سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

نامه سرگشاده به هاشمی


اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با تاکید بر اینکه مسولیت خون دانشجوی پای کسانی است که با فتنه‌گران مرزبندی نکرده‌اند، در نامه‌ای خطاب به هاشمی رفسنجانی از وی خواستند از سران فتنه اعلام برائت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با صدور نامه‌ای به هاشمی رفسنجانی تاکید کردند: آقای هاشمی بی‌شک فتنه تا امروز به حمایت شما زنده بود و اگر گستاخانه به تمام مقدسات این ملت هتک حرمت کرد به حمایت شما کرد و به خدا قسم در پیشگاه امام (ره) و شهدا مسوول خواهید بود و به خاطر تک تک گام هایی که برای خدمت به آمریکا برداشته اید باید پاسخگو باشید و بدانید که تاکنون در خسران بوده اید.


بر اساس این گزارش، متن کامل این نامه به شرح زیر است:


انقلاب اسلامی در ایران یکی از مهمترین رویدادهای قرن بیستم بود که نه تنها شرق و غرب را شگفت زده کرد بلکه با احیای هویت دینی مسلمانان جهان روح آزادی خواهی را در عالم منتشر نمود.


امروز و پس از سی و دو سال، صدور انقلاب که یکی از واژه های کلیدی در گفتمان امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری بود به واقعیتی بدل شده که آمریکا و غرب را به وحشت انداخته است. انقلاب عظیم مردم مصر و تونس و بیداری سایر ملل مسلمان خود گواهی براین مدعاست.


آمریکا و غرب دستپاچه و عصبانی از بیداری ملت مصر و در جهت مسکوت گذاشتن این حرکت انقلابی در سناریوی جدید و با بهره جویی از خوش خدمتی عمال فتنه گر داخلی خویش در ایران با یک بازی رسانه ای بر آن بود تا فاز جدیدی از اغتشاشات را کلید بزند و تمرکز رسانه ای موجود بر مصر را متوجه ایران کند که با هوشیاری ملت مسلمان ایران این امر ناکام ماند و فتنه سبز تنها در نقاط معدودی از شهر 12 میلیونی تهران تجمعات چند ده نفره شکل داد.


در این میان کوردلان منافق و ایادی مزدور اسراییل که عظمت راهپیمایی 22 بهمن و قیام اسلامی مصر عصبانی شان کرده بود گستاخانه با آسیب رساندن به اموال عمومی و زخمی کردن مردم خوش خدمتی خود را برای استکبار به رخ کشیدند و در نهایت با وحشیگری تمام دانشجوی مسلمان دانشگاه هنر را به شهادت رساندند.


بی‌گمان خون این جوان مسلمان که بی گناه برزمین ریخته شد به گردن آمریکا و اسراییل و ایادی فتنه‌گر داخلی شان است.


مسولیت خون این دانشجوی مسلمان پای تمامی کسانی است که دعوت فتنه جویانه سران فتنه را پذیرفتند و دیروز به عمله‌ی آمریکا و اسراییل بدل شدند. مسولیت خون این دانشجوی مسلمان به پای کسانی است که نه تنها طی بیست ماه گذشته از کروبی و موسوی اعلام برائت نکردند بلکه برای بازگشتشان به دایره نظام شرط و شروط گذاشتند و نیز کسانی که با فتنه گران مرز بندی نکردند و به نصایح رهبر انقلاب گوش ندادند.


بی‌شک شهادت این دانشجوی مسلمان و همه خون‌هایی که در جریان فتنه برزمین ریخته شد بعد از موسوی و کروبی به کارنامه سیاه آقایان هاشمی و خاتمی اضافه خواهد شد.


کارنامه سیاهی که با هر بیانیه سیاه و سیاه‌تر می‌شود. ریخته شدن خون این دانشجو نتیجه بیست ماه سیاست بیمار و فتنه جویانه آقای هاشمی رفسنجانی است.


آقای هاشمی که هنوز هم بر طبل فتنه می‌کوبد و هنوز هم به خطبه‌های نماز جمعه 26 تیر مباهات می‌کند؛ نماز جمعه‌ای که از تریبون نظام فتنه‌گران را دعوت به آشوب و اغتشاش کرد.


آقای هاشمی! این نماز جمعه بیش از این که مایه مباهتتان باشد مایه ننگ شماست!!


دعوت به اردو کشی خیابانی، سکوت شما در قبال هتک حرمت مقدسات دینی و توهین به عاشورای حسینی(ع)، بیانیه‌های کاملا همسو با خواست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی، ایجاد تفرقه در راس مسولان نظام، افتتاح سایت رسمی برای دامن زدن به فتنه و در نهایت حمایت از راهپیمایی 25 بهمن که بدعتی نو و در عمل نقطه تقابلی برای راهپیمایی عظیم 22 بهمن و به رسمیت نشناختن آن بود تنها گوشه ای از فعالیت های شما در راه خدمت به استکبار بود.


آقای هاشمی؛ سیاست‌های شما دقیقاً همسو با خواست حکام مستبد عرب است و شما به خاطر دوستی تان با این حکام ظالم یقیناً تاب دیدن انقلاب عظیم مردم مسلمان مصر را ندارید وای کاش می دانستید که چه سرباز فداکاری برای آمریکا و اسراییل شده‌اید!!


و اما امروز شما نه تنها مرزها و خطوط خود را همچنان با این فرقه منحرف روشن نکرده اید، بلکه شنیده شده که با موسوی که رأس این فتنه بوده و ابزار اصلی براندازی نظام شده بود دیدار می‌کنید. آنان که دیروز با به آتش کشیدن اموال ملت و حمله به ماموران نیروی انتظامی در لباس عمله ی فتنه در آمدند، افتخارشان این بود که از جریان منتسب به شما خط می گیرند.


آقای هاشمی بی‌شک فتنه تا امروز به حمایت شما زنده بود و اگر گستاخانه به تمام مقدسات این ملت هتک حرمت کرد به حمایت شما کرد و به خدا قسم در پیشگاه امام (ره) و شهدا مسوول خواهید بود و به خاطر تک تک گامهایی که برای خدمت به آمریکا برداشته اید باید پاسخگو باشید و بدانید که تا کنون در خسران بوده اید.


اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در پایان شهادت این دانشجوی مسلمان را به ملت شهیدپرور و آگاه ایران و نیز عموم دانشجویان و دانشگاهیان تبریک و تسلیت گفته و از تمامی عمال و ایادی آمریکا و اسراییل از موسوی و کروبی گرفته تا دیگر فتنه جویان اعلام برائت می کند و محاکمه هرچه سریعتر آنان را از دستگاه قضا خواستار است و به آمریکا و غرب اعلام می کند که در حرکت انقلابی مردم مصر بحمدالله هیچ وقفه‌ای نخواهد افتاد و ایران اسلامی تا همیشه تکیه گاه بی بدیل ملت های مسلمان و آزادی خواه منطقه است.


وان تنصر الله ینصرکم ویثبت اقدامکم


 


ارسال شده در توسط منتظر منجی