سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی


وداع یاران دبستانی با "ژاله خونین "-13

جمعیت ده‌ها هزار نفری تشییع‏کنندگان؛ قیام جوانان ایرانی علیه موسوی و کروبی

خبرگزاری فارس: جمعیت تشییع‎کنندگان پیکر شهید ژاله به بیش از ده‌ها هزار نفر رسیده و به قیام جوانان ایرانی علیه سران فتنه تبدیل شده است.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در حالی که پیکر پاک شهید صانع ژاله بر روی دستان مردم و دانشجویان در دانشگاه تهران در حال تشییع است، صحن این دانشگاه و خیابان‌های منتهی به سر در اصلی دانشگاه تهران مملو از جمعیت شده و ده‌ها هزار نفر از مردم و دانشجویان با سر دادن شعارهایی علیه سران فتنه خواهان برخورد قاطع با مسببان به شهادت رسیدن این دانشجوی هنرمند شدند.


بر اساس این گزارش پیکر پاک این شهید همچنان در دانشگاه تهران است و هر لحظه بر تعداد تشییع‌کنندگان افزوده می‌شود؛ همچنین هم‌اکنون مردم و دانشجویان با حضور در محل برگزاری نمازجمعه تهران شعارهای "مرگ بر موسوی "،‌ "مرک بر کروبی "، "مرگ بر خاتمی " و "هاشمی حیا کن مصلحت و رها کن " را سر می‌دهند.

صانع ژاله متولد سال 63 از هموطنان کردزبان اهل پاوه و دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران 25 بهمن توسط یکی از گروه‌های تروریستی منافقین در خیابان امیر اکرم تهران با تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفت که پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید.

گروهک تروریستی منافقین همچنین 8 نفر دیگر از هموطنانمان را با تیر مستقیم مورد هدف قرار دادند که مجروح شدند و در بیمارستان تحت مداوا هستند.

تجمع غیرقانونی فتنه‌گران، عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان و اراذل و اوباش در برخی خیابان‌های شهر تهران موجب بروز اغتشاشاتی شد که با حضور به‌هنگام مردم، فتنه‌گران و دیگر عوامل مزدور مجبور به ترک صحنه شدند.


 



ارسال شده در توسط منتظر منجی