سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی


عکس / منافقین در حال مبارزه با سطل آشغال












 




 


شلیک مستقیم عناصر منافقین به سه شهروند و شهادت یک نفر


بنابر این گزارش، همانگونه که در خبرهای پیشین آمده بود، تیم های آموزش دیده و عملیاتی منافقین در راستای اهداف این گروهک تروریستی وارد کشور شده بودند تا با بهره برداری از رفتار عوامل داخلی فتنه، سطح شهر را به صحنه انتقام از شهروندان تهرانی تبدیل کنند.

 در اثر شلیک مستقیم عوامل تروریستی منافقین در تهران، سه نفر مجروح شدند.

به گزارش «تابناک»، عناصر عملیاتی منافقین بعدازظهر دوشنبه در حاشیه اغتشاشات پراکنده در تهران، با شلیک مستقیم گلوله سه نفر را مجروح کردند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است. بنابر این گزارش، همانگونه که در خبرهای پیشین آمده بود، تیم های آموزش دیده و عملیاتی منافقین در راستای اهداف این گروهک تروریستی وارد کشور شده بودند تا با بهره برداری از رفتار عوامل داخلی فتنه، سطح شهر را به صحنه انتقام از شهروندان تهرانی تبدیل کنند.

گفتنی است بنابر اطلاعات رسیده ، تیم های عملیاتی منافقین جهت اغتشاش در روز 25 بهمن و عملیات تروریستی به تهران آمده که امروز بعد از ظهر نیز برخی از لیدرهای این تیم ها در برخی خیابان های تهران مشاهده شدند. در اثر این حادثه تروریستی در حاشیه تجمعات پراکنده 25 بهمن تهران، یکی از سه مجروح حادثه که سوابق بسیجی دارد،بنام صانع ژاله متولد 1362حافظ قرآن و دانشجوی رشته هنر  در اثر وخامت وضعیت پزشکی به شهادت رسید.

خبر تکمیلی در مورد تحرکات منافقین اینکه، ساعتی پیش یک تیم رسانه ای وابسته به این گروهک تروریستی که با تجهیزات کامل مشغول فعالیت بودند، در شهرک غرب تهران کشف و دستگیر شدند. گفتنی است یک تیم عملیاتی این گروهک تروریستی نیز دوشنبه‌شب در یکی از مناطق غرب تهران دستگیر شدند.

 


 




پیکر شهید "صانع ژاله " فردا تشییع می‌شود


بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر شهید "صانع ژاله " از دانشجویان دانشگاه هنر تهران صبح فردا برگزار می‌شود. هادی قاسمی مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر شهید صانع ژاله دانشجوی دانشگاه هنر تهران که روز گذشته در اغتشاشات خیابانی مورد هدف تیر مستقیم گروهک تروریستی منافقین قرار گرفت ساعت 9:30 فردا چهارشنبه از مقابل دانشگاه هنر تهران (چهارراه ولیعصر) به سمت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

صانع ژاله متولد سال 63 از هموطنان کردزبان اهل پاوه و دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران روز گذشته توسط یکی از گروه‌های تروریستی منافقین در خیابان امیر اکرم تهران با تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفت که پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید.

گروهک تروریستی منافقین همچنین 4 نفر دیگر از هموطنانمان را با تیر مستقیم مورد هدف قرار دادند که مجروح شدند و در بیمارستان تحت مداوا هستند. تجمع غیرقانونی فتنه‌گران، عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان و اراذل و اوباش در برخی خیابان‌های شهر تهران موجب بروز اغتشاشاتی شد که با حضور به‌هنگام مردم، فتنه‌گران و دیگر عوامل مزدور مجبور به ترک صحنه شدند.


 


 




بیانیه سازمان بسیج مستضعفین در باره اغتشاشات 25 بهمن؛

شهادت مظلومانه دانشجوی بسیجی سند روشن جنایت آمریکا است

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای تأکید کرد: شهادت مظلومانه دانشجوی بسیجی شهید صانع ژاله و مجروحیت چند بسیجی دیگر، نه‎فقط یک سند روشن بر جنایت آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی است بلکه از ارتباط جریان فتنه با آنان پرده برمی‌دارد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بسیج، سازمان بسیج مستضعفین در اعتراض به حضور غیرقانونی فتنه‌گران در روز 25 بهمن‌ماه و به شهادت رساندن دانشجوی بسیجی توسط عوامل فتنه‌گر بیانیه‌ای صادر کرد.


متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:


انا لله و انا الیه راجعون
بار دیگر دست استکبار و صهیونیسم از آستین منافقین فتنه‌گر بیرون آمد تا با انتقام‌گیری از مردم به خیال خام خود با چیدن گلی از بوستان ملت شهیدپرور ایران عقده‌های ناشی از شکست بزرگ و تاریخی در مصر و تونس و سایر کشورهای اسلامی را فرو نشانند.

شهادت مظلومانه دانشجوی بسیجی شهید صانع ژاله و مجروحیت چند بسیجی دیگر، نه‎فقط یک سند روشن بر جنایت آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی است، بلکه استفاده از سلاح گرم در پناه اغتشاشات، نوعی اعلام جنگ مسلحانه فتنه‌گران علیه ملت غیور و ظلم‎ستیز ایران است که نباید از چشم مسئولان پنهان بماند و تجدید نظر فوری مسئولان امنیتی و قضائی کشور در برخورد با فتنه‌گران را اقتضا می‌کند و نشان می‌دهد که مطالبه به‎حق مردم شریف ایران برای برخورد جدی‌تر با سران ملعون فتنه، خواسته‌ای کاملا به‏حق و ‎بجاست.

در شرایطی که ملت‌های منطقه بیدار شده سران وابسته به غرب را یکی یکی سرنگون می‌کنند، تلاش تفاله‌های فتنه‌گر که با حمایت جاسوس‏خانه رژیم پلید پادشاهی انگلیس و هدایت رسانه‌های صهیونیستی و با ایجاد درگیری در چند خیابان و ارسال فیلم آن برای رسانه‌های سلطه‎گران جهان سعی می‌کنند تصویری ناامن از ایران به جهان مخابره کنند و نهضت‌های بیداری اسلامی را که از ملت ایران الهام و امید می‌گیرند مأیوس کنند، بدون شک به نتیجه نخواهد رسید و جز رسوایی سران فتنه به‏ویژه رأس پلید آنان را به‏دنبال نخواهد داشت.

امروز نوکری سران فتنه برای رژیم صهیونیستی مثل روز روشن شده و اگر کوچکترین تردیدی بر این وابستگی رذیلانه وجود داشت حوادث روز گذشته همه تردیدها را در اینکه سران فتنه مهره‌های بازی صهیونیسم‌اند، برطرف کرده است. این واقعیت تکلیف دستگاههای امنیتی کشور در برخورد با فتنه‌گران را سنگین‌تر می‌کند.

اندک فریب‎خوردگانی هم که با اغتشاش زمینه چنین اقدامات جنایتکارانه تروریستی را فراهم می‌کنند، بدانند که روند پیشروی بیداری اسلامی تا آزادی کامل فلسطین و نجات همه ملت‌های منطقه از چنگال استکبار ادامه خواهد یافت و کسانی که در مسیر نهضت بزرگ جهانی اسلام سنگ‏اندازی می‌کنند، سرنوشتی جز شاه و مبارک ندارند.

شهادت دانشجوی بسیجی صانع ژاله را به مردم شهیدپرور ایران به‏ویژه مردم قهرمان شهرستان پاوه علی الخصوص خانواده صبور و انقلابی این شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم. رژیم آمریکا و صهیونیست‌ها بدانند که این جنایت بی‎پاسخ نخواهد ماند و به‏زودی دست انتقام الهی که از آستین ملت‌ها بیرون آمده، سران جنایتکار این رژیم‌های سلطه‌گر و استبدادی را به‎ سزای اعمالشان خواهد رساند.


 





ارسال شده در توسط منتظر منجی