آخرین منجی

پناهیان در جمع تشیع کنندگان شهید ژاله:
سران فتنه اعدام باید گردند/نخبگان بی بصیرت احمق‌هایی هستند که در صحنه سیاسی جا خوش کرده‌اند


 حجت الاسلام پناهیان نخبگان بی بصیرت را احمقهایی عنوان کرد که در صحنه سیاسی کشور جا خوش کرده اند.


حجت الاسلام پناهیان در جمع تشیع کنندگان شهید ژاله نخبگان بی بصیرت را احمقهایی عنوان کرد که در صحنهع سیاسی کشور جا خوش کرده اند.


به گزارش جوان آنلاین، حجت الاسلام پناهیان که به عنوان سخنران در مراسم تشیع پیکر شهید صانع ژاله حضور دارد، در جمع هزاران تشیع کننده گفت: خواسته مردم نه تنها اعدام فتنه گران است بلکه آنها خواهان آن هستند که سیاستمداران مسبب این حوادث هم از صحنه سیاسی محو شوند.


وی در ادامه افزود: تعیین مرز فتنه گران با دشمنان دیگر دیر شده و اغتشاشگران باید به سزای اعمالشان برسند. وی در ادامه افزود: نخبگان بی بصیرت احمق هایی هستند که در صحنه سیاسی کشور جا خوش کرده اند.


پناهیان تصریح کرد: خواسته عموم مردم این است که تمامی کسانی که می خواستند در جریان فتنه حکمیت را به رهبر انقلاب تحمیل کنند و ماجرایی شبیه ماجرای تحمیل حکمیت به حضرت علی ایجاد کنند باید از صحنه سیاسی کشور حذف شوند.


این روحانی ادامه داد: به راستی افرادی بی بصیرتی که در مجمع جا خوش کرده اند تا چه زمانی باید تحمل شوند.


حجت الاسلام پناهیان خاطرنشان کرد: اگر روزی تحمل نهضت آزادی مصلحتی بود، این مصلحت برداشته شد. اگر روزی تحمل منتظری مصلحتی بود، این مصلحت برداشته شد. اگر روزی تحمل بنی صدر مصلحتی بود، این مصلحت برداشته شد و امروز نیز مصلحت تحمل فتنه گران برداشته شده است و باید با نفوذی ها برخورد شود.


وی گفت: اگر روزی تحمل فتنه گران برای بیداری مردم بود، مردم بیدار شده اند و اگر کسی بیدار نشده است دیگر بیدار نمی شود. بنابراین شعار امروز شما باید بر اساس زیارت عاشورا، مرگ بر ساکتین باشد.


پناهیان ادامه داد: امروز از اقصی نقاط دنیا دوستداران انقلاب با ما تماس می گیرند و می گویند شما در ایران چه می کنید؟ آیا نمی‌توانید از پس چند فتنه گر بر بیائید؟


وی در خاتمه گفت: انشاالله این آخرین شهید فتنه قبل از ظهور منجی است.



ارسال شده در توسط منتظر منجی