سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

برگزاری اردوی مختلط دانشجویی توسط عوامل جریان انحرافی!

 
این اردو که علیرغم صراحت بخشنامه وزارت علوم به صورت مختلط برگزار شد، در حالی 350 نفر شرکت کننده داشت که تعداد رای دهندگان در انتخابات اخیر این تشکل 69 نفر بوده است. در این اردوی معنوی! مباحث سیاسی پیرامون انتخابات آتی مورد بحث قرار گرفته و مواضع جریان انحرافی برای شرکت کنندگان تبیین شده است.
در هفته اول خرداد ماه سال جاری انتخابات شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز برگزار گردید ولی به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد کاندیداها و رای دهندگان، انتخابات  بر اساس اساسنامه تشکل و با رای هیات نظارت بر تشکلهای دانشگاهی دانشگاه تبریز باطل اعلام گردید و وضعیت تشکل مذکور به لحاظ قانونی معلق اعلام گردید.
در ادامه با اعمال نفوذ چهره ای از یکی از نهادهای سیاسی استان که سابقه عضویت در این تشکل را دارد و مسئولیت تشکیل کمیته های دانشجویی و رسانه ای جریان انحرافی را در تبریز بر عهده گرفته، موضع رییس دانشگاه در قبال تعلیق این تشکل تغییر پیدا کرده و علیرغم مخالفت صریح دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز با اختصاص مبلغ سیصد و پنجاه میلیون ریال مجوز برگزاری اردوی تشکیلاتی این تشکل معلق در تیر ماه سال جاری صادر شده است.
به گزارش صراط نیوز ، این اردو که علیرغم صراحت بخشنامه وزارت علوم به صورت مختلط برگزار شد، در حالی 350 نفر شرکت کننده داشت که تعداد رای دهندگان در انتخابات اخیر این تشکل 69 نفر بوده است.

هنوز مشخص نیست چگونه افراد برگزار کننده موفق شده اند بر خلاف قانون ، دانشجویان را به صورت مختلط راهی مشهد کنند؟!

در این اردوی معنوی! مباحث سیاسی پیرامون انتخابات آتی مورد بحث قرار گرفته و مواضع جریان انحرافی برای شرکت کنندگان تبیین شده است .

استفاده از موسیقی های غربی غیر مجاز ، عدم توجه به اقامه نماز و شوخی های خارج از عرف دختران و پسران حاضر در این اردو از جمله مسائلی بود که به چشم می آمد.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی