سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی


بیانیه مادران عزادار و داغدار به مناسبت 25 بهمن


شاید در آن روزها که هیجانات بر آنان غلبه داشت، همه چیز از دریچه احساسات دیده می شد و فکر می کردیم باید همین راه را برویم ولی امروز و با گذشت یک سال و اندی از آن حوادث غم بار، می گوئیم ما می توانستیم راه های دیگر را برویم ولو به نتیجه نرسیم

جمعی از مادران داغدار در واکنش به اقدام غیر قانونی و فتنه گرانه میر حسین موسوی و مهدی کروبی برای روز 25 بهمن خطاب به آنها بیانیه ای نوشتند که در زیر می خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم عزیز!
باخبر شدیم آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی به مناسبت انقلاب مردم مصر و تونس طی اطلاعیه ای از وزارت کشور برای روز 25 بهمن تقاضای مجوز راهپیمایی کرده اند.
نمی دانیم دلیل این حرکت دیرهنگام آقایان چیست؟ ولی هر چه باشد کاری است بی فایده و جز خسارت و یأس بیشتر ثمره دیگری در برنخواهد داشت. مردم ایران در 22 بهمن به نفع مردم مصر و تونس شعار دادند، اگر قرار به تأثیر باشد همان شعارها مؤثر خواهد افتاد.
هر چند که ما هنوز غم از دست دادن فرزندانمان را فراموش نکرده ایم و التیامی برای آن نیافته ایم ولی این را می دانیم که ای کاش فرزندان ما پا در این راه نگذاشته و جان عزیز خود را سر هیچ و پوچ نمی گذاشتند.
اگر آنان امروز بودند، می توانستند مثل دیگران زندگی کنند و برای آرزوهای خود، تلاش کنند. شاید در آن روزها که هیجانات بر آنان غلبه داشت، همه چیز از دریچه احساسات دیده می شد و فکر می کردیم باید همین راه را برویم ولی امروز و با گذشت یک سال و اندی از آن حوادث غم بار، می گوئیم ما می توانستیم راه های دیگر را برویم ولو به نتیجه نرسیم، مگر امروز بعد از این همه رنج و محنت و داغ، به جایی رسیده ایم که باز هم می خواهیم همان راه را تکرار کنیم.
ای کاش فرزندان ما بودند و در آغوش ما، مایه دلگرمی و محبت بودند و نه در گوشه قبرستان.
تازه برخی از مادران که از این هم پشیمان تر هستند و نگران عذاب الهی برای فرزندان خود هستند.
ما مادران داغدار نه تنها توصیه نمی کنیم که در تجمع 25 بهمن شرکت کنید بلکه از مادران خوب کشورمان می خواهیم که مواظب جوانان خودتان باشید، آنان شور و احساسات جوانی دارند و بر اساس هیجانات و شرایط جوانی تصمیم می گیرند، نگذارید آنان با رفتار و احساس و هیجان خود، زندگی شما را هم تباه کنند، بیائید به آینده فکر کنیم.

 

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی