سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین منجی

ماموریت ویژه صدای آمریکا

رامین عسگرد که مدت زیادی از مدیریتش در صدای آمریکا نمی گذرد با کمک همکار سابقش در وزارت امور خارجه آمریکا نقشه شومی برای جوانان ایرانی کشیده اند.

بولتن نیوز: در فوریه سال 2011 هنگامی که مسئولین ایالات آمریکا تصمیم گرفتند سکان شبکه دولتی صدای آمریکا را به دستان رامین عسگرد بسپارند تعجب خیلی ها برانگیخته شد.

تعجب از اینکه رامین عسگرد که در سوابق خود مشاور فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در خاورمیانه و همچنین رئیس دفتر نمایندگی منطقه ای آمریکا در دبی را دارد کجا و مدیریت رسانه ای مانند صدای آمریکا کجا؟

اما پس از گذشت مدتی مشخص شد عسگرد با چه هدفی به این شبکه آمده است و ماموریت جدیدش چیست. عسگرد در اوایل حضورش با دعوت از آلن ایر (سخنگوی فارسی زبان وزارت امور خارجه آمریکا) از برنامه های گسترده برای اقامت دادن به نخبگان علمی ایران در ایالات متحده خبر داد و مدعی شد تمام تلاششان بر این است که همه موانع و مشکلات برای اقامت دائم نخبگان علمی در این کشور را از سر راه بردارند.

مرحله دوم ماموریت با پخش ویژه برنامه ای جهت جذب ورزشکاران و قهرمانان ملی آغاز شد. عسگرد این بار سعی کرد قهرمانان ورزشی ایران را ترغیب کند برای گرفتن اقامت دائم در آمریکا و از آنها می خواست رزومه ورزشی خود را برای آنها بفرستند تا در صورت صلاحیت برای همیشه به آمریکا بروند.

صدای آمریکا به نمایندگی از وزارت امور خارجه آمریکا وقتی متوجه شدند که جذب ورشکستگان سیاسی قبل و بعد از انقلاب چاره کار آنها نیست به فکر جذب جوانان و نخبگان علمی و ورزشی جامعه افتاده اند.

 


ارسال شده در توسط منتظر منجی