سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

انتقاد تند سبزها از پیام جدید موسوی


پس از افتضاحی که جریان فتنه سبز در روز 25 بهمن در تهران به وجود آورد، میرحسین موسوی که عامل اصلی شهادت دو تن و زخمی شدن تعداد زیادی از هم میهنان ما است در پیامی از عاملان به وجود آورنده این افتضاح، تقدیر و تشکر کرد! نکته تعجب برانگیز این است که...


بولتن نیوز: پس از افتضاحی که جریان فتنه سبز در روز 25 بهمن در تهران به وجود آورد میرحسین موسوی که عامل اصلی شهادت دو تن و زخمی شدن تعداد زیادی از هم میهنان ما است در پیامی از عاملان به وجود آورنده این افتضاح، تقدیر و تشکر کرد! نکته تعجب برانگیز این است که موسوی این اقدام سبزها را در چارچوب انقلاب اسلامی و احیای آرمان های انقلاب اسلامی معرفی کرد! وی در انتهای این پیام این گونه نوشت:


«جنبش سبز همواره با بیگانگان فاصله داشته و اهداف اصلی آن احیای ارزشهای انقلاب و آرمانهای امام راحل و مطالبات آزادی خواهانه و متکثر ملت شریف ایران بوده و همواره تلاش کرده است که از راههای مسالمت آمیز، اهداف خود را با تاکید براصل بنیادین کرامت ذاتی انسان و به رسمیت شناختن حق ملت برای حاکمیت بر سر نوشت خود و اجرای بدون تنازل قانون اساسی دنبال کند. این همراه کوچک شما ضمن تبریک به مناسبت پایداری خیره کننده مردم، شهادت فرزندان عزیز شما ملت سر فراز را تسلیت می گویم.»


جالبی ماجرا در این است که هواداران او و اعضاء جریان سبز که خودشان را بهتر از موسوی می شناسند با انواع و اقسام جملات به وی حمله کرده و عصبانیت خود را از این جملات بی سر و ته نشان دادند. که ما را چه به آرمان امام و انقلاب!


سایت ضد انقلاب «خودنویس» در مطلبی با عنوان «پیامی منسوب به موسوی، با اما و اگرهای فراوان» نوشت:


در روز دوشنبه ?? بهمن ????، تعداد زیادی از کسانی که به خیابان‌ها آمدند، مخالفان ولایت فقیه و رهبری نظام بودند و نگاهی به دور از اصلاح‌طلبان داشتند. اما انتشار بیانیه‌ای منسوب به میرحسین موسوی از سوی سایت کلمه که به شدت در راستای بیانیه حزب مشارکت و سخنان هاشمی رفسنجانی بود، تعدادی از روزنامه‌نگاران افراد نزدیک به جنبش سبز را با تعجب بسیاری روبرو کرد.


برخی از فعالان آنلاین، متن نامه  را تفرقه انگیز دانسته‌اند. یکی از این فعالان می‌نویسد: «در اینکه حق دارند بگویند هرچه می خواهند بحثی نیست ، اما از منظر سیاسی متن هوشمندانه ای نیست و تفرقه انگیز است . خیلی ها به موسوی و کروبی انتقادات فراوان دارند ، اما می دانند گفتنش در این روزها از درایت بدور است و گرنه بحث بر سر حق و ناحق نیست . متن این نامه قدری ناشیانه است و بهمین دلیل شک برانگیز». یکی دیگر می‌گوید: «من به صحت این بیانیه شک دارم».


یکی دیگر در فیس‌بوک نوشته است: «این بیانه را مشاور حقوقی و ارشد موسوی، اردشیر امیر ارجمند، صادر کرده است. در این شک نکنید. به چند دلیل اولا آنچه در باره‌ی پیروزی برای جنبش مردم آمده‌ است چند روزی است که از طرف این شخص مدام تکرار می شود. آنچه که موج سواری بیگانه‌ها نامیده شده، روز 25 بهمن از چند طرف از ایشان خواسته شده بود که بیانیه‌ای صادر شود تا جلوی سوء استفاده حکومت گرفته شود.


به نظر می رسد که توهمات موسوی و کروبی روز به روز در حال افزایش است. آخر چگونه می توان عمل سبزها را در چارچوب انقلاب و آرمان های انقلاب دانست در حالی که به اذعان خود سبزها در همین روز 25 بهمن مهم ترین شعار آنان «مرگ بر ولایت فقیه» بوده است. آنان عکس امام خمینی را پاره کردند و به زنان محجبه حمله ور شدند. آیا اینها هم در چارچوب آرمان های انقلاب اسلامی بوده است؟ از طرف دیگر محسن کدیور، عضو اصلی اتاق فکر لندن و مشاور جریان فتنه سبز چند روز پیش در پاسخ به خبرنگاری که از او سوال پرسیده بود مدل مطلوب حکومتی شما چیست جواب داد: «مدل دموکراتیک سکولار»!


به گزارش خبرنگار بولتن درگیری شدیدی بین اندک هواداران باقی مانده سبزها در فضای سایبر در گرفته است به طوری که به نظر می رسد ریزش های شدیدی در بین همین تعداد محدود صورت بگیرد.


 


 



موسوی و کروبی مسئول خون‌های ریخته ‎شده هستند


دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: موسوی و کروبی مسئول خون‌های ریخته‎شده هستند، آنها با سوء‌استفاده از مدارای نظام، آشوبگران را مجدداً دعوت به تجمع و اغتشاش کردند.


 


محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با کلمه ، درباره اغتشاشات 25 بهمن که در تعدادی از نقاط تهران به دعوت سران فتنه رخ داد، گفت: حوادث اتفاق افتاده در این روز قابل توجیه نیست؛ چراکه اغتشاشگران فکر می‌کردند که می‌توانند با حمایت رسانه‌های خارجی حرکتی را انجام دهند.

وی افزود: موسوی و کروبی مسئول خون‌های ریخته شده هستند، آنها با سوء‌استفاده از مدارای نظام، آشوبگران را مجددا دعوت به تجمع و اغتشاش کردند.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین، تصریح کرد: با توجه به حمایت قاطبه نمایندگان مجلس از محاکمه سران فتنه این انتظار از قوه قضائیه می‌رود تا اشد مجازات را برای عوامل اغتشاشات 25 بهمن و قبل از آن در نظر گیرد.

وی با تشبیه آشوب‌های خیابانی اوایل انقلاب از سوی منافقین با عملکرد یک سال گذشته فتنه‌گران گفت: سران فتنه از سال گذشته و پس از اعلام نتایج انتخابات، با مطرح کردن اتهاماتی علیه نظام و توهین به مقدسات دینی و انقلابی در روزهای عاشورا و قدس، موجبات ناراحتی و نارضایتی مردم را به وجود آوردند و تداوم این رفتارها و پایبندی به اشتباهات، غیرقابل اغماض است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان خواستار موضع‌گیری خواصی شد که موضع خود را در برابر فتنه‌گرانی که نظام را مورد هدف قرار داده‌اند، روشن نساخته و تاکنون سکوت اختیار کرده‌اند.


 


 




جنگ نرم عرصه یارگیری برای امام زمان (عج) است


دبیر سابق ستاد راهیان نور گفت: جنگ نرم عرصه یارگیری برای امام زمان (عج) است و افسر این جنگ باید ادبیاتش جمکرانی و عصر ظهوری باشد.



حسین یکتا سه‌شنبه شب در نخستین همایش رزمندگان جنگ نرم و مانور عظیم مردم حزب‌الله قزوین در محکومیت حرکت اخیر سران فتنه و فتنه‌گران داخلی و خارجی که در امامزاده اسماعیل قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در اتفاقات، اسپند دودکن زیاد است ولی لشگریان کم هستند، امروز ما برای اینکه بخواهیم در جنگ نرم وارد شویم باید ادبیاتمان درست شود و در جنگ نرم افسر این جنگ باید ادبیاتش جمکرانی و عصر ظهوری باشد.
وی ادامه داد: امروز دشمن در خانه‌هایمان خاکریز زده است، دیروز دشمن را از مرز بیرون راندیم ولی امروز دشمن از آسمان آمده است.


عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار اضافه کرد: این مشروب‌خورها، حرام‌زاده‌ها، گوشت خوک خورها، گاوبازها، کم‌عقل‌ها، جنایتکارها و آدمکش‌ها نباید اینقدر عقلشان برسد که برای ما نقشه بکشند، نقشه می‌کشند چون خود شیطان آمده است.


وی عنوان داشت: زمان جنگ وقتی کسی می‌خواست ازدواج کند به همسرش می‌گفت که به جبهه خواهم رفت آیا در زندگی امروز نیز درگیر جنگ هستیم یا اینکه ساعت دو با سرویس به خانه برمی‌گردیم.


دبیر سابق ستاد راهیان نور تأکید کرد: باید مراقب باشیم تا از اتوبوس جبهه جا نمانیم و نگوییم که برای شهدا و جنگ وقت نداریم، آن روز وقتی اتوبوس حرکت می‌کرد و به منطقه می‌رسیدیم دیگر می‌فهمیدیم که برگشتی نیست و تنها خبر پیروزی یا شهادت حاصل کار بود.


وی خطاب به مردم حاضر در همایش تصریح کرد: آیا امروز برای جنگ نرم مجهز هستیم، شما امروز برای بیعت آمده‌اید، آن روز وقتی به جنگ می‌رفتیم خودمان را از همه چیز جدا می‌کردیم و منقطع می‌شدیم بعد لباس خاکی می‌پوشیدیم و یک‌رنگ و یک‌دل می‌شدیم و آخرین تیپی که در جبهه زده می‌شد تیپ شهدا بود.

*‌ فتنه‌گران 25 بهمن برای جان کندن آمدند


یکتا یادآور شد: امروز باید در جبهه جنگ نرم مساجد، موسسات، مدارس و هیئت‌ها را به هم متصل کنیم و همه یک تیپ و یک‌دست شویم که آن وقت خدا ما را یاری می‌کند چرا‌که خدا یاری‌گر جماعت است.


وی افزود: تکلیف خود را باید روشن کنیم و جایمان را بشناسیم تا زمان آرپی چی زدن، بزنیم و زمان سکوت ساکت باشیم و در مجموع در خط ولایت، فرمانبری را تمرین کنیم، فقط لفظ بصیرت را نگوییم و بعد ببینیم حرف آقا فراموش شده است بلکه باید عامل به بصیرت باشیم.


دبیر سابق ستاد راهیان نور اعلام کرد: فتنه‌گران 25 بهمن برای جان کندن آمدند و در این جان کندن دست و پا می‌زنند و فقط با این کارشان زحمت ما را زیاد می‌کنند، حال قزوین در عرصه جنگ نرم باید خود را سازمان‌دهی کند تا مشخص شود هرکس وظیفه و جایش کجاست، در این میان باید کاری انجام دهیم و این کار باید کار معرفتی و بصیرتی باشد چراکه یک دیده‌بان خوب یک خط را نگه می‌دارد و یک تیرانداز می‌تواند جبهه را حفظ کند و با این استراتژی بود که در فتح‌المبین 2 هزار و 500 کیلومتر از سرزمین اسلامی‌مان آزاد شد.


وی یادآور شد: امروز باید قزوین پیشتاز حرکت در عرصه جنگ نرم باشد، در واقع قزوین باید خط‌شکن شود تا شهرهای دیگر هم از قزوین الگو بگیرند.

*‌ دشمن با گفتمان غیرخدایی می‌خواهد جوانان ما را جذب کند


یکتا ادامه داد: هرچه جلو می‌رویم و به قله ظهور نزدیک‌تر می‌شویم، هوا رقیق‌تر می‌شود و نفس کشیدن برای برخی سخت‌تر و در نتیجه ریزش بیشتر می‌شود و حال در عرصه جنگ نرم سوخت مورد نیاز اشک و گریه است، بنابراین باید دعایی بخوانیم تا ملائک غیبی به کمک‌مان بیایند و حال چند بار برای جنگ نرم دعای توسل خوانده‌ایم.


وی گفت: خستگی خواب نمی‌آورد بلکه این گناه است که خواب می‌آورد، بچه‌ها در هشت سال دفاع مقدس چه ریاضت‌ها که کشیدند ولی ما امروز برای جنگ نرم چه ریاضتی می‌کشیم؟ آیا کسانی که کار فرهنگی می‌کنند کسی به دنبالشان می‌رود؟ آیا امروز پیامک‌های تلفن همراه، راه رفتن ما و صحبت کردن ما برای جذب نیرو است؟ از برخی وقتی می‌پرسیم که برای جنگ نرم چه کار کرده‌ای و برای جذب نیرو چه کار می‌کنید، می‌گویند اطلاعیه و بنر زده‌ایم حال آیا اطلاعیه و بنر روح دارد و آیا این اطلاعیه و بنر را با وضو زده‌اید.


عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار بیان داشت: جنگ نرم عرصه یارگیری برای امام زمان (عج) است و ما از کسی انتظار غواصی، اسارت و ریاضت نداریم بلکه تنها انتظار این است که به روی جوانان لبخند بزنیم چرا‌که دشمن با گفتمان غیر‌خدایی می‌خواهد جوانان ما را جذب کند.

* ‌عرصه جنگ نرم امروز به خانه‌ها نیز کشیده شده است


وی خاطر‌نشان کرد: کجا معبر زدیم و بچه‌ها نیامدند، در این جنگ کسی که با فطرت، یقین و بصیرت راه را پیدا کند گردان دنبالش می‌رود در واقع امروز اتوبوس، مترو، پیاده‌رو، مدرسه و جمع‌های فامیلی میدان جنگ نرم هستند چرا‌که ما در عرصه جنگ نرم در خانه‌هایمان درگیر هستیم.


به گزارش فارس یکتا عنوان داشت: در این عرصه چه‌قدر کتاب می‌خوانیم، چه‌قدر مطالعه می‌کنیم و چه‌قدر وقت می‌گذاریم، اگر نیت را برای اسلام و اهل بیت ببندیم فتنه‌گر جرأت حرکت پیدا نمی‌کند و امروز دیگر همایش و رزمایش بس است بلکه باید به میدان رزم برویم، امروز باید در دبیرستان کار فرهنگی کنیم چرا‌که دشمن حتی برای مهدکودک‌ها نیز برنامه دارد بنابراین لازم است ادبیاتمان را درست کنیم.

* ‌افسر جنگ نرم باید ادبیاتش جمکرانی و عصر ظهوری باشد


وی اعلام کرد: دیروز وقتی رزمندگان به جبهه می‌رفتند در پایان کار وصیتنامه خود را نوشته و گام آخر را برمی‌داشتند، البته ظاهر این وصیتنامه یک چیزی بود ولی باطنش وقفنامه بود از همین رو است که مقام معظم رهبری می‌فرماید «‌بسیجی واقعی امیرالمومنین (ع) است که خود را وقف اسلام کرد»، امروز نیز در عرصه جنگ نرم باید وقفنامه بنویسید و این وقفنامه نیز نباید مدت‌دار باشد.


عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار اضافه کرد: مال غیر وقفی را ورثه تقسیم می‌کند ولی مال وقفی برای خداست.


وی تصریح کرد: اگر ادبیاتمان درست شد زندگیمان بر هم می‌ریزد و آنگاه است که از خواب می‌پریم، در جنگ نرم نگویید پول ندادند و همکاری نکردند بلکه زیبایی کار همین است و با افتخار برای خدا کار کنید چرا‌که به موقع امداد غیبی هم خواهد آمد، در واقع در جنگ نرم باید یک ربنای جانانه بگویید، یک کمیل زیبا بخوانید و شب با چشم اشک‌بار بخوابید تا عنایت الهی را ببینید و برای این کار باید برنامه‌‌ریزی کرده و برای خدا کار کنید تا خدا نیز به شما سعه صدر دهد چرا‌که در جنگ نرم به حلم و صبر نیاز دارید.

*‌اغتشاش در ایران یک عملیات روانی است


یکتا گفت: در حالی که هالی‌وود 70 تا 80 درصد فیلم‌هایش در خصوص آخرالزمان است 70 تا 80 درصد فیلم‌های کشور ما طنز است.


وی عنوان داشت: کسانی که امروز فتنه می‌آفرینند در واقع آخرین دست و پا زدن‌هایشان را نشان می دهند و ما نیز کم ندیده‌ایم، یک روز در سال 60 منافقین را جلوی دانشگاه تهران دیدیم و بعد تنگه مرصاد و بعد 18 تیر ولی امروز مراقب باشید چرا‌که در دعوا و درگیری صدر اسلام یک نفر به 10 نفر حریف بود ولی در عصر امیرالمومنین، ایشان می‌گفت حاضرم 10 نفر شما را بدهم و یک نفر از معاویه بگیرم.


به گزارش فارس دبیر سابق ستاد راهیان نور اضافه کرد: کسی که جان می‌دهد و دست و پای آخر را می‌دهد باید مراقبش بود چرا‌که آنکس که می‌خواهد غرق شود ممکن است دست به هر کاری بزند و در این ماجرا نیز وقتی که دیدند در مصر ایران علمدار است، آمدند تا شلوغ کنند و بعد با استفاده از قدرت رسانه‌ای در مصر هم بگویند که ایران هم چه وضعی دارد، در واقع آنها می‌خواهند عملیات روانی انجام دهند.


وی افزود: نظام با فتنه‌گران مدارا کرده شاید ته‌مانده‌های آنها نیز برگردند و شاید هم مصالحی وجود دارد که من نمی‌دانم ولی باید مراقب اینها باشیم چرا‌که دشمن دست برنمی‌دارد و برای ما نقشه دارد، البته هر بار دشمن جلو آمده شکست خورده است.

* ‌امروز باید ولایت‌پذیری را تمرین کنیم


یکتا اظهار داشت: آنها خیلی کارها کرده بودند و خیلی تدارک دیده بودند و ما خوابمان برده بود و در عصر کارگزاران و مشارکت بیدار شدیم ولی بعد هم فکر کردیم دوران خودمان است که این اتفاقات افتاد ولی شکر خدا آرایش ملی شکل گرفته و هیچگاه نباخته‌ایم.


وی یادآور شد: قصه این آقایان هم تمام شده و امروز مهم این است که ما کندتر و تندتر از ولایت نرویم، آنچه مقام معظم رهبری می‌گوید به خوبی گوش دهید و برروی سخنان ایشان مباحثه کنید و امیدوار باشید.


دبیر سابق ستاد راهیان نور افزود: امروز باید ولایت‌پذیری را تمرین کنیم چرا‌که قصه، قصه منابع انسانی است و جنگ نرم مسابقه الی‌الله است، باید خون دل بخوریم تا نتیجه‌اش رضایت ارباب و آماده کردن بستر ظهور باشد.


در پایان این همایش جمعیت با شعارهای خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، مرگ بر موسوی و کروبی و خاتمی و هاشمی، دست خدا بر سر ماست خامنه‌ای رهبر ماست و مرگ بر منافق محل را ترک کرد.


 



ارسال شده در توسط منتظر منجی