سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

گزارش لحظه به لحظه از تشییع شهید ژاله


 مراسم تشییع پیکر پاک شهید "صانع ژاله " دقایقی پیش از دانشگاه هنر تهران آغاز شد.


 مراسم تشییع پیکر پاک دانشجوی بسیجی شهید "صانع ژاله " دقایقی پیش (چهارشنبه صبح) از مقابل دانشگاه هنر تهران آغاز شد و دانشجویان و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور بسیار پرشوری دارند به نحوی که پیش از آغاز این مراسم تمامی محوطه داخلی دانشگاه هنر مملو از جمعیت شده و بخش زیادی از جمعیت نیز در خیابان ولی‎عصر(عج) علیه سران فتنه شعار سر می‌دهند و هر لحظه از سمت شمال خیابان ولی‎عصر و جنوب آن بر تعداد تشییع‌کنندگان افزوده می‌شود.

حاضران در مراسم تشییع پیکر پاک شهید صانع ژاله با سر دادن شعارهای "مرگ بر موسوی "، "مرگ بر کروبی "، "مرگ بر خاتمی " و "مبارک ایرانی اکبر رفسنجانی " خشم و انزجار خود را به نمایش گذاشته‌اند.


گفتنی است دانشگاهیان و مردم با شعارهای «هاشمی و خوئینی اعدام باید گردند »، «می‌کشم می‌کشم آنکه برادرم کشت»، «موسوی فاسد است محاکمه‌اش واجب است»، «موسوی BBC عامل انگلیسی» «کروبی BBC عامل انگلیسی»، «مرگ بر موسوی و خاتمی مرگ بر فائزه هاشمی»، «دانشجو بیدار است از هاشمی بیزار است»، «ریاست خبرگان جای منافقین نیست»، «مبارک ایرانی اکبر رفسنجانی»، «مرگ بر هاشمی»، «دانشجو بیدار است از خاتمی بیزار است»، «قوه قضائیه مسامحه کافیه»، «مرگ بر منافق» و ... انزجار خود را از فتنه گران اعلام می کنند.


 

 


 

خبرتکمیلی:
هم اکنون حجت الاسلام محمدیان با حضور در دانشگاه تهران به جمع تشییع کنندگان پیوست. مردم تشییع کننده لحظاتی پیش به مسجد دانشگاه تهران رسیدند.


 

گفتنی است دانشجویان دانشگاه تهران هم همزمان با ورود جمعیت به دانشگاه تهران به تشییع کنندگان پیوستند.


 

شایان ذکر است خیابان انقلاب و خیابان‌های اطراف دانشگاه تهران مملو از جمعیت است.


 

 

 


 

خبر تکمیلی:


 

تشییع کنندگان با نوای «حیدر، حیدر» به داخل مصلای دانشگاه تهران رسیدند و یکصدا شعارهایی مبنی بر عدم موضع گیری آقای هاشمی سرمی‌دهند.


 

محسن رضایی، حداد عادل، حمید رسایی، روح الله حسینیان و حسین فدایی هم در این حرکت مردمی حاضر شده‌اند.


 

اخبار رسیده حاکی از افزایش لحظه به لحظه این تشییع جنازه است به حدی که مصلای دانشگاه تهران مملو از جمعیت شده است وباقی جمعیت در بیرون از مصلی ایستاده اند.


 

 


 

 

 


 

خبر تکمیلی:


 

گزارشهای رسیده حاکی ار آن است که این تشییع جنازه به راهپیمایی علیه سران فتنه تبدیل شده است و در حالی که پیکر پاک شهید صانع ژاله بر روی دستان مردم و دانشجویان در دانشگاه تهران در حال تشییع است، صحن این دانشگاه و خیابان‌های منتهی به سر در اصلی دانشگاه تهران مملو از جمعیت شده و ده‌ها هزار نفر از مردم و دانشجویان با سر دادن شعارهایی علیه سران فتنه خواهان برخورد قاطع با مسببان به شهادت رسیدن این دانشجوی هنرمند شدند.


 

هم‌اکنون مردم و دانشجویان با حضور در محل برگزاری نمازجمعه تهران درحالی شعارهای "مرگ بر موسوی "،‌ "مرک بر کروبی "، "مرگ بر خاتمی " و "هاشمی حیا کن مصلحت و رها کن " را سر می‌دهند که هنوز آقای هاشمی موضع گیری علیه سران فتنه نکرده است و مردم و دانشجویان شعارهایی مبنی بر عدم موضع گیری هاشمی سر می دهند.


 

 

 


 

  خبر تکمیلی:



هم اکنون  حجه الاسلام علیرضا پناهیان در صحن دانشگاه تهران مشغول سخنرانی است



خبر تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.


 






















ارسال شده در توسط منتظر منجی