سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

چند گام تا نهروان


- آنچه در بعد از ظهر روز دوشنبه 25 بهمن در برخی مناطق مرکزی تهران رخ داد با همه نمونه‌های قبلی آن (که در طول سال گذشته شاهد بودیم)  به شدت متفاوت بود.


 2- آشوب‌ها و ناآرامی‌های سال گذشته تا حدودی تحت تاثیر فضای دو قطبی انتخاباتی قرار داشت و از این رو فضای عمومی و جنس شعارها (خصوصا در حوادث تابستان سال گذشته) به نوعی به ماجرای انتخابات بازمی‌گشت! (هر چند دخالت رژیم صهیونیستی و دولت‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه در حوادث سال 88 اظهر‌من‌الشمس بود و بدون تردید مسئولیت اصلی این حوادث برعهده رژیم‌های فوق و در یک کلام استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل است!)


3- اما در حالی که 13 ماه از دی 88 می‌گذشت و دیگر شبهه‌ای در خصوص انتخابات باقی نمانده و بالا و پایین جنبش آمریکایی - صهیونیستی سبز! ( حیف رنگ سبز!) بر همه آشکار شده بود به دعوت دو عنصر مفلوک، بازی‌خورده  به آخر خط رسیده، عده‌ای خرابکار حرفه‌ای، سازمان یافته، و افسار دریده به چند خیابان مرکزی تهران هجوم آورده و جان و مال مردم را هدف وحشی‌گری‌های خود قرار دادند! آنهایی که معنای عبارت وحشی‌گری را درک نمی‌کنند باید معنای این واژه را از دانش‌آموزان مدرسه دخترانه مکتب‌الزهرا(س) (واقع در خیابان آذربایجان) سوال کنند!


وقتی عربده‌کشان مست از باده «بی‌بی‌سی» با کندن موانع فلزی وسط خیابان و با سنگ و چاقو و... حمله به مردم را آغاز کردند و چشم‌های اسکبار و نفس‌های بند آمده و صورت‌های از ترس سفید شده دختربچه‌ها و دانش‌آموزان این مدرسه بهترین نشانه وحشی‌گری گرگ‌های  دست‌آموز موساد بود! دختربچه‌هایی که راه بازگشت به خانه‌هایشان از سوی محاربین مسدود شده و مفری برای خود نمی‌دیدند! و البته جرم این محرز بود و مجازاتشان نیز معلوم!
چه جرمی بالاتر از شرکت در راهپیمایی 22 بهمن امسال؟ چه جرمی بالاتر از زندگی شرافتمندانه در نظام جمهوری اسلامی؟


و صد البته که مجازات این جرایم در قاموس استکبار، دریده شدن با چنگ و دندان محاربین متصل به سیا و موساد تعیین شده بود!

4- شکل و آرایش و نوع حملات و خرابکاری‌های محاربین 25 بهمن تهران دقیقا یادآور عملکرد محاربین و منافقین خلق در 30 خرداد و 5 مهر ماه 1360 بود!
حملات سازماندهی شده به مردم و درگیری حرفه‌ای با نیروهای ضد شورش! و البته هجوم وحشیانه به هرکسی که چهره‌ای حزب‌اللهی داشت!


از آن پیرمرد متدینی که قصد حفاظت از تصویر رهبر انقلاب را داشت تا آن نوجوان باغیرت بسیجی که برای دفاع از دین و اعتقاداتش با دست خالی به وسط خیابان آمده بود! تلاش‌های چندین باره و ناموفق محاربین برای به اسارت درآوردن!! نیروهای ناجا و بسیج تنها یک نشانه از هدایت شده بودن این حرکت است.

5- شعارهای محاربین 25 بهمن نیز همگی هدایت و سازماندهی شده بود. هدف فقط و فقط ولایت فقیه بود! و البته زحمت این شعارها را نیز سایت‌های رژیم صهیونیستی کشیده بودند!

6- حوادث عصر 25 بهمن 89 حجت را بر همه حتی دیرفهم‌ترین افراد نیز تمام کرد!
غاصبان «تل آویو» و حاکمان کاخ‌های سیاه واشنگتن و لندن از اسلام و نظام اسلامی و محوریت آن بسیار خشمگین و عصبی‌اند! زلزله در ارکان نظام‌های زنجیری و مطیع صهیونیسم و استکبار در یک ماه اخیر و به دنبال آن تقویت جدی مواضع جهان اسلام و انقلاب اسلامی چنان ذهن و زبان حاکمان مستکبر غرب را برآشفته ساخت که برای تسکین خود و تغییر جهت حوادث و منحرف ساختن افکار عمومی جهان از سه دهه دیکتاتوری در جهان عرب با پشتیبانی مستقیم جهان لیبرال - دموکراتیک غرب!! چاره‌ای جز توسل به «عمرسعد» و «شمر» 88 ندیدند! و البته «عمرسعد» و «شمر» همیشه در پیش و پس خود «خولی» و «سنان بن انس» و «حرمله» دارند! عصر 25 بهمن حرمله‌ها و خولی‌ها و کفتارهای آل واشنگتن چند خیابان تهران را به آتش و خون کشیدند.  به جا ماندن دو شهید و تعداد افزون‌تری مجروح در حوادث این روز  نشان دیگری از سازماندهی دقیق حوادث این روز است!

7- دیگر امیدی به هدایت دو بازیچه شیطان نیست! دیگر این دو به آخر خط و  به مرز جنون رسیده‌اند! دیگر زمان آن رسیده که این دو «خرمهره» بازی شیطان بزرگ برای نفس کشیدن  و آلودن هوا هم از نظام اسلامی اجازه بگیرند!


دیگر حتی یک خط بیانیه هم نباید صادر شود! توبه گرگ مرگ است! به حرمت تمامی مادرانی که در حوادث 25 بهمن از فرط نگرانی بچه‌مدرسه‌ای‌هایشان جان به لب شدند، به حرمت مردم بی‌گناهی که امنیت خاطر و اموالشان طعمه آتش خشم کفتارهای آمریکایی و اسرائیلی شد و به حرمت مقدس‌ترین محور نظام اسلامی که هدف جسارت فرزندان نامشروع سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلستان  و رژیم صهیونیستی قرار گرفت باید حکم محارب درباره تمامی عوامل و مسببین حوادث 25 بهمن 89 تهران اعمال شود! بنا به فرمایش حضرت روح‌الله: درنگ امروز فردای اسارت‌باری به دنبال خواهد داشت!

8- اجرای حکم الهی درباره محاربین 25 بهمن ماه 89 هیچ ربطی به مسایل سیاسی و جناحی و انتخاباتی و... ندارد!


اگر هر فرد دیگری نیز مرتکب چنین جنایاتی شد بایستی به عنوان محارب مورد محاکمه قرار می‌گرفت!


صرف نظر از همه حوادث و سوابق، 25بهمن 89 روز محاربه با نظام اسلامی بود!
و این محاربه پاسخی در حد نهروان می‌طلبید!


چشم فتنه باید از کاسه بیرون بیاید!



ارسال شده در توسط منتظر منجی