سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی



خانواده شهدا تا محکومیت موسوی و کروبی آرام نمی‌نشینند

خبرگزاری فارس: همسر شهید پالیزوانی گفت: قوه قضائیه با تدبیر خود در محکومیت سران فتنه از ایجاد فتنه‌های بعدی برای هواهای نفسانی دو خائن به انقلاب و امام (ره) جلوگیری کند و بداند که ملت ایران و به خصوص خانواده شهدا تا محکومیت موسوی و کروبی آرام نمی‌نشینند.


فهیمه صابری‌زفرقندی، همسر شهید مرتضی پالیزوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: سران فتنه و اغتشاشاگران به تحریک رهبران خود در سیا و موساد، دنبال ایجاد تزلزل در اراده انقلابی ملت هستند اما غافلند که این مردم 32 سال پای آرمان‌های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا ایستاده‌اند و یک قدم هم عقب نخواهند نشست.


وی با بیان اینکه مردم تا محاکمه سران فتنه دیگر از پا نمی‌نشینند، گفت: وقت آن است که قوه قضائیه تکلیف سران فتنه را روشن کرده و آنها را مجازات کند؛ در غیر این صورت ملت، کروبی و موسوی را محاکمه خواهد کرد.


این همسر شهید دفاع مقدس بیان داشت: مقصود سران فتنه فریب مردم و شاد کردن آمریکا و رژیم صهیونیستی است اما نکته قابل توجه اینجاست که آمریکا با این دو نیز همان کاری را خواهد کرد که با شاه کرد و بعد از اینکه سوء استفاده‌اش را از کروبی و موسوی کرد، آنها را مثل دستمال‌ کهنه دور خواهد انداخت.


همسر شهید پالیزوانی با بیان اینکه شهادت جوانانی که در اغتشاشات فتنه پس از انتخابات به شهادت رسیدند، دل ملت را به درد آورده است، گفت: قطعاً خون این شهدای مظلوم درخت انقلاب اسلامی را آبیاری خواهد کرد.


وی با بیان اینکه سکوت خانواده شهدا و ملت ایران طی 8 ـ 9 ماه اخیر فقط به تبعیت از ولایت فقیه بوده است، اظهار داشت: سکوت جایز نیست؛ مگر اینکه حکم رهبر معظم انقلاب این باشد که در این صورت خالصانه سمعاً و طاعتاً خواهیم بود؛ اما اگر کوتاهی از سوی قوه قضائیه است، نخواهیم گذشت.


این همسر شهید دفاع مقدس اظهار داشت: همان‌طور که همه جهان دیدند، ملت ایران در 22 بهمن با تمام شور و شعور خود با رهبرشان دست بیعت دادند و امروز نیز در دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام خمینی (ره) پشت ولایت ایستاده‌اند.


پالیزوانی، سکوت برخی خواص را در شرایط کنونی خیانت به امام (ره) و خون شهدا خواند و افزود: سران فتنه امروز در ذلیل‌ترین وضع ممکن به سر می‌برند و اگر اقدامی می‌کنند، به دلیل حمایت غربی‌هاست؛ اما بدانند، دیگر راه بازگشتی میان ملت ندارند.


این همسر شهید دفاع مقدس بیان داشت: قوه قضائیه با تدبیر و اقدام به موقع خود در محکومیت سران فتنه از ایجاد فتنه‌های بعدی برای هواهای نفسانی دو خائن به انقلاب و امام (ره) جلوگیری کند و بداند که ملت ایران و به خصوص خانواده شهدا تا محکومیت موسوی و کروبی آرام نمی‌نشیند.


به گزارش توانا، شهید مرتضی پالیزوانی در سال 1341 در تهران متولد شد؛ وی در دوران دفاع مقدس به عنوان کارمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل به فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی مشغول بود.


این شهید والا مقام، در سال 1365 در منطقه عملیاتی فکه در یکی از پاتک‌های دشمن به همراه جمعی از رزمندگان اسلام به شهادت رسید. شهید پالیزوانی لحظاتی پیش از شهادت جملاتی کوتاه از پرمحتوا از خود به یادگار گذاشته است تا به آیندگان بگوید: تنها راه سعادت و رستگاری، راه خمینی است و بس.


وی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «در این لحظات که می‌روم حماسه‌ای در تاریخ خونبار تشیع بیافرینم، اعلام می‌کنم با اعتقاد به کامل و اختیار مطلق، اسلام خمینی و مطهری را انتخاب کردم و خالصانه برای خدا شهید شدم و خونم در رگ‌های همسر و فرزندانم جاری است.»


 




ارسال شده در توسط منتظر منجی