را مطهر از هرچیزی نشان بدهند غافل از اینکه دست برحق مردم بر گلویشان سنگینی می کند.

بولتن نیوز: روز گذشته در حالی رسانه های ضد انقلاب با همه توان خود به میدان آمده بودند که تلاش های چندین روزه آنان با حضور بسیار کم مردم نقش برآب شد و دستپاچگی و هوچی گری این رسانه ها برای بازتاب اخبار خیابان های تهران از این موضوع حکایت داشت . این رسانه های لندن نشین در حالی دیشب همه تلاش خود را برای پوشش اخبار کذب از سطح تهران و حتی شهرستان ها می کردند که فقط تعداد معدودی از منافقین و معاندین نظام به خیابان ها آمده بودند و از مردم خبری نبود. 


این رسانه ها در حالی در گزارش های خود علاوه بر تهران از تجمع های چند هزار نفری در اصفهان و شیراز خبر می دادند که در شهرستان های ذکر شده جمعیت های انگشت شماری در برخی خیابان ها با تجمع قصد راهپیمایی داشتند که به دلیلی پشتیبانی نکردن مردم موفق به این کار نشدند.اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که عده ای در داخل کشور نیز با این رسانه های معلوم الحال که هدفی جز براندازی نظام جمهوری اسلامی ندارند همراه شده و خط نفاق و اختلاف افکنی بین مردم را رواج دادند.


این افراد که مدت هاست گوششان عیب پیدا کرده است و صدای رسای رهبری عزیز انقلاب و مردم را نمی شنوند دیروز ظاهرا چشم هایشان هم عیب پیدا کرد و با دیدن مشتی منافق جیره خوار که با آمدن به خیابان و برهم زدن نظم عمومی و ازبین بردن اموال مردمی به خیال باطل خود سودای براندازی داشتند، خیال کردند که باز طرفدارانی پیدا کرده اند و با بزرگ کردن دروغ خود خیال کردند می توانند آن را باورپذیر تر کنند اما تنها چیزی که عایدشان شد یک رسوایی تازه در نظر مردم بود.


این افراد که ظاهرا حتی سر سوزن اعتقاد های خود را به تعریف های بی بی سی و صدای آمریکا فروخته اند فکر کرده اند که می توانند عمروعاص زمان شوند و با قرآن سرنیزه کردن و مکر و فریب مردم خود را مطهر از هرچیزی نشان بدهند غافل از اینکه دست برحق مردم بر گلویشان سنگینی می کند. آنها بدانند که تا دیروز که بحث یارانه ها و افزایش قیمت ها و کاهش صفرهای پول ملی و به طور کل اقتصاد کشور را دست آویز بهانه جویی های سیاسی قرار داده بودند و امروز سینه زن مردم مصر شده اند لحظه به لحظه چهره منفور خود را سیاه تر از گذشته می کنند و دیگر کم ترین جایگاهی در این کشور ندارند.


 


 




تعدادی از آشوبگران دیروز دستگیر شدند


 سردار رادان از شهادت یک نفر از هموطنانمان و مجروح شدن 9 نفر از نیروهای امنیتی بر اثر تیراندازی منافقان در حوادث روز گذشته خبر داد.


سردار احمدرضا رادان امروز در همایش روسای پلیس آگاهی و در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال فراخوان سران فتنه بعد از 22 بهمن عده‌ای تهییج شده بودند. 


وی اظهار داشت: اطلاعات لازم مبنی بر اینکه این فراخوان با خط‌گیری از سوی کشور آمریکا، انگلیس و اسرائیل انجام شده در اختیار داریم، تماس‌های تلفنی انجام شده در این زمینه گویای همه چیز است. 

 

سردار رادان گفت: سران فتنه دو هدف را در این زمینه دنبال می‌کردند یکی تحت الشعاع قرار دادن جمعیت 50 میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و دیگری به بیراهه بردن انقلاب مردم تونس و مصر بود. طبیعی است که آمریکا و اسرائیل از حذف سران تونس و مصر بسیار نگرانند و این موضوع برایشان سخت است. 

 

وی تصریح کرد: پوشش خبری حوادث مصر و تونیس نیز نشان داد که آمریکا و انگلیس در این زمینه بسیار سخت اطلاع رسانی می‌کنند. 

 

این مقام ارشد نیروی انتظامی گفت: برای تجمع غیرقانونی دیروز منافقان به کار گرفته شده بودند هر چند تجمع بسیار کوچکی در چند نقطه برگزار شد. 

 

سردار رادان تصریح کرد: منافقان با استفاده پیک ترافیک و حضور مردم در خیابان‌ها که در ساعات پایان کار بود منتظر همراهی مردم ماندند اما نه تنها مردم کمکشان نکردند بلکه در راهپیمایی خودجوش علیه آنان تظاهرات کردند. 

 

سردار رادان ادامه داد: در غرب تهران یک تجمع 150 نفره که عمدتا از منافقان و مزدوران آمریکا و انگلیس بود چند سطل زباله به آتش کشیده شد. 

 

* تعدادی از آشوبگران دیروز دستگیر شدند 

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: در حوادث دیروز تعدادی از آشوبگران دستگیر شدند و متأسفانه عوامل منافق روز گذشته به سوی مردم و نیروهای امنیتی تیراندازی کردند. 

 

وی اظهار داشت: در این تیراندازی‌ها 9 نفر از نیروهای امنیتی مجروح شدند و تعدادی از مردم در تیراندازی عوامل منافقان مجروح شدند. 

 

سردار رادان تأکید کرد:‌ در جریان تیراندازی عوامل منافقان یک نفر به شهادت رسیده است. 

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: سران فتنه دستشان به خون مردم آلوده است و باید پاسخگوی این اقدامات باشند. 

 

این مقام عالی نیروی انتظامی گفت: در گزارش اطلاعاتی که در دست داشتیم می‌دانستیم که منافقان در تلاش هستند تا در آشوب روز 25 بهمن کشته‌سازی کنند و در این زمینه اقدامات زیادی هم انجام دادند. 

 

وی اظهار داشت: خوشبختانه مردم آگاه ایران دیروز از جریان فتنه پشتیبانی نکرد. 

 

سردار رادان گفت: چند نفر از منافقان نیز در حوادث روز گذشته دستگیر و پس از تکمیل پرونده در اختیار قوه قضاییه قرار می‌گیرند. 

 

وی اظهار داشت: تخریب اموال عمومی روز گذشته بسیار کم بود و در چندین مورد به اتوبوس‌های بی‌آرتی و ایستگاه اتوبوس خسارتی وارد شده است اما به دلیل سرعت عمل پلیس و نیروهای امنیتی آشوبگران نتوانستند کاری کنند.

 

 

 

 



گزارش فارس از 25 بهمن تهران


شبکه های ماهواره ای سایت های اینترنتی وابسته به دولت انگلیس و آمریکا و رژیم صهیونیستی از چندین هفته قبل با دعوت عناصر بازیچه خود موسوی و کروبی به بهانه حمایت از مردم مصر و تونس خواهان حضور آشوبگران در کف خیابان در ساعت 15 امروز 25 بهمن شده بودند، این بار نیز چون گذشته ناکام از صحنه خارج شدند.


تعجب‌آور این است انگلیس و آمریکا که حامی مبارک و بن‌علی بودند برای حضور آشوبگران در خیابان‌های تهران برای حمایت از مردم مصر و تونس تبلیغات وسیعی به عمل می‌آوردند.


با حضور مردم تلاش‌های توطئه استکبار جهانی برای برهم زدن نظم عمومی در برخی خیابان‌های تهران خنثی شد. علی‌رغم تبلیغات گسترده سایت‌های ضد انقلابی برای کشاندن مردم به کف خیابان به بهانه حمایت از مردم مصر و تونس فتنه‌گران کما فی‌السابق نتوانستند کاری را از پیش ببرند و با حضور فعال مردم در صحنه و در کنار نیروی انتظامی همچنان ناکام باقی ماندند.


یک سایت داخلی متعلق به جریان فتنه که متاسفانه منصوب به یکی از مقام های سابق است و با هزینه متعلق به بیت المال اداره می شود، تلاش کرد تا برای فریب افکار عمومی این تجمع را دارای مجوز قانونی اعلام کند . خبر این سایت به عنوان خوراک تبلیغاتی رسانه های وابسته به غرب و نظام صهیونیستی بلافاصله مورد استفاده انبوه قرار گرفت.


عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان، اراذل و اوباش و فتنه به دنبال تبلیغات چندین هفته‌ای سایت‌های ضد انقلابی و با بهانه حمایت از مردم مصر و تونس در برخی خیابان‌های تهران قصد ایجاد اختلال و برهم زدن نظم عمومی را داشتند که هرچند موجب آزار و اذیت مردم و ایجاد راهبندان و ایجاد ترافیک برای ساعاتی در برخی از خیابان‌ها شد، اما با حضور مردم و امت حزب‌الله در صحنه منزوی و متواری شدند.


خوشبختانه برخی از عناصر منافقین و برخی گروهک‌ها که در صدد سوء استفاده از این فضا بودند از سوی مردم دستگیر و تحویل نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی شدند.


عده‌ای از آشوبگران برای مردم ایجاد مزاحمت کرده و موجب ترافیک شدند برخی از آنها در حوالی میدان توحید حداکثر تلاش‌شان به آتش کشیدن سطل زباله و ایستگاه اتوبوس و در خیابان های فرعی بودند که با نفرت و اعتراض مردم روبه‌رو شدند.


از آنجایی که این تجمعات چند نفره با ادعای حمایت از مردم مصر و تونس انجام شد هیچ شعاری در حمایت از مردم مصر و تونس سر داده نشد و حداکثر کاربرد آن ایجاد ترافیک و برهم زدن نظم و امنیت شهری بود که البته در بخش ترافیک مردم تهران به آن عادت داشتند.


مردم که از اقدام آشوبگران به خشم آمده بودند مرتب علیه موسوی و کروبی و سایر عوامل فتنه شعار سر می‌دادند و میرحسین و کروبی را مورد لعن و نفرین قرار می‌دادند و خواستار دستگیری، محاکمه و اشد مجازات برای سران فتنه بازیخورده دشمن بودند.


در جریان حوادث امروز تعدادی از عوامل گروهک‌های منحله و تروریستی منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، کومله و... که قصد خرابکاری داشتند قبل از هر گونه اقدامی دستگیر شدند.


یکی از عوامل این گروهک‌ها تمام جیب‌های خود را پر از سنگ کرده بود و این سنگ‌ها را به سمت مردم و نیروی انتظامی پرتاب می‌کرد، بلافاصله شناسایی و دستگیر شد.


اقتدار مردم و نیروهای انتظامی و بسیجی در صحنه مشهود بود به گونه‌ایی که آن عده‌ قلیل که فهمیدند حرکت‌شان با اقبال مردم روبه‌رو نمی‌شود و موفقیتی نخواهند داشت،با هجوم مردم به سمت شان صحنه را ترک کرده و فرار را ترجیح می‌دادند و رسانه‌‌های غربی هم که مدام برای کشاندن مردم به خیابان تلاش می‌کردند وقتی که دیدند کارشان توفیقی ندارد از شدت تبلیغات خود کاستند.


ساعتی که برای این تجمع انتخاب شده بود ساعتی بود که با تعطیلی مردم از ادارات روبه‌رو شده بود و به طور طبیعی مردمی که می‌خواستند به منزل بازگردند در اثر ترافیک مجبور بودند، پیاده‌روها را پیاده طی کنند.
صاحب‌نظران تعداد نیروها در این تجمعات را بسیار کمتر از تجمعات 13 آبان و روز عاشورا ارزیابی کردند.


دعوت کنندگان به راهپیمایی 25 بهمن حامیان مبارک در تهران بودند؛ چرا که دوستان مبارک (آمریکا واسرائیل) همان حمایت کنندگان از جریان فتنه درداخل کشور بودند. این توطئه دشمن و جریان فتنه به منظور همراهی با نظام سلطه برای تغییر موضوع فعلی و اصلی جهان از مصر به ایران ، انتقام استکبار جهانی از مردم ایران به واسطه شکست مفتضحانه و تلاش برای آدرس غلط دادن به افکار عمومی جهان بود که الحمدلله مثل همیشه با هوشیاری مردم خنثی شد.


ماهیت اصلی جریان فتنه یعنی نفاق ، باسردادن شعار نه غزه ونه لبنان درگذشته و فریاد حمایت ازمردم مصر در امروز برهمگان آشکار شده است. راهپیمایی گسترده مردم درسراسرکشور در 22 بهمن و حمایت از مردم مصر در این روز نشان داد که هرگونه تجمع وراهپیمایی دیگر غیرمردمی وغیر قانونی بود. اگر لازم باشد مردم همچون 22 بهمن و نهم دی 88 باز هم فعالانه تر در صحنه خواهند بود.






تجمع های چند هزارنفری شهرستان فقط چند ده نفر بودند.


 




ارسال شده در توسط منتظر منجی